Amanda Harkimo ei huoli bussikuskia, mutta sen bussiyhtiön toimitusjohtajan kyllä!
Nolo. Saahan noin ajatella toki, mutta kuinka älytön pitää ihmisen olla sanoakseen noin julkisesti. Ja itkukin tuli, kun piti pestä maski pois.
Kommentit (614)
Bussikuskit on ainakin pk-seudulla komeita.
Vierailija kirjoitti:
Bussikuskit on ainakin pk-seudulla komeita.
Varsinki se Remu Aaltosen näkönen heppu. Voi herran jestas ku o komia miäs!
Julkkikset ei tee mittä muutta ku nussia toisiansa!
Vierailija kirjoitti:
Palstaulit niin katkerina taas kun kerta toisensa jälkeen yllättyvät, että kaunis nainen keskimäärin vaatii enemmän kumppanilta. Ja jos on tarpeeksi kaunis niin kyllä sitä omaa kauneuttaan saa ihan vapaasti hyödyntää rikasta miestä varten. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa laihduttaminen, plastiikkakirurgia tms. joten tiedostan, etten voi koskaan saada sellaista miestä, johon tuntisin seksuaalista vetoa, joten olen myöskin päättänyt pysyä yksin.
N22
Omituinen kommentti. Kaunis nainen saa hyödyntää kauneuttaan saadakseen rikkaan miehen, mutta itse et koe olevasi tarpeeksi kaunis saadaksesi seksikkään miehen. Onko rikas sama asia kuin seksikäs vai miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Ei kai siinä olekaan mitään omituista, jos kaunis nainen haluaa hyvännäköisen miehen, mutta miten raha liittyy tähän kuvioon?
Mikä vika siinä bussinkuljettajassa on?
Tavallinen rehellinen duunari, autonkuljettaja.
Heillä on vaimot ja lapset ja perheet, niinkuin muillakin duunareilla.
Miten helvetissä voidaan täälläkin koko ajan halveksia ja ivata tiettyjä ammetteja.
Kuten autonkuljettjat, lähihoitajat, siivoojat, kaupan kassat, myyjät jne.
Arvattavasti nämä suurimmat toisten ammattien ja töiden ivailijat ovat itse ikuisia työttömiä, tuilla eläviä luusereita. Ja nauttivat siitä, että saavat vähätellä itsensä elättäviä ja töissäkäyviä ihmisiä-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen vähänkin ulkonäkönsä säilyttänyt mies ja jotenkuten jokseenkin hyvätuloinen mies vaihtaa noin 45-50 vuotiaana nuorempaan naiseen. On sitten lapsia tai ei. Tai on sitten ollut hyvä vaimo tai ei. Miettikääpä rouvat lähipiiriänne jos olette yli 50v ,olenko väärässä. Tämä on niin nähty. Sitten vanhat vaimot ihmettelevät pientä eläkettään. . t. oma ura, oma lompakko,
Missä maailmassa oikein elät? Todellisessa maailmassa naiset ottaa eron ihan sama onko lapsia vai ei ja mies itkee baarissa loukattuja tunteitaan.
En tunne yhtään 40 -50v pariskuntaa jossa mies olisi lähtenyt, no toki kuolemalla. Ja en tunne yhtään vaimonsa jättämää miestä joka olisi 'vaihtanut' nuorempaan. Sitä vastoin tunnen naisia joilla on itseåån kynmenen vuotta nuorempi mies. Nuorille miehille kun ei kaikillle riitä kumppania omasta ikäluokasta.
Tunnet ylpeyttä siitä että vaimosi hoiti, kasvatti ja elätti lapsesi? Kyllå on kunniakasta olla mies!Älä selitä vanha kurppa. Olet osittain oikeassa, että moni mies ei ota eroa koska haluaa pitää ikäisensä vaimon piikakaan kotona, mutta panee nuorempia tämän selän takana. Minukin 52v kaverini pani 24v salinaista, mutta ei eroa lastensa äidistä. Miehellä oli myös vuosien panosuhde 10v nuorempaan naiseen.
Mies taas joka haluaa vanhemman naisen on jonkinasteinen perverssi. Toki se 20v finninaama saa helpommin 30v tädiltä kuin ikäiseltää kaunottarelta.
En ymmärrä, miten on retostelun aihe, että tarvitsee elämäänsä kotiapulaisen, jonka kanssa yhteiselämä on kuitenkin vastenmielistä. Eikö pääsisi helpommalla ja halvemmalla vain erota ja tehdä itse ne kotityöt? Vai eikö reppana osaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä voidaan täälläkin koko ajan halveksia ja ivata tiettyjä ammetteja.
Arvattavasti nämä suurimmat toisten ammattien ja töiden ivailijat ovat itse ikuisia työttömiä, tuilla eläviä luusereita. Ja nauttivat siitä, että saavat vähätellä itsensä elättäviä ja töissäkäyviä ihmisiä-
Niinpä. Huvittavinta tässä on, että tämä ivailija itse on ammatiltaan ihan dj. :D
Bussiyhtiöillä menee nykyään aika kehnosti, joten Amandakin voi saada tyhjän arvan..
Mistähän sekin kertoo, että kaunis (ainakin omasta mielestään) nainen ajattelee, että hänellä on OIKEUS rikkaaseen mieheen. Eli se kauneus, joka on katoavaa sorttia, on ainoa joka merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Huvittavinta tässä on, että tämä ivailija itse on ammatiltaan ihan dj. :D
Huomaatko itse mitä teet? Itse itsensä elätävää bussikuskia ei saa vähätellä mutta itse itsensä tiskijukkana elättåvää saa vähätellä?
Tiedoksesi ei se Amanda vähättelemällä sinua kuitenkaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Bussiyhtiöillä menee nykyään aika kehnosti, joten Amandakin voi saada tyhjän arvan..
Mistähän sekin kertoo, että kaunis (ainakin omasta mielestään) nainen ajattelee, että hänellä on OIKEUS rikkaaseen mieheen. Eli se kauneus, joka on katoavaa sorttia, on ainoa joka merkitsee.
Kuinka katkeraa, katkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa narsistilta.
No jos ihminen ensinäkin menee jonnekin big brotheriin ja toiseksi elvistelee jossain seiskassa bikineissä niin hmmm... eikö se ole aika itsestään selvää?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee en minäkään auttaisi Amandaa jos hän valuisi vaikka kolarissa kuiviin jossain tienpenkalla jos samalla olisi autettavan tavan nainen, koira, tai metsäneläin tavallista naista, tavallista naista autettaisiin ensin.
Niin varmaan. Unohtaisit oman lapsesikin siinä tilanteessa kun näkisit AMANDA HARKIMON.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Onhan se tietysti totta, että useimpien menestyvien miesten naiset ovat kauniita, mutta harvemmin se on ollut se ainoa ominaisuus naisessa. Jos ajatellaan, että Janni Hussi esimerkiksi on todella kaunis nainen ja hänellä on rikas mies, mutta hän on kuitenkin täysin eri planeetalta kuin joku Amanda tai Kelly, jotka julkisuudessa naureskelevat deittikumppaneilleen ja vinkuvat miten vaikeaa on löytää hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen vähänkin ulkonäkönsä säilyttänyt mies ja jotenkuten jokseenkin hyvätuloinen mies vaihtaa noin 45-50 vuotiaana nuorempaan naiseen. On sitten lapsia tai ei. Tai on sitten ollut hyvä vaimo tai ei. Miettikääpä rouvat lähipiiriänne jos olette yli 50v ,olenko väärässä. Tämä on niin nähty. Sitten vanhat vaimot ihmettelevät pientä eläkettään. . t. oma ura, oma lompakko,
Missä maailmassa oikein elät? Todellisessa maailmassa naiset ottaa eron ihan sama onko lapsia vai ei ja mies itkee baarissa loukattuja tunteitaan.
En tunne yhtään 40 -50v pariskuntaa jossa mies olisi lähtenyt, no toki kuolemalla. Ja en tunne yhtään vaimonsa jättämää miestä joka olisi 'vaihtanut' nuorempaan. Sitä vastoin tunnen naisia joilla on itseåån kynmenen vuotta nuorempi mies. Nuorille miehille kun ei kaikillle riitä kumppania omasta ikäluokasta.
Tunnet ylpeyttä siitä että vaimosi hoiti, kasvatti ja elätti lapsesi? Kyllå on kunniakasta olla mies!Älä selitä vanha kurppa. Olet osittain oikeassa, että moni mies ei ota eroa koska haluaa pitää ikäisensä vaimon piikakaan kotona, mutta panee nuorempia tämän selän takana. Minukin 52v kaverini pani 24v salinaista, mutta ei eroa lastensa äidistä. Miehellä oli myös vuosien panosuhde 10v nuorempaan naiseen.
Mies taas joka haluaa vanhemman naisen on jonkinasteinen perverssi. Toki se 20v finninaama saa helpommin 30v tädiltä kuin ikäiseltää kaunottarelta.
Kappas vain perinteinen impo saapui paikalle ja ei keksi muuta kuin sanan kurppa.
On teillå miehillä muuten hyvä mielikuvitus. Että salikissa jolla on noin 50 000 käistään miestä mistä valita sekstailisi isänsä ikäisen kanssa. No joka päivä ansaitsee vitsinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko itse mitä teet? Itse itsensä elätävää bussikuskia ei saa vähätellä mutta itse itsensä tiskijukkana elättåvää saa vähätellä?
No eipä minua paljon hämmästytä, ettei Amanda huoli minua, kun olen kuitenkin nainen. : D ja pointtinihan oli, että millä meriiteillä jollakulla on varaa vähätellä duunareita, kun on itsekin sellainen. En siis nauranut dj: n ammatille vaan ristiriitaiselle asenteelle. Minusta on todella noloa ajatella, että statusta arvostetaan ainoastaan miesten kohdalla, ikään kuin naisen kohdalla oletus olisi, ettei nainen edes voi olla kouluttautunut ja menestyvä ja duunariammatti on oletusarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikä nyt sitten lasketaan itsensä elättämiseksi. Amandallahan on ollut ihan nollatulot ja elättäjää on etsimässä.
Alkaa tulla siihen ikää. että älyää ettei tule pärjäämään elämässä omillaan. Pitää saada rahakas elättäjä vielä kun on jonkin näköinen että kelpaa markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä totean että melkoisen hämmentävää katsottavaa. Katsoin neljä jaksoa ja ihmettelen että tätäkö nykydeittailu tosiaan on? Nuo naiset eivät ole edes kovin kummoisen näköisiä (vaikka ilmeisesti kaunottarina itseään pitävätkin) ja muutenkin aika yksinkertaisen oloisia. Ja silti pitäisi saada komea ja rikas mies, joka ostaa Vuittonin laukkuja ja suhde rahaan pitäisi olla tietynlainen (eli luultavasti juuri sellainen että mies hemmottelee naistaan jatkuvalla syötöllä).
Mitä annettavaa näillä naisilla on parisuhteeseen? Kolo elämä pyörii oman ulkonäön ja somen ympärille, ja miehen pitäisi mahdollistaa heidän unelmansa. Mitä se mies tästä kaikesta saa? Tuskin noiden kanssa kovin henkeviä keskustelujakaan voi käydä :)
Lisäksi vielä itkevät joka ilta kun meikit pitää poistaa. Melkoinen lottovoittocombo siis miehille!
Niin. Te miehethän haluatte viimeisen päälle ( lue ylilaitetun) muovista ja silikonista kootun meikillä ja päivittäin tuntikausia kestävällä treenillä hankitun vartalon omaavan nuoren naisen. Sitten olette yllättyneitä kuin ööt aapisen reunassa että se nainen käyttää kaiken aikansa itsensä laittamiseen ja että siihen menee paljon rahaa eikä naisella jää aikaa miehelle. Sitä saa mitä tilaa.
Yhtä tyhmää miehiltä kuin se kun mies sanoo että vaimo pienen vauvan äiti ei laita itseään niin kuin ennen. Elämä on valintoja ja kaikkea ei voi saada ja jos haluaa saada esim entiseen tyylii itseään laittavan vaimon niin huolehtii itse että niin voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tulla siihen ikää. että älyää ettei tule pärjäämään elämässä omillaan. Pitää saada rahakas elättäjä vielä kun on jonkin näköinen että kelpaa markkinoille.
No on Anandalla rahaa.
Näin naisena totean, että on ihan hiton masentavaa millaisia ilmestyksiä miehet pitävät ei-kovin-kummoisen-näköisinä. Siinä voi 95% naisista jo suoraan luovuttaa kun tuon näköisetkään ei riitä teille.