Miten naiset voi saada niin paljon tasoaan parempia miehiä?
Tunnen useita 32-42v miehiä, joilla ei ole naista eikä joillain ole ikinä ollutkaan. Useimmat näistä ovat luovuttaneet naisten tavoittelun, monet sellaisetkin joilla kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi olla mahdollisuus naiseen - ovat siis ihan normaalikokoisia ja -näköisiä ja käyvät töissä, vaikkeivat mitään seksihunkseja olekaan. Itse taas löysin 5 vuoden naisettoman kauden jälkeen vihdoin naisen, jonka kanssa olen nyt puoli vuotta ollut. En pidä itseäni minään 1/5 miehenä, jos kohta en myöskään minään "saaliina" tai komeana rikkaana hurmurina. Ehkä olen juuri ja juuri 2/5 mies. Naiseni sen sijaan on todella lihava eikä juurikaan naisellinen, vaikka muuten mukava ihminen onkin.
Elikkä tilanne on siis se, että moni tuntemani ihan ok -mies ei saa ketään, ei edes Vauhtimursua, ja itse ihan ok -miehenä saan Vauhtimursun näköisen mutta vähemmän ongelmaisen naisen.
Eihän tästä voida päätellä kuin että naisista useimmat vähiten suositutkin tapaukset saavat esimerkiksi minua suositumpia miehiä. Jotain keskivertokomeita 180 senttisiä raksaäijiä ja -insinöörejä, ja "onks sul liittymäasiat kondiksessa?" ananastukkaisia 3/5 sählyjätkiä.
Ja jos on vähänkään suositumpi nainen, sellainen perus ig basic bitch , niin saa ilmeisesti jo todella suosittuja miehiä tosta noin vaan. Jonkun hyvässä lihassa olevan personal trainerin tai seksikkään rahoitusjohtaja-statusmiehen.
Miten kaikille naisille voi riittää noita keskimääräistä tasokkaampia miehiä? Ulkomailtako naiset niiitä hakee vai miten tämä on selitettävissä, että naisten enemmistö saa itseään tasokkaampia miehiä?
Kommentit (581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu ihan vaan siitä, että sä määrittelet niiden naisten tason eri tavalla kuin ne hyvännäköiset miehet.
Todennäköisesti myös kuvitelma omasta tasostasi on pahasti yläkanttiin arvioitu.
Ei ole oma taso yläkanttiin arvioitu. Koita nyt käsittää se. Yhteiskunnassa on paljon miehiä, jotka ovat minua vielä "tasottomampia". Ja minä saan Vauhtimursun, ja monet tuntemani miehet ei saa edes Vauhtimursua.
Jos jonkun taso on yläkanttiin arvioitu, niin sinun.
Kuka sen sinun tasosi on arvioinut? Onko olemassa joku "raati" tätä varten? 😂
On. Äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään ei kiinnosta se kuinka törkeä ap on tyttöystäväänsä kohtaan? Hei pliis, ootteko oikeasti noin kieroon kasvaneita.
Miksi ketään ei kiinnosta kuinka törkeitä naiset on sinkkumiehiä kohtaan, kun ihan ok -miehiä ei edes Vauhtimursut kelpuuta?
Ap ei ole ainakaan kunnollinen mies. Hän on kouluttamaton, katkera, naisia solvaava atm. Ei ole älyä, eikä ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnu oikeen tekstiäsi tai en jaksanut lukea sitä kunnolla. Mutta siis eikö silloin tuon uuden naisesi olisi pitänyt saada sinua parempi tasoinen mies sepostamasi mukaan?
Katso Vauhtimursun videoita, niin ymmärrät, että jos sellainen nainen saa vaikkapa minut, niin olen puutteistani huolimatta siinä tapauksessa ihan hyvä catch naiselle. Pidän kuitenkin itsestäni huolta, käyn töissä, olen korkeakoulutettu, ihan ok -näköinen vaikken komea, ja olen kunnollinen ja haluan pitää myös naisesta huolta ja nähdä vaivaa yhteisen elämän eteen. Väitän että Vauhtimursu-tyypin nainen saa olla erittäin tyytyväinen minuun.
Niin siis nimenomaan väkisinkin herää kysymys, että oletkohan sinä ihan oikein oman ulkoisen tasosi arvioinut, jos tuon naisen näköinen nainen on se ulkoinen taso, jolta naisen pystyt saamaan?
Olen saanut kauniimpiakin, mutta suhteet ovat olleet täyttä kärsimystä ja päättyneet tietyn ajan kuluessa, koska naiset on ajatelleet että voivat saada minua paremman miehen.
Mistä tiedät etteivät ne kauniimmat ole olleet sinua tasokkaampia, ja siksi olettaneet, että voivat saada sinua tasokkaamman miehenkin? Millä tavalla muuten tämä oletus on suhteessa käynyt ilmi? Ovatko nuo naiset sanoneet sinulle, että ovat sinun kanssasi vain siihen asti, että löytävät jonkun paremman?
Jos naisen on pakko tehdä melkein koko suhteen ajan lähtöä, kunnes sitten parin kuukauden/ parin vuoden päästä lähtee, niin se kertoo siitä nainen on koko ajan ollut tyytymätön= luullut saavansa paremman miehen.
Ja miksi kukaan itseään arvostava mies sietää tuollaista?
Suurimmalla osalla miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sietää tuollaista tai olla kokonaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnu oikeen tekstiäsi tai en jaksanut lukea sitä kunnolla. Mutta siis eikö silloin tuon uuden naisesi olisi pitänyt saada sinua parempi tasoinen mies sepostamasi mukaan?
Katso Vauhtimursun videoita, niin ymmärrät, että jos sellainen nainen saa vaikkapa minut, niin olen puutteistani huolimatta siinä tapauksessa ihan hyvä catch naiselle. Pidän kuitenkin itsestäni huolta, käyn töissä, olen korkeakoulutettu, ihan ok -näköinen vaikken komea, ja olen kunnollinen ja haluan pitää myös naisesta huolta ja nähdä vaivaa yhteisen elämän eteen. Väitän että Vauhtimursu-tyypin nainen saa olla erittäin tyytyväinen minuun.
Niin siis nimenomaan väkisinkin herää kysymys, että oletkohan sinä ihan oikein oman ulkoisen tasosi arvioinut, jos tuon naisen näköinen nainen on se ulkoinen taso, jolta naisen pystyt saamaan?
Olen saanut kauniimpiakin, mutta suhteet ovat olleet täyttä kärsimystä ja päättyneet tietyn ajan kuluessa, koska naiset on ajatelleet että voivat saada minua paremman miehen.
Mistä tiedät etteivät ne kauniimmat ole olleet sinua tasokkaampia, ja siksi olettaneet, että voivat saada sinua tasokkaamman miehenkin? Millä tavalla muuten tämä oletus on suhteessa käynyt ilmi? Ovatko nuo naiset sanoneet sinulle, että ovat sinun kanssasi vain siihen asti, että löytävät jonkun paremman?
Jos naisen on pakko tehdä melkein koko suhteen ajan lähtöä, kunnes sitten parin kuukauden/ parin vuoden päästä lähtee, niin se kertoo siitä nainen on koko ajan ollut tyytymätön= luullut saavansa paremman miehen.
Niin? Eli mistä tiedät etteivät ne naiset ole olleet sinua tasokkaampia? Eivätkö he sitten sinun jälkeesi olekaan saaneet ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään ei kiinnosta se kuinka törkeä ap on tyttöystäväänsä kohtaan? Hei pliis, ootteko oikeasti noin kieroon kasvaneita.
Koska kukaan muu kuin sinä ei ota avausta tosissaan. Ei Ap:lla ole minkäänlaista tyttöystävää.
Kyllä minulla vaan on. Enkä aio hänestä luopua, kun en kauniille naisille kelpaa.
Jälleen tyypillinen palstamies- tai palstajonneharha.
Kirjoittaakohan sama pösilö nämä kaikki vai voiko näitä olla enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sietää tuollaista tai olla kokonaan yksin.
Ja suurin osa naisista olisi sata kertaa mieluummin yksin, kuin sietäisi tuollaista mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Ööh..En tiedä mitä sanoa. Mua on joskus kutsuttu basic bitchiksi. En miellä itseäni sellaiseksi ja omaan vientiä pyöreän nolla. Jos haluan miehen joudun tyytymään todella huonoon eli olen siis yksin. Kroppa on xs ja naama ihan perusnätti.
N24
Ymmärrän täysin. Olen myös 24, koko XS, naama nätti , mutta mt ongelmia todella paljon jo lapsuudesta lähtien ja nyt 7 eri diagnoosia. Miehet aina sanovat että ovat löytäneet "sen oikean" ja ovat aivan fiiliksissä. Sitten kun tapaillaan kolme nelisen viikkoa, ei riitäkään seksi ja ulkonäkö kun tajuavat kuinka häiriintynyt olen, ja haluavat pitää minut seksisuhteessa. Osa pelkää esitellä lapsille (tykkään lapsista , mutta pelkäävät että mt ongelmien takia saan kohtauksen) vaikken heidän edessä olisi saanutkaan, enkä ikinä tekisi pahaa kenellekään lapselle tai muutenkaan ihmiselle joka ei uhkaisi henkeäni. ja sitten jättävät, ja osa ei vaan uskalla olla kanssani vaikka olen "pieni ja söpö" , esimerkki, nauroin ääneen kun nauratti kun tuli friin selostus ohjelmasta "tietäisitkö jos läheinen henkilö suunnittelisi hirmutekoja ,osaisitko nähdä merkit , sarja kertoo ihmisistä jotka päästivät murhaajan kotiinsa tietämättä plääplää... friiltä uusi sarja, murhaaja kotonan alkaa pian" . Nauroin siis tuolle kun halittelimme, mies ignoorasi täysin tuon jälkeen. En voinut sille mitään että nauroin enkä ajatellut että olisin mitään pahaa hänelle tehnyt mutta nauroin omille ajatuksille ja menin noloksi mutta hän pelästyi ja jätti minut :D
Miesten tasoa on vaikeampi arvioida kuin naisten. Mies voi olla näyttävä ilmestys, mutta esim. nepsymiehen kanssa elämä on vaikeaa. Miehillä on myös naisia enemmän esim. päihdeongelmia ja mt juttuja. Lisäksi moni kotimainen mies on kasvanut kieroon. Parisuhteessa ei osata enää olla, ei ymmärretä tiimipeluun ideaa, mikä on oleellinen perheelle. Perheellä kaikki osallistuvat kodinhoitoon, rahan käyttöön, yhteiseen tekemiseen omiaan laskematta. Puolisoa ei myöskään muisteta hemmotella.
Lakukissa kirjoitti:
Salilla teinipojat puhuu kakkosen naisista, nelosen naisista ja kissoista.
En ole oman ikäisiltäni koskaan vastaavaa kuullut.
Kyllä me pojat jo teininä 80-luvulla pisteytettiin tyttöjen ulkonäköä kouluarvosanoin.
Naiset on aina tehneet ihan vastaavaa miehille ja tekevät edelleen.
Voisko ap selittää mulle, miksi minä, mies 3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 59230 78164 06286 20899 86280 34825 34211 70679
tapailen täyttä kymmppiä?
-
Vai enkö osaakaan katsoa tasoja oikein?
Vierailija kirjoitti:
Miesten tasoa on vaikeampi arvioida kuin naisten. Mies voi olla näyttävä ilmestys, mutta esim. nepsymiehen kanssa elämä on vaikeaa. Miehillä on myös naisia enemmän esim. päihdeongelmia ja mt juttuja. Lisäksi moni kotimainen mies on kasvanut kieroon. Parisuhteessa ei osata enää olla, ei ymmärretä tiimipeluun ideaa, mikä on oleellinen perheelle. Perheellä kaikki osallistuvat kodinhoitoon, rahan käyttöön, yhteiseen tekemiseen omiaan laskematta. Puolisoa ei myöskään muisteta hemmotella.
En ole kokenut vaikeaksi. En ihan oikeasti ole koskaan kokenut tarvetta kuin kahteen luokkaan: Kiinnostaa tai ei kiinnosta. Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut vaikeaksi. En ihan oikeasti ole koskaan kokenut tarvetta kuin kahteen luokkaan: Kiinnostaa tai ei kiinnosta. Niin yksinkertaista se on.
Sinun luokkasi on tyhmä nainen. Et ymmärrä mistä puhutaan.
Ollaanko me eri Tinderissä? Olen nainen ja pyörin lähinnä Pirkanmaan ja Treen alueella enkä ole vielä koskaan siellä nähnyt noita mainittuja "hyvässä lihassa olevia personal trainereita tai seksikkääitä rahoitusjohtaja-statusmiehiä". Siis ei niitä täällä päin ole.
Mulle 5/5 mies olisi muutenkin jotain ihan muuta.
Me naiset ei arvoteta miehiä samoin kuin miehet heitä arvottavat.
Mulle 5/5 mies olisi joku ihana herkkä taiteellinen mies tms.
Aloittajalle 5/5 nainen olisi pelkästään hyvännäköinen, muusta viis. No ei ne naisetkaan niin ihmeellisä Treen alueella ole.
Eli ihan perustaviksia suurin osa. Ja he pariutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisiakaan pelkän ulkokuoren perusteella voi arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ainakin vähintään 3/5 nainen ja oon silti yksinäinen. Nykyään naisen pitää olla jotenkin yliaktiivinen ja ottaa mitä haluaa ja näin moni nähtävästi tekeekin. Maskuliiniset miehet tuntuvat olevan vähissä.
Tinderissäkin näkee 3/5 naisia mutta niiden katse on niin kylmä ja epämieluisa että ei ihme jos moni ei halua sellaista naista, meikkaatteko silmistä vihaisen näköisiä tarkoituksella? Teette ulkonäöstänne vihaisia narttuja, kuka sellaisia haluaa? itse en koskaan tykkää sellaista vaan söpöstä naisesta joilla on iloinen katse.
Niin eli alistuva ja höynäytettävä, sitähän sä tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Voisko ap selittää mulle, miksi minä, mies 3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 59230 78164 06286 20899 86280 34825 34211 70679
tapailen täyttä kymmppiä?
-
Vai enkö osaakaan katsoa tasoja oikein?
Naisesi on sinulle "kymppi", eikä muulla ole väliäkään :)
Vastaus löytyy omasta aloituksestasi. Naisesi on mukava, sanoit itse niin. Sinä taas olet yrmeä tasojankkaaja. Mukava, mutta lihava on samaa tasoa kuin hyväkroppainen, mutta yrmeä tasojankkaaja.
Naisista suurempi osa on mukavia, koska meidät kasvatetaan siihen. Katso vaikka lastenohjelmia: poikien ohjelmissa kilpaillaan ja seikkaillaan, tyttöjen ohjelmissa ratkotaan riitoja rakentavasti. Mukavuus on erittäin kaivattu piirre kumppanissa sekä miehillä että naisilla, siksi naisten taso on usein saman näköisiä ja samassa yhteiskunnallisessa asemassa olevia miehiä korkeampi. Mukavuuden ansiosta naiset eivät myöskään ole niin parisuhteen perään, koska saavat helposti mukavaa seuraa ja emotionaalista tukea myös toisiltaan. Yrmyt miehet sen sijaan ovat riippuvaisia naisista mukavuuden lähteenä. Toisaalta mukavat miehet viedään käsistä, vaikka olisivat lihavia ja köyhiä.
Te miehet olette ihan itse keksineet, että naisen tasoa nostaa ulkonäkö ja miehen tasoa varallisuus ja työ. Mukavuutta ette edes ota lukuun, koska pidätte sitä itsestään selvyytenä. Oikeasti naiset haluaa hyvännäköisiä ja mukavia miehiä, jotka eivät ole ihan sossupummeja. Ainakin Suomessa, jenkeissä voi olla toisin.
Omaan pitkäaikaiseen naisettomuuteesi ja tuttujesi naisettomuuteen on aika selkeä syy ainakin tekstisi perusteella. Vaikka kuinka olisi elämässä peruspalaset kohdallaan mutta puhuu jostain naisesta vauhtimursuna (saati tapauksessa omasta naisestasi) niin tuommoinen asenne paistaa aika selkeästi ja jos ei heti tutustuessa näy niin alkaa se pikkuhiljaa rivien välistä näkyä. Karkottaa aika tehokkaasi ihmiset jotka ovat fiksuja ja sitten saakin ihmetellä miksei ketään mielestäsi tasokasta naista kiinnosta.
Tässä tiivistelmä: ongelma on asenteessa
Vierailija kirjoitti:
Omaan pitkäaikaiseen naisettomuuteesi ja tuttujesi naisettomuuteen on aika selkeä syy ainakin tekstisi perusteella. Vaikka kuinka olisi elämässä peruspalaset kohdallaan mutta puhuu jostain naisesta vauhtimursuna (saati tapauksessa omasta naisestasi) niin tuommoinen asenne paistaa aika selkeästi ja jos ei heti tutustuessa näy niin alkaa se pikkuhiljaa rivien välistä näkyä. Karkottaa aika tehokkaasi ihmiset jotka ovat fiksuja ja sitten saakin ihmetellä miksei ketään mielestäsi tasokasta naista kiinnosta.
Tässä tiivistelmä: ongelma on asenteessa
Se aiempi esimerkkinainen kutsuu itse itseään Vauhtimursuksi netissä.
-ei ap