Miten naiset voi saada niin paljon tasoaan parempia miehiä?
Tunnen useita 32-42v miehiä, joilla ei ole naista eikä joillain ole ikinä ollutkaan. Useimmat näistä ovat luovuttaneet naisten tavoittelun, monet sellaisetkin joilla kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi olla mahdollisuus naiseen - ovat siis ihan normaalikokoisia ja -näköisiä ja käyvät töissä, vaikkeivat mitään seksihunkseja olekaan. Itse taas löysin 5 vuoden naisettoman kauden jälkeen vihdoin naisen, jonka kanssa olen nyt puoli vuotta ollut. En pidä itseäni minään 1/5 miehenä, jos kohta en myöskään minään "saaliina" tai komeana rikkaana hurmurina. Ehkä olen juuri ja juuri 2/5 mies. Naiseni sen sijaan on todella lihava eikä juurikaan naisellinen, vaikka muuten mukava ihminen onkin.
Elikkä tilanne on siis se, että moni tuntemani ihan ok -mies ei saa ketään, ei edes Vauhtimursua, ja itse ihan ok -miehenä saan Vauhtimursun näköisen mutta vähemmän ongelmaisen naisen.
Eihän tästä voida päätellä kuin että naisista useimmat vähiten suositutkin tapaukset saavat esimerkiksi minua suositumpia miehiä. Jotain keskivertokomeita 180 senttisiä raksaäijiä ja -insinöörejä, ja "onks sul liittymäasiat kondiksessa?" ananastukkaisia 3/5 sählyjätkiä.
Ja jos on vähänkään suositumpi nainen, sellainen perus ig basic bitch , niin saa ilmeisesti jo todella suosittuja miehiä tosta noin vaan. Jonkun hyvässä lihassa olevan personal trainerin tai seksikkään rahoitusjohtaja-statusmiehen.
Miten kaikille naisille voi riittää noita keskimääräistä tasokkaampia miehiä? Ulkomailtako naiset niiitä hakee vai miten tämä on selitettävissä, että naisten enemmistö saa itseään tasokkaampia miehiä?
Kommentit (581)
Eli et luultavasti ole itsekään kovin kummoisen näköinen, ainakaan komea. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ainakin vähintään 3/5 nainen ja oon silti yksinäinen. Nykyään naisen pitää olla jotenkin yliaktiivinen ja ottaa mitä haluaa ja näin moni nähtävästi tekeekin. Maskuliiniset miehet tuntuvat olevan vähissä.
Tinderissäkin näkee 3/5 naisia mutta niiden katse on niin kylmä ja epämieluisa että ei ihme jos moni ei halua sellaista naista, meikkaatteko silmistä vihaisen näköisiä tarkoituksella? Teette ulkonäöstänne vihaisia narttuja, kuka sellaisia haluaa? itse en koskaan tykkää sellaista vaan söpöstä naisesta joilla on iloinen katse.
Käytän pelkkää ripsiväriä että en usko että se tekisi jotenkin vihaisen näköisen(?) :D voi olla että perusilme on sitten jotenkin vakava mutta sille en voi mitään... en mä nyt voi hymyillä koko ajan. Se on vähän harmi että ulkoisesti voi näyttää kylmältä kun sisäisesti on päinvastoin. Toisaalta en nyt heti enkä kaikille lämpenekään mutta ei se tarkoita että olisin vihainen ja kylmä.
Tinderiin en kokemattomana kehtaa ees mennä.
Vierailija kirjoitti:
Eli et luultavasti ole itsekään kovin kummoisen näköinen, ainakaan komea. Sori.
En ole väittänytkään. Voit toki hekumoida keksinnölläsi jos se sinua helpottaa käsittelemään otsikossa esitettyä faktaa.
Olen ihan ok -mies. En komea, mutten erityisen rumakaan. En mikään suuri menestyjä ja statusmies, mutta kuiitenkin elämäni ihan ok hoitanut mies. Ja ainoa nainen mitä saan ilman että nainen on lähdössä kun luulee saavansa paremman, on leveliä Vauhtimursu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan parasta, että lihavana ja näppyläisenä miehenä pokaat jatkossa kiihottavina pitämiäsi miehiä.
Win-win.
En ole lihava enkä näppyläinen. Olen ihan kohtuullisessa kunnossa.
Se ei vielä riitä, vaan tarvitaan sydämensivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään ei kiinnosta se kuinka törkeä ap on tyttöystäväänsä kohtaan? Hei pliis, ootteko oikeasti noin kieroon kasvaneita.
Miksi ketään ei kiinnosta kuinka törkeitä naiset on sinkkumiehiä kohtaan, kun ihan ok -miehiä ei edes Vauhtimursut kelpuuta?
Miksi pitäisi kelpuuttaa? Jokaisella on omat toiveensa - teilläkin.
Naiset meikkaa ja nostaa ulkonäköön perustuvaa pistetasoaan sillä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy naistasi.
Miksi?
Koska se on mursu ja jäät vähenevät vuosi vuodelta.
Pääsääntöisesti naisen ei kannata ottaa sellaista joka ei sytytä, muuten avioliitosta tulee yhtä kuormaa. Miehen taas kannattaa ottaa edes joku jo paineiden purkamisen takia ja siksi että naiset kuitenkin pääsääntöisesti ovat helppoja ja hyviä.
Se johtuu ihan vaan siitä, että sä määrittelet niiden naisten tason eri tavalla kuin ne hyvännäköiset miehet.
Todennäköisesti myös kuvitelma omasta tasostasi on pahasti yläkanttiin arvioitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään ei kiinnosta se kuinka törkeä ap on tyttöystäväänsä kohtaan? Hei pliis, ootteko oikeasti noin kieroon kasvaneita.
Miksi ketään ei kiinnosta kuinka törkeitä naiset on sinkkumiehiä kohtaan, kun ihan ok -miehiä ei edes Vauhtimursut kelpuuta?
Kenenkään ei ole pakko kelpuuttaa ketään. Törkeääkään se ei ole, koska jokainen tietysti valitsee sen sopivan, eikä se kuulu kenellekään muulle. Älytöntä kitinää...
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu ihan vaan siitä, että sä määrittelet niiden naisten tason eri tavalla kuin ne hyvännäköiset miehet.
Todennäköisesti myös kuvitelma omasta tasostasi on pahasti yläkanttiin arvioitu.
Ei ole oma taso yläkanttiin arvioitu. Koita nyt käsittää se. Yhteiskunnassa on paljon miehiä, jotka ovat minua vielä "tasottomampia". Ja minä saan Vauhtimursun, ja monet tuntemani miehet ei saa edes Vauhtimursua.
Jos jonkun taso on yläkanttiin arvioitu, niin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oma taso yläkanttiin arvioitu. Koita nyt käsittää se. Yhteiskunnassa on paljon miehiä, jotka ovat minua vielä "tasottomampia". Ja minä saan Vauhtimursun, ja monet tuntemani miehet ei saa edes Vauhtimursua.
Kuka sen sinun tasosi on arvioinut? Onko olemassa joku "raati" tätä varten? 😂
Jos otetaan huomioon kauniit naiset ja keskitason naiset jotka meikkaa itsensä kauniiksi, niin mistä niille kaikille voi löytyä komea mies? Ei mistään, eihän komeita miehiä ole niin paljoa että kaikki saisi. Pakkohan osalla naisista on tyytyä tavikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnu oikeen tekstiäsi tai en jaksanut lukea sitä kunnolla. Mutta siis eikö silloin tuon uuden naisesi olisi pitänyt saada sinua parempi tasoinen mies sepostamasi mukaan?
Katso Vauhtimursun videoita, niin ymmärrät, että jos sellainen nainen saa vaikkapa minut, niin olen puutteistani huolimatta siinä tapauksessa ihan hyvä catch naiselle. Pidän kuitenkin itsestäni huolta, käyn töissä, olen korkeakoulutettu, ihan ok -näköinen vaikken komea, ja olen kunnollinen ja haluan pitää myös naisesta huolta ja nähdä vaivaa yhteisen elämän eteen. Väitän että Vauhtimursu-tyypin nainen saa olla erittäin tyytyväinen minuun.
Niin siis nimenomaan väkisinkin herää kysymys, että oletkohan sinä ihan oikein oman ulkoisen tasosi arvioinut, jos tuon naisen näköinen nainen on se ulkoinen taso, jolta naisen pystyt saamaan?
Olen saanut kauniimpiakin, mutta suhteet ovat olleet täyttä kärsimystä ja päättyneet tietyn ajan kuluessa, koska naiset on ajatelleet että voivat saada minua paremman miehen.
Mistä tiedät etteivät ne kauniimmat ole olleet sinua tasokkaampia, ja siksi olettaneet, että voivat saada sinua tasokkaamman miehenkin? Millä tavalla muuten tämä oletus on suhteessa käynyt ilmi? Ovatko nuo naiset sanoneet sinulle, että ovat sinun kanssasi vain siihen asti, että löytävät jonkun paremman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnu oikeen tekstiäsi tai en jaksanut lukea sitä kunnolla. Mutta siis eikö silloin tuon uuden naisesi olisi pitänyt saada sinua parempi tasoinen mies sepostamasi mukaan?
Katso Vauhtimursun videoita, niin ymmärrät, että jos sellainen nainen saa vaikkapa minut, niin olen puutteistani huolimatta siinä tapauksessa ihan hyvä catch naiselle. Pidän kuitenkin itsestäni huolta, käyn töissä, olen korkeakoulutettu, ihan ok -näköinen vaikken komea, ja olen kunnollinen ja haluan pitää myös naisesta huolta ja nähdä vaivaa yhteisen elämän eteen. Väitän että Vauhtimursu-tyypin nainen saa olla erittäin tyytyväinen minuun.
Niin siis nimenomaan väkisinkin herää kysymys, että oletkohan sinä ihan oikein oman ulkoisen tasosi arvioinut, jos tuon naisen näköinen nainen on se ulkoinen taso, jolta naisen pystyt saamaan?
Olen saanut kauniimpiakin, mutta suhteet ovat olleet täyttä kärsimystä ja päättyneet tietyn ajan kuluessa, koska naiset on ajatelleet että voivat saada minua paremman miehen.
Mistä tiedät etteivät ne kauniimmat ole olleet sinua tasokkaampia, ja siksi olettaneet, että voivat saada sinua tasokkaamman miehenkin? Millä tavalla muuten tämä oletus on suhteessa käynyt ilmi? Ovatko nuo naiset sanoneet sinulle, että ovat sinun kanssasi vain siihen asti, että löytävät jonkun paremman?
Jos naisen on pakko tehdä melkein koko suhteen ajan lähtöä, kunnes sitten parin kuukauden/ parin vuoden päästä lähtee, niin se kertoo siitä nainen on koko ajan ollut tyytymätön= luullut saavansa paremman miehen.
Laitapa mies vastaavanlainen video itseäsi muistuttavan tasoisesta tapauksesta, niin me sitten kerrotaan mitä mieltä ollaan sun ja vauhtimursun tasoerosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan aloittajakin saanut vauhtimursun, vaikka tämä voisi ap:n mukaan saada muitakin miehiä. Ja ap ainakin omien sanojensa mukaan on ok mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen sinun tasosi on arvioinut? Onko olemassa joku "raati" tätä varten? 😂
Olen äärimmäisesti kyvykkäämpi objektiiviseen arviointiin kuin kaltaisesi tunteissa kieriskelevä nainen. En säästä arvioinnissa itseäni millään tavalla vaan katson itseäni inhorealistisesti. Se oikeuttaa minut arvioimaan myös naisia samalla asteikolla.
Sinä sen sijaan katsot suurinta osaa miehistä tarpeettoman pilkallisesti ja inhoten, etkä kykene minkäänlaiseen realismiin itseäsi katsoessa etkä pysty vertaamaan realistisesti sitä kuinka paljon sinua parempiakin naisia on olemassa. Jos jollain on vääriä käsityksiä tasosta niin sinulla ja lukuisilla kaltaisillasi perusnaisilla.
Ensinnäkin olen mies ja toiseksi "tasoteoria" on täyttä fuulaa.
Ja mikään ei oikeuta sinua arvioimaan muita kuin itseäsi. Saat toki arvioida, mutta älä sitten ihmettele, jos jäät lehdelle soittelemaan "tasoinesi". Sinulla on väärä asenne jo alussa, jos mietit jotain absurdeja tasoja.
Lakukissa kirjoitti:
Salilla teinipojat puhuu kakkosen naisista, nelosen naisista ja kissoista.
En ole oman ikäisiltäni koskaan vastaavaa kuullut.
Uskon, että kaikki teinipojat näyttävät äärettömän hyviltä, hoikilta ja järjettömän komeilta.
Haha!
Se ei vielä riitä, että sinä ymmärrät miehenä, mikä olisi tasokas mies naiselle, vaan vapaassa maassa naiset ihan itse määrittelevät, millainen mies olisi heille tasokas.