Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voi saada niin paljon tasoaan parempia miehiä?

Vierailija
03.01.2021 |

Tunnen useita 32-42v miehiä, joilla ei ole naista eikä joillain ole ikinä ollutkaan. Useimmat näistä ovat luovuttaneet naisten tavoittelun, monet sellaisetkin joilla kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi olla mahdollisuus naiseen - ovat siis ihan normaalikokoisia ja -näköisiä ja käyvät töissä, vaikkeivat mitään seksihunkseja olekaan. Itse taas löysin 5 vuoden naisettoman kauden jälkeen vihdoin naisen, jonka kanssa olen nyt puoli vuotta ollut. En pidä itseäni minään 1/5 miehenä, jos kohta en myöskään minään "saaliina" tai komeana rikkaana hurmurina. Ehkä olen juuri ja juuri 2/5 mies. Naiseni sen sijaan on todella lihava eikä juurikaan naisellinen, vaikka muuten mukava ihminen onkin.

Elikkä tilanne on siis se, että moni tuntemani ihan ok -mies ei saa ketään, ei edes Vauhtimursua, ja itse ihan ok -miehenä saan Vauhtimursun näköisen mutta vähemmän ongelmaisen naisen.

Eihän tästä voida päätellä kuin että naisista useimmat vähiten suositutkin tapaukset saavat esimerkiksi minua suositumpia miehiä. Jotain keskivertokomeita 180 senttisiä raksaäijiä ja -insinöörejä, ja "onks sul liittymäasiat kondiksessa?" ananastukkaisia 3/5 sählyjätkiä.

Ja jos on vähänkään suositumpi nainen, sellainen perus ig basic bitch , niin saa ilmeisesti jo todella suosittuja miehiä tosta noin vaan. Jonkun hyvässä lihassa olevan personal trainerin tai seksikkään rahoitusjohtaja-statusmiehen.

Miten kaikille naisille voi riittää noita keskimääräistä tasokkaampia miehiä? Ulkomailtako naiset niiitä hakee vai miten tämä on selitettävissä, että naisten enemmistö saa itseään tasokkaampia miehiä?

Kommentit (581)

Vierailija
81/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ainakin vähintään 3/5 nainen ja oon silti yksinäinen. Nykyään naisen pitää olla jotenkin yliaktiivinen ja ottaa mitä haluaa ja näin moni nähtävästi tekeekin. Maskuliiniset miehet tuntuvat olevan vähissä.

Tinderissäkin näkee 3/5 naisia mutta niiden katse on niin kylmä ja epämieluisa että ei ihme jos moni ei halua sellaista naista, meikkaatteko silmistä vihaisen näköisiä tarkoituksella? Teette ulkonäöstänne vihaisia narttuja, kuka sellaisia haluaa? itse en koskaan tykkää sellaista vaan söpöstä naisesta joilla on iloinen katse.

Sovinisti :D koirilla on söpö iloinen katse, ei ihmisillä.

Monellakin naisella on söpö iloinen katse mutta sinähän et sitä halua ymmärtää koska olet vihaisen näköinen f emakko narttu.

Ne naisten "söpöt katseet" eivät kohdistu ainakaan sinuun, sovinisti.

T. Nainen, jota on useasti sanottu "söpöksi"

Vierailija
82/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus löytyy omasta aloituksestasi. Naisesi on mukava, sanoit itse niin. Sinä taas olet yrmeä tasojankkaaja. Mukava, mutta lihava on samaa tasoa kuin hyväkroppainen, mutta yrmeä tasojankkaaja.

Naisista suurempi osa on mukavia, koska meidät kasvatetaan siihen. Katso vaikka lastenohjelmia: poikien ohjelmissa kilpaillaan ja seikkaillaan, tyttöjen ohjelmissa ratkotaan riitoja rakentavasti. Mukavuus on erittäin kaivattu piirre kumppanissa sekä miehillä että naisilla, siksi naisten taso on usein saman näköisiä ja samassa yhteiskunnallisessa asemassa olevia miehiä korkeampi. Mukavuuden ansiosta naiset eivät myöskään ole niin parisuhteen perään, koska saavat helposti mukavaa seuraa ja emotionaalista tukea myös toisiltaan. Yrmyt miehet sen sijaan ovat riippuvaisia naisista mukavuuden lähteenä. Toisaalta mukavat miehet viedään käsistä, vaikka olisivat lihavia ja köyhiä.

Te miehet olette ihan itse keksineet, että naisen tasoa nostaa ulkonäkö ja miehen tasoa varallisuus ja työ. Mukavuutta ette edes ota lukuun, koska pidätte sitä itsestään selvyytenä. Oikeasti naiset haluaa hyvännäköisiä ja mukavia miehiä, jotka eivät ole ihan sossupummeja. Ainakin Suomessa, jenkeissä voi olla toisin.

Tämä on niin totta! Erittäin hyvin sanottu! Pitäisi ihan laittaa talteen kun on niin hyvä yhteenveto miten se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli vuodatus taas, en vaan jaksa uskoa että ap:lla on edes naista, sen verran epäkunnioittavasti puhuu että ihmettelen jos kukaan täysjärkinen vilkaisee edes päin.

Vierailija
84/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö kuinka häiriintynyttä on "pisteyttää" muita ihmisiä? Ettekö kannata tasa-arvoa? Itse kannatan tasa-arvoa ja tuntuu todella pahalta lukea tällaista paskaa, monen sivun verran.

Toki saatte "pisteyttää" itseänne, mutta on äärimmäisen törkeää tehdä sitä muille. Elätte Suomessa, jossa vallitsee tasa-arvo.

Vierailija
85/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos laajennat perspektiiviä ja lopetat AP valittamisen. Kuulostat häviäjältä.

Pietarissa on 3 miljoonaa naista ja 2 miljoonaa miestä. Löytyy englantia ja Suomeakin puhuvia.

Tosin Suomi itse on ylätason naisille siellä aika turha ja tylsä paikka, mutta taso on kuitenkin Tinderin kuvienkin perusteella eri luokkaa. Naisellisia naisia.

Ei suomalaisten naiset yleensö edes meikkaa juurikaan enää. Kun ei ole yritystä, niin ei ole kiinnostusta miesten puolelta. Niin se vain suoraan sanottuna on.

Pohjoismainen kulttuuri tarkoittaa, että minimiehostyksella yritetään saada alfauros. Panostukset ovat koulutuksessa. No alfaurokset menevät sitten Pietariin. Siellä on myös koulutus, mutta ennen kaikkea tyyliä ja kauneuteen panostetaan.

Voit verrata myls numeroita, suomalainen 165cm ja 60-65kg tai venäläinen 170-175cm ja 50-60kg. Hiukset ovat aivan eri tasoa ja tyyli. Kun on vain koulutus kunnossa,niin voit löytää tosi hyvän naisen. Eikä ole kaikki rahan perässä kuten joskus 20-30vuotta sitten ehkä oli.

Se miksi meillä on edelleen "vauhtimursuja" johtuu mielestäni siitä, että ennen nettiä ja EU: n laajentumista ei miehillä ollut oikein tietoa "paremmasta".

Näillä ohjeilla et voi hävitä. Luonto löytää keinon.

Ihanko oikeasti arvotat puolison sillä että meikkaa paljon ja käyttää jotain hiustenpidennyksiä?

Uskomatonta! Sullehan käy sitten ihan kuka vaan, koska kuka vaan voi meikata ja laittaa hiuksia, tekokynsiä ja tekotissejä, vaikka mies tai nukke. Pääasia on että on pitkä ja hoikka.

Niin pitkään kun miehetkään eivät meikkaa ja laita tekohiuksia päähänsä ollakseen niitä "alfauroksia" niin ei tarvitse naisenkaan niin tehdä. Se että on puhdas ja siisti saa luvan riittää molemmille sukupuolille. 

Vierailija
86/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos laajennat perspektiiviä ja lopetat AP valittamisen. Kuulostat häviäjältä.

Pietarissa on 3 miljoonaa naista ja 2 miljoonaa miestä. Löytyy englantia ja Suomeakin puhuvia.

Tosin Suomi itse on ylätason naisille siellä aika turha ja tylsä paikka, mutta taso on kuitenkin Tinderin kuvienkin perusteella eri luokkaa. Naisellisia naisia.

Ei suomalaisten naiset yleensö edes meikkaa juurikaan enää. Kun ei ole yritystä, niin ei ole kiinnostusta miesten puolelta. Niin se vain suoraan sanottuna on.

Pohjoismainen kulttuuri tarkoittaa, että minimiehostyksella yritetään saada alfauros. Panostukset ovat koulutuksessa. No alfaurokset menevät sitten Pietariin. Siellä on myös koulutus, mutta ennen kaikkea tyyliä ja kauneuteen panostetaan.

Voit verrata myls numeroita, suomalainen 165cm ja 60-65kg tai venäläinen 170-175cm ja 50-60kg. Hiukset ovat aivan eri tasoa ja tyyli. Kun on vain koulutus kunnossa,niin voit löytää tosi hyvän naisen. Eikä ole kaikki rahan perässä kuten joskus 20-30vuotta sitten ehkä oli.

Se miksi meillä on edelleen "vauhtimursuja" johtuu mielestäni siitä, että ennen nettiä ja EU: n laajentumista ei miehillä ollut oikein tietoa "paremmasta".

Mitä sä täällä roikut haukkumassa suomalaisia kun voisit olla siellä Pietarissa? Ei mene selitykset nyt läpi.

Vierailija
87/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö kuinka häiriintynyttä on "pisteyttää" muita ihmisiä? Ettekö kannata tasa-arvoa? Itse kannatan tasa-arvoa ja tuntuu todella pahalta lukea tällaista paskaa, monen sivun verran.

Toki saatte "pisteyttää" itseänne, mutta on äärimmäisen törkeää tehdä sitä muille. Elätte Suomessa, jossa vallitsee tasa-arvo.

Naiset pisteyttämisen ovat keksineet. Naiset vaativat itseään parempia miehiä, eli automaattisesti pisteyttävät kaikki miehet ja tsekkaavat, että deitti on naista itseään parempi. Jos ei ole, niin hylkyyn menee.

Tasojankkaajamiehet ainoastaan laittavat kirjalliseen muotoon sen mitä naiset ovat käytöksellään luoneet.

Siihen on hyvä syy miksi sut on laitettu hylkyyn.

Vierailija
88/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pisteyttämisen ovat keksineet. Naiset vaativat itseään parempia miehiä, eli automaattisesti pisteyttävät kaikki miehet ja tsekkaavat, että deitti on naista itseään parempi. Jos ei ole, niin hylkyyn menee.

Tasojankkaajamiehet ainoastaan laittavat kirjalliseen muotoon sen mitä naiset ovat käytöksellään luoneet.

Höpö höpö, naiset haluavat romanttista rakkautta, suuria tunteita, hellyyttä, ritarillisuutta, herrasmiehen joka sanoo heille että he ovat kauniita ja haluttavia... siitä huolimatta että suomalaiset naiset osaavat ja kykenevät elättämään itsensä ja lapsensa ilman miestäkin, se on nautinto kun mies on vahva mutta kuitenkin osaa keskustella tunteista ja näyttää ne, ja huomaavainen, kuin ennenvanhaan kun mies heitti takkinsa lätäkköön neitokaisen eteen ettei tämän jalat kastu.

Ja huumorintajulla saa lähestulkoon naisen kuin naisen. Jos saat naisen nauramaan ja naurat hänen jutuilleen on käytännössä reitti auki perille asti.

Vierailija
89/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN NE TASOT MENEE?!?!?!!

Vierailija
90/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei ne laita kirjalliseen muotoon mitään kun kukaan ei suostu kertomaan miten ne tasot/pisteet menee. Tasojankkaajien salatiedettä josta kukaan muu ei saa tietää vaikka tasojankkaajat koko ajan kysymässä muilta.

Vierailija
91/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh..En tiedä mitä sanoa. Mua on joskus kutsuttu basic bitchiksi. En miellä itseäni sellaiseksi ja omaan vientiä pyöreän nolla. Jos haluan miehen joudun tyytymään todella huonoon eli olen siis yksin. Kroppa on xs ja naama ihan perusnätti.

N24

XS ei ole yhtään sen parempi kuin XL, jos siis olet alipainoinen. S-M-kokoiset naiset iskee eniten miehiin.

Vierailija
92/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnu oikeen tekstiäsi tai en jaksanut lukea sitä kunnolla. Mutta siis eikö silloin tuon uuden naisesi olisi pitänyt saada sinua parempi tasoinen mies sepostamasi mukaan?

Katso Vauhtimursun videoita, niin ymmärrät, että jos sellainen nainen saa vaikkapa minut, niin olen puutteistani huolimatta siinä tapauksessa ihan hyvä catch naiselle. Pidän kuitenkin itsestäni huolta, käyn töissä, olen korkeakoulutettu, ihan ok -näköinen vaikken komea, ja olen kunnollinen ja haluan pitää myös naisesta huolta ja nähdä vaivaa yhteisen elämän eteen. Väitän että Vauhtimursu-tyypin nainen saa olla erittäin tyytyväinen minuun.

Niin siis nimenomaan väkisinkin herää kysymys, että oletkohan sinä ihan oikein oman ulkoisen tasosi arvioinut, jos tuon naisen näköinen nainen on se ulkoinen taso, jolta naisen pystyt saamaan?

Olen saanut kauniimpiakin, mutta suhteet ovat olleet täyttä kärsimystä ja päättyneet tietyn ajan kuluessa, koska naiset on ajatelleet että voivat saada minua paremman miehen.

Mistä tiedät etteivät ne kauniimmat ole olleet sinua tasokkaampia, ja siksi olettaneet, että voivat saada sinua tasokkaamman miehenkin? Millä tavalla muuten tämä oletus on suhteessa käynyt ilmi? Ovatko nuo naiset sanoneet sinulle, että ovat sinun kanssasi vain siihen asti, että löytävät jonkun paremman?

Jos naisen on pakko tehdä melkein koko suhteen ajan lähtöä, kunnes sitten parin kuukauden/ parin vuoden päästä lähtee, niin se kertoo siitä nainen on koko ajan ollut tyytymätön= luullut saavansa paremman miehen.

Ja miksi kukaan itseään arvostava mies sietää tuollaista?

Suurimmalla osalla miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sietää tuollaista tai olla kokonaan yksin.

Eli eivät arvosta itseään. Miksi joku nainen sitten niitä arvostaisi? Taso on se minkä saa.

Vierailija
93/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu ihan vaan siitä, että sä määrittelet niiden naisten tason eri tavalla kuin ne hyvännäköiset miehet.

Todennäköisesti myös kuvitelma omasta tasostasi on pahasti yläkanttiin arvioitu.

Ei ole oma taso yläkanttiin arvioitu. Koita nyt käsittää se. Yhteiskunnassa on paljon miehiä, jotka ovat minua vielä "tasottomampia". Ja minä saan Vauhtimursun, ja monet tuntemani miehet ei saa edes Vauhtimursua. 

Jos jonkun taso on yläkanttiin arvioitu, niin sinun.

Sittenhän tasoteoria ei pidä paikkansa eli et usko siihen. Sinun tasosi kertoo nainen, jonka saat - se on tasoteoriaa.

Vierailija
94/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään kukaan ei maininut, että meikkaa"paljon". Kun nainen ei panosta ulkonäköön, hän on miesten silmissä näkymätön. Kuin yksi miehistä.

"Kunhan on puhdas ja siisti" sanotaan yleensä käytetyistä autoista. Jos ei ole viehättävä eikä edes yritä, niin yksinäisyys kutsuu. Sama koskee myös miehiä.

Lopettakaa se selittäminen ja tehkää itsestänne viehättävä. Naiset valittaa sitä ja miehet tota. Kuitenkin kumpikaan ei tee mitään asialle. Ja sitten itkee täällä vauva sivustolla.

No niin. Ainoastaan Suomessa. Metsäkansa. Kuinka kauan pitää odottaa, että joku valo syttyy, että ulkonäkö on tärkeää parin valinnassa?

Kaikki muu sitten biologiaa vastaista toimintaa.

Vaikka Suomen valtio yrittää jotain "ei ulkonäköpaine" ongelma propagandaa. Tosi asia on ja on aina ollut, että seksi myy. Ja se koskee molempia sukupuolia.

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti arvotat puolison sillä että meikkaa paljon ja käyttää jotain hiustenpidennyksiä?

Uskomatonta! Sullehan käy sitten ihan kuka vaan, koska kuka vaan voi meikata ja laittaa hiuksia, tekokynsiä ja tekotissejä, vaikka mies tai nukke. Pääasia on että on pitkä ja hoikka.

Niin pitkään kun miehetkään eivät meikkaa ja laita tekohiuksia päähänsä ollakseen niitä "alfauroksia" niin ei tarvitse naisenkaan niin tehdä. Se että on puhdas ja siisti saa luvan riittää molemmille sukupuolille. 

Vierailija
95/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ikinä ole ollut komeaa miestä. Suurin osa rumia ja oudon näköisiä. Jos nyt ulkonäöltäni olen 7-8 niin miehet on olleet 0-2. Ei teille tavallisille miehille kelpaa kuin 10+ niin meidän tavallisten naisten pitää ottaa se iäkäs rapajuoppo.

Vierailija
96/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko ap selittää mulle, miksi minä, mies 3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 59230 78164 06286 20899 86280 34825 34211 70679

tapailen täyttä kymmppiä?

-

Vai enkö osaakaan katsoa tasoja oikein?

Naisesi on sinulle "kymppi", eikä muulla ole väliäkään :)

My point exactly.

Ja omankin tasoni taidan jatkuvasti arvioida pieleen. 😎

Mies 3,141... jotain

Vierailija
97/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tasoa on vaikeampi arvioida kuin naisten. Mies voi olla näyttävä ilmestys, mutta esim. nepsymiehen kanssa elämä on vaikeaa. Miehillä on myös naisia enemmän esim. päihdeongelmia ja mt juttuja. Lisäksi moni kotimainen mies on kasvanut kieroon. Parisuhteessa ei osata enää olla, ei ymmärretä tiimipeluun ideaa, mikä on oleellinen perheelle. Perheellä kaikki osallistuvat kodinhoitoon, rahan käyttöön, yhteiseen tekemiseen omiaan laskematta. Puolisoa ei myöskään muisteta hemmotella.

En ole kokenut vaikeaksi. En ihan oikeasti ole koskaan kokenut tarvetta kuin kahteen luokkaan: Kiinnostaa tai ei kiinnosta. Niin yksinkertaista se on.

Sinun luokkasi on tyhmä nainen. Et ymmärrä mistä puhutaan.

Tajuatko olevasi SOVINISTI? Haukut tyhmäksi naiseksi. Et ole ikinä nähnyt omaa kulliasi pidemmälle.

Vierailija
98/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tasoa on vaikeampi arvioida kuin naisten. Mies voi olla näyttävä ilmestys, mutta esim. nepsymiehen kanssa elämä on vaikeaa. Miehillä on myös naisia enemmän esim. päihdeongelmia ja mt juttuja. Lisäksi moni kotimainen mies on kasvanut kieroon. Parisuhteessa ei osata enää olla, ei ymmärretä tiimipeluun ideaa, mikä on oleellinen perheelle. Perheellä kaikki osallistuvat kodinhoitoon, rahan käyttöön, yhteiseen tekemiseen omiaan laskematta. Puolisoa ei myöskään muisteta hemmotella.

En ole kokenut vaikeaksi. En ihan oikeasti ole koskaan kokenut tarvetta kuin kahteen luokkaan: Kiinnostaa tai ei kiinnosta. Niin yksinkertaista se on.

Sinun luokkasi on tyhmä nainen. Et ymmärrä mistä puhutaan.

Tajuatko olevasi SOVINISTI? Haukut tyhmäksi naiseksi. Et ole ikinä nähnyt omaa kulliasi pidemmälle.

Mie voisin sanoa säälittäväksi ääliöksi, mut hei...

Vierailija
99/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tehnyt täysin päinvastaisen huomion. Paljon akateemisia, kauniita naisia sinkkuna. Tosin voi olla, että monesti osin omasta valinnastaan. 

Monesti kyllä kun näkee pariskuntia kaduilla, niin ei niin komealla miehellä voi olla kovinkin viehättävä nainen. Miehet monesti hieman pinnallisempia ulkoisen kauneuden suhteen, naisia taas saattaa kiinnostaa miehissä muut pinnalliset asiat (raha, asema tms.) Ap vaikuttaa kyllä itse aika kamalalta ihmiseltä, ja kysynnän vähyyteen voi olla se pääsyynä.  

Vierailija
100/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten logiikka on ihan jäätävää välillä. Siis joka pvä tällä palstalla joku mies kirjoitta kuinka li hava on joku Sara Sieppi ja kuinka rumia ovat vaikka Miranda Kerr, Bella Hadid tms. huippumallit. ELi nämä naiset eivät kelpaisia palstan ulimiehille. Buahahaa.

Eläkää fantasioissanne. Tai ap on siinä mielessä "reilu" että kelpuutti vauhtimursun eli on realisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme