Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ensiajatuksesi minusta?

Vierailija
07.06.2014 |

Ja nyt rehellisyyttä kehiin sitten ihmiset! teen huvikseni tälläisen aloituksen jossa kerron muutamia faktoja itsestäni ja te saatte analysoida sitten, minkälainen ihminen voisin olla luonteeltani ja ulkonäöltäni. :) ja voisinko kuulua kenties ystäväpiiriisi? :)

Olen 49-vuotias ja sukupuoleltani nainen. Täytin tänä vuonna 49v.

Siviilisäätyni on naimisissa. Olen ollut naimisissa 27-vuotiaasta lähtien v.1992.

Mieheni on minua 4v nuorempi eli hän on syntynyt 1969 ja minä 1965. Suhteemme alkoi jo kun minä olin 23-vuotias ja mies vasta 19v, kesällä 1988.

Meillä on 4 lasta. 18-, 14- ja 8-vuotiaat tytöt ja 5-vuotias poika. :)lapset täyttää siis tänä vuonna 19, 15, 9 ja 6. :) mies on kaikkien lasteni isä.

Asumme savossa, aika pienellä paikkakunnalla ja syrjäkylällä, omassa rakentamassamme punaisessa yksikerroksisessa omakotitalossa joka valmistui v.2001.

Olen ammatiltani tarjoilija, työskentelen tällä hetkellä kaupungissa tasokkaassa ravintolassa. :) joskus nuorempana olen työskennellyt baareissa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

Vierailija
2/65 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:08"]No

[/quote]

Tuletko kertomaan menikö vastaukset kuinka nappiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jankkaaja, aloituksessa kaikki asiat vähintään kahteen kertaan. Et ole älykäs, pikemminkin tyhmä. Ole hyvä!

Nyt menen nukkumaan.

Vierailija
4/65 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullutkaan kertomaan... provo. Näitä taas. Keksitty stoori, mut melkein uskottava.

Vierailija
5/65 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olet aika kouluttautumaton. Et ole ollut kunnianhimoinen urallasi tau kiinnostunut opiskelusta. Lapsia isolla ikäerolla ja viimeinen jo aika vanhana. Olen niin paljon nuorempi, etten osaa paljoa sanoa.

Vierailija
6/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuin kopiot toisistamme, olen vain 3 v nuorempi. Muut asiat ihan samoin.

Uskon että tultaisiin toimeen :)

Vierailija
7/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No persoonallisuudestasi et tässä kauheasti kerro. Ihan tavalliselta ihmiseltä vaikutat, joskin et vissiin ole koulutuksesta (itsesi kohdalla siis. Voihan olla, että kannustat lapsiasi) kauhean kiinnostunut.  Luulen, että olet työtä pelkäämätön ja ihan mukava tyyppi. En tämän tarkemmin osaa sanoa. Mielestäni olet tummatukkainen ja pidät koruista, olet 165 pitkä ja normaalipainoinen jopa hoikka. Sinulla on käheä nauruääni ja olet hyvä kokkaamaan. Miehesi kanssa olette onnellisia.

Vierailija
8/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:40"]

Ollaan kuin kopiot toisistamme, olen vain 3 v nuorempi. Muut asiat ihan samoin.

Uskon että tultaisiin toimeen :)

[/quote]

Kiva kuulla! :)

Vierailija
9/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias ainakin, käy ilmi tekstistä. Äidinkieli ei ollut lempiaine peruskoulussa.

Vierailija
10/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:41"]

No persoonallisuudestasi et tässä kauheasti kerro. Ihan tavalliselta ihmiseltä vaikutat, joskin et vissiin ole koulutuksesta (itsesi kohdalla siis. Voihan olla, että kannustat lapsiasi) kauhean kiinnostunut.  Luulen, että olet työtä pelkäämätön ja ihan mukava tyyppi. En tämän tarkemmin osaa sanoa. Mielestäni olet tummatukkainen ja pidät koruista, olet 165 pitkä ja normaalipainoinen jopa hoikka. Sinulla on käheä nauruääni ja olet hyvä kokkaamaan. Miehesi kanssa olette onnellisia.

[/quote]

Kiitos vastauksesta! :) se oli tarkoituskin että en kauheammin persoonallisuudestani kertoisi, että te ihmiset saisitte kuvailla sen. :) ja kun odotan paljon vastauksia, niin kerron vasta myöhemmin vaikka illalla että mitkä meni vastauksista oikein. Mutta tuosta koulutuksesta, olen käynyt peruskoulun lisäksikin kouluja. Olen käynyt ammattikoulun ja se riitti mulle. Lasteni kohdalla olen avoin, he saavat joko kouluttautua akateemisesti tai sitten heistä saa tulla ihan perus duunareita. :) en väheksy kumpaakaan. Mutta esikoisemme seuraa nyt ainakin minun jälkiä, eli tarjoilijan uraa. :)

Vierailija
11/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:42"]

Puhelias ainakin, käy ilmi tekstistä. Äidinkieli ei ollut lempiaine peruskoulussa.

[/quote]

Empä nyt peruskoulussa ERITYISEMMIN tykännyt mistään aineesta, oli jotkut kyllä ihan kivoja. :) mutta mun mielestä mun äidinkieli on ihan ok... kirjotan sujuvaa ja helposti luettavaa tekstiä, kuitenkin. :) ja se riittää minulle.

Vierailija
12/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi: Et huolehdi liikaa oikeinkirjoitussäännöistä, mutta sanot sanottavasi selkeästi ja johdonmukaisesti. Olet iloinen, puna-/ruskeatukkainen, suht hoikka ja viihdyt caprihousuissa. Tukkasi on lyhyt etkä käytä silmälaseja.

Vierailija
13/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:42"]

[/quote]

Empä nyt peruskoulussa ERITYISEMMIN tykännyt mistään aineesta, oli jotkut kyllä ihan kivoja. :) mutta mun mielestä mun äidinkieli on ihan ok... kirjotan sujuvaa ja helposti luettavaa tekstiä, kuitenkin. :) ja se riittää minulle.

[/quote]

Niin. Nuo nyt olivat ensiajatukset sinusta kirjoittamasi tekstin perusteella.

Vierailija
14/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:46"]

[/quote]

Kiitos vastauksesta! :) se oli tarkoituskin että en kauheammin persoonallisuudestani kertoisi, että te ihmiset saisitte kuvailla sen. :) ja kun odotan paljon vastauksia, niin kerron vasta myöhemmin vaikka illalla että mitkä meni vastauksista oikein. Mutta tuosta koulutuksesta, olen käynyt peruskoulun lisäksikin kouluja. Olen käynyt ammattikoulun ja se riitti mulle. Lasteni kohdalla olen avoin, he saavat joko kouluttautua akateemisesti tai sitten heistä saa tulla ihan perus duunareita. :) en väheksy kumpaakaan. Mutta esikoisemme seuraa nyt ainakin minun jälkiä, eli tarjoilijan uraa. :)

[/quote]Juu. Pääasia, että tekee mitä tykkää oli se sitten ydinfyysikko, putkimies, tarjoilija tai maanviljelijä. Hauska ketju. Ajattelen myös tuon erään kirjoittajan tavoin, että olet puhelias.

Vierailija
15/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:48"]

Analyysi: Et huolehdi liikaa oikeinkirjoitussäännöistä, mutta sanot sanottavasi selkeästi ja johdonmukaisesti. Olet iloinen, puna-/ruskeatukkainen, suht hoikka ja viihdyt caprihousuissa. Tukkasi on lyhyt etkä käytä silmälaseja.

[/quote]

Kiitos! :)

Vierailija
16/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Niin. Nuo nyt olivat ensiajatukset sinusta kirjoittamasi tekstin perusteella.

[/quote]

Niin. Kiitos kiitos. :)

Vierailija
17/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]Juu. Pääasia, että tekee mitä tykkää oli se sitten ydinfyysikko, putkimies, tarjoilija tai maanviljelijä. Hauska ketju. Ajattelen myös tuon erään kirjoittajan tavoin, että olet puhelias.

[/quote]

Näin minäkin ajattelen. :) kiitos!

Vierailija
18/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeä koska sama aloitus sekä kaksplussalla että täällä.

Vierailija
19/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minun ajatukset kulki: Miksi ihmeessä joku haluaa asua jossain syrjäkylässä Savossa? Mahtaa olla pitkä työmatka sinne kaupunkiin. Taitaa olla aika juntti.

Mutta ei tosiaan millään pahalla :)

Vierailija
20/65 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vielä jatkaa vain aloitusta. ;D tuntuu että niin monta asiaa jää sanomatta, mutta sitten ei viitti liian tarkasti kertoa yksityisyyden suojelemiseksi ja muutenkin, kun teidän kuuluu analysoida minut, ei lukea suoraan tekstistä. Mutta sellaiset asiat olisin voinut vielä lisätä että talomme sijaitsee ranta tontilla, miehen suvun peruja nämä tontit mihin talo rakennettiin, niin tonteista ei tarvinnut joskus maksaa mitään.. mutta tänäänkin lapset pääsee helteellä suoraan kotipihasta järveen uimaan ;D pienimmät tietenkin vanhempien valvovan silmän alla ja sitten mä ajan myöskin ford mondeo farmarilla. ;D