Miten naiset voi saada niin paljon tasoaan parempia miehiä?
Tunnen useita 32-42v miehiä, joilla ei ole naista eikä joillain ole ikinä ollutkaan. Useimmat näistä ovat luovuttaneet naisten tavoittelun, monet sellaisetkin joilla kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi olla mahdollisuus naiseen - ovat siis ihan normaalikokoisia ja -näköisiä ja käyvät töissä, vaikkeivat mitään seksihunkseja olekaan. Itse taas löysin 5 vuoden naisettoman kauden jälkeen vihdoin naisen, jonka kanssa olen nyt puoli vuotta ollut. En pidä itseäni minään 1/5 miehenä, jos kohta en myöskään minään "saaliina" tai komeana rikkaana hurmurina. Ehkä olen juuri ja juuri 2/5 mies. Naiseni sen sijaan on todella lihava eikä juurikaan naisellinen, vaikka muuten mukava ihminen onkin.
Elikkä tilanne on siis se, että moni tuntemani ihan ok -mies ei saa ketään, ei edes Vauhtimursua, ja itse ihan ok -miehenä saan Vauhtimursun näköisen mutta vähemmän ongelmaisen naisen.
Eihän tästä voida päätellä kuin että naisista useimmat vähiten suositutkin tapaukset saavat esimerkiksi minua suositumpia miehiä. Jotain keskivertokomeita 180 senttisiä raksaäijiä ja -insinöörejä, ja "onks sul liittymäasiat kondiksessa?" ananastukkaisia 3/5 sählyjätkiä.
Ja jos on vähänkään suositumpi nainen, sellainen perus ig basic bitch , niin saa ilmeisesti jo todella suosittuja miehiä tosta noin vaan. Jonkun hyvässä lihassa olevan personal trainerin tai seksikkään rahoitusjohtaja-statusmiehen.
Miten kaikille naisille voi riittää noita keskimääräistä tasokkaampia miehiä? Ulkomailtako naiset niiitä hakee vai miten tämä on selitettävissä, että naisten enemmistö saa itseään tasokkaampia miehiä?
Kommentit (581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö kuinka häiriintynyttä on "pisteyttää" muita ihmisiä? Ettekö kannata tasa-arvoa? Itse kannatan tasa-arvoa ja tuntuu todella pahalta lukea tällaista paskaa, monen sivun verran.
Toki saatte "pisteyttää" itseänne, mutta on äärimmäisen törkeää tehdä sitä muille. Elätte Suomessa, jossa vallitsee tasa-arvo.
Naiset pisteyttämisen ovat keksineet. Naiset vaativat itseään parempia miehiä, eli automaattisesti pisteyttävät kaikki miehet ja tsekkaavat, että deitti on naista itseään parempi. Jos ei ole, niin hylkyyn menee.
Tasojankkaajamiehet ainoastaan laittavat kirjalliseen muotoon sen mitä naiset ovat käytöksellään luoneet.
Voisinko siis ystävällisesti vihdoin ja viimein saada selkeään kirjalliseen muotoon sen, että kuinka tämä tasoarviointi oikeaoppisesti menee? Kuinka voin oikein arvioida paitsi omani, myös muiden ihmisten tasot?
Kysyin tätä viimeksi tässä ketjussa jo etusivulla, kun ap oli kehunut ymmärtävänsä tasot niin paljon paremmin kuin palstan naiset. En ole vielä saanut minkäänlaista vastausta. Samaa olen kysynyt aiemmin vastaavissa ketjuissa, edelleen saamatta vastausta. Eli voisikohan nyt vihdoin viimein joku tosiaan laittaa kirjalliseen muotoon tämän tasoluokittelun?
Mieti, kuka määrittelee asuntojen hinnat markkinoilla. Mekanismi on täsmälleen sama parisuhde- ja seksisuhdemarkkinoilla.
Eli avaatko tarkemmin, kuinka pääsen tästä siihen oikeaoppiseen ihmisten pisteytykseen, kiitos? Jos minä nyt esimerkiksi naisena haluaisin varmistaa sen, etten tavoittele itseäni korkeatasoisempia miehiä, niin kuinka tarkalleen ottaen pisteytän itseni ja miehet, jotta osaan välttää niitä itseäni parempia yksilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekava aloitus. Miehetkin voi saada paljon itseään kauniimman naisen. Se siitä.
Niinpä! Turhaan valittavat. Köyhästä maasta irtoaa hajuttomalle ja mauttomalle työläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen 29v nainen ja saisin heti nuoremman juuri levysopparin saaneen miehen, jos vain haluaisin. Olemme olleet tämän miehen kanssa kavereita jo pitkään, mutta kun erosi exänsä kanssa alkoi mun riiaaminen.
Toki jo aiemmin myönsi, että jos olisi sinkku, niin tahtoisi olla mun kanssa.
Tää mies saisi tosiaan kenet tahansa, mutta jostain syystä on mun perässä.
UlkosuomalainenMiksi te sitten alapeukutatte ap:tä ja jankkaatte vastaan, jos olette itsekin sitä mieltä, että nainen saa helposti itseään paremman miehen?
Mistä tulee siis oletus, että mies on tuossa kuviossa parempi kuin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tällainen ruma läski ja keski-ikäinen nainen, joka tunnun säännöllisesti löytävän itselleni komeita ja menestyviä miehiä. En itsekään ymmärrä oikein miksi ne haluaa olla minun kanssa, mutta ei haittaa että haluaa :D Nykyinen sanoo että ihastui älykkyyteen eikä häntä kiinnosta naisessa ulkonäkö. Ilmeisesti totta, kun on itseään 6 vuotta vanhemmat ja 35 kg painavamman tantan kanssa. Työpaikalta hyvin miesvaltaisella insinöorialalla olen aina miesystäväni löytänyt.
Aika törkeetä mieheltä sanoa naisellensa, ettei kiinnosta ulkonäkö. Sama asia kun haukkuisi sua rumaksi. Itsekin olen läski ja ruma, mutta oma mies on alusta asti kehunut minua maailman kauneimmaksi ja niin pitäisi sunkin.
Minä haluaisin itseäni hiukan vanhemman 200cm+ bisnesmiehen, joka on ylimielinen, mutta karismaattinen ja antaa hyvää seksiä monta kertaa päivässä. Arvatkaa onko mulla minkäänlaisia mahdollisuuksia sellaiseen? Ei tod.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö kuinka häiriintynyttä on "pisteyttää" muita ihmisiä? Ettekö kannata tasa-arvoa? Itse kannatan tasa-arvoa ja tuntuu todella pahalta lukea tällaista paskaa, monen sivun verran.
Toki saatte "pisteyttää" itseänne, mutta on äärimmäisen törkeää tehdä sitä muille. Elätte Suomessa, jossa vallitsee tasa-arvo.
Naiset pisteyttämisen ovat keksineet. Naiset vaativat itseään parempia miehiä, eli automaattisesti pisteyttävät kaikki miehet ja tsekkaavat, että deitti on naista itseään parempi. Jos ei ole, niin hylkyyn menee.
Tasojankkaajamiehet ainoastaan laittavat kirjalliseen muotoon sen mitä naiset ovat käytöksellään luoneet.
Voisinko siis ystävällisesti vihdoin ja viimein saada selkeään kirjalliseen muotoon sen, että kuinka tämä tasoarviointi oikeaoppisesti menee? Kuinka voin oikein arvioida paitsi omani, myös muiden ihmisten tasot?
Kysyin tätä viimeksi tässä ketjussa jo etusivulla, kun ap oli kehunut ymmärtävänsä tasot niin paljon paremmin kuin palstan naiset. En ole vielä saanut minkäänlaista vastausta. Samaa olen kysynyt aiemmin vastaavissa ketjuissa, edelleen saamatta vastausta. Eli voisikohan nyt vihdoin viimein joku tosiaan laittaa kirjalliseen muotoon tämän tasoluokittelun?
Mieti, kuka määrittelee asuntojen hinnat markkinoilla. Mekanismi on täsmälleen sama parisuhde- ja seksisuhdemarkkinoilla.
Eli avaatko tarkemmin, kuinka pääsen tästä siihen oikeaoppiseen ihmisten pisteytykseen, kiitos? Jos minä nyt esimerkiksi naisena haluaisin varmistaa sen, etten tavoittele itseäni korkeatasoisempia miehiä, niin kuinka tarkalleen ottaen pisteytän itseni ja miehet, jotta osaan välttää niitä itseäni parempia yksilöitä?
Ei nainen voi pisteyttää. Mies hoitaa sen naisen puolesta. Mieshän näissä aina pisteyttää sekä itsensä että naiset.
Jos sinä nyt kiinnostuisit jostain miehestä, mutta kyseinen mies ei sinusta, hän ajattelisi että sinä luulet itsestäsi liikoja ja tavoittelet miestä oman tasosi yläpuolelta.
Jos taas joku mies kiinnostuisi sinusta, mutta sinä et kyseisestä miehestä, hän ajattelisi että sinä luulet itsestäsi liikoja ja tavoittelet miestä oman tasosi yläpuolelta.
Näetkö? Nainen ei voi pisteyttää. Se on miehen hommaa se.
Voit verrata myls numeroita, suomalainen 165cm ja 60-65kg tai venäläinen 170-175cm ja 50-60kg. Hiukset ovat aivan eri tasoa ja tyyli. Kun on vain koulutus kunnossa,niin voit löytää tosi hyvän naisen. Eikä ole kaikki rahan perässä kuten joskus 20-30vuotta sitten ehkä oli.
=====
Tunnen työni ansiosta paljon venäläisiä. Venäläisen naisen keskipituus ei ole 170cm. Venäläisissä naisissa on myös runsaasti ylipainoisia, kuten nykyään valitettavasti kaikkialla.
Venäläiset ovat pääsääntöisesti kyllä mukavia, kun heihin tutustuu.
T. Suomityttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntomarkkinoilla hintaan vaikuttaa mm. sijainti, rakennusvuosi, tehdyt remontit. Näitä markkinoilla toimivat ostajat painottavat heidän elämäntilanteensa, elämänkokemuksensa ja tarpeidensa pohjalta.
Ei kukaan voi antaa täsmälleen tarkkaa vastausta, minkälainen tarjoamiesi parisuhdepalveluiden arvo on markkinoilla. Fyysisen vetovoiman osalta kannattaa katsoa Wikipedian laadukas artikkeli
https://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness
Se on varustettu kattavalla lähdeluettelolla, jonka avulla pääset perehtymään alan tutkimukseen. Ei pyörää kannata keksiä itse uudestaan.
Olen mukava, usein kauniiksi sanottu, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, tasapainoinen työssäkäyvä nainen. Juon, mutta en liikaa, en polta, en kiroile, on kivat harrastukset ja asiat kunnossa. Yleensä ihmiset ja eläimetkin pitävät minusta.
Ihastuin mieheen, jolla oli mielenterveys- ja elämänhallintaongelmia, reilusti ylipainoa, hän oli työtön, köyhä, pienimunainen ja joi ja pelasi liikaa. Tämä siis paljastui vähitellen ja vielä muutakin ikäviä puolia.
Ei hän minua huolinut, vaan haki koko ajan parempaa. Tapailtiin puolisen vuotta, kun ei ilmeisesti löytynyt. Lähdin lopulta, kun koko kuvio tuli vähitellen selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen voi pisteyttää. Mies hoitaa sen naisen puolesta. Mieshän näissä aina pisteyttää sekä itsensä että naiset.
Jos sinä nyt kiinnostuisit jostain miehestä, mutta kyseinen mies ei sinusta, hän ajattelisi että sinä luulet itsestäsi liikoja ja tavoittelet miestä oman tasosi yläpuolelta.
Jos taas joku mies kiinnostuisi sinusta, mutta sinä et kyseisestä miehestä, hän ajattelisi että sinä luulet itsestäsi liikoja ja tavoittelet miestä oman tasosi yläpuolelta.
Näetkö? Nainen ei voi pisteyttää. Se on miehen hommaa se.
Näin. Ja kaikki miehetkään eivät voi pisteyttää. Jos joku mies pitää av-mammasta ja haluaa seurustella tämän kanssa ihan oikeasti, hänen pisteitään ei lasketa. Joku ulkopuolinen anonyymi mies on aina parempi pisteyttäjä ja tietää kertoa, että se av-mammasta pitävä mies ei ole oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnu oikeen tekstiäsi tai en jaksanut lukea sitä kunnolla. Mutta siis eikö silloin tuon uuden naisesi olisi pitänyt saada sinua parempi tasoinen mies sepostamasi mukaan?
Katso Vauhtimursun videoita, niin ymmärrät, että jos sellainen nainen saa vaikkapa minut, niin olen puutteistani huolimatta siinä tapauksessa ihan hyvä catch naiselle. Pidän kuitenkin itsestäni huolta, käyn töissä, olen korkeakoulutettu, ihan ok -näköinen vaikken komea, ja olen kunnollinen ja haluan pitää myös naisesta huolta ja nähdä vaivaa yhteisen elämän eteen. Väitän että Vauhtimursu-tyypin nainen saa olla erittäin tyytyväinen minuun.
Onko tuollainen nainen vai sellainen tavallinen perusnainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntomarkkinoilla hintaan vaikuttaa mm. sijainti, rakennusvuosi, tehdyt remontit. Näitä markkinoilla toimivat ostajat painottavat heidän elämäntilanteensa, elämänkokemuksensa ja tarpeidensa pohjalta.
Ei kukaan voi antaa täsmälleen tarkkaa vastausta, minkälainen tarjoamiesi parisuhdepalveluiden arvo on markkinoilla. Fyysisen vetovoiman osalta kannattaa katsoa Wikipedian laadukas artikkeli
Se on varustettu kattavalla lähdeluettelolla, jonka avulla pääset perehtymään alan tutkimukseen. Ei pyörää kannata keksiä itse uudestaan.
Eikö tämä nyt juuri ole sitä, mitä me naiset olemme yrittäneet ap:lle selittää, että pisteitä ei pysty minkään taulukon mukaan antamaan, vaan ainoa tapa saada vastaus on katsoa, mitä oikeassa elämässä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Voit verrata myls numeroita, suomalainen 165cm ja 60-65kg tai venäläinen 170-175cm ja 50-60kg. Hiukset ovat aivan eri tasoa ja tyyli. Kun on vain koulutus kunnossa,niin voit löytää tosi hyvän naisen. Eikä ole kaikki rahan perässä kuten joskus 20-30vuotta sitten ehkä oli.
=====
Tunnen työni ansiosta paljon venäläisiä. Venäläisen naisen keskipituus ei ole 170cm. Venäläisissä naisissa on myös runsaasti ylipainoisia, kuten nykyään valitettavasti kaikkialla.
T. Suomityttö
Miksi venäläinen haluaisi tunnekylmän suomalaisen? Näitä saa tuon tuosta muistuttaa romantiikasta ja hyviin tapoihin kuuluvista tuomisista. Raha ei ratkaise kaikkea, siellä kumminkin luotetaan siihen ettei mies jätä perhettään pulaan.
Työttömyys koitetaan järjestää pois päiväjärjestyksestä juurikin stressin vähentämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Salilla teinipojat puhuu kakkosen naisista, nelosen naisista ja kissoista.
En ole oman ikäisiltäni koskaan vastaavaa kuullut.
Kyllä me pojat jo teininä 80-luvulla pisteytettiin tyttöjen ulkonäköä kouluarvosanoin.
Naiset on aina tehneet ihan vastaavaa miehille ja tekevät edelleen.
Niin, ulkonäköä. Teininä. Millä ei ole mitään tekemistä ns parisuhdetason kanssa. Vai ajatteletko ihan oikeasti, että halutuin mies parisuhteeseen on se tietyn joukon komein? Usko tai älä, me muut olemme kasvaneet yli siitä esiteini-/teini-iän vaiheesta.
Halutuin mies parisuhteeseen on se mies, joka kuuluu miesten komeimpiin, miesten jänninpiin, miesten statuksekkaimpiin ja miesten varakkaimpiin. Ei tarvitse olla millään alueella paras, kunhan kuuluu selvästi keskiarvoa parempiin.
Juuri tästä syystä miehet jankuttavat niistä 190 senttisistä laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista. Jos tuo käännetään naisten vaatimiin ominaisuuksiin, niin:
190 senttinen laatikkoleuka -> kuuluu miesten komeimpaan vähemmistöön
lentäjä -> kuuluu miesten jännimpään vähemmistöön
lentäjä ja kirurgi yhtäaikaa -> kuuluu miesten statuksekkaimpaan vähemmistöön
kirurgi -> kuuluu miesten varakkaimpaan vähemmistöön
Ymmärrätkö? Koko ajatusrakennelma syntyy siitä, mitä te naiset miehiltä vaaditte.
t.eri
Sulla on kyllä erittäin omalaatuinen tuttavapiiri, kun ainoastaan vähintään 190 senttiset laatikkoleukaiset lentäjät ja kirurgit ovat onnistuneet löytämään kumppanin... Jos joskus haluat kurkata reaalitodellisuuteen, niin avaa silmäsi vaikka siellä Prismassa ja katso kuinka monennäköistä hiihtäjää siellä on vaimon ja muksujen kanssa ruokaostoksilla.
Kunhan vaan muistaa että kaikki julkisilla alueilla liikkuvat ei ole pariskuntia. Siellä joukossa voi olla kolme sukupolvea, esim, isovanhempi, lapsi,ja lapsenlapsi tai sisko, veli ja toisen näistä lapset, tai täti, siskonlapsi ja sisko jne. jne.
Pari kertaa nimittäin murhaavia katseita saanut kun olen isäni ja lapseni kanssa liikkunut asioilla.
Kukkahattutädit vihastuneet, kun luulleet että isälläni on nuori vaimo ja lapsi. Kerran jopa eräässä autokorjaamossa miehetkin mulkoili rumasti.Onkohan sinulla vähän lennokas mielikuvitus, jos kuvittelet tällaisia mulkoiluja saaneesi. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa.
Ja vaikka siellä kaupassa ei juuri sillä hetkellä sattuisikaan olemaan se puoliso, kyllä ne lapset sen verran paljastavat, että tämä henkilö on joskus ollut parisuhteessa. Ja suurin osa ihmisistä ovat kyllä ihan niitä oikeita perheitä, eikä mitään sukulaisia ja näistäkin suurin osa on niitä ihan taviksia. Vähän nyt kaukaa haettu tämä ongelmasi.
Minulla on lapsi, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa.
Ei lapsesta voi päätellä onko henkilö ollut parisuhteessa vai ei.Sivusta
Oletettavasti valtaosa vanhemmista on kuitenkin ollut parisuhteessa sen lapsensa isän/äidin kanssa. Toki poikkeuksiakin on, mutta ei niiden takia kannata tehdä kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti kuitenkin se iskävartaloinen kaljuuntuva 175 senttinen tavisteemu tavistiinan ja parin muksun kanssa siellä Prismassa on ihan parisuhteellinen mies, eikä joku naapurin tiinan mukaan koristeeksi lainannut parisuhdekokematon isukki.
Niinpä. Jotenkin hassua nyt yrittää selittää sellaista skenaariota, että kaikki kaupoissa nähtävät lapset ovat joidenkin piilossa pysyttelevien kauniiden ihmisten lapsia ja ne taviksen näköiset ihmiset ovat vain ottaneet nämä lapset mukaansa kauppaan. Ja jos nainen kysyy ikäiseltään mieheltä vaikka siinä lihahyllyllä, tehdäänkö tänään tortilloita vai kanapataa, onko tosiaan hölmöä olettaa, että kyseessä on saman katon alla asuva pariskunta eikä siinä suunnitella mitään opiskelijabileitä vain random-luokkakaverin kanssa.
Tätä samaa olen nähnyt muutamassa muussakin ketjussa viime aikoina. Ilmeisesti tasojankuttajia harmittaa "Prismaperheeseen" viittaaminen, koska se vie pohjan heidän höpinöiltään. Sitä vastaan on keksitty naurettava väite, että suurin osa yhdessä liikkuvista pariskunnista ei olisikaan pariskuntia, vaan ystäviä, naapureita tai ihan ketä tahansa satunnaisia kulkijoita. Ikään kuin suurin osa ihmisistä kävisi arkena kaupassa vastakkaista sukupuolta olevan serkkunsa kanssa, samalla lainaten naapurin lapsia mukaansa.
Tasoteoria: tasosi määrittyy sen mukaan, kuinka suosittu olet vastakkaisen sukupuolen keskuudessa verrattuna muihin oman sukupuolesi edustajiin
Ap: kaikki naiset saavat tasoaan parempia miehiä
Eikös ap tuo väitteesi ole ristiriidassa tasoteorian kanssa? Miten iso osa naisista voisi saada tasoaan parempia miehiä, kun naisten taso määrittyy sen kautta, kenet he saavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Salilla teinipojat puhuu kakkosen naisista, nelosen naisista ja kissoista.
En ole oman ikäisiltäni koskaan vastaavaa kuullut.
Kyllä me pojat jo teininä 80-luvulla pisteytettiin tyttöjen ulkonäköä kouluarvosanoin.
Naiset on aina tehneet ihan vastaavaa miehille ja tekevät edelleen.
Niin, ulkonäköä. Teininä. Millä ei ole mitään tekemistä ns parisuhdetason kanssa. Vai ajatteletko ihan oikeasti, että halutuin mies parisuhteeseen on se tietyn joukon komein? Usko tai älä, me muut olemme kasvaneet yli siitä esiteini-/teini-iän vaiheesta.
Halutuin mies parisuhteeseen on se mies, joka kuuluu miesten komeimpiin, miesten jänninpiin, miesten statuksekkaimpiin ja miesten varakkaimpiin. Ei tarvitse olla millään alueella paras, kunhan kuuluu selvästi keskiarvoa parempiin.
Juuri tästä syystä miehet jankuttavat niistä 190 senttisistä laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista. Jos tuo käännetään naisten vaatimiin ominaisuuksiin, niin:
190 senttinen laatikkoleuka -> kuuluu miesten komeimpaan vähemmistöön
lentäjä -> kuuluu miesten jännimpään vähemmistöön
lentäjä ja kirurgi yhtäaikaa -> kuuluu miesten statuksekkaimpaan vähemmistöön
kirurgi -> kuuluu miesten varakkaimpaan vähemmistöön
Ymmärrätkö? Koko ajatusrakennelma syntyy siitä, mitä te naiset miehiltä vaaditte.
t.eri
Sulla on kyllä erittäin omalaatuinen tuttavapiiri, kun ainoastaan vähintään 190 senttiset laatikkoleukaiset lentäjät ja kirurgit ovat onnistuneet löytämään kumppanin... Jos joskus haluat kurkata reaalitodellisuuteen, niin avaa silmäsi vaikka siellä Prismassa ja katso kuinka monennäköistä hiihtäjää siellä on vaimon ja muksujen kanssa ruokaostoksilla.
Kunhan vaan muistaa että kaikki julkisilla alueilla liikkuvat ei ole pariskuntia. Siellä joukossa voi olla kolme sukupolvea, esim, isovanhempi, lapsi,ja lapsenlapsi tai sisko, veli ja toisen näistä lapset, tai täti, siskonlapsi ja sisko jne. jne.
Pari kertaa nimittäin murhaavia katseita saanut kun olen isäni ja lapseni kanssa liikkunut asioilla.
Kukkahattutädit vihastuneet, kun luulleet että isälläni on nuori vaimo ja lapsi. Kerran jopa eräässä autokorjaamossa miehetkin mulkoili rumasti.Onkohan sinulla vähän lennokas mielikuvitus, jos kuvittelet tällaisia mulkoiluja saaneesi. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa.
Ja vaikka siellä kaupassa ei juuri sillä hetkellä sattuisikaan olemaan se puoliso, kyllä ne lapset sen verran paljastavat, että tämä henkilö on joskus ollut parisuhteessa. Ja suurin osa ihmisistä ovat kyllä ihan niitä oikeita perheitä, eikä mitään sukulaisia ja näistäkin suurin osa on niitä ihan taviksia. Vähän nyt kaukaa haettu tämä ongelmasi.
Minulla on lapsi, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa.
Ei lapsesta voi päätellä onko henkilö ollut parisuhteessa vai ei.Sivusta
Oletettavasti valtaosa vanhemmista on kuitenkin ollut parisuhteessa sen lapsensa isän/äidin kanssa. Toki poikkeuksiakin on, mutta ei niiden takia kannata tehdä kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti kuitenkin se iskävartaloinen kaljuuntuva 175 senttinen tavisteemu tavistiinan ja parin muksun kanssa siellä Prismassa on ihan parisuhteellinen mies, eikä joku naapurin tiinan mukaan koristeeksi lainannut parisuhdekokematon isukki.
Niinpä. Jotenkin hassua nyt yrittää selittää sellaista skenaariota, että kaikki kaupoissa nähtävät lapset ovat joidenkin piilossa pysyttelevien kauniiden ihmisten lapsia ja ne taviksen näköiset ihmiset ovat vain ottaneet nämä lapset mukaansa kauppaan. Ja jos nainen kysyy ikäiseltään mieheltä vaikka siinä lihahyllyllä, tehdäänkö tänään tortilloita vai kanapataa, onko tosiaan hölmöä olettaa, että kyseessä on saman katon alla asuva pariskunta eikä siinä suunnitella mitään opiskelijabileitä vain random-luokkakaverin kanssa.
Tätä samaa olen nähnyt muutamassa muussakin ketjussa viime aikoina. Ilmeisesti tasojankuttajia harmittaa "Prismaperheeseen" viittaaminen, koska se vie pohjan heidän höpinöiltään. Sitä vastaan on keksitty naurettava väite, että suurin osa yhdessä liikkuvista pariskunnista ei olisikaan pariskuntia, vaan ystäviä, naapureita tai ihan ketä tahansa satunnaisia kulkijoita. Ikään kuin suurin osa ihmisistä kävisi arkena kaupassa vastakkaista sukupuolta olevan serkkunsa kanssa, samalla lainaten naapurin lapsia mukaansa.
No juuri näin. Kai se sitten jonkun mielestä kuulostaa hirveän järkevältä, että huvikseen käydään sekaporukoissa kaupassa, kun lapsiperheessä ei ole muutakaan tekemistä kuin etsiä joka kauppareissulle eri kokoonpanoja. :D
Vierailija kirjoitti:
=====
T. Suomityttö
====
Googletin just: venäläisen naisen keskipituus on 162cm. Vastaa näköhavaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä nyt juuri ole sitä, mitä me naiset olemme yrittäneet ap:lle selittää, että pisteitä ei pysty minkään taulukon mukaan antamaan, vaan ainoa tapa saada vastaus on katsoa, mitä oikeassa elämässä tapahtuu.
Ihmisten käsitys omasta viehätysvoimastaan alkaa muodostumaan jo lapsuudessa ja ylipäätään tarkentuu kaiken aikaa vuorovaikutuksessa muiden markkinoilla toimivien kanssa. Varmasti jotain suuntaa-antavia taulukoita voitaisiin tehdä, jos haluttaisiin. Wikipedia antaa kuitenkin hyvän kuvan siitä, mitä tutkitusti markkinoilla yleisesti ottaen arvostetaan. Siltä pohjalta voi lähteä testaamaan arvoaan markkinoilla ja miten omiin markkinointiponnisteluihin vastapuolelta vastataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=====
T. Suomityttö====
Googletin just: venäläisen naisen keskipituus on 162cm. Vastaa näköhavaintoja.
Paino on ainoastaan nousussa Aasiassa, Venäjällä ja Baltiassa. Johtuu enimmäkseen pikaruokaloista.
Miksi te sitten alapeukutatte ap:tä ja jankkaatte vastaan, jos olette itsekin sitä mieltä, että nainen saa helposti itseään paremman miehen?