Uskotteko jo että foliohatut oli oikeassa. Pandemian tarkoitus oli uusi maailmanjärjestys
Niinistökin kertoo että uusi järjestys tulee. Vanhaan ei ole paluuta:
– Vuoden 2020 tavoin taakse on pysyvästi jäänyt myös sitä edeltänyt maailma. Sittenkään, kun koronasta päästään, ei luvassa ole paluuta entiseen. Vielä on vaikea täysin ymmärtää, miten perustavaa laatua olevan myllerryksen keskellä nyt olemme. Jotain silti jo tiedämme. Kohtaamme uuden, Niinistö totesi.
Niinistö spekuloi lisäksi meidän oikeuksillamme joita on joidenkin mielestä liikaa. Foliohatut sanoivat alusta asti että eliitti haluaa keskiluokan oikeudet pois.
Poliittinen pandemia.
Kommentit (40)
#maskilakko heti kun joku edes puhuu oikeuksien viemisestä.
En usko, minulla on yhä järki päässäni.
Vierailija kirjoitti:
On kolmenlaisia ihmisiä. Niitä jotka näkevät. Niitä jotka näkevät kun heille näytetään. Ja niitä jotka eivät näe.
Onko ne maailmalta raportoidut kuolemaluvut sitten vääriä? USA:sta, Ranskasta, Saksasta, Briteistä, Ruotsista jne tulee ihan hirmulukuja pandemiakuolleisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kolmenlaisia ihmisiä. Niitä jotka näkevät. Niitä jotka näkevät kun heille näytetään. Ja niitä jotka eivät näe.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-jo-tormannyt-deittimaailman-…
tuota en tiennyt hetkeä ennen:-X
Mihinkään parempaan ei olla menossa. Sen näkee kun katsoo millaista totalitarismia, sensuuria ja rajoittamista tämä on tähän mennessä ollut. Ruusunpunaiset lasit pois nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne maailmalta raportoidut kuolemaluvut sitten vääriä? USA:sta, Ranskasta, Saksasta, Briteistä, Ruotsista jne tulee ihan hirmulukuja pandemiakuolleisuudesta.
Toistat jotain outoa propagandaa. Ruotsin kokonaiskuolleisuus on ihan normaali. Jotain 89,000-90,000 kun pari vuotta sitten oli 92,000.
Maailma muuttuu koko ajan. Ilmastonmuutos ja biodiversiteettikato tuo uuden ” maailmanjärjestyksen”, tosin maailma ei ole koskaan ollut järjestyksessä eikä tule olemaan niin tuo termi on mahdoton. Me olemme se eliitti, joka johtaa ihmiskunnan tuhoon.
Pelottavaa. Niinistöhän johdatti meidät myös euroon ja eu:hun.
Olisi mahtavaa saada Niinistöltä rehelliset muistelmat. Vaikka sitten postyymisti julkaistaisiin. Sillähän on joutilas kirjoittajakin vieressä.
Suomessa voidaan puhua tällaisia, kun epidemia on Suomessa ihan hyvällä mallilla. Keski-Euroopassa sadat miljoonat ihmiset ovat ahtautuneet pienelle alueelle, esim. Saksa ja Suomi on pinta-alaltaan suht samat ja Saksassa on 83 miljoonaa asukasta, kun Suomessa on 5 miljoonaa. Ranskassa on 60 miljoonaa, Italiassa samoin jne. Ne on pinta-alaltaan pieniä maita tuollaiseen väkimäärään nähden. Pandemia leviää ja Suomessa viisastellaan... just!
Kaikki puhuvat tästä "entisestä" ja "uudesta normaalista", mutta kukaan ei jostain syystä vaivaudu erittelemään, mitä nuo pitävät sisällään. Eikö kenties ole aavistustakaan, vai pilaisiko se vain synkän kohtalokkaan tunnelman?
Mua kiinnostaisi tietää kuka se antikristus on? Siitähän nämä NWO tyypit vouhkaa myös.
Onko se siis Gates vai Barack Obama vai joku muu?
Odotan myös että saan koronarokotteen, koska sitten kuulemma saa kaikki velat anteeksi kun ottaa tuon rokotteen.
Moskovansirkuksen tavoite tosiaan on uusi venäjän johtama maailmanjärjestys. Siinä meni oikein. Muuten ei kyllä aloituksessa osunut mikään.
En tiedä mutta mä aion irtautua tästä koko jutusta nyt. En aio tänä vuonna enää seurata uutisointia ja alan elämään niin kuin elin ennenkin.
Mulle tää riittää nyt. Yks vuos meni pilalle, enempää en aio pilata saman asian takia.
Vierailija kirjoitti:
alapäässä?
Vierailija kirjoitti:
Liikenneonnettomuuden uhrejakin on merkitty tämän taudin takia kuolleeksi. Missäs kaikki influenssaan ja muihin tauteihin liittyvät kuolemat ovat?
Se nyt on lopulta ihan sama onko joku uusi tai vanha maailmanjärjestys.
Sillä ei ole mitään merkitystä.
Ihmiset jatkossakin syö ja paskantaa niinkuin tähänkin asti.
Tästä asiasta vaahtoaminen on vammaista touhua.
Lopettakaa testeissä käynti niin päästään lockdowneista!
PCR testit eivät kerro luotettavaa tulosta infektiosta. Niitä käytetään väärin.
#stoppcrtesting