Amanda Harkimo ei huoli bussikuskia, mutta sen bussiyhtiön toimitusjohtajan kyllä!
Nolo. Saahan noin ajatella toki, mutta kuinka älytön pitää ihmisen olla sanoakseen noin julkisesti. Ja itkukin tuli, kun piti pestä maski pois.
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen vähänkin ulkonäkönsä säilyttänyt mies ja jotenkuten jokseenkin hyvätuloinen mies vaihtaa noin 45-50 vuotiaana nuorempaan naiseen. On sitten lapsia tai ei. Tai on sitten ollut hyvä vaimo tai ei. Miettikääpä rouvat lähipiiriänne jos olette yli 50v ,olenko väärässä. Tämä on niin nähty. Sitten vanhat vaimot ihmettelevät pientä eläkettään. . t. oma ura, oma lompakko,
Mutta entä Rakkaus ja Ihmissuhteet!?!
Miehellä ne ovat juuri tuo, ikääntyneenä uusi nuori vaimo. Ja nuorella vaimolla hyvin toimeentuleva mies. Siinä on rakkautta ja ihmissuhdetta.
Ja mua on pidetty niin kovin kyynisenä kun arvostan rahaa pidemmälle kuin rakkautta. No ainakin puolet yhteisestä omaisuudesta jää vanhalle vaimolle. Kun mies lähtee, raha jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi nainen ei saisi odottaa mieheltä taloudellista turvaa? Eikö kaikki saa ihan itse päättää kriteerinsä? Etenkin jos haluaa elää vähän perinteisemmässä parisuhteessa ja vaikka tehdä paljon lapsia ja hoitaa niitä kotona, niin miksi se ei saa olla naiselle prioriteetti, että miehellä on resurssit hoitaa perheelle hyvä elintaso vaikka nainen ei lasten takia kykenisi olemaan työelämässä muutamaan vuoteen? Ei miehen ole pakko tällaiseen suostua, ei tietenkään. Mutta jos joku mies haluaa simpsakan kotirouvan, jonka vetovastuulla on perhe ja taloudenhoito, niin eikö silloin ole ihan kohtuullista, että mies myös maksaa koko pesueen kulut? Ja jos joku nainen haluaa etsiä tällaista miestä, niin miksi ei saisi?
Saa, ehdottomasti saa. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni elämää, jossa oma taloudellinen toimeentuloni olisi miehen (ja sitä kautta oman ulkonäköni ja uhrauksieni tulosta), mutta ehdottomasti saa. Niin kauan kuin löytyy miehiä, jotka tuohon suostuvat, niin anna palaa. Jos mieluummin hoidat lapsia ja ulkonäköäsi ja elät siinä pelossa, että mies vaihtaa sinut nuorempaan ja kauniimpaan, niin olet siihen täysin oikeutettu. Suomessa ei edes makseta elatusapua entiselle puolisolle, joten yhdenkään miehen kannata itkeä rahojensa perään sen jälkeen, kun ovat vuosikausia tarjonneet sinulle hienon kodin, matkoja ym. ja tulee ero.
Itse olen sen verran turvallisuushakuinen, että panostan mieluummin omaan uraani ja omaan varallisuuteeni ja siihen, ettei minun tarvitse sietää mieheltä mitä tahansa vain säilyttääkseni elintasoni vaan olen parisuhteessani vain ja ainoastaan rakkaudesta ja koska mieheni tekee minut onnelliseksi. Meitä ei sido toisiimme omaisuus, velat eikä lapset, vaan molemmat pärjäämme yhtä hyvin myös, jos ei enää olekaan hyvä olla yhdessä.
Juu, mä olen samoilla linjoilla ja pyrin lähtökohtaisesti olemaan oman onneni seppä. Mutta minulla on asiat sen verran hyvin, että ihan kohtuullisen kivan ulkomuodon lisäksi sain aivot, joiden avulla saatoin korkeakouluttautua. Jos olisinkin saanut tyrmäävän kauniin ulkomuodon, mutta vähemmän aivoja, niin silloin tie vaurauteen olisi saattanut kulkea helpommin rikkaan miehen kautta. Eikö se ole ihan kohtuullista, että jokainen pelaa niillä avuilla jotka on syntymässä sattuneet kohdalle?
Eli suoraan sanoen, jos ei ole penaalin terävin, pitää yrittää pärjätä etsimällä rikas mies. Mutta sitten tässä kuitenkin taivastellaan, miksi näitä haukutaan tyhmiksi..
olen tuo toinen, joka tässä on keskustellutl jo pitkään
Mä en ole taivastellut miksi heitä haukutaan tyhmiksi. Tosiaalta tyhmyyskin on aika epämääräinen käsite. Onko kaikki jotka ei pääse yliopistoon automaattisesti tyhmiä?
Itse puhuit, että näillä on vähemmän aivoja. MInun maailmassani se tarkoittaa tyhmyyttä.
ja tässä ohjelmassa siis taivasteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi nainen ei saisi odottaa mieheltä taloudellista turvaa? Eikö kaikki saa ihan itse päättää kriteerinsä? Etenkin jos haluaa elää vähän perinteisemmässä parisuhteessa ja vaikka tehdä paljon lapsia ja hoitaa niitä kotona, niin miksi se ei saa olla naiselle prioriteetti, että miehellä on resurssit hoitaa perheelle hyvä elintaso vaikka nainen ei lasten takia kykenisi olemaan työelämässä muutamaan vuoteen? Ei miehen ole pakko tällaiseen suostua, ei tietenkään. Mutta jos joku mies haluaa simpsakan kotirouvan, jonka vetovastuulla on perhe ja taloudenhoito, niin eikö silloin ole ihan kohtuullista, että mies myös maksaa koko pesueen kulut? Ja jos joku nainen haluaa etsiä tällaista miestä, niin miksi ei saisi?
Saa, ehdottomasti saa. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni elämää, jossa oma taloudellinen toimeentuloni olisi miehen (ja sitä kautta oman ulkonäköni ja uhrauksieni tulosta), mutta ehdottomasti saa. Niin kauan kuin löytyy miehiä, jotka tuohon suostuvat, niin anna palaa. Jos mieluummin hoidat lapsia ja ulkonäköäsi ja elät siinä pelossa, että mies vaihtaa sinut nuorempaan ja kauniimpaan, niin olet siihen täysin oikeutettu. Suomessa ei edes makseta elatusapua entiselle puolisolle, joten yhdenkään miehen kannata itkeä rahojensa perään sen jälkeen, kun ovat vuosikausia tarjonneet sinulle hienon kodin, matkoja ym. ja tulee ero.
Itse olen sen verran turvallisuushakuinen, että panostan mieluummin omaan uraani ja omaan varallisuuteeni ja siihen, ettei minun tarvitse sietää mieheltä mitä tahansa vain säilyttääkseni elintasoni vaan olen parisuhteessani vain ja ainoastaan rakkaudesta ja koska mieheni tekee minut onnelliseksi. Meitä ei sido toisiimme omaisuus, velat eikä lapset, vaan molemmat pärjäämme yhtä hyvin myös, jos ei enää olekaan hyvä olla yhdessä.
Juuri näin! Yllättävän paljon tässä nyt on naisia, jotka ovat valmiita elämään täysin miesten armoilla ja heittelehtimään täysin tuuliajolla, jos se rikas sugardaddy päättääkin näyttää ovea. Kovasti tätä perustellaan taloudellisella turvalla, mutta itse näen tuon todella turvattomana elintapana.
Eihän siinä muuta ole kuin se, että pääsee naimisiin ilman avioehtoa ja saa homman toimimaan 5v ajan. Sen jälkeen saa mennä jos haluaa.
No minä en sanoisi viiden vuoden avioliittoa jonkun oksettavan guben kanssa kovin yksinkertaisena asiana.
No jos se ”oksettava gube” on varakas eikä vanhuudenhöperö, niin ei varmasti nykyaikana mene avioliittoon ilman avioehtoa. Tilanne on kuitenkin todellisuudessa se, että rikkaat naivat rikkaita ja kuuluisia. Taviksella ei taida olla pahemmin mahdollisuuksia, vaikka olisikin paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mutta jos kysyt ihan keneltä tahansa normimieheltä, että millainen on "unelmanainen", niin suurin osa vastaa, että: "Kaunis, hymyilevä ja semmoinen hoivaava ja äidillinen". Millä tavalla tämä on "syvällisempi" toive potentiaalisesta kumppanista? Keskimäärin miehet haluavat kauniin naisen, joka hoivaa sekä heitä että tulevia lapsia. Mikai nainen on tyhjäpää kun haluaa miehen joka on komea ja kykenee huolehtimaan naisestaan ja lapsistaan?
Toki on varmasti miehiä, jotka haluavat naiseltaan myös vaikka "keskustelutaitoa, älykkyyttä ja hyvää huumorintajua", mutta näitä näkee miesten listauksissa hyvin harvoin."
"No kyllä minusta "hymyilevä, hoivaava ja äidillinen" kertoo nimenomaan lämpimästä, turvallisesta ja välittävästä luonteesta. Tällainen "minä haluan merkkilaukkuja ja joka aamu kahvin sänkyyn eikä minun tarvitse tehdä yhtään mitään" -tyylinen koppavuus on mielestäni aika kaukana hoivaavasta ja äidillisestä. Hassua, jos et näe näissä mitään eroa. "
"Ja hassua, että sinä et näe siinä mitään samaa, että mies haluaa hoivaavan naisen ja nainen haluaa hoivaavan miehen (sillä kyllä, kahvikuppi sänkyyn ja kalliit lahjat ovat tavallaan miehistä hoivausta naista kohtaan, vauraus on turvallisuutta, hoivaus on turvallisuutta). Ei se mieskään halua, että nainen hoivaa mitä vaan, vaan sen hoivavietin pitää kohdistua mieheen ja tämän jälkeläisiin. Esim. koiraihmis-naiset eivät ole erityisen suosittuja miesten keskuudessa, vaikka varmasti hoivaviettiä löytyy. Se vaan ei hyödytä miestä kohdistuessaan koiriin. Mies usein haluaa olla naisen elämän keskipiste, ja lemmikit kilpailevat naisen huomiosta. Sekä antelias varakkuus että lämmin hoivaus ovat molemmat ominisuuksia, joita toivotaan kumppanilta siksi, että niistä hyödytään itse. Mutta vain toinen niistä tuomitaan aina kullankaivuuksi ja itsekkyydeksi, vaikka motivaatiot näiden toiveiden taustalla on aika samat."
Tässä siis mielestäni kyllä sanoit, että "haluan merkkilaukkuja" -koppavuus on sama kuin hoivaaminen. Se, että mies ja nainen HALUAVAT samoja asioita, ei mitenkään tee siitä koppavasta naisesta hoivaavaa. Minä puhuin koko ajan siitä, että koppavuus on kaukana hoivaamisesta, mutta sinä sanoit, että hassua, kun en näe mitään samaa. En todellakaan ymmärrä, miksi sinä tulet selittämään asioita a ja b samoiksi asioiksi, kun minä puhun asioista b ja c, ellet oleta että a= c.
En. Vaan sanoin, että kun nainen sanoo, että haluaa miehen joka ostelee lahjoja, nainen sanoo haluavansa miehen, joka hoivaa häntä. Kun mies sanoo haluavansa äidillisen ja hoivaavan naisen mies sanoo haluavansa naisen, joka hoivaa häntä (eikä esimerkiksi koiria). Se on ilmeisesti hyvin kummallista, että nainen haluaa tulla hoivatuksi suhteissaan. Vai onko se siinä, että mies käyttää kiertoilmaisua, eikä sano suoraan haluavansa naisen, joka hoitaa kodin ja lapset (vaan äidillisen ja hoivaavan, joka kuulostaa kivemmalta). Pitäisikö naistenkin keksiä joku kiertoilmaus? Aina kun nainen sanoo haluavansa mieheltä joitain suoraan naista hyödyttäviä ominaisuuksia, nainen leimataan aina itsekkääksi. Tätä ei tapahdu toiseen suuntaan yhtä paljon ollenkaan, vaan miehen pitää puhua todella sovinistisesti, ennen kuin kukaan arvostelee.
Ei se ole kummallista. Ainoastaan se on kummallista, että hoiva kuitataan jollain merkkilaukulla. Minulle joku muovinretale ei tuo kyllä minkäänlaita lohtua ja turvaa.
Voisin tässä kertoa aika osuvan esimerkin eilisillalta. Minun miesystäväni on täysin persaukinen. Eilen minulla oli todella suuri suru eräästä asiasta ja itkin. Miesystäväni kuunteli, lohdutti ja piti minua lähellään yömyöhään asti. En todellakaan ymmärrä, kuka olisi valmis vaihtamaan tuon lohdun johonkkin Vuittoniin.
No jos olet esimerkiksi nuori ihminen, joka vaikka tulee köyhistä olosuhteista, niin voisin hyvinkin kuvitella, että kallis merkkilaukku edustaisi sinulle jonkinlaista taloudellista ja sosiaalista turvaa. Itsellenkin raha tuo turvallisuuden tunnetta, mutta koska en kaipaa sosiaalista hyväksyntää, merkit eivät vetoa minuun, vaan käteinen ja esim. osakkeet. Jos taas status (joka mittaa sosiaalista hyväksyntää) olisi minulle tärkeä asia (jos minua olisi vaikka kiusattu ja hyljeksitty lapsena tai minut olisi kasvatettu arvostamaan statusta), niin varmaan silloin Vuitton viehättäisi minua enemmän kuin saman arvoinen kansa käteistä. Meitä on erilaisia.
Ei ole tarpeen verrata nyt keskenään osakkeita, käteistä ja merkkilaukkuja, kun kysymys on nyt se, kumpiko tuo enemmän turvaa, merkkilaukku (tai mikä tahansa rahallinen hyöty) vai ihmisen ystävyys, läheisyys ja tuki. Juu, meitä on näköjään erilaisia, mutta edelleen sanoisin, että joka saa enemmän turvaa materiasta kuin aidosta ystävyydestä ja kumppanuudesta, on ainoastaan pinnallinen eikä mikään tätä nyt muuksi muuta.
Fokus on vaan erilainen, molemmat tarvitsevat molempia. Ystävä ei voi muuttua asunnoksi, ruoaksi, tai hyväksi hoidoksi sairaudessa, jos hänelläkään ei ole rahaa tai ei halua sitä antaa. Varakaskin ymmärtää ystävien arvon siinä, missä juuri heillä on arvoa.
Niin mutta miksi sen ystävän pitäisi sinulle asunto ja ruoka? Miksi et hanki sitä turvaa jostain muualta ja ystävät ystävinä? Miksi teet ystävyydestä h** raamista vain siksi, että elämiseen tarvitaan rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen vähänkin ulkonäkönsä säilyttänyt mies ja jotenkuten jokseenkin hyvätuloinen mies vaihtaa noin 45-50 vuotiaana nuorempaan naiseen. On sitten lapsia tai ei. Tai on sitten ollut hyvä vaimo tai ei. Miettikääpä rouvat lähipiiriänne jos olette yli 50v ,olenko väärässä. Tämä on niin nähty. Sitten vanhat vaimot ihmettelevät pientä eläkettään. . t. oma ura, oma lompakko,
Mutta entä Rakkaus ja Ihmissuhteet!?!
Miehellä ne ovat juuri tuo, ikääntyneenä uusi nuori vaimo. Ja nuorella vaimolla hyvin toimeentuleva mies. Siinä on rakkautta ja ihmissuhdetta.
Ja mua on pidetty niin kovin kyynisenä kun arvostan rahaa pidemmälle kuin rakkautta. No ainakin puolet yhteisestä omaisuudesta jää vanhalle vaimolle. Kun mies lähtee, raha jää.
Ja mitä sitten tapahtuu? Joka tapauksessa elintasosi laskee etkä sinä raukka osaa tehdä mitään tienataksesi elannon itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Yllättävän paljon tässä nyt on naisia, jotka ovat valmiita elämään täysin miesten armoilla ja heittelehtimään täysin tuuliajolla, jos se rikas sugardaddy päättääkin näyttää ovea. Kovasti tätä perustellaan taloudellisella turvalla, mutta itse näen tuon todella turvattomana elintapana.
Eihän siinä muuta ole kuin se, että pääsee naimisiin ilman avioehtoa ja saa homman toimimaan 5v ajan. Sen jälkeen saa mennä jos haluaa.
No minä en sanoisi viiden vuoden avioliittoa jonkun oksettavan guben kanssa kovin yksinkertaisena asiana.
No jos se ”oksettava gube” on varakas eikä vanhuudenhöperö, niin ei varmasti nykyaikana mene avioliittoon ilman avioehtoa. Tilanne on kuitenkin todellisuudessa se, että rikkaat naivat rikkaita ja kuuluisia. Taviksella ei taida olla pahemmin mahdollisuuksia, vaikka olisikin paremman näköinen.
Niin sekin vielä. Eli todella turvaton ja ankea tie, mutta jostain syystä jotkut pitävät tätä hirveän kätevänä ja järkevänä. Mutta sehän on ihan ymmärrettävää, kun otamme huomioon se aivokapasiteetin ja käsityskyvyn, joilla näihin ratkaisuihin päädytään.
Huvittaa noi nuoret siipeilijät jotka haluaa ”business miehen”. Onko liikemiehellä joku ihme kaivo josta raha ei ikinä lopu? Liikemies on yrittäjä ja menestyneen liikemiehen vaimona voin kertoa ettei se elämä aina ole niin luksusta kuin ulkopuolisista voi näyttää. Rahan eteen on tehtävä töitä lähes koko ajan tai ainakin olla tavoiteltavissa. Suomessa ylipäätään on vaikeaa ja välillä tuskaista tehdä businesta kun markkinat on niin pienet. Ja jos liikemies on menestynyt ja fiksu niin kyllä se avioehdon aivan varmasti vaatii jos nyt ylipäätään jonkun bimbo somettajaan haluaa elätikseen..voin kertoa että aniharva haluaa.
Se on hienoo että Möttösen Pekallakin on vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoo että Möttösen Pekallakin on vientiä.
Se olikin Möttö, sori.
Mulle kelpaisi kyllä. Oon tosin jo naimisissa mutta aiemmin seurustellut myös työmiehen kanssa eikä minulla ollut mitään ongelmaa, ihana mies.
Usein miehet kaihtaa liian koulutettuja naisia, saati jos on teknisellä alalla. Se lienee huonoa itsetuntoa, joskin turhaa.
Olen aina pitänyt A. Harkimon suoruudesta ja olen ollut haistavinani myös pientä itseironiaa rivien välistä. Suomalaisilla naisilla tuntuu olevan kummallinen kaksoisstandardi, jossa parinvalinnassa sanotaan yhtä ja tehdään toista. Harkimo piristävästi rikkoi sitä. Ensireaktioni lehtijutun otsikon luettuani oli, että no etpä tietenkään ottaisi bussikuskia!
M30
Tässä ketjussa Amanda Harkimoa arvostellaan hyvin materialistisin perustein, vaikka neiti itse asetti kriteerit henkiseen tasoon perustuen. Mitä tulee ulkonäköön, niin kauneus on katsojan silmissä. Minusta neiti Harkimo on erittäin kaunis nainen.
Parisuhteessa rakkaus on kantava voima. Kuka sitten häneen rakastuukin, ei varmaankaan välitä hänen menneisyydestään. Ihan kuin sillä olisi myöskään merkitystä. Myös neiti Harkimo voi vielä yllättyä kenen kanssa jakaa aviovuoteensa.
Tämä ketju noudattaa taattua av-kaavaa: ensimmäisillä sivuilla ihmiset yrittävät keskustella järkevästi, mutta sivulla 24 ollaan jo töykeitä ja keskitytään kiukuttelemaan vastakommentoijille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on myös monia bussikuskeja, jolle ei Amanda kelpaisi, vaan ihan tavisnainen. Ei kaunis ulkonäkö ole kyllä mikään veruke olemaan noin ylimielinen muita kohtaan. Nyt voi olla varaa valita, mutta muutaman vuosikymmen ja jäljellä enää rapistunut kauneus. Silloin se työssäkäyvä bussikuski olisikin mukava lisä siellä kotona kumppanina.
Korpee niin paljon ihmisten arvottaminen työn kautta! En mä tiedä kannattaako noilla tosi-tv-historioillakaan kauheesti pullistella ylpeydestä.
Ja kauneus on katsojan silmissä, ilman mitään valkoritarointia näin tavallisena miehenä en pidä Amandaa kauniina, lehdistön pakotusta tuo "kaunotar" titteli. Koskee myös monia muita julkkisnaisia.
Varsinkin nuo muokatut ja lisäosilla varustetut "kaunottaret" eivät kuulu minun käsitykseen kauniista.
Vierailija kirjoitti:
Noh, Amanda on ainakin rehellinen ja suora, ja se on arvostettavaa. Suurelle osalle naisista miehen työllä ja taloudella on väliä, joten ihmeellistä hurskastelua taas.
M31
on tietenkin väliä ja osan täytyy tyytyä siihen minkä saa.
Näinhän se menee en minäkään auttaisi Amandaa jos hän valuisi vaikka kolarissa kuiviin jossain tienpenkalla jos samalla olisi autettavan tavan nainen, koira, tai metsäneläin tavallista naista, tavallista naista autettaisiin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo, että miehen ammatilla väliä naisille. Tinderissäkin heti loppuu viestittely kun kerron ammattini olevan hitsaaja.
M34
En ole Tinderissä, mutta siellä ei ilmeisesti kannattaisi mainita että olen ammatiltani polttoleikkaaja. M39
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa noi nuoret siipeilijät jotka haluaa ”business miehen”. Onko liikemiehellä joku ihme kaivo josta raha ei ikinä lopu? Liikemies on yrittäjä ja menestyneen liikemiehen vaimona voin kertoa ettei se elämä aina ole niin luksusta kuin ulkopuolisista voi näyttää. Rahan eteen on tehtävä töitä lähes koko ajan tai ainakin olla tavoiteltavissa. Suomessa ylipäätään on vaikeaa ja välillä tuskaista tehdä businesta kun markkinat on niin pienet. Ja jos liikemies on menestynyt ja fiksu niin kyllä se avioehdon aivan varmasti vaatii jos nyt ylipäätään jonkun bimbo somettajaan haluaa elätikseen..voin kertoa että aniharva haluaa.
Varmasti monessa muussakin yritystoiminnasaa, mutta varsinkin kuljetusalalla toimitusjohtaja on synonyyminä "jokahommantekijälle" eli kun se kuljettaja työajan päätyttyä lähtee kotiin nauttimaan ansaitusta vapaasta, ei tj;llä ole vapaa-aikaa ollenkaan. Jos ei ole itse ajossa, niin on autoremppaa tehtävänä tai paperi töitä tai kuljetussopimusneuvotteluita jne... Voi olla tulot nettona hivenen paremmat kuin kuljettajalla, mutta kun netto jaetaan työtunneilla, niin harva tj pärjää kuljettajilleen. Lisäksi kun on loma-aika, niin kuljettaja voi vaatia lomansa pidettäväksi, jos ei ole sijaisia, niin tj tekee sitten itse ne kuljettajan hommat loman ajan+tietysti kaikki omat normihommat siihen päälle lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa oikein elät? Todellisessa maailmassa naiset ottaa eron ihan sama onko lapsia vai ei ja mies itkee baarissa loukattuja tunteitaan.
En tunne yhtään 40 -50v pariskuntaa jossa mies olisi lähtenyt, no toki kuolemalla. Ja en tunne yhtään vaimonsa jättämää miestä joka olisi 'vaihtanut' nuorempaan. Sitä vastoin tunnen naisia joilla on itseåån kynmenen vuotta nuorempi mies. Nuorille miehille kun ei kaikillle riitä kumppania omasta ikäluokasta.
Tunnet ylpeyttä siitä että vaimosi hoiti, kasvatti ja elätti lapsesi? Kyllå on kunniakasta olla mies!
No mistä sitten vedit tuon 10 miljoonaa, kun se ei liity asiaan oikein mitenkään.