Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi kaveriporukan kanssa Sunny Beachille?

Vierailija
08.06.2014 |

??

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi että miehelläsi on kevyemmät kassit kotiin tullessa

Vierailija
22/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan omia, henkilökohtaisia kokemuksia sunny beachin yöelämästä ja sen perusteella voin sanoa, että en päästäisi. Olin siellä naispuolisen kaverini kanssa 2 vuotta sitten (olen itsekin nainen), mieheni "antoi luvan" lähteä. Kokemukseni sunny beachin yöelämästä ovat siis seuraavanlaiset:

- Viina on HALPAA. Ihan sama kuinka paljon juot, raha riittää loputtomiin niillä hinnoilla

- Prostituoituja liikkuu joka baarissa ja rannalla, halvalla lähtee mukaan

- Useissa baareissa ns. esitanssijoita, joiden tissivakoon voit heittää tippiä tai seurustella hänen kanssaan tanssin jälkeen, tarjota drinkkejä jne

- Monet baarit tarjosivat naisille ilmaisia drinkkejä tiettyyn kellonaikaan asti (olisiko ollut klo 24-01 asti suunnilleen) ja tämähän houkutti miehiä kyseisiin baareihin-> naisista tuli helppoja nakkeja

-Yksi nuori kundi tarjosi kaverilleni ja minulle 500e kimppakivasta hotellihuoneessaan (3 pojan seurueen kanssa), joo eipä lähdetty

-Myöskin näitä "ladyboy"-ihmisiä liikkuu sunny beachilla, siellä nuoleskelivat ihan heteron näköisten miesten kanssa, hyh

- Miehet ihan yli-innokkaita, kuin karkkikaupassa. Tulivat aika röyhkeästi päälle kun olivat tietysti itse niin kännissä halvasta viinasta ja tiesivät naisille juopottelun olevan vielä paljon halvempaa, kynnys lähteä iskemään madaltui näillä selvästi

-Paljasta pintaa tarjolla ja paljon, naiset kun tarpeeksi kännissä niin lähti paita ja rintsikat, siellä sitten tissit paljaana tanssivat miesten kuolaten ringissä siinä ympärillä

- Baarien vessoissa kauheat jonot, no ei mikään ihmekään kun joka toisesta tuli ulos nainen sekä mies, ilmeisesti olivat vetäsemässä pikapanon

Kun kello tuli kuusi aamulla niin meno hiljeni lopulta rantabaarien alueella ja aurinko alkoi nousta, rantoja alettiin siivota ja vähitellen perheet hiluttautuivat alueelle lastensa kanssa. Nuoriso lähti nukkumaan krapulaa pois.

Niin, no tuossa tuli muutama itse nähty fakta sieltä yöelämästä, en todellakaan päästäisi miestäni jossain poikaporukassa tuonne jos siis joskus sattuisi kysymään, mulla on ihan tarpeeksi syitä että miksei. Ihan on omin silmin nähtyä eikä vaan luuloa. Voit myös lisäselvitykseksi tosiaan kirjoittaa youtubeen "sunny beach nightlife" niin saat ehkä jotain pientä käsitystä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietenkään toista omistaa, mutta miksiköhän jotkut haluavat matkustaa juuri niihin paikkoihin, missä eniten sattuu ja tapahtuu. Eikä ne lipsahdukset yleensä maksullisten kanssa tapahdu. Amsterdamissa nyt käydään ihan muista syistä poikaporukalla kuin naisten takia. Saattaa kotona olla emäntä, joka ei hyväksy kaikkia nautinto-aineita.

Vierailija
24/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin tietty, ja mies ihan varmasti päästäis myös mut kunhan reissu ei totaalisesti sotkis raha-asioita tms. Ollaan oltu aiemminkin kuukauskaupalla erossa ulkomaan harjoitteluiden ja vaihtojen takia. Oon kyllä vähän mustasukkanen, että tollasen reissun jälkeen kyllä varmaan tenttaisin ja epäilisin kaikkea mahdollista, mutta se menis nopeesti ohi. Miehen kaverit on vähän "huonoa seuraa", vaikka ovatkin mukavia tyyppejä niin tiedän joidenkin pettäneen tyttöystäviään.

Vierailija
25/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä lisätä, että meilläkin avioliitossa on kyllä hyvä luottamus. Itse olen tehnyt monta reissua kaverien kanssa ulkomaille, mies lähinnä omien kavereidensa kanssa harrastaa risteilyä/virossa käymistä jne. Rakastetaan toisiamme ihan äärettömän paljon ja joka päivä muistutamme toisiamme siitä, kuinka tärkeä toinen on. Miestäni en ole koskaan pettänyt ja toivon, ettei mieskään ole koskaan pettänyt minua.

Mutta liian sinisilmäinen/tyhmä ei tarvitse olla, ettei satuta itseään ja tule hyväksikäytetyksi. Jos avioliitto on solmittu, niin silloin ei voi tehdä täysin samoja asioita kuin sinkkuna. Sunny beachin tapainen paikka ei todellakaan sovi naimisissa olevalle, nyt sen tiedän.

^n.60

Vierailija
26/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:45"]Onko se yleinen luulo, että mies muuttaessaan naisen kanssa saman katon alle joutuu samalla naisen holhouksen alle? Uskokaa pois, mies on edelleen täysivaltainen ja hänellä on täysi liikkumisoikeus

[/quote] Muutama ei tykännyt, että kyseenalaistat holhoussuhteen :)

Vierailija
27/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaan käy pian niin, että jos liian vapaasti tahtoo liikkua, niin saa sitten lopulta ihan täydet valtuudet mennä miten lystää.

Vierailija
28/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:30"]Mulla on ihan omia, henkilökohtaisia kokemuksia sunny beachin yöelämästä ja sen perusteella voin sanoa, että en päästäisi. Olin siellä naispuolisen kaverini kanssa 2 vuotta sitten (olen itsekin nainen), mieheni "antoi luvan" lähteä. Kokemukseni sunny beachin yöelämästä ovat siis seuraavanlaiset:

- Viina on HALPAA. Ihan sama kuinka paljon juot, raha riittää loputtomiin niillä hinnoilla

- Prostituoituja liikkuu joka baarissa ja rannalla, halvalla lähtee mukaan

- Useissa baareissa ns. esitanssijoita, joiden tissivakoon voit heittää tippiä tai seurustella hänen kanssaan tanssin jälkeen, tarjota drinkkejä jne

- Monet baarit tarjosivat naisille ilmaisia drinkkejä tiettyyn kellonaikaan asti (olisiko ollut klo 24-01 asti suunnilleen) ja tämähän houkutti miehiä kyseisiin baareihin-> naisista tuli helppoja nakkeja

-Yksi nuori kundi tarjosi kaverilleni ja minulle 500e kimppakivasta hotellihuoneessaan (3 pojan seurueen kanssa), joo eipä lähdetty

-Myöskin näitä "ladyboy"-ihmisiä liikkuu sunny beachilla, siellä nuoleskelivat ihan heteron näköisten miesten kanssa, hyh

- Miehet ihan yli-innokkaita, kuin karkkikaupassa. Tulivat aika röyhkeästi päälle kun olivat tietysti itse niin kännissä halvasta viinasta ja tiesivät naisille juopottelun olevan vielä paljon halvempaa, kynnys lähteä iskemään madaltui näillä selvästi

-Paljasta pintaa tarjolla ja paljon, naiset kun tarpeeksi kännissä niin lähti paita ja rintsikat, siellä sitten tissit paljaana tanssivat miesten kuolaten ringissä siinä ympärillä

- Baarien vessoissa kauheat jonot, no ei mikään ihmekään kun joka toisesta tuli ulos nainen sekä mies, ilmeisesti olivat vetäsemässä pikapanon

Kun kello tuli kuusi aamulla niin meno hiljeni lopulta rantabaarien alueella ja aurinko alkoi nousta, rantoja alettiin siivota ja vähitellen perheet hiluttautuivat alueelle lastensa kanssa. Nuoriso lähti nukkumaan krapulaa pois.

Niin, no tuossa tuli muutama itse nähty fakta sieltä yöelämästä, en todellakaan päästäisi miestäni jossain poikaporukassa tuonne jos siis joskus sattuisi kysymään, mulla on ihan tarpeeksi syitä että miksei. Ihan on omin silmin nähtyä eikä vaan luuloa. Voit myös lisäselvitykseksi tosiaan kirjoittaa youtubeen "sunny beach nightlife" niin saat ehkä jotain pientä käsitystä siitä.

[/quote] Eli itse sait mennä, mutta mies ei. Reilu peli. Onko sun miehes 16 vee??

Vierailija
29/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sain, miehellä ei ollut mitään sitä vastaan. Kumpikaan meistä ei ollut aiemmin siellä käynyt, eikä näin ollen voinut tietää, kuinka paha meno siellä oikeasti on.Nyt tiedän ja en ole enää koskaan menossa sinne.

n.60

Vierailija
30/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:22"]

Oman pitkän (20v) suhteen salaisuus on juuri siinä, että annetaan toiselle tilaa toteuttaa omia juttuja.

En minä voi omistaa ketään ihmistä

M39

[/quote]

Luuletko oikeasti, että sukupuolesi ja ikäsi ilmoittaminen vastauksessa tekee siitä jotenkin tärkeämmän?

News flash: ei tee.

Vierailija
31/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:38"]

Kyllähän sen tietää, mitä tuollaisella reissulla tehdään, kun on halpoja huoria ja viinaa.

[/quote]

Tietämäni mukaan suomi on siitä suosittu maa, että täällä huorat on ilmaista. Jossakin siitä joutuu maksamaan.

Vierailija
32/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:38"]

Kyllähän sen tietää, mitä tuollaisella reissulla tehdään, kun on halpoja huoria ja viinaa.

[/quote]

Tietämäni mukaan suomi on siitä suosittu maa, että täällä huorat on ilmaista. Jossakin siitä joutuu maksamaan.

[/quote]

Huora ei ole ilmainen.

Vierailija
33/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:42"]

Onko minulla outo mies vai mikä on kun hän haluaa minut ja lapset lomalle mukaan? Hän käy työmatkoilla ulkomailla yksin kuulema ihan tarpeeksi ja näkee silloinkin paikat perheellisenä, eli ajattelee vaikka kuinka lapset olisivat tästä paikasta pitäneet ja olisipa ollut mukava jos minä olisin ollut tässä hänen kanssaan. Aikaa ennen lapsia lähdin joskus hänen työmatkoilleen omakustannushintaan mukaan, aika monta kaupunkia tuli niin nähtyäkin. Päivät kiertelin kaupungeissa yksin ja illat ja ehkä 1-2 päivää sen jälkeen kiertelimme yhdessä jos ajankohta sopi työhöni. Ennen lapsia reissasimme muutenkin paljon.

[/quote]

Meillä on ihan sama tilanne. :D Luulen että työn puolesta reissaavat miehet saavat matkustella tarpeeksi ilman perhettä, joten ei tarvitse niitä omia lomia. Mä myös mieluiten matkustan mieheni kanssa, aivan parasta lomaseuraa.

Vierailija
34/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Ja jos pettää, niim toivottavasti ei jää kiinni. Jos jää, niin lentää pihalle. Mitä mää semmisesta riehumaan, mistä en tiedä. En jaksa toista vahtia. Petettyä ja sikailtua saa ihan Suomessakin, jos on siihen taipumusta. Mä oon ollu ystävieni kanssa kultahietikolla ja päivät meni rannalla ja Varnassa. Illalla mentiin ajoissa nukkumaan. Baareissa tai klubeilla ei käyty kertaakaan. Oli rentouttava loma.

Vierailija
35/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi.

Sen sijaan tutkituttaisin ton pään, koska jotain täytyisi olla pahasti vialla, jos se Sunny Beachille haluaisi lähteä

Vierailija
36/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Olisi aika ihmeellistä, jos se siellä lähtisi johonkin yöelämään.

Vierailija
37/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:45"]

Onko se yleinen luulo, että mies muuttaessaan naisen kanssa saman katon alle joutuu samalla naisen holhouksen alle? Uskokaa pois, mies on edelleen täysivaltainen ja hänellä on täysi liikkumisoikeus

[/quote]

Ei ainakaan niin yleinen kuin se luulo, että mies voi koska tahansa jättää lapsensa kotiin ja lähteä kavereiden kanssa juhlimaan olettaen että vaimo ilomielin hoitaa kaikki arjen asiat. Uskokaa tai älkää, mutta mies on ihan yhtä lailla vastuussa perheestä kuin nainenkin ja hänen on sovitettava ihan kaikki menonsa ja liikkumisensa sen mukaan, mikä koko perheelle sopii.

[/quote]

Kyllä se nyt vaan on niin, että suurin osa naisista olettaa että miehen loman pitää sopia ensisijaisesti naiselle, ei kaikille.

Jos aikuinen mies ei voi vuoden 52:sta viikosta olla viikkoa pois ilman lupien kyselyä niin ollaan huonoilla vesillä. Luulis naisen rakastavan miestään sen verran, että luo hälle mahdollisuuden olla joskus miten haluaa. Ja ihan ilman "no okei vittusitte, näkä näkä. Mee vaa ryyppää yhyy, en pärjää millää 7pv yksin vittuu!!" -farssia.

Vierailija
38/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:22"]

Päästäisin. Ja jos pettää, niim toivottavasti ei jää kiinni. Jos jää, niin lentää pihalle. Mitä mää semmisesta riehumaan, mistä en tiedä. En jaksa toista vahtia. Petettyä ja sikailtua saa ihan Suomessakin, jos on siihen taipumusta. Mä oon ollu ystävieni kanssa kultahietikolla ja päivät meni rannalla ja Varnassa. Illalla mentiin ajoissa nukkumaan. Baareissa tai klubeilla ei käyty kertaakaan. Oli rentouttava loma.

[/quote]

Luuletko, että jos miehesi lähtisi sinkkupoikaporukassa sinne niin heillä olisi samanlainen loma kuin sinulla ja tyttökavereillasi? Eivät kävisi baareissa tai klubeilla? Yeah right.

Vierailija
39/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:55"]

Keskustelisimme asiasta siltä pohjalta millainen raha- tai elämäntilanne meillä sillä hetkellä olisi. Meistä kumpikaan ei lähtisi matkalle kysymättä ensin toiselta mitä mieltä hän on asiasta. Yhdessä voidaan neuvotella, koska a arvostamme toistemme mielipiteitä, jaksamista (kolme pientä lasta) ja toisaalta myös tiedämme molemmat, että kumpikin haluaa toiselle kaikkea hyvää.

[/quote]

komppi

[/quote]

minulta kamppi

Vierailija
40/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:22"]

[/quote]

Luuletko, että jos miehesi lähtisi sinkkupoikaporukassa sinne niin heillä olisi samanlainen loma kuin sinulla ja tyttökavereillasi? Eivät kävisi baareissa tai klubeilla? Yeah right.

[/quote] En luule. Kerroin vain omasta lomastani. Mieheni on kyllä rauhallinen eikä juo alkoholia, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi