Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.

Vierailija
03.01.2021 |

Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.

Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).

Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.

Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...

Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?

Kommentit (285)

Vierailija
121/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä ne naiset jotka työskentelee kaupan kassalla tai siivoojina matalapalkkatyössä, onko heillä varaa paukutella henkseleitä ja syrjiä työtöntä? Mielestäni ei.

Eli naisten haukkuminen alkoi....vieläkö joku ihmettelee, miksi baiset eivät halya ap:n kanssa olla?

Vierailija
122/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä ne naiset jotka työskentelee kaupan kassalla tai siivoojina matalapalkkatyössä, onko heillä varaa paukutella henkseleitä ja syrjiä työtöntä? Mielestäni ei.

Nämä matalapalkka- alalla työskentelevät maksavat veroja ja tekevöt tärkeää työtä, pitkäaikaistyötön pummi vain elää toisten siivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten haukkuminen alkoi....vieläkö joku ihmettelee, miksi baiset eivät halya ap:n kanssa olla?

Naisia haukkuvat miehet sopivat hyvin yhteen miehiä haukkuvien naisten kanssa ;)

Vierailija
124/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minua häiritse sinänsä toisen työttömyys, olen itsekin ollut työtön reilun vuoden. Kunhan mies osaa pitää itsestään huolen, ketään en ala elättämään. Paitsi lapseni, heidän kanssaan pärjätään hyvin, vaikka en nyt töissä olekaan. Minulla on kuitenkin aikomus mennä töihin ja aloittajassa häiritsee tuo asenne.

Tämä ominaisuus on vain naisissa.

No miksi alkaisin aikuista miestä elättämään? Eri asia jos pitkässä liitossa toinen jää työttömäksi, joten toinen maksaa silloin enemmän. Mutta en kyllä heti suhteen alusta asti moiseen ryhtyisi. Ja nykyään minulla on muuten pienemmät menot kuin silloin kun vielä lasten isän kanssa asuin. Jää enemmän rahaa käyttöön, vaikka maksan kaiken lapsille, paitsi ruuat silloin kun eksällä ovat. Jouduin kyllä maksamaan yhdessä ollessakin...

No jos alkaa koti-isäksi?

Onko yhtäkään kotiäitiä olemassa?

Yritin etsiä täältä. Päädyin tuomaan, koska halusin saada varmasti hyvän joka ymmärtää kotimiehen vastuun. Ei sinne kotiin jäädä pelaamaan nappulan kanssa tabletilla.

Vierailija
125/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Itse elää yhteiskunnan tuilla ja tekee pimeitä töitä, joista ei maksa veroja ja sitten tulee tänne haukkumaan ihmisiä, jotka menevät joka päivä töihin ja maksavat veronsa.

Vierailija
126/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia haukkuvat miehet sopivat hyvin yhteen miehiä haukkuvien naisten kanssa ;)

Rikkovat paikkoja. Sinkkuna olo vie voiton

Vierailija
127/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on miehiä haukkunut? Kertonut ainoastaan SUNUSTA totuuksia.

Vierailija
128/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä jossakin vaiheessa kyllä lemppaavat elättipuolison ulos jos aikomustakaan työllistyä.

Vierailija
129/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ketjussa ole tullut kaikille selväksi se, että miksi ap on pitkäaikaistyötön elämäntapapummi ja sinkku.

Vierailija
130/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä jossakin vaiheessa kyllä lemppaavat elättipuolison ulos jos aikomustakaan työllistyä.

Miksi alunperinkään otetaan elättää?

Himo?

Vierailija
131/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alunperinkään otetaan elättiä?

Himo?

Prkl, puhelin..

Vierailija
132/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maksanut asuntolainani ja elättänyt lapseni laitoshuoltajan palkalla. Aivan varmasti syrjisin ihmistä, jolla ei ole sisua tehdä elämänsä eteen muuta kuin anoa tukia käsi ojossa. Suosittelin muuten ammattiani sille hampaattomallekin hammasremontin rahoittamiseen (määräaikaisuuksiin ei tarvita alan koulutusta), ei kelvannut, vinkuu mieluummin.

Määräaikaisuuksiinkin tarvitsee aukottoman CV:n ja hyvän supliikin. Muutoin on aika toivotonta päästä hakijoiden joukossa ykkössijalle.

Vierailija
133/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maksanut asuntolainani ja elättänyt lapseni laitoshuoltajan palkalla. Aivan varmasti syrjisin ihmistä, jolla ei ole sisua tehdä elämänsä eteen muuta kuin anoa tukia käsi ojossa. Suosittelin muuten ammattiani sille hampaattomallekin hammasremontin rahoittamiseen (määräaikaisuuksiin ei tarvita alan koulutusta), ei kelvannut, vinkuu mieluummin.

Määräaikaisuuksiinkin tarvitsee aukottoman CV:n ja hyvän supliikin. Muutoin on aika toivotonta päästä hakijoiden joukossa ykkössijalle.

Ulkomaille etätöihin? Vaatii toki koulutuksen

Vierailija
134/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oletkin komea ja hyvin toimeentuleva ja muutenkin oikein mahtava mies, niin kannattaa katsella sellaisia naisia joille sinä kelpaat. Et sinä väkipakolla ketään saa itseesi ihastumaan.

Vaikka tilanne selvästi tuntuu epäreilulta, on sinun opittava elämään sen kanssa tai pyrittävä muuttumaan sellaiseksi mitä nämä tavoittelemasi naiset haluavat.

Vierailija
135/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tällä palstalla? Ja miten niin minusta? En ole ap enkä edes mies.

Vierailija
136/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin aloilla pn työvoimapula. Esim siivoojaksi pääsee. Wolt ja Foodorakuskin hommia voi tehdä. Sanomalehtiä ja mainoksia pääsee jakamaan ilman koulutusta ha cv:tä.

Mutta ap keksii tekosyitä, että ei tarvitse mennä töihin, koska ap on pummi.

Pummi töissä= pummi ihmissuhteissa.

Vierailija
137/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tällä palstalla? Ja miten niin minusta? En ole ap enkä edes mies.

Jepjep👍

Vierailija
138/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan onnea toivottomaan yritykseen!  -Työn saaminen ei ole omissa käsissä.

Vierailija
139/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Aina voi mennä ilmaistyöhön tai ryhtyä yrittäjäksi.

Vierailija
140/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Niin. AP:kin pitäisi tulla kotoa. hakemaan huippuduuniin huippupalkalla