Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla
Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.
Kommentit (187)
On niitä toisenlaisiakin baareja.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on meitä taviksia duunareita.
Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa
Vierailija kirjoitti:
On niitä toisenlaisiakin baareja.
Hki kaikki naiset ovat hienoja koulutettuja ura naisia.
Olet varmaan käynyt vähän akateemisimmissa paikoissa. On stadissa myös liukuväritukkaisia lähärilissuja.
En ymmärrä naisia miten heillä on noin hyvin asiat, on autoa ja rahaa ja kavereita ja kaikkee?
Ei näitä asioita rahassa mitata. Siinä moni nainen tekee huonon valinnan kun rahan mukaan kumppania valitsee. Itselle nämä kristilliset arvot ehkä tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan käynyt vähän akateemisimmissa paikoissa. On stadissa myös liukuväritukkaisia lähärilissuja.
Esim milliklubi täynnä hienoja ura naisia vaan
Ei tmomosille naisille tavis duunari kelpaa ei koskaan
pitäs olla se mersu 20 tuhatta hieno, sitten vähintää 3000 e kk palkka hienot vaatteet päällä.. toki treenata urheilla, ei juoda kokoajan alkoholia ja omata sosiaalinen kaveripiiri. vähintää amk tutkinto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ensi kerralla suunnaksi Hiekkaharjun Buccis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ensi kerralla suunnaksi Hiekkaharjun Buccis.
No mitä sielä on?
Vierailija kirjoitti:
meikkipellejä irtoripsineen🤢
Jep stadi on täynnä niitä.
Vierailija kirjoitti:
pitäs olla se mersu 20 tuhatta hieno, sitten vähintää 3000 e kk palkka hienot vaatteet päällä.. toki treenata urheilla, ei juoda kokoajan alkoholia ja omata sosiaalinen kaveripiiri. vähintää amk tutkinto
Mistäs meinaat saada hienon mersun 20 tonnilla?
Olen yrittänyt heitä mutta melkeinpä aina saan naisilta pakit, oli laiha tai lihava.
Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?
Sitten on meitä taviksia duunareita.