Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.

Vierailija
03.01.2021 |

Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.

Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).

Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.

Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...

Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?

Kommentit (285)

Vierailija
1/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman matalapalkkaisena miehenä, jolla on kaikki ominaisuudet selvästi yli tavallisen miehen.

Tuntuu että tuo työni määrittää 95% "markkina-arvostani"

Ne naiset jotka minusta kiinostuvat, ovat ulkoisesti kuin toiselta planeetalta.

Vierailija
2/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status ja varallisuus määrittää miehen arvon parisuhdemarkkinoilla lähes täysin.

Sun pitäis olla nainen, niin sul ois vientii. Heille on eri kriteerit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit, urheilulliset ja hoikat sekä hyväluonteiset työttömät naiset menee insinööreille tai vastaavilla

Vierailija
4/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän sinä saisi tienata tuollaisia summia tukien päälle. Eli teet pimeästi hommia huijaamalla työkkäriä.

Vierailija
5/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei pidä valehtelijoista.

Vierailija
6/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sinä saisi tienata tuollaisia summia tukien päälle. Eli teet pimeästi hommia huijaamalla työkkäriä.

Olisiko sitten parempi istua sohvalla tekemättä mitään...Mieluummin minä esim. kesällä lähden marjastamaan.

Summat ovat kuitenkin verrattain pieniä.

ap

Vierailija
7/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkkatyössä oleva nainen ryhtyy kanssasi parisuhteeseen ja muutatte saman katon alle niin tukesi tippuvat. Naiset pelkää, että susta tulee tollanen riippakivi ja he joutuvat elatusvastuuseen sinusta.

Ja jos mielii perhettä perustaa niin lasten harrastukset maksaa, puhelimet, puhelinlaskut, vaatteet yms jne.

Vierailija
8/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tuhlaa nuoruuttaan opiskelemalla vaikeita aloja yliopistossa. Totta kai miehen palkalla on väliä koska se määrittää naisen elintason.

Vierailija
9/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palkkatyössä oleva nainen ryhtyy kanssasi parisuhteeseen ja muutatte saman katon alle niin tukesi tippuvat. Naiset pelkää, että susta tulee tollanen riippakivi ja he joutuvat elatusvastuuseen sinusta.

Ja jos mielii perhettä perustaa niin lasten harrastukset maksaa, puhelimet, puhelinlaskut, vaatteet yms jne.

Kotiäitejähän ei ole olemassa.

Vierailija
10/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän kerroin että minulle kelpaa vallan mainiosti pitkäaikaistyötön nainen, jolla on asiat muuten kunnossa.

Mutta minä en tunnu kelpaavan heille. Aina kun olisi mahdollisuus johonkuhun, niin kyseessä olisi sellainen tapaus jonka kohdalla hyvin moni muukin osa-alue on retuperällä.

Työssäkäyvät eivät luonnollisestikaan minua kelpuuta, ja olen sinut asian kanssa.

ap

Vierailija
11/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Olisi kiva, jos jättäisit palstan oikeille kokemuksille.

Vierailija
12/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Olisi kiva, jos jättäisit palstan oikeille kokemuksille.

Mikä aloituksessani on ei-oikeaa?

ap

Vierailija
13/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sitten parempi istua sohvalla tekemättä mitään...Mieluummin minä esim. kesällä lähden marjastamaan.

ap

Ei sinne kotiin tarvitse jäädä kökkimään, voisitko mennä esim. töihin..?

Vierailija
14/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et hanki koulutusta ja mene töihin? Aikuinen ihminen hyvänen aika sentään! Olet vätys

Vierailija
15/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei sinne kotiin tarvitse jäädä kökkimään, voisitko mennä esim. töihin..?

Ei niihin oikeisiin töihin niin vain "mennä" minun taustallani. Rekrytoija ei tunne minua, vaan hän tekee päätelmät papereistani ja historiastani.

Lisäksi menneiden kokemuksien takia luulen, että sovellun huonosti ns. kellokorttihommiin.

On huomattavasti helpompaa lähteä sinne marja -tai sienimetsään ja saada siitä ylimääräistä, kuin "mennä töihin"

ap

Vierailija
16/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et hanki koulutusta ja mene töihin? Aikuinen ihminen hyvänen aika sentään! Olet vätys

Kun kaikille ei riitä töitä kuitenkaan tässä maassa, niin eikö se ole hyvä että ne ovat työttöminä jotka siihen parhaiten sopeutuvat?

ap

Vierailija
17/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han voi alkaa koti-isäksi kunhan saa jonkun ensin porsimaan.

Vierailija
18/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot joka viikko täällä samaa asiaa kitisemässä. Usko jo ettei se siitä muuksi muutu. Oma on valintasi, elä sen kanssa.

Vierailija
19/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

500-1000 e/kk marjojen poiminnalla? Ympäri vuoden? Ehkä ne naiset pelkää että tilantees muuttuu, jos jäät kiinni.

Vierailija
20/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot joka viikko täällä samaa asiaa kitisemässä. Usko jo ettei se siitä muuksi muutu. Oma on valintasi, elä sen kanssa.

Mielestäni ihan asiallisesti kysyin että mistä voisi löytää pitkäaikaistyöttömiä naisia, joilla olisi muuten kuitenkin asiat kunnossa.

ap