Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi kaveriporukan kanssa Sunny Beachille?

Vierailija
08.06.2014 |

??

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härreguud! Säilytätkö miestäsi kaapissa lukkojen takana ja otat esiin, kun tarvitset? Huoria ja houkutuksia voi löytyä vaikka omasta lähikaupasta, joten tolla asenteella sun ei kannata sitte päästää ukkoas ulos talosta ollenkaan. Onneks minä ainakin voin luottaa mieheeni ihan täysin. Hän, kun on jätkien kanssa käynyt baarissa ilman meikäläistä niin kertoo kotiin tullessa, että minkälaisia böönia tällä kertaa häntä yritti vokotella ja sitten yhdessä nauretaan, että olipa epätoivosta. Jos sulla on jo valmiiks tuo asenne, että no kyllä se mies pettää jos sen tuonne päästää lähtemään, niin kyllähän se sen sitten tekee. Minun mieheni tulee aina iloisena ja kaivaten takaisin kotiin, halii, pussaa ja sanoo, että oli kiva viettää jätkien kanssa aikaa, mutta ois ollu vielä kivempaa, jos sinä oisit ollu mukana. Tähän haluan vielä lisätä, että mieheni on maahanmuuttaja Afrikasta. Ottakaapa siitä suomalaiset miehet mallia ;)

Vierailija
42/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:04"]

En päästäisi, mikäli minulta kysytään. En ehdoin tahdoin altistumaan kaveriporukassa tiivistyvän tyhmyyden ja nykymaailmassa vallitsevan hillittömän panokulttuurin aiheuttamille ongelmille. Suosittelisin sen sijaan yhteistä lomaa vaikka paratiisisaarille, tai vaikka Utsjoki Kevolle!

On jo kokemusta niin paljon hylkäämisistä ja pettämisistä, että kiitos vaan, mulle riitti! Ei edes lentokoneeseen kerennyt, kun hotellissa jo maksullisiin himo, ja sitten soittaa minulle, että rakastan sinua! Uskoin ja luotin, kun en vielä silloin tiennyt! Mutta millainen on sellainen mies? Heitä on nykymaailmassa lisääntyvässä määrin, ikävä kyllä! Kyllä siinä ei enää ole mistään luottamuksesta tai sen puutteesta kyse, vaan tyhmästä sinisilmäisyydestä!!!

On varmasti vielä vähän niitäkin miehiä, jotka aidosti ovat uskollisia, mutta he eivät kyllä vastoin vaimonsa tahtoa ja tunteita lähdekään ukkoporukoiden kanssa seksiturismikohteisiin.

Työmatkoillekin monet järjestävät itse itsensä, eivät niinkään joudu työnantajan lähettäminä (vaikka vaimolle niin annettaisiinkin ymmärtää; tämänkin olen kokenut).

Mistä niitä kireitä justiinoja tulee?

Siitä, kun niitä ihania nuoria sinisilmäisiä vaimoja petetään, hyväksikäytetään heidän luottamustaan ja kylmästi valehdellaan heille, sekä väliin uskotellaan rakkautta ja väliin kohdellaan kaltoin haukkuen ja kiroten.

Mitäpä sellaisen kohtelun saanut muuta olisi?

Ihana söpöinen viehättävä pikku rouva vai?

Sitä saa, mitä tilaa? Seura tekee kaltaisekseen. Niin makaa kuin petaa.

Niin, mies se on perheen pää, ja jos on järjetön pää, joka vähät koko kropan toiminnoista piittaa, niin kyllä se kroppa ei toimi oikein, saati edes pysy kasassa!

Niinpä paljon on avioeroja, paljon rikottuja koteja, paljon itkeviä vaimoja ja lapsia. Paljon tuskaa, kyyneleitä, epätoivoa, hätää, pelkoa, ahdistusta, surua, huolta,  ...

Niin, se luottamus kun petetään, niin edelleenkö päästäisit ilomielin? Edelleenkö luottaisit? Surullista on istua perheen raunioilla ja yrittää koota, mitä on jäljellä. Suuri kulho kyyneleitä ainakin.

[/quote]

Mikäs katkera femakko siellä ulisee? Koita vaan hyväksyä fakta, että pettämistä tapahtuu yhtä paljon naisten tekemänä kuin miestä. Naisten narsistista itsekeskeisyyttä uskotella itselleen olevansa miehiä parempia ja rehellisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:45"]Onko se yleinen luulo, että mies muuttaessaan naisen kanssa saman katon alle joutuu samalla naisen holhouksen alle? Uskokaa pois, mies on edelleen täysivaltainen ja hänellä on täysi liikkumisoikeus

[/quote] Muutama ei tykännyt, että kyseenalaistat holhoussuhteen :)

[/quote]

Suurelle osalle vaikuttaa houlhouksen ja rajoittamisen olevan tae pitkään ja onnelliseen avioliittoon. Mies on niin tyhmä, että panee aina vähän ketä sattuu jos vaimo ei kaitse tätä.

Vierailija
44/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:45"]Onko se yleinen luulo, että mies muuttaessaan naisen kanssa saman katon alle joutuu samalla naisen holhouksen alle? Uskokaa pois, mies on edelleen täysivaltainen ja hänellä on täysi liikkumisoikeus

[/quote]

Suurelle osalle vaikuttaa houlhouksen ja rajoittamisen olevan tae pitkään ja onnelliseen avioliittoon. Mies on niin tyhmä, että panee aina vähän ketä sattuu jos vaimo ei kaitse tätä.

[/quote]Hahahahaaaa!!! Ootko koiran kanssa naimisissa. Totta. Miehet ei kykene mihinkään rationaaliseen ajatteluun eikä viettikontrolliin. Viisaat naiset ovat onneksi luoneet sivilisastioita, pitäneet ne pystyssä ja luoneet tieteen ja taiteen tunnetuimmat saavutukset, kun miehet vaan sotii ja panee...

Vierailija
45/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suhteessa sovittu, että lyhyet kaupunkilomat on kavereiden kanssa ok, mutta rantalomat ei. Kumpikaan ei halua että toinen lähtee kavereidensa kanssa rantalomille joten silloin asia on hyvin yksinkertainen ja niille lähdetään yhdessä. Tämä ei tuota mitään ongelmaa meille :) miehen kaveritkaan ei harrasta näitä reissuja jos seurustelevat.

Itse en edes halua sinkkukavereiden kanssa rantalomille. Tiedän tasan tarkkaan mitä se touhu on..ryyppäämistä ja sinkkukamut etsii miehiä...joten omakin loma menee niinsanotusti enempi tai vähempi miesseurassa. Ja sama miestenreissuilla päinvastoin.

Itse olen ehkä tiukkapipo mutta ei hirveästi nappaa ajatus että olen kotona ja mies ryyppää vieraiden naisten kanssa koko viikon. Ja mies ei halua että minä olisin vieraiden miesten kanssa ryyppäämässä. Näin meillä.

Vierailija
46/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:40"]

[/quote]

[/quote]Hahahahaaaa!!! Ootko koiran kanssa naimisissa. Totta. Miehet ei kykene mihinkään rationaaliseen ajatteluun eikä viettikontrolliin. Viisaat naiset ovat onneksi luoneet sivilisastioita, pitäneet ne pystyssä ja luoneet tieteen ja taiteen tunnetuimmat saavutukset, kun miehet vaan sotii ja panee...

[/quote]

Okei. Kerrotko vielä naistä tieteen ja taiteen suurnaisista, keitä he ovat?

Ilmeisesti tarkoita vielä sitä, että ne miehet jotka ovat uskollisia, eivät olekaan sitä ns. aidosti vaan heillä on taitavasti kahlitseva ja määräilevä vaimo joka osaa pitää perheen koossa?

Vierailija
47/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:09"]

[/quote]

[/quote]

Ilmeisesti tarkoita vielä sitä, että ne miehet jotka ovat uskollisia, eivät olekaan sitä ns. aidosti vaan heillä on taitavasti kahlitseva ja määräilevä vaimo joka osaa pitää perheen koossa?

[/quote]

Lukutaitoon ei riitä pelkkä tekniikka, vaan pitää myös ymmärtää lukemansa.

Vierailija
48/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en suostuisi olemaan päivääkään parisuhteessa, jossa minua, aikuista työssäkäyvää ihmistä, kiellettäisiin tekemästä jotain. Toki vastuullisena asetan aina perheen ja lapset etusijalle, ja lähden reissuun vain, jos on "ylimääräistä" rahaa, lasten hoito ja harrastuksiin vieminen onnistuu liikaa puolisoa rasittamatta jne. Toisaalta taas, eipä ole tullut koskaan mieleen, että itse joutuisin kieltämään puolisoltani jotain. Päin vastoin, aina yhteistuumin yritämme järjestää lastenhoidon ja raha-asiatkin niin, että molemmilla on mahdollisuus reissata. Itse käyn juoksemassa maratooneja ympäri Eurooppaa ja mies esim. laskettelemassa Alpeilla.

En ymmärrä näitä parisuhteen nimellä kulkevia holhoussuhteita. Miten joku haluaa olla parisuhteessa, jossa toinen määrää toista? Ja toisaalta, miten joku jaksaa arkea, jos ei koskaan pääse edes muutamaksi päiväksi nauttimaan omasta ajasta?

n40

Vierailija
49/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tietysti lähteä, mutta tuonne ei kyllä suostuisi lähtemään. Surkeaa huoltisruokaa ja muutenkin kuulemma järkky turistirysä.

Vierailija
50/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Luepa uudelleen. Oisko sarkasmia?

Vierailija
51/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:47"]

[/quote]

[/quote]

Okei. Kerrotko vielä naistä tieteen ja taiteen suurnaisista, keitä he ovat

[/quote] Luepa uudelleen. Oisko sarkasmia?

[/quote]

Juu, vähän pikaisesti aivo narikassa luin :D

Vierailija
52/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että huomasit :) on sitä itekin tullut silmät ristissä vastattua jotsin ihan huuhaata tai väärään ketjuun.

Vierailija
53/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lupa" pitää aina kysyä. Jos ajankohta on ok perheen muiden menojen, lomien jne. puolesta, "lupa" tulee aina antaa. Ei kai nyt tietenkään kukaan aikuinen oikeasti lupaa tarvitse tai myönnä :) Olisi vaan vähän lapsellista ja tylyä vain ilmoittaa "lähden lauantaina 2 viikoksi Bangkokiin moi". Asiallista sen sijaan "moi, oliks sulla mitä nyt pari viikkoa? oisko ok jos olisin lähteny la pariksi viikoksi Bangkokiin?"

Vierailija
54/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:11"]"lupa" pitää aina kysyä. Jos ajankohta on ok perheen muiden menojen, lomien jne. puolesta, "lupa" tulee aina antaa. Ei kai nyt tietenkään kukaan aikuinen oikeasti lupaa tarvitse tai myönnä :) Olisi vaan vähän lapsellista ja tylyä vain ilmoittaa "lähden lauantaina 2 viikoksi Bangkokiin moi". Asiallista sen sijaan "moi, oliks sulla mitä nyt pari viikkoa? oisko ok jos olisin lähteny la pariksi viikoksi Bangkokiin?"

[/quote] Juuri näin. Kyllä meillä kohteliaasti kerrotaan etukäteen hyvissä ajoin. Ja kyllä me molemmat osataan suunitella menomme niin että kaikki otetaan huomioon.

Vierailija
55/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:31"]

??

[/quote]

Ei ei ei missään nimessä. Mun mies tekee kirjallisen loma-anomuksen aina muutamaa viikkoa ennen suunniteltua vapaa-iltaa tai pidempää vapaata. Minä sitten myönnän tai kiellän tilanteen mukaan.

Vierailija
56/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Ei kyllä koskaan lähtisi Sunny Beachille "poikien" kanssa. Oletteko nuoria? Mieheni tekee kyllä golf- ja kalastusmatkoja jonkin verran kaveriporukoissaan, mutta kohteet ovat vähän erilaisia. Ei ole bailu- tai biitsiboy...

Vierailija
57/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:38"]

Henkilökohtaisesti en suostuisi olemaan päivääkään parisuhteessa, jossa minua, aikuista työssäkäyvää ihmistä, kiellettäisiin tekemästä jotain. Toki vastuullisena asetan aina perheen ja lapset etusijalle, ja lähden reissuun vain, jos on "ylimääräistä" rahaa, lasten hoito ja harrastuksiin vieminen onnistuu liikaa puolisoa rasittamatta jne. Toisaalta taas, eipä ole tullut koskaan mieleen, että itse joutuisin kieltämään puolisoltani jotain. Päin vastoin, aina yhteistuumin yritämme järjestää lastenhoidon ja raha-asiatkin niin, että molemmilla on mahdollisuus reissata. Itse käyn juoksemassa maratooneja ympäri Eurooppaa ja mies esim. laskettelemassa Alpeilla.

En ymmärrä näitä parisuhteen nimellä kulkevia holhoussuhteita. Miten joku haluaa olla parisuhteessa, jossa toinen määrää toista? Ja toisaalta, miten joku jaksaa arkea, jos ei koskaan pääse edes muutamaksi päiväksi nauttimaan omasta ajasta?

n40

[/quote]

Tässä nyt onkin kyse kovin tervehenkisestä menemisestä, ei ehdoin tahdoin pahoille teille menosta.

Vierailija
58/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:31"]

??

[/quote]

Ei ei ei missään nimessä. Mun mies tekee kirjallisen loma-anomuksen aina muutamaa viikkoa ennen suunniteltua vapaa-iltaa tai pidempää vapaata. Minä sitten myönnän tai kiellän tilanteen mukaan.

[/quote] Ja kolmena kappaleena anomukset virallisilla leimoilla varustettuna. Ja suomeksi ja ruotsiksi.

Vierailija
59/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en, koska ei ole varaa ja en itsekään voisi lähteä mihinkään. Jos rahaa olisi ja itsekin saisin jotain kivaa samalla rahasummalla niin miksei... En nyt tiheästi tykkäisi että kävis, mutta kerta - pari elämässä ihan ok juttu. Olenkin joskus "päästänyt" mieheni ulkomaille laskettelureissulle kaveriporukalla ym.

Vierailija
60/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:38"]

n40

[/quote]

Tässä nyt onkin kyse kovin tervehenkisestä menemisestä, ei ehdoin tahdoin pahoille teille menosta.

[/quote]

Öööö... kuka haluaa myöskään olla parisuhteessa, jossa toinen edes haluaa "ehdoin tahdoin pahoille teille"? En voisi kuvitella edes joutuvani keskustelemaan tuollaisesta asiasta parisuhteessani. Millaisten ihmisten kanssa te oikein olette?

n40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi