Tarot-kortti
Hei, opettelen tarot-korttien nostoa ja voin nostaa muutamalle neuvoa-antavan kortin johonkin asiaan HARJOITUSMIELESSÄ. En siis anna kyllä/ei tyyppisiä vastauksia vaan neuvon tai ajatuksen :)
Kommentit (149)
Olikin sitten kaksi ketjua näitä, no kirjoitanpa tännekin. Minulla on yksi lapsi, toista yritetty vuosia vuosia. Mitä tähän asiaan nousee? Luovuttaako jo vai jatkaako vielä.
Voisitkohan kokeilla minulle? Olen 23 vuotias nainen ja tulin juuri jätetyksi. Exäni oli väkivaltainen ja ilmeisesti narsistikin. Muutan elokuussa opiskelemaan turkuun.
Mitäs sitten seuraavaksi? -Tinde-
Vierailija 19.28: Kortit todella näyttävät, että miehesi oli väkivaltainen ja sinulla oli suuri vaara loukkaantua. Olet kokenut luottamukse puutetta, pettymyksiä, rikottuja lupauksia. On oikein, että olet päässyt suhteesta eroon. Exäsi oli oikea elämäsi terroristi. Tärkeätä nyt on itseluottamuksen lujittaminen ja lempeys itseäsi kohtaan. Olet edelleenkin ikään kuin aseet kainalossa, mutta poistumassa tanssahdellen vihollisleiristä.
Turussa opiskelun aloittaminen viestii, että olet oman elämäsi herra ja pitelet maapalloa kädessäsi. Kortti merkitsee menestystä, saavutusta, valtaa, vakautta ja mikä tärkeintä - turvallisuutta. Maailma odottaa tätä siirtoasi ja sisällä palaa halu lähteä, joskin vielä seisot paikallasi. Kortin opetus on, että onnen tavoittelu ei saa olla päämäärä vaan pitää olla onnellinen myös siitä, mitä on jo saavutettuna. Onni tulee kyllä eläen, sivutuotteena. Hyvää jatkoa ja onnea opintoihin!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:52"]Vierailija 19.28: Kortit todella näyttävät, että miehesi oli väkivaltainen ja sinulla oli suuri vaara loukkaantua. Olet kokenut luottamukse puutetta, pettymyksiä, rikottuja lupauksia. On oikein, että olet päässyt suhteesta eroon. Exäsi oli oikea elämäsi terroristi. Tärkeätä nyt on itseluottamuksen lujittaminen ja lempeys itseäsi kohtaan. Olet edelleenkin ikään kuin aseet kainalossa, mutta poistumassa tanssahdellen vihollisleiristä.
Turussa opiskelun aloittaminen viestii, että olet oman elämäsi herra ja pitelet maapalloa kädessäsi. Kortti merkitsee menestystä, saavutusta, valtaa, vakautta ja mikä tärkeintä - turvallisuutta. Maailma odottaa tätä siirtoasi ja sisällä palaa halu lähteä, joskin vielä seisot paikallasi. Kortin opetus on, että onnen tavoittelu ei saa olla päämäärä vaan pitää olla onnellinen myös siitä, mitä on jo saavutettuna. Onni tulee kyllä eläen, sivutuotteena. Hyvää jatkoa ja onnea opintoihin!
[/quote]
Kiitos paljon, alkoi ihan kyyneleet valumaan.. toivottavasti korttisi ovat oikeassa :)
Vierailija 19:16: Olet oppinut tekemistäsi virheistä ja sinulla on ikään kuin mahdollisuus aloittaa uudestaan, valoisampaa tulevaisuutta kohti. Osaat erottaa hyvän pahasta ja tiedostat valintojen vaikutukset omassa elämässäsi eli saat mitä ansaitset. Vaikeudet on helpompi sietää, kun on itse tasapainossa. Kun sydän on puhdas ja mieli kirkas, on helpompi löytää oikea tie.
Moi. Rakkauspulmiin neuvoa ottaisin vastaan. Kiitän! :)
Hei. Minulla on hankala suhde ja haluaisin neuvoja siitä kuinka edetä- olisiko parempi erota vai pysyä tässä. Olen nro 14, muotoilin nyt kysymykseni paremmin.
Työasiaan. Mihin tulisi kiinnittää huomiota? Iso luova projekti on tämä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:19"]Oi, kiva! Mäkin luen kortteja joskus. Tilasin juuri uuden pakan. :)
Saatko korteilta mulle mitään neuvoa tämän hetkiseen vaikeaan elämäntilanteeseen?
Kannattaa nauttia tästä päivästä! Luota siihen, että elämä kantaa. Oma suhtautuminen ja asenne on tärkeää, sillä kaikkiin ulkoisiin asioihin emme voi itse vaikuttaa. Uskalla ottaa hyppyjä tuntemattomaan ennakkoluulottomasti, niin ilo astuu kuvioihin :) Uskalla innostua, äläkä pelkää muiden ihmisten reaktioita.
Haluaisin kysyä terveydestäni. Miten tässä käy, voinko enää päästä eroon sairaalakierteestä ja olla terve?
Hei! Näetkö jotain liittyen minun ja avomieheni tulevaisuuteen?
Kiitos jo etukäteen :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:19"]Oi, kiva! Mäkin luen kortteja joskus. Tilasin juuri uuden pakan. :)
Saatko korteilta mulle mitään neuvoa tämän hetkiseen vaikeaan elämäntilanteeseen?
Kannattaa nauttia tästä päivästä! Luota siihen, että elämä kantaa. Oma suhtautuminen ja asenne on tärkeää, sillä kaikkiin ulkoisiin asioihin emme voi itse vaikuttaa. Uskalla ottaa hyppyjä tuntemattomaan ennakkoluulottomasti, niin ilo astuu kuvioihin :) Uskalla innostua, äläkä pelkää muiden ihmisten reaktioita.
[/quote]
Kiitos. :) Se on juurikin niin, että näihin asioihin ei voi vaikuttaa. Painiskelen oman epävarmuuden ja juurikin pelon kanssa kanssa.
Jatka toki korttien parissa. :) Jos ehdit johonkin väliin, niin kysyisin vielä, mikä pakka sulla on käytössä? Miten valitsit juuri sen?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:19"]Minulle myös, kiitos :)
[/quote]
Kortin mukaan ajattelumaailmasi voi olla hieman jyrkkä ja mustavalkoinen. Saatat helposti moralisoida ja jaotella karkeasti asiat tai ihmiset hyviin ja pahoihin. Kielteiset ja negatiiviset ajatusmallit saavat välillä liiaksi tilaa. Tämä saattaa kohdistua ulospäin tai omaan itseen itsesyytöksinä ja marttyyrimaisuutena. Nämä puolet itsessä voivat olla hieman piilossa, joten asia vaatisi peiliin katsomista ja asian työstämistä.
Ennustaminen taroteista on täysin keinotekoista, keksitty huvitukseksi vasta mota sataa vuotta korttien keksimisen jälkeen. Oikeasti ne on pelkät pelikortit.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:21"]Rakkauteen pliis! T. Birdy
[/quote]
Ihan suoraa vastausta en tähän saanut, mutta näyttäisi siltä, että hallitset omaa elämääsi,sinulla on hyvin voimakas tahto! Kun jotain päätät, sen myös helposti toteutat. Haluat saada asioita elämässäsi pysyväksi ja olla myös hieman kontrolloiva. Kuri ja järjestys on sinulle tärkeää :) Yritäppä hieman heittäytyä elämän virtaan ;)
Hei ihana tarot-nainen,
joko minulle löytyy kesällä rakkaus uudesta kotikaupungistani? Ehdokkaita olisi muutamia, mutta onko kukaan heistä varteenotettava???
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:21"]Kiitos etukäteen,minulle:)
[/quote]
Olet saanut jonkin asian päätökseen ja nyt olisi uusi aika alkamassa. Sinulle on nyt kaikki mahdollista! Olet henkinen ihminen ja kasvanut matkasi varrella. Vaikeuksienkin keskellä omaat luottamuksen elämään ja olet löytänyt paikkasi tässä maailmassa. Olet sinut itsesi kanssa ja olet löytänyt itsesi. Kaikki tulee ihmisestä sisältä päin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:24"]Tahtoisin tietää oliko virhe katkaista välit erääseen henkilöön ja pitäisikö välit yrittää parantaa?
[/quote]
Kortin kuvassa henkilö seisoo selin, kuitenkin avoimena maailmalle. Ymmärrys on jotenkin kasvanut aikaisemmasta. Kortista ei välity tarvetta tehdä päätöstä välien parantamiseksi, eikä ole kiirettä minnekään. Asia on menneisyydessä. Katso tulevaisuuteen.
Tahtoisin tietää oliko virhe katkaista välit erääseen henkilöön ja pitäisikö välit yrittää parantaa?