Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.

Vierailija
03.01.2021 |

Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.

Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).

Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.

Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...

Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?

Kommentit (285)

Vierailija
101/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tuhlaa nuoruuttaan opiskelemalla vaikeita aloja yliopistossa. Totta kai miehen palkalla on väliä koska se määrittää naisen elintason.

Ai jaa. Enemmistö yliopistojen opiskelijoista on naisia. Minkä tahansa yliopistotutkinnon suorittaminen vaatii keskivertoa korkeamman äo:n. Esim. lääkiksessä siurin osa on naisia. Mutta työttömän, amiksen keskeyttäneen Keijon on hankala tätä käsittää.

Linkit tähän näkyviin lääkiksen ja teknillisen yliopiston sukupuolijakaumasta.

t. teekkarityttö

Teekkarityttö....hehehehe, just joo

Odotinkin että tuskin mitään perusteluja tulee.....

Ihan yksinkertaisella Google-haulla lääketieteellinen sukupuolijakauma selviää, että naiset ovat olleet lääkiksessä jo jonkin aikaa enemmistönä.

Linkit aina näkyviin jos haluaa viesteihin vastata ja "perustella", ei se ole muiden hommaa.

Vierailija
102/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä ne naiset jotka työskentelee kaupan kassalla tai siivoojina matalapalkkatyössä, onko heillä varaa paukutella henkseleitä ja syrjiä työtöntä? Mielestäni ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin ap. Kukaan nainen ei halua olla elämäntapatyöttömän kanssa. Kertoo siitä että et ota vastuuta ja haluat vain ottaa hyödyn. Näin tulwt toimimaan myös parisuhteessa.

Sama koskee naisia jotka haluavat vain viettää aikaa omien lastensa kanssa kotona.

Vierailija
104/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo siitä kertoo, että moni nainen haluaa loisia miehen rahoilla, ainakin välillä. Ajattelevat, että työtön mies ei pysty elättämään heitä kotiin.

Vierailija
105/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua häiritse sinänsä toisen työttömyys, olen itsekin ollut työtön reilun vuoden. Kunhan mies osaa pitää itsestään huolen, ketään en ala elättämään. Paitsi lapseni, heidän kanssaan pärjätään hyvin, vaikka en nyt töissä olekaan. Minulla on kuitenkin aikomus mennä töihin ja aloittajassa häiritsee tuo asenne.

Vierailija
106/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän ei kannata lisääntyä samanlaisen kanssa. Viisaat ei tuota yhden yhtäkään puutteessa elävää lasta tähän maahan.

Miehet ajattelee alapäällään, naiset enimmäkseen järjellä.

Vierailija
107/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minua häiritse sinänsä toisen työttömyys, olen itsekin ollut työtön reilun vuoden. Kunhan mies osaa pitää itsestään huolen, ketään en ala elättämään. Paitsi lapseni, heidän kanssaan pärjätään hyvin, vaikka en nyt töissä olekaan. Minulla on kuitenkin aikomus mennä töihin ja aloittajassa häiritsee tuo asenne.

Tämä ominaisuus on vain naisissa.

Vierailija
108/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo siitä kertoo, että moni nainen haluaa loisia miehen rahoilla, ainakin välillä. Ajattelevat, että työtön mies ei pysty elättämään heitä kotiin.

Työttömän elättäminen on tuttua puuhaa. Nykyisin tienaa, kuten minäkin.

Vierailija
109/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömän ei kannata lisääntyä samanlaisen kanssa. Viisaat ei tuota yhden yhtäkään puutteessa elävää lasta tähän maahan.

Naiset myös ajattelevat vain alapäällään, kun edelleen miehiä useammin haluavat niitä lapsia liikakansoitettuun maailmaan pykätä.

Myös Suomessa on liikaa ihmisiä: https://yle.fi/uutiset/3-11501624

Vierailija
110/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tuhlaa nuoruuttaan opiskelemalla vaikeita aloja yliopistossa. Totta kai miehen palkalla on väliä koska se määrittää naisen elintason.

Ai jaa. Enemmistö yliopistojen opiskelijoista on naisia. Minkä tahansa yliopistotutkinnon suorittaminen vaatii keskivertoa korkeamman äo:n. Esim. lääkiksessä siurin osa on naisia. Mutta työttömän, amiksen keskeyttäneen Keijon on hankala tätä käsittää.

Linkit tähän näkyviin lääkiksen ja teknillisen yliopiston sukupuolijakaumasta.

t. teekkarityttö

Teekkarityttö....hehehehe, just joo

Odotinkin että tuskin mitään perusteluja tulee.....

Ihan yksinkertaisella Google-haulla lääketieteellinen sukupuolijakauma selviää, että naiset ovat olleet lääkiksessä jo jonkin aikaa enemmistönä.

Linkit aina näkyviin jos haluaa viesteihin vastata ja "perustella", ei se ole muiden hommaa.

https://yle.fi/uutiset/3-10972755

Ole hyvä

Vierailija
111/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset myös ajattelevat vain alapäällään, kun edelleen miehiä useammin haluavat niitä lapsia liikakansoitettuun maailmaan pykätä.

Älkää menkö naisten tai käykö luovuttamassa spermaa. Syntyy vuosi vuodelta aina vaan vähemmän porukkaa. Mikä kiima kumminkin vetää varsinkin hedelmällisessä iässä olevien seuraan?

Vierailija
112/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siitä tulisi jos molemmat olisivat työttömiä?? Toivottavasti ette meinaa lapsia hankkia tuohon kuvioon. Minua ei haittaisi työtön mies, mutta työtöntä naista etsivä työtön mies on jotenkin hämärä. Lisäksi 99% muista aloituksessa luetelluista asioista ovat turn-offeja. Työttömyys ei kuulunut niihin.

N30

Vierailija
113/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii kaunista piikaa tai rahoittajaa

Vierailija
114/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se etuhampaaton jankuttaja, niin kyllä sussa on paljon muutakin vikaa.

Vierailija
115/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi alkaisin aikuista miestä elättämään? Eri asia jos pitkässä liitossa toinen jää työttömäksi, joten toinen maksaa silloin enemmän. Mutta en kyllä heti suhteen alusta asti moiseen ryhtyisi. Ja nykyään minulla on muuten pienemmät menot kuin silloin kun vielä lasten isän kanssa asuin. Jää enemmän rahaa käyttöön, vaikka maksan kaiken lapsille, paitsi ruuat silloin kun eksällä ovat. Jouduin kyllä maksamaan yhdessä ollessakin...

Vierailija
116/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö naisten tai käykö luovuttamassa spermaa. Syntyy vuosi vuodelta aina vaan vähemmän porukkaa. Mikä kiima kumminkin vetää varsinkin hedelmällisessä iässä olevien seuraan?

Niimpä. 

Miksi miehet haluavat aina vaan lisää panna ja naiset aina vaan lisää ihmisiä?

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
117/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii kaunista piikaa tai rahoittajaa

"Rahoittajaa" :D

Vierailija
118/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi alkaisin aikuista miestä elättämään? Eri asia jos pitkässä liitossa toinen jää työttömäksi, joten toinen maksaa silloin enemmän. Mutta en kyllä heti suhteen alusta asti moiseen ryhtyisi. Ja nykyään minulla on muuten pienemmät menot kuin silloin kun vielä lasten isän kanssa asuin. Jää enemmän rahaa käyttöön, vaikka maksan kaiken lapsille, paitsi ruuat silloin kun eksällä ovat. Jouduin kyllä maksamaan yhdessä ollessakin...

No jos alkaa koti-isäksi?

Onko yhtäkään kotiäitiä olemassa?

Vierailija
119/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei muuta vikaa" kuin työttömyys? No on selvästi muitakin vikoja ap:ssa, kuten itsekeskeisyys, itserakkaus, kehuskelu, kieroilu, kaksinaamaisuus, valehtelu, vauvapalstalle kirjoittelu, mahdollisesti narsismi...

Vierailija
120/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä ne naiset jotka työskentelee kaupan kassalla tai siivoojina matalapalkkatyössä, onko heillä varaa paukutella henkseleitä ja syrjiä työtöntä? Mielestäni ei.

Mä olen maksanut asuntolainani ja elättänyt lapseni laitoshuoltajan palkalla. Aivan varmasti syrjisin ihmistä, jolla ei ole sisua tehdä elämänsä eteen muuta kuin anoa tukia käsi ojossa. Suosittelin muuten ammattiani sille hampaattomallekin hammasremontin rahoittamiseen (määräaikaisuuksiin ei tarvita alan koulutusta), ei kelvannut, vinkuu mieluummin.