Päästäisitkö miehesi kaveriporukan kanssa Sunny Beachille?
Kommentit (115)
Aloittajan kaltaisilla ihmisillä ei taida olla miestä, jonka ura - tai oma ura - sisältää esim. ulkomaan työmatkoja? Kyllähän sitä nyt piruvie voi pettää vaikka kauppareissulla (käydä vetämässä pikaiset autossa ja samalla reissulla kaupassa), jos niikseen haluaa. Suhteessa pitäisi olla kyse luottamuksesta.
Tietysti joku SB nyt on niin slummi paikka, että jos mies sinne haluaisi lähinnä ihmetyttäisi. Mutta perusperiaate on sama. Meillä ainakin tehdään yksi yhteinen lomareissu per vuosi ja sitten molemmat käyvät kavereidensa kanssa miesten/naisten reissussa - kuten oli tapana jo ennen yhteisen taipaleen alkamista. Ei ole ollut mitään ongelmaa. Jopa lapsen hoito on saatu sovittua. Ajatella, aikuiset ihmiset siis pystyvät *sopimaan* aikatauluista.
En päästäisi, mikäli minulta kysytään. En ehdoin tahdoin altistumaan kaveriporukassa tiivistyvän tyhmyyden ja nykymaailmassa vallitsevan hillittömän panokulttuurin aiheuttamille ongelmille. Suosittelisin sen sijaan yhteistä lomaa vaikka paratiisisaarille, tai vaikka Utsjoki Kevolle!
On jo kokemusta niin paljon hylkäämisistä ja pettämisistä, että kiitos vaan, mulle riitti! Ei edes lentokoneeseen kerennyt, kun hotellissa jo maksullisiin himo, ja sitten soittaa minulle, että rakastan sinua! Uskoin ja luotin, kun en vielä silloin tiennyt! Mutta millainen on sellainen mies? Heitä on nykymaailmassa lisääntyvässä määrin, ikävä kyllä! Kyllä siinä ei enää ole mistään luottamuksesta tai sen puutteesta kyse, vaan tyhmästä sinisilmäisyydestä!!!
On varmasti vielä vähän niitäkin miehiä, jotka aidosti ovat uskollisia, mutta he eivät kyllä vastoin vaimonsa tahtoa ja tunteita lähdekään ukkoporukoiden kanssa seksiturismikohteisiin.
Työmatkoillekin monet järjestävät itse itsensä, eivät niinkään joudu työnantajan lähettäminä (vaikka vaimolle niin annettaisiinkin ymmärtää; tämänkin olen kokenut).
Mistä niitä kireitä justiinoja tulee?
Siitä, kun niitä ihania nuoria sinisilmäisiä vaimoja petetään, hyväksikäytetään heidän luottamustaan ja kylmästi valehdellaan heille, sekä väliin uskotellaan rakkautta ja väliin kohdellaan kaltoin haukkuen ja kiroten.
Mitäpä sellaisen kohtelun saanut muuta olisi?
Ihana söpöinen viehättävä pikku rouva vai?
Sitä saa, mitä tilaa? Seura tekee kaltaisekseen. Niin makaa kuin petaa.
Niin, mies se on perheen pää, ja jos on järjetön pää, joka vähät koko kropan toiminnoista piittaa, niin kyllä se kroppa ei toimi oikein, saati edes pysy kasassa!
Niinpä paljon on avioeroja, paljon rikottuja koteja, paljon itkeviä vaimoja ja lapsia. Paljon tuskaa, kyyneleitä, epätoivoa, hätää, pelkoa, ahdistusta, surua, huolta, ...
Niin, se luottamus kun petetään, niin edelleenkö päästäisit ilomielin? Edelleenkö luottaisit? Surullista on istua perheen raunioilla ja yrittää koota, mitä on jäljellä. Suuri kulho kyyneleitä ainakin.
Niin, no mun avomieheni on tälläkin hetkellä ulkomailla kavereidensa kanssa, jotka ovat kaikki muut sinkkuja. Mä olen sen verran kyyninen ihminen, että tottakai sitä aina pieni epäilys päässä, mutta ei sitä toista voi kyllä patteriinkaan kahlita. Jos se kysyy, että "haittaako, että lähden?" niin kyllä mä rehellisesti vastaan, että haittaa vähän, mutta että menee silti jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:25"]
Päästäisinkö... Outo kysymyksenasettelu, mutta sanotaan nyt että päästäisin. Siinä missä hänkin päästäisi minut. Meillä on kyllä niin huono rahatilanne ja molemmat ollaan päästy matkustelemaan niin vähän, että jos ulkomaanmatka tulisi eteen niin se tehtäisiin yhdessä pariskuntana.
[/quote]
Meillä aivan sama homma. Nyt on ollut tosi tiukka vuosi eikä olla poikkeuksellisesti matkusteltu lainkaan, niin nyt jos mies haluaisi käyttää meidän puskurirahastoksi (työttömyysuhka päällä, joten yeitetään kerätä rahaa siten, että säästössä olisi vuoden varat lainanlyhennyksiä myöten) kerätyt rahat omaan reissuun, heräisi kyllä aika kovaääninen keskustelu. Mikäli taas tilanne olisi normaali, niin totta kai mies saisi mennä, on tuo ollut mm. kolme viikkoa Kaliforniassa kavereidensa kanssa.
Sunny beachilla ja pattayalla käy ihan tavallisiakin ihmisiä, vaikka bilettää yms niin ei sitä nyt huorissa kaikki käy. Riippuu miehen luonteen laadusta, mitä mieltä reissusta olisin. Kysymyksenasettelusi on hassu. Ei aikuista ihmistä voi kieltää menemästä. Aina voi tietysti sanoa oman mielipiteensä ja miettiä, onko suhteella jatkoa, jos niin villistä reissusta on kyse.
Onko minulla outo mies vai mikä on kun hän haluaa minut ja lapset lomalle mukaan? Hän käy työmatkoilla ulkomailla yksin kuulema ihan tarpeeksi ja näkee silloinkin paikat perheellisenä, eli ajattelee vaikka kuinka lapset olisivat tästä paikasta pitäneet ja olisipa ollut mukava jos minä olisin ollut tässä hänen kanssaan. Aikaa ennen lapsia lähdin joskus hänen työmatkoilleen omakustannushintaan mukaan, aika monta kaupunkia tuli niin nähtyäkin. Päivät kiertelin kaupungeissa yksin ja illat ja ehkä 1-2 päivää sen jälkeen kiertelimme yhdessä jos ajankohta sopi työhöni. Ennen lapsia reissasimme muutenkin paljon.
Toki. Luotan häneen 100% <3
Vaan en usko että lähtis ilman mua.
No siis, pettää voi vaikka naapurin taskuraketin kanssa, jos on pettääkseen. Ei mun ainakaan tarvii pettämismielessä ulkomaille asti paeta :D
Menköön jos on mennäkseen. Pettää jos on pettääkseen, mutta melko mulkvisti olisi tietysti silloin. On niin vannonut rakkauttaan että mikäli näin tapahtuisi, loukkaantuisin verisesti.
En usko, että 27 vuoden parisuhteemme olisi kestänyt, jos olisimme holhonneet toisiamme ja kieltäneet matkustamasta ja tekemästä asioita ihan poika- ja tyttöporukassa. Jos pettää, niin pettää missä vaan.... ei siihen tarvita Sunny Beachia :)
Vähän vallattomalta kuulostaa päästää mies kavereineen tuollaiseen paheiden pesään. Jos ei nyt mitään itseasiaa tapahdu, niin ainakin kännipäissään tyhmyyden porukassa tiivistyttya ne katselee vieraita naisia.
Onko ok päästää töihin? Työpaikathan ne varsinaisia kutupaikkoja ainakin tutkimusten mukaan on. Paaaljon pahempia kuin jotkut kerranelämässä-rantalomat.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:10"]
Vähän vallattomalta kuulostaa päästää mies kavereineen tuollaiseen paheiden pesään. Jos ei nyt mitään itseasiaa tapahdu, niin ainakin kännipäissään tyhmyyden porukassa tiivistyttya ne katselee vieraita naisia.
Onko ok päästää töihin? Työpaikathan ne varsinaisia kutupaikkoja ainakin tutkimusten mukaan on. Paaaljon pahempia kuin jotkut kerranelämässä-rantalomat.
[/quote]Niin ja ne pikkujoulut!!! Suomen pahimmat bakkanaalit.
Vaikka käskisin miehen lähteä, hän ei lähtisi koska tietää että olen hiukan mustis ja ei halua että minulle tulee mustasukkaisia tunteita :)
Olen ollut Sunny Beachilla ja se on srllainen kännäyspaikka, viina on halpaa, sutä on paljon ja joka paikassa on Happy Hour pitkin päivää. Jos mies kestää viinaa ja juhlimista, voit vapaasti päästää. Siellä ei silloin ainakaan maksullisia naisia ollut ja jod mies ei ole mukään adonis tai naisiin menevä, tuskin flaksi käy eli ei tarvitse olla huolissaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:54"]
Täytyy kyllä taas kerran kiittää onneaan, että olen löytänytkin loistavan vaimon itselleni. Kaveri pisti linkin tähän ketjuun ja täytyy sanoa, että hiljaiseksi vetää. Ei tarvitse ihmetellä, miksi joidenkin miehet pettävät ja kokevat vaimonsa riippakiveksi.
Itse käyn kavereiden kanssa talvella Alpeilla ja syksyllä pidennetyn viikonlopun yleensä jossain päin Eurooppaa. Vaimo käy myös kavereidensa kanssa yhden tai kaksi reissua per vuosi. Kesälomalla tehdään sitten perhereissu. Lisäksi tietysti joitain mökkiviikonloppuja yms. tapahtumia kavereiden kanssa molemmin puolin kotimaassa. Kyllä nämä ovat olleet ilmoitusasioita ja synkataan vain kalenterit.
Itseasiassa sama tilanne on jokaisella tuttavapariskunnalla! Tässä ketjussa esitetty meininki kuullostaa joltain synkältä kotimaiselta draamasarjalta. Voiko elämä oikeasti olla itseaiheutetusti noin vaikeaa ja ankeaa? Koko homman päällä leijuu sellainen "romahdusta odotellessa" -fiilis. Onnea valitsemallenne tielle.
M34
(Sille joka tuolla aiemmin ulisi sukupuolen ja iän ilmoittamisesta tiedoksi, että se antaa kontekstia henkilön mielipiteelle.)
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä. Olen 31-vuotias nainen, ja mieheni on täysin vapaa matkustamaan minne ikinä haluaa. Minulla ei ole tänä kesänä varaa matkustaa, joten olen itse asiassa sanonut miehelleni, että hänen pitäisi lähteä kavereidensa kanssa jonnekin. En kykene ymmärtämään että tällaisia ihmisiä kuin tässä ketjussa on olemassa.
Menee vähän ot, mutta en tajua tuota "Jos pettää tahtoo niin se onnistuu lähempänäkin" perustelua. Onhan se ihan selvää, että tietyt asiat lisäävät toisten asioiden todennäköisyyttä huomattavasti!
Alkoholia saa melkein mistä tahansa, mutta todennäköisyys sille että ihminen on kännissä kuin käki nousee huomattavasti jos ihminen menee baariin.
Hukkua voi ämpäriinkin, mutta silti vain vesille lähdettäessä pitää käyttää pelastusliivejä.
Pettää voi missä tahansa, mutta todennäköisyys siihen nousee huomattavasti, kun lähdetään eri puolelle maapalloa kavereiden kanssa ryyppäämään ja rymyämään.
Tottakai pettää voi missä tahansa, mutta kyllä minua ainakin mietityttäisi miksi mies tahtoo nimenomaan miesporukalla lähteä seksilomakohteeseen. Pitää olla aika sinisilmäinen jos uskoo vastauksen olevan vilpitön...