Voiko mies olla naisen kanssa oikeasti vaan kaveri?
Mulla on paljon miehiä kavereina. Tai siis itse pidän heitä vaan kaverina, mutta olenko liian sinisilmäinen? Jotkut jutut ihmetyttää, että onko heillä sittenkin enemmän mielessä, kun pelkkä kaveruus..
Kommentit (105)
Kyllä yleensä miehet haluu seksiä kaikilta naisilta. Sen takia ne miehet on teiän "kavereita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jos on ruma nainen.
Kummasti rumalle naiselle ei ole niitä mieskavereita tarjolla.
Tämä. Ei pääse edes sinne friendzonelle. Kauniilla naisilla on miehiä eri käyttötarkoituksiin. On erikseen remppamieskaverit, ruohonleikkurin korjaaja kaverit, autonkuljettajakaverit, puutarhanhoitajakaverit, panokaverit, jne.
Mielessään voi koittaa ajatella monella eri tavalla. Avartaa siten näkökenttää. Jopa toisten silmin.
Nykyisin nuorilla on paljon toista sukupuolta olevia kavereita, ja se on ihan huippua.
Voi olla. Kumpikin umpiheteroita ja ystäviä. Oikein harmittaa, ettei onnistu kaveruutta suurempi tarina. Kerran oikein kokeiltiin pussaillakin, mutta ei se vaan toiminut ollenkaan kummankaan osalta. :D
Tämä kaikki siitä huolimatta, että alunperin kaveruuteen päädyimme yksipuolisen ihastuksen kautta, kauan kauan sitten.
Naiskaverit ovat kivoja.
Annan niille piristysruiskeita kun ukkojensa kanssa tökkii.
Vastavuoroisesti saan niiltä säälipilua omina kuivina kausinani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti rumalle naiselle ei ole niitä mieskavereita tarjolla.
Tämä. Ei pääse edes sinne friendzonelle. Kauniilla naisilla on miehiä eri käyttötarkoituksiin. On erikseen remppamieskaverit, ruohonleikkurin korjaaja kaverit, autonkuljettajakaverit, puutarhanhoitajakaverit, panokaverit, jne.
Minäkin taidan olla tällainen käyttötarkoitus-kaveri. Hmmm..?
M
Opiskelin aikanaan naisena insinööriksi ja sukupuolijakauma opiskelukavereitten kesken oli mitä oli. En koskaan kiinnostunut kenestäkään seksuaalisessa mielessä, mutta sieltä ajoilta on jäänyt ihan mahtavia ystäviä. Ollaan paljon tekemisissä ja yksi kaveri käy meillä säännöllisesti kylässä. Oma miehenikin on tutustunut näihin mieskavereihini ja hekin ovat ystävystyneet.
Eli minun vastaukseni on, että kyllä voi. En tiedä onko vanhemmilla ikäluokilla tämän kanssa enemmän ongelmia, mutta itse kohta kolmekymppisenä En näe tässä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat heteromiehiä, niin ei. Testosteroni jyrää!
Ai silti vaikka olisi oma nainen kumppanina?
Toki. Ei se oma puoliso/partneri tee miestä sokeaksi sen naisystävän kurveille. Olen hämmästynyt miten tämä ei ole kaikille itsestäänselvää.
Kurvit ovat kivoja 😍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Toki kaikki kaverimiehet panevat mielellään, jos tilanne tulee, mutta eivät välttämättä aktiivisesti edistä asiaa.
Tässä on ongelmana se, että naiset ilmeisesti erityisesti pitävät niistä miehistä, jotka eivät aktiivisesti edistä asiaa. Siksi päädyn panemaan käytännössä jokaista kaverinaista, heidän aloitteestaan.
pim pim pim
pim pim pim
pim pim PAM ;-)
Vierailija kirjoitti:
Sekä ylipainoinen ja epäseksikäs.
Et ole ap sinisilmäinen. Tottakai mies voi olla pelkkä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Kumpikin umpiheteroita ja ystäviä. Oikein harmittaa, ettei onnistu kaveruutta suurempi tarina. Kerran oikein kokeiltiin pussaillakin, mutta ei se vaan toiminut ollenkaan kummankaan osalta. :D
Tämä kaikki siitä huolimatta, että alunperin kaveruuteen päädyimme yksipuolisen ihastuksen kautta, kauan kauan sitten.
Tuollaisen jälkeen ei tule mitään oikeita kavereita, kuvittelet vaan.
Voin olla naisen kanssa kaveri ainoastaan jos en pidä häntä seksuaalisesti kiinnostavana.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta vaatii sen ettei kumpikaan tunne seksuaalisesti toista viehättäväksi kaiketi. Muutoin on melko iso riski, että ainakin jossain vaiheessa tunne kehittyy syvemmäksi. Vaatiihan ystävyyskin melko monia sellaisia asioita kuin romanttinen parisuhdekin henkisellä tasolla.
Siis mitä ihmettä? Etkö osaa olla vain kaveri jos toinen ihminen on seksuaalisesti viehättävä? Kyllä ainakin itse vaadin paaaaaljon muuta ihastumiseen kuin seksuaalisen viehättymisen. Muutenhan olisin ihastumassa jatkuvasti johonkin mieheen.
Miehet ihastuvat paljon helpommin. Siksi naisen kaverina oleminen on vaikeaa. Ei muuta tarvita kuin nainen on kaunis ja hyvä vartaloinen. Melkein jokainen mies on joskus ihastunut kauniiseen työkaveriin tai naapuriin.
Sanoisin, että voi. Mulla on miespuolisia hyviä kavereita ja sitten on niitä miespuolisia kavereita, jotka ovat halunneetkin jotain muuta.. tai enemmän kuin kaveruutta. Nämä nyt tippuvat pois tai kaveruus koskaan syvene hyvänpäivän tuttavuutta pidemmälle. Mutta vastauksena kysymykseen; kyllä mies ja nainen voivat olla vain kavereita.
Minun kanssani voi. Olen aina friendzonella, silloinkin kun itse olisin kiinnostunut :(. Kesällä viimeksi hetero, sinkku kaveri asui luonani 2vk. Ei edes katsonut minuun sekuntia pitempään. Olen mielestäni nätti mutta en kenellekään riittävä...