Päästäisitkö miehesi kaveriporukan kanssa Sunny Beachille?
Kommentit (115)
Päästäisin kyllä, mutta samalla alkaisin miettiä vakavasti onko tyyppi ylipäänsä enää sellainen jonka kanssa haluan elämääni jatkaa. En henk. koht. keksi oikeastaan kyseistä lomakohdetta urpompaa paikkaa lomailulle ja olisin todella yllättynyt ja pettynytkin jos sivistynyt ja fiksu mieheni yhtäkkiä kokisi sen ihanteelliseksi ja kiinnostavaksi paikaksi lomailla. Heräisi kysymys,että mikä on muuttunut.
Valkoroskan lomakohde. Olisin erittäin hämmästynyt, jos mieheni lähtisi Sunny Beachille.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:38"]
Henkilökohtaisesti en suostuisi olemaan päivääkään parisuhteessa, jossa minua, aikuista työssäkäyvää ihmistä, kiellettäisiin tekemästä jotain. Toki vastuullisena asetan aina perheen ja lapset etusijalle, ja lähden reissuun vain, jos on "ylimääräistä" rahaa, lasten hoito ja harrastuksiin vieminen onnistuu liikaa puolisoa rasittamatta jne. Toisaalta taas, eipä ole tullut koskaan mieleen, että itse joutuisin kieltämään puolisoltani jotain. Päin vastoin, aina yhteistuumin yritämme järjestää lastenhoidon ja raha-asiatkin niin, että molemmilla on mahdollisuus reissata. Itse käyn juoksemassa maratooneja ympäri Eurooppaa ja mies esim. laskettelemassa Alpeilla.
En ymmärrä näitä parisuhteen nimellä kulkevia holhoussuhteita. Miten joku haluaa olla parisuhteessa, jossa toinen määrää toista? Ja toisaalta, miten joku jaksaa arkea, jos ei koskaan pääse edes muutamaksi päiväksi nauttimaan omasta ajasta?
n40
[/quote]
Tässä nyt onkin kyse kovin tervehenkisestä menemisestä, ei ehdoin tahdoin pahoille teille menosta.
[/quote]
Öööö... kuka haluaa myöskään olla parisuhteessa, jossa toinen edes haluaa "ehdoin tahdoin pahoille teille"? En voisi kuvitella edes joutuvani keskustelemaan tuollaisesta asiasta parisuhteessani. Millaisten ihmisten kanssa te oikein olette?
n40
[/quote]
Esimerkiksi tämä Sunny Beach, Pattaya ja mm. ihan kotosuomen laskettelukeskukset ovat yleisesti tunnettuja siitä, että siellä sattuu ja tapahtuu, ihan sellaisia kovin tavallisia perheenisiäkin löytyy näistä paikoista vähän turhan kova vauhti päällä.
Täytyy kyllä taas kerran kiittää onneaan, että olen löytänytkin loistavan vaimon itselleni. Kaveri pisti linkin tähän ketjuun ja täytyy sanoa, että hiljaiseksi vetää. Ei tarvitse ihmetellä, miksi joidenkin miehet pettävät ja kokevat vaimonsa riippakiveksi.
Itse käyn kavereiden kanssa talvella Alpeilla ja syksyllä pidennetyn viikonlopun yleensä jossain päin Eurooppaa. Vaimo käy myös kavereidensa kanssa yhden tai kaksi reissua per vuosi. Kesälomalla tehdään sitten perhereissu. Lisäksi tietysti joitain mökkiviikonloppuja yms. tapahtumia kavereiden kanssa molemmin puolin kotimaassa. Kyllä nämä ovat olleet ilmoitusasioita ja synkataan vain kalenterit.
Itseasiassa sama tilanne on jokaisella tuttavapariskunnalla! Tässä ketjussa esitetty meininki kuullostaa joltain synkältä kotimaiselta draamasarjalta. Voiko elämä oikeasti olla itseaiheutetusti noin vaikeaa ja ankeaa? Koko homman päällä leijuu sellainen "romahdusta odotellessa" -fiilis. Onnea valitsemallenne tielle.
M34
(Sille joka tuolla aiemmin ulisi sukupuolen ja iän ilmoittamisesta tiedoksi, että se antaa kontekstia henkilön mielipiteelle.)
Päästäisin (miten ihmeessä kukaan voisi edes estää miestä lähtemästä???), mutta en jatkaisi parisuhdetta miehen kanssa. Emme selvästikään sopisi yhteen ja meillä olisi kovin erilainen arvomaailma, joten suhteen jatkamisessa ei siis olisi mitään järkeä.
Aikuinen ihminen ei lupia tarvitse menoihinsa.
Mun mies ei lähtisi ilmAn mua, matkustellaan yhdessä. Ja usein . En usko , että häm haluaisi päästää mut esim. Turkkiin . Viimeks ku kävin siellä niin jäi traumat
Miksi ihmeessä vaimolta vaaditaan ääretöntä luottamusta asiassa kuin asiassa, mutta itse ei olle valmiita osoittamaan valinnoillaan kunnioitusta vaimoaan kohtaan?
Mitä kuvittelette ihmisten vaimosta ajattelevan ja puhuvan, jos mies käy poikaporukalla Pattayalla jne.? Nostaako vai laskeeko tuollainen teistä vaimon arvostusta ja kunnioitusta yhteiskunnassa?
Mihin asti teistä on oikeutettua vaatia toista luottamaan? Saako koskaan sanoa, että tämä tuntuu minusta pahalta, älä mene?
Vieraan naisen vieressäkin voi nukkua pettämättä, mutta onkin sitten eri asia mitä se tekee omalle parisuhteelle.
Surullista miten vähän monet ovat valmiita panostamaan suhteen hyvinvointiin, toiselta vaaditaan paljon mutta itse ei olla valmiita joustamaan lainkaan. Mistä te olette valmiita luopumaan puolisonne hyväksi?
Vastatkaa rehellisesti; toivotteko että tyttärenne tuleva mies jättää tyttärenne kotiin hoitamaan lapsia ja lähtee itse lomailemaan Thaimaahan, SB tai vastaavaan paikkaan?
Mä päästän mieheni ihan mihin se haluaa mennä, niin hänkin minut :) Hassua, että pitäisi "päästää" tai "olla päästämättä". Alaikäistä poikaani en päästäisi ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:28"]
Päästäisin. Olisi aika ihmeellistä, jos se siellä lähtisi johonkin yöelämään.
[/quote]
Alapeukutettu? Kuvitteletteko te tosiaan, että kaikki harrastaa sitä yöelämää?
Minun mieheni on aikuinen, en voi enkä halua kieltää häntä käyttämästä omia rahojaan poikien kanssa matkustamiseen.
Toki, mutta ei se lähtisi. Ei sillä ole sellaista kaveriporukkaa jota tuollainen matkailu kiinnostaisi. Ja vaikka olisikin, sitä ei itseä kiinnostaisi.
No et kai sä voi päättää, minne miehesi matkustaa?? Tottakai päästäisin.
Ei taida olla ihan luottamus kunnossa teillä? Kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa?
Päästäisin, jos haluaisi lähteä. On ollut poikien reissulla muun muassa Dubaissa.
Kyllähän sen tietää, mitä tuollaisella reissulla tehdään, kun on halpoja huoria ja viinaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:35"]
Toki, mutta ei se lähtisi. Ei sillä ole sellaista kaveriporukkaa jota tuollainen matkailu kiinnostaisi. Ja vaikka olisikin, sitä ei itseä kiinnostaisi.
[/quote] Sama juttu.
Onneksi ei miestä kiinnosta tuollaiset lomakohteet. :)
Onko se yleinen luulo, että mies muuttaessaan naisen kanssa saman katon alle joutuu samalla naisen holhouksen alle? Uskokaa pois, mies on edelleen täysivaltainen ja hänellä on täysi liikkumisoikeus
ns,huoria joka maassa
myos suomessa
mieti missa vika,jos naetr asian niin et sinne mennaan huoriin.saalittava