Mitä tehdä kun olen minussa ei ole muuta "vikaa" kuin pitkäaikaistyöttömyys. Minulle kelpaisi samanlainen nainen kuin itse olen, mutta he eivät kelpuuta minua.
Olen ns. elämäntapatyötön 34v mies, mutta en ole lainkaan työttömän stereotyyppi. Kaikki aina olettavat minun olevan töissä, ja hämmästyvät kun kerron että olen ollut paperilla työtön jo yli 10 vuotta.
Hankin lisäansioita harrastuksillani 500-1000e kuussa tukien päälle.
Minulla on suomalaista keskiarvoa uudempi auto jonka olen ostanut käteisellä. Olen järkevä rahankäyttäjä, ja tulen toimeen pienellä rahalla. Minulla on huomattavan isot säästöt tilanteeni huomioiden, ja olen tehnyt eräänlaisia sijoituksiakin.
Juon erittäin harvoin, enkä ole ikinä polttanut. Harrastan urheilua, musiikkia, vapaaehtoistoimintaa ja erilaisia pelejä (virtuaalisesti ja ihan livenäkin).
Olen myös muuna muassa komea (muidenkin kuin omasta mielestäni), pitkä, lihaksikas, mukava, huumorintajuinen, lapseton, luotettava, uskollinen, hyvin varusteltu, siisti ja päihteetön.
Minulle kelpaisi mainioisti nainen joka on myös pitkäaikaistyötön, mutta jolla on muuten asiat kunnossa.
Ongelma tuleekin siinä, että sellaiset naiset eivät kelpuuta minua seurustelusuhteeseen...Joudun tinkimään valtavasti noista muista hyvistä ominaisuuksista joita minulta itseltäni löytyy.
Seksiin lyhyt -tai pitkäaikaisesti kyllä tunnun kelpaavan lähes kaikille naisille johon tutustun...
Mistä voisin löytää naisen, jonka ainoa "vika" olisi työttömyys, ja joka myös hyväksyisi miehen työttömyyden?
Kommentit (285)
En voisi olla miehen kanssa, joka käyttää tukien muodossa hyväkseen veronmaksajia =.meitä työssä käyviä.
Minä ainakin haluan reissata ja mökkeillä. En ota mukaan persaukista riippaa. Jos ihminen ei käy töissä oman laiskuuden vuoksi, en pysty arvostamaan. Eläkkeellä jatkuisi sama homma. Ei kitos
Vierailija kirjoitti:
Ap on kuin muijat jotka porsii kolmen vuoden välein.
Tulihan se ap lopulta oman itsenään palstalle 🤣
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tuhlaa nuoruuttaan opiskelemalla vaikeita aloja yliopistossa. Totta kai miehen palkalla on väliä koska se määrittää naisen elintason.
Ai jaa. Enemmistö yliopistojen opiskelijoista on naisia. Minkä tahansa yliopistotutkinnon suorittaminen vaatii keskivertoa korkeamman äo:n. Esim. lääkiksessä siurin osa on naisia. Mutta työttömän, amiksen keskeyttäneen Keijon on hankala tätä käsittää.
Elämäntapatyötön kertoo paöjon ihmisestä, eli ei edes halua yrittää, on loinen, pummi, jokakäyttää yhteiskuntaa hyväkseen- on tämmöinen myös muissa asioissa, kuten ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tuhlaa nuoruuttaan opiskelemalla vaikeita aloja yliopistossa. Totta kai miehen palkalla on väliä koska se määrittää naisen elintason.
Ai jaa. Enemmistö yliopistojen opiskelijoista on naisia. Minkä tahansa yliopistotutkinnon suorittaminen vaatii keskivertoa korkeamman äo:n. Esim. lääkiksessä siurin osa on naisia. Mutta työttömän, amiksen keskeyttäneen Keijon on hankala tätä käsittää.
Linkit tähän näkyviin lääkiksen ja teknillisen yliopiston sukupuolijakaumasta.
t. teekkarityttö
Kyse ei ole siitä, ettetkö kelpaisi, vaan siitä, että toiveittesi kaltaisia naisia on hyvin vähän. Pitkäaikaistyöttömiä, joilla sinun tavoin on elämänhallinta kunnossa ja joilla ei ole päihdeongelmia, maksuhäiriömerkintöjä tai mielenterveysongelmia, ei juurikaan ole. Itse en esimerkiksi tunne yhtään tällaista. Kaikilla tuttavillani, joilla on rikkonainen työhistoria, on jokin yllä mainituista.
Taas tämä 34- vuotias kouluttamaton, ikinä töitä tekemätön, hampaaton vermi syyttelee täällä naisia siitä, kun ei kelpaa oarisuhteeseen. Montako vuotta tämä on nöin tehnyt jo? Joka toisessa ketjussa se kyselee että mitä töitä voisi alkaa tekemään- koulutusta ei ole, mutta pjaskaduinit ei kelpaa, ja pitäis saada huippuduuni huippustatuksella ja huippupaikalla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. teekkarityttö
Teekkarityttö....hehehehe, just joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. teekkarityttö
Odotinkin että tuskin mitään perusteluja tulee.....
Pimeitä töitä tekevä yhteiskunnan loinen kyselee av- palstalla että mistä löytäisi naisen itselleen?
Minusta noi kaksi asiaa kertoo sinusta kaiken oleellisen ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Pimeitä töitä tekevä yhteiskunnan loinen kyselee av- palstalla että mistä löytäisi naisen itselleen?
Minusta noi kaksi asiaa kertoo sinusta kaiken oleellisen ihmisenä
Taisi nimenomaan kysyä miksi ne samanlaiset naiset kelpuuttavat vain jonkun joka heidät voi elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kuin muijat jotka porsii kolmen vuoden välein.
Ja tästä päästään siihen mikä on ap:n ongelma. Ei deittaile omantasoisiaan naisia. Työttömälle miehelle omantasoinen nainen ei suinkaan ole työtön nainen (niin kuin helposti voisi luulla) vaan yh-nainen.
Yksinhuoltajista vasta harva jaksaakaan katsella mitään sohvalla lojuvaa laiskimusta, jolle normaali päivätyö on liikaa, kun ovat itse tottuneet hoitamaan yksin sekä työn, kodin että lapset valittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. teekkarityttö
No ei helevetissä ole tulossa, nää jotkut elää omissa psykoosilinnoissaan, väittävät kivenkovana vaikka mustan valkoiseksi, voimaantumiseksikin tätä kutsutaan, ei kyetä hyväksymään todellisuutta, joten ei vain hyväksytä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos palkkatyössä oleva nainen ryhtyy kanssasi parisuhteeseen ja muutatte saman katon alle niin tukesi tippuvat. Naiset pelkää, että susta tulee tollanen riippakivi ja he joutuvat elatusvastuuseen sinusta.
Ja jos mielii perhettä perustaa niin lasten harrastukset maksaa, puhelimet, puhelinlaskut, vaatteet yms jne.
Harrastuksia voi valita edullisimmasta päästä, lapsille riittää edulliset puhelimet ja laskua ei tule kun laittaa rajat, vaatteita saa kirpparilta edullisesti. Se on ihan itsestä kiinni miten asiat haluaa järjestellä. Lapsi ei tarvi luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. teekkarityttö
Ihan yksinkertaisella Google-haulla lääketieteellinen sukupuolijakauma selviää, että naiset ovat olleet lääkiksessä jo jonkin aikaa enemmistönä.
Mene töihin ap. Kukaan nainen ei halua olla elämäntapatyöttömän kanssa. Kertoo siitä että et ota vastuuta ja haluat vain ottaa hyödyn. Näin tulwt toimimaan myös parisuhteessa.
Et ap löydä kaltaistasi elämäntapatyötöntä naista, koska muiden miesten kriteerit ovat sellaiset että naisessa on tärkeää lähinnä vain ulkonäkö ja se, että ei ole hullu eikä ole ennestään lapsia. Eli sinulla ja monilla muilla miehillä on ihan sanat kriteerit, mutta sinulla on paljon vähemmän tarjottavaa, joten naiset valitsevat ne muut miehet.