Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.
Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.
Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).
Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.
Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...
Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo siitä kertoo, että moni nainen haluaa loisia miehen rahoilla, ainakin välillä. Ajattelevat, että työtön mies ei pysty elättämään heitä kotiin.
Mitä jos lähdettäisiin siitä, että mies elättäisi itsensä ilman sossupummeilua. Lisäksi tiedoksi sinulle, että Suomessa ei ole mitään kotirouvakulttuuria, vaan myös naiset käyvät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo siitä kertoo, että moni nainen haluaa loisia miehen rahoilla, ainakin välillä. Ajattelevat, että työtön mies ei pysty elättämään heitä kotiin.
Mitä jos lähdettäisiin siitä, että mies elättäisi itsensä ilman sossupummeilua. Lisäksi tiedoksi sinulle, että Suomessa ei ole mitään kotirouvakulttuuria, vaan myös naiset käyvät töissä.
Ja naiset hakeutuvat miehiä useammin matalapalkka-aloille, jottei naisen euro olisi miehen euro :(
Mitäs jos sanoisit naisille olevasi työssä josta et voi puhua? Jollekin naiselle voi tulla mieleen, että olet joku agentti.
Ap:n ajattelussa on se perustavanlaatuinen virhe ettei hän ymmärrä miksi useimmat raataa palkkatöissään. Saadakseen sitä sosiaalista arvostusta jolla voi kuulua joukkoon. Hän tavallaan kysyy nollasummakysymyksen: Miksi en saavuta niitä asioita tekemättä mitään jotka olisi helpommin saavutettavissa tekemällä jotain. Tuo näennäisen mukava muiden rahoilla eläminen ja muista ihmisistä eristäytyminen luo harhan että kaiken voi saavuttaa luopumatta mistään. Elämässä kuitenkin käytännössä on todella harvoin niin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sanoisit naisille olevasi työssä josta et voi puhua? Jollekin naiselle voi tulla mieleen, että olet joku agentti.
Tämä. Ja jos nainen vaatii saada käyttöoikeuden ap:n tiliin niin ap käskee hänen mennä töihin.
Pitkäaikaistyöttömällä naisella on korkeampi markkina-arvo kuin pitkäaikaistyöttömällä miehellä. Tämän takia pitkäaikaistyötön nainenkaan harvemmin kelpuuttaa pitkäaikaistyötöntä miestä, ellei ole tätä selkeästi alemmalla tasolla muuten.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyöttömällä naisella on korkeampi markkina-arvo kuin pitkäaikaistyöttömällä miehellä. Tämän takia pitkäaikaistyötön nainenkaan harvemmin kelpuuttaa pitkäaikaistyötöntä miestä, ellei ole tätä selkeästi alemmalla tasolla muuten.
Pitkäaikaistyöttömän miehen markkina-arvo vastaa yh-naisen markkina-arvoa.
Nämä tyypit jotka ovat niin kovin tietoisia markkina-arvoista ja osaavat pitää esitelmiä eikö se ole aika vastenmielistä? Huonon kehityksen tulos. Ei ihminen kuitenkaan loppujen lopuksi kone ole, eikä pelkkää järkeä, logiikkaa eikä tilastoja.
Miksi puhut itsestäsi työttömänä, jos saat rahaa harrastuksilla? Etkö halua samoja harrastuksia jakavaa naista? Tai jotain muuta naista, joka haluaa palkkatyön sijaan tehdä jotain omaa?
Työn teko on yleensä kivaa, työn haku ei. Palkallinen työ on ehtyvä luonnonvara. -Meillä tämä huomioitiin lisääntyminen lähes lopettamalla. Hyvä niin. Mutta roistovalta pukkaa uutta ulkomailta.
Maamme kelpaa vain loiselle tai tyhjätaskulle. Kunnon väkeä ei saa tänne. Suomi on sairas maa. Mätä on jo syvällä. Toimeentulo loppuu siksi yhä useammalta.
Siksi sukupuutto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absurdia sanoa että ainoa huono puolesi on pitkäaikaistyöttömyys ja vähän ajan päästä kuitenkin sanoa että oikeastaan työnteko ei sovellu sinulle. On siinä jo ongelmaa kerrakseen ettei kykene ottamaan elämästä sellaista vastuuta että pystyisi elättämään itsensä, et todellakaan ole saalis.
Tämä kaikille kotiäideille, jotka eivät miehensä kanssa halua/pysty vaihtamaan paikkoja.
Siinäkin taitaa useimmiten olla takana se, että mies ei viitsi tai osaa tehdä samoja hommia lasten kanssa mistä nainen on opetellut suoriutumaan siinä sivussa, joten kotihommat kaatuvat joka tapauksessa hänelle siihen lisäksi. Eli se sama kauhuskenaario, josta miehet täällä ulvovat päivät pääksytysten. Että miten sä kehtaat olettaa, että miehen pitäisi jotain jaksaa tehdä kotitöitäkin illalla kun toinen vaan lasten kanssa kotona lorvii. Jotenkin se mies vaan kehtaa. Ei siitä huolimatta, että nainen tuo leivän pöytään, vaan nimenomaan sen takia. Kun sekin on väärin, kaikki on väärin, mihin nainen mitenkään liittyy. Itks potks.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen työssäkäyvä joka ei voi ikinä lähteä minnekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja jos nainen vaatii saada käyttöoikeuden ap:n tiliin niin ap käskee hänen mennä töihin.
Lopulta nainen rahoittaa loisivaa miestä
Teidän kaikkien muidenko mielestä yhteiskunta on niin reilu työssä käyville, että olisi teidän moraalia vastaan ansaita rahaa pimeästi. Luulen, että moni käyttäisi tilaisuuden jos olisi tuollainen harrastus jolla tienata käymättä töissä. Turha esittää tekopyhää. Mut jotkut osaavat toki pitää suunsa kiinni, miten rahansa ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
AP väittää aloituksessaan, että hänessä ei ole muuta vikaa, kuin että hän on elämäntaoatyötön....no eiköhän kaikille ole tullut selväksi, että tuo ei ole se ainoa syy, miksi naisystävää ei löydy....
Jos on työtön miljönääri niin ei kelpaisi? En uskoisi kuitenkaan. - Liika raha kyllä pilaa monet.
Vierailija kirjoitti:
Teidän kaikkien muidenko mielestä yhteiskunta on niin reilu työssä käyville, että olisi teidän moraalia vastaan ansaita rahaa pimeästi. Luulen, että moni käyttäisi tilaisuuden jos olisi tuollainen harrastus jolla tienata käymättä töissä. Turha esittää tekopyhää. Mut jotkut osaavat toki pitää suunsa kiinni, miten rahansa ansaitsee.
Voihan ap hommata vosun. Tulot ei taidakaan olla niin vakaita kuin väittää. Vosun haluaa tasaisen rahavirran omaavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absurdia sanoa että ainoa huono puolesi on pitkäaikaistyöttömyys ja vähän ajan päästä kuitenkin sanoa että oikeastaan työnteko ei sovellu sinulle. On siinä jo ongelmaa kerrakseen ettei kykene ottamaan elämästä sellaista vastuuta että pystyisi elättämään itsensä, et todellakaan ole saalis.
Tämä kaikille kotiäideille, jotka eivät miehensä kanssa halua/pysty vaihtamaan paikkoja.
Siinäkin taitaa useimmiten olla takana se, että mies ei viitsi tai osaa tehdä samoja hommia lasten kanssa mistä nainen on opetellut suoriutumaan siinä sivussa, joten kotihommat kaatuvat joka tapauksessa hänelle siihen lisäksi. Eli se sama kauhuskenaario, josta miehet täällä ulvovat päivät pääksytysten. Että miten sä kehtaat olettaa, että miehen pitäisi jotain jaksaa tehdä kotitöitäkin illalla kun toinen vaan lasten kanssa kotona lorvii. Jotenkin se mies vaan kehtaa. Ei siitä huolimatta, että nainen tuo leivän pöytään, vaan nimenomaan sen takia. Kun sekin on väärin, kaikki on väärin, mihin nainen mitenkään liittyy. Itks potks.
Tämä kuulostaa ihan vanhemmiltani. Sukupuoliroolit vain toisin päin, äidille ei mikään sovi ja pelkkää itkupotkua tulee vastaukseksi joka asiaan. Miten isä kehtasikin hoitaa meitä lapsia ja tehdä enemmän kotitöitä ja maksaa yli puolet menoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ap hommata vosun. Tulot ei taidakaan olla niin vakaita kuin väittää. Vosun haluaa tasaisen rahavirran omaavan miehen.
Eihän tulojen tarvitse ollakaan tasaiset, kun on muuten tukien varassa. Silloinhan riittää että joku kuukausi tienaa sen 500-1000€, joka on säästössä. Tai parhaimmillaan useita tonneja säästössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa ihan vanhemmiltani. Sukupuoliroolit vain toisin päin, äidille ei mikään sovi ja pelkkää itkupotkua tulee vastaukseksi joka asiaan. Miten isä kehtasikin hoitaa meitä lapsia ja tehdä enemmän kotitöitä ja maksaa yli puolet menoista!
Naisloisesta olisi varmasti pystynyt eroamaan.
Pahat vietit. - Työnantaja voittaa, kun syntyy populaa. Ja ulkomailta voi pukata huoletta. Laatu on sivuseikka, riistovalta perustuu ylimäärään.
Se vain, että maamme menee.