Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla naisen kanssa oikeasti vaan kaveri?

Vierailija
01.01.2021 |

Mulla on paljon miehiä kavereina. Tai siis itse pidän heitä vaan kaverina, mutta olenko liian sinisilmäinen? Jotkut jutut ihmetyttää, että onko heillä sittenkin enemmän mielessä, kun pelkkä kaveruus..

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hômĕlīìttı niin juu.

Vierailija
62/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin mieluusti naispuolista kaveria, joka olisi iältään vaikkapa jostain 17–27 vuoden väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin mieluusti naispuolista kaveria, joka olisi iältään vaikkapa jostain 17–27 vuoden väliltä.

Ja oma ikäsi on???

Vierailija
64/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat heteromiehiä, niin ei. Testosteroni jyrää!

Biseksuaali ei sitten voi olla kenenkään kanssa vain kaveri?

Muistan kun eräs biseksuaali mies sanoi ettei pidä ketään heterokavereistaan viehättävänä siinä mielessä. :D "Eivät ole minun tyyppiäni, ja hyvä niin."

Vierailija
65/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta vaatii sen ettei kumpikaan tunne seksuaalisesti toista viehättäväksi kaiketi. Muutoin on melko iso riski, että ainakin jossain vaiheessa tunne kehittyy syvemmäksi. Vaatiihan ystävyyskin melko monia sellaisia asioita kuin romanttinen parisuhdekin henkisellä tasolla.

Mulla on miespuolinen kaveri, jonka kanssa kyllä pidetään toisiamme kaikin puolin viehättävinä. Mutta ollaan molemmat ihmisinä sellaisia, ettei ikimaailmassa loukattaisi puolisoitamme (nuorempana seurustelukumppaneita). Välillä jompi kumpi on ollut sinkkukin, mutta alusta saakka opittiin näkemään toisemme ”vain” ystävinä, niin ei sitä enää edes osaisi muuksi muuttaa, vaikka tilaisuus tulisi.

Vierailija
66/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Kumpikin umpiheteroita ja ystäviä. Oikein harmittaa, ettei onnistu kaveruutta suurempi tarina. Kerran oikein kokeiltiin pussaillakin, mutta ei se vaan toiminut ollenkaan kummankaan osalta. :D

Tämä kaikki siitä huolimatta, että alunperin kaveruuteen päädyimme yksipuolisen ihastuksen kautta, kauan kauan sitten.

Tuollaisen jälkeen ei tule mitään oikeita kavereita, kuvittelet vaan.

Ei vaan viimeinenkin epäilys on osoitettu turhaksi. Meistä ei saa tekemälläkään muuta kuin kavereita. Usko pois.

Vierailija
67/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kummankaan osalta ihastusta tai mitään seksuaalista kipinää, niin sitten voi. Muussa tapauksessa ei onnistu.

Useimmiten kyseessä on ex-pari, joiden välinen rakkaus on kummankin osalta hiipunut, tai sitten sellaiset henkilöt, jotka ei yksinkertaisesti ole toistensa tyyppiä seksuaalisesti, eli ennemminkin kuin sisko ja veli.

Vierailija
68/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssani voi. Olen aina friendzonella, silloinkin kun itse olisin kiinnostunut :(. Kesällä viimeksi hetero, sinkku kaveri asui luonani 2vk. Ei edes katsonut minuun sekuntia pitempään. Olen mielestäni nätti mutta en kenellekään riittävä...

Mulla sama. Kadehtien kuulen tarinoita että kaverimiehet aina ihastuvat ja haluavat jotain muutakin. Ei mun kohdalla vaan. Olen demi joten ylipäätään mulla kestää että alan tuntea jotain ja sitä kautta myös seksuaalista halua. Siinä vaiheessa saan aina kuulla olevani vain kaveri. Enkä ole ruma tai ylipainoinen tai mitenkään kamala tyyppi...

Vierailija
69/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, älä usko näitä. Minullakin on miehiä kavereina eikä mitään muuta ole välillämme.

Nysvääjä-miehet roikkuvat naisen "kavereina" ja odottavat että suhde kääntyy muuksi.

Ei miehellä ole mitään oikeaa syytä alkaa kaverisuhteeseen naisen kanssa.

Jaa. No miksi paras ystäväni on mies ja annan hänelle aika paljon apua ja sisältöä elämään. Autan kun hänellä on vaikeaa, kuuntelen, autoin muutossa, lainasin rahaa, teen ruokaa, autoin kun oli sairaana... Ja hän tietenkin tukee minua. Lisäksi keskustelemme syvällisiä, haastamme toisiamme älyllisesti jne. Sanoisin että aika paljonkin syytä olla ystävä.

Vierailija
70/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos halut ovat este kaveruudelle.

Näin, kun käy ilmi muutamista kommenteista.

Vierailija
71/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanon että ei voi. Minulla oli miespuolinen kaveri, ja kun hän löysi naisystävän, niin minä päädyin estolistalle. Tästä on jo yli vuosi aikaa, mutta joko homma masentaa edelleen.

Vierailija
72/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälli lentää aina. Siis kun naista pitää "lohduttaa", tai mies tarvitsee "lohdutusta". Ja kännissä aina.

Vierailija
73/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan tällä palstalla tajuttaisoin, että miehet ja naiset ovat ihmisiä. Sukupuoli on vain yksi ihmisen miljoonista ominaisuuksista. Koko kysymys on aivan järjetön.

Vierailija
75/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mutta aivan helvetin moni kaveruussuhde myös ajan kanssa muuttuu parisuhteeksi.

Vierailija
76/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta sanon että ei voi. Minulla oli miespuolinen kaveri, ja kun hän löysi naisystävän, niin minä päädyin estolistalle. Tästä on jo yli vuosi aikaa, mutta joko homma masentaa edelleen.

Sama kokemus.

Vierailija
77/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, jos halut ovat este kaveruudelle.

Näin, kun käy ilmi muutamista kommenteista.

Yksipuolinen ihastuminen on kuluttavaa. Tällaista yleensä tapahtuu miehille.

Vierailija
78/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri voi, mutta ystävä ei, paitsi exän kanssa voi olla ystävä, jos uusi sen sallii. 

Vierailija
79/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalle palstamiehelle voisi naispuolinen kaveri tai parikin tehdä ihan hyvää. Toisaalta osaisivatko ne miehet kuitenkaan olla kavereita, tai edes ihmisiksi?

Vierailija
80/105 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman sukupuolisten kavereiden kanssa muodostetaan ystävyyssuhteita, vastakkaisen sukupuolen kaverien kanssa muodostetaan parisuhteita. Tästä syystä kaverisuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa muodostuvat, kun toinen ei kiinnosta seksuaalisesti. Ystävyyssuhteet eivät taasen onnistu, koska puolisot tulevat aina vaatimaan kaiken huomion itselleen.