Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.

Vierailija
03.01.2021 |

Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.

Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).

Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.

Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...

Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sinä saisi tienata tuollaisia summia tukien päälle. Eli teet pimeästi hommia huijaamalla työkkäriä.

Olisiko sitten parempi istua sohvalla tekemättä mitään...Mieluummin minä esim. kesällä lähden marjastamaan.

Summat ovat kuitenkin verrattain pieniä.

ap

Ei sinne kotiin tarvitse jäädä kökkimään, voisitko mennä esim. töihin..?

Ei niihin oikeisiin töihin niin vain "mennä" minun taustallani. Rekrytoija ei tunne minua, vaan hän tekee päätelmät papereistani ja historiastani.

Lisäksi menneiden kokemuksien takia luulen, että sovellun huonosti ns. kellokorttihommiin.

On huomattavasti helpompaa lähteä sinne marja -tai sienimetsään ja saada siitä ylimääräistä, kuin "mennä töihin"

ap

No perusta vaikka luontomatkailuun erikoistunut firma ja vie isojen firmojen naisryhmiä elämysmatkoille erämaahan. Varmasti riittää vientiä.

Työssä käyvien naisten kanssa sinulle ei arvomaailmat kohtaa, sillä eivät he arvosta aikuista ihmistä, joka elää muiden rahoilla. Kyllä miehellä pitää olla tavoitteita ja kunnianhimoa myös uran suhteen, että häntä voi arvostaa ja sitä kautta kiinnostua.

Opiskele edes jotain, opiskelijkin on parempi kuin työtön. Yrittää edes kehittää itseään.

Sama pätee työssäkäyvien miesten ja kotiäitien kanssa.

Perhettä perustettaessa arvot voivat juuri kohdata, jos uratykki haluaa kotona viihtyvän äidillisen naisen äidiksi lapsilleen. Tällaisia pariskuntia on paljon.

Perhettä perustettaessa arvot voivat juuri kohdata, jos uratykki haluaa kotona viihtyvän isällisen miehen isäksi lapsilleen. Tällaisia pariskuntia on paljon.

Vierailija
282/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta tuo autolla ja säästöillä leveily nostaa itselläni heti karvat pystyyn ja tiedän heti että emme tule sopimaan yhteen.

Tarkoitus ei ole leveillä, vain kertoa faktat minusta.

Jos en kertoisi niitä, niin puolet kommenteista liittyisivät "persaukisuuteeni" työttömyyden takia.

Ap

Siltä se silti kuulostaa. Jos itseni pitäisi kertoa itsestäni faktoja millaisella autolla ajan tai paljonko on säästössä eivät olisi edes ensimmäisen 100 asian joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta tuo autolla ja säästöillä leveily nostaa itselläni heti karvat pystyyn ja tiedän heti että emme tule sopimaan yhteen.

Tarkoitus ei ole leveillä, vain kertoa faktat minusta.

Jos en kertoisi niitä, niin puolet kommenteista liittyisivät "persaukisuuteeni" työttömyyden takia.

Ap

Siltä se silti kuulostaa. Jos itseni pitäisi kertoa itsestäni faktoja millaisella autolla ajan tai paljonko on säästössä eivät olisi edes ensimmäisen 100 asian joukossa.

Samoin minusta kuulostaa leveilyltä se että sanot ettet leveile.

-eri

Vierailija
284/285 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi työtöntä miestä sen takia, että vähän turhan usein työtön mies syrjäytyy, alkaa lipittämään alkoholia päivittäin ja ajatuksensa kiertämään kehää. Olen lähipiirissä katsellut tätä touhua. Rahasta en välitä, siitä ei ole kyse. 

Vierailija
285/285 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottaisi työtöntä miestä sen takia, että vähän turhan usein työtön mies syrjäytyy, alkaa lipittämään alkoholia päivittäin ja ajatuksensa kiertämään kehää. Olen lähipiirissä katsellut tätä touhua. Rahasta en välitä, siitä ei ole kyse. 

Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki työttömät eivät ole työttömän stereotypioita.

Ihan samalla tavalla kuin kaikki blondit eivät ole tyhmiä.