Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Classical trancelations konsertti.

Vierailija
01.01.2021 |

Kerrankin oli laatuohjelmaa vuoden vaihteeseen. Huikeita sovituksia ja artistitkin onnistuivat. Nelli Matula ja Robin myös yllättivät positiivisesti.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon että enemmistö elektronista musiikkia kuuntelevista ei pitänyt tälläsestä vain elämää -tyylisestä pläjäyksestä

Uskot, mutta oletko yhtään mielipidettä kuullut?

Av-raati on ilmeisesti asiantuntija myös tällä saralla? :D

Enemmän täältä on irronnut perusteltuja mielipiteitä kuin sinulta. 

Siis mikä mun perusteluissa oli vikana? Tää foorumi taas edustaa ohjelman kohderyhmää, joten luonnollisesti hehkutuskommentteja tulee määrällisesti enemmän

En näe edelleenkään sinulta mitään perusteluja väitteellesi. 

En oikein tiedä millä tavalla kykenen avaamaan mun perusteluja, jos itse et niitä näe lukea mun alkuperäisestä kommentista? Mikä jäi auki?

Vierailija
122/127 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon että enemmistö elektronista musiikkia kuuntelevista ei pitänyt tälläsestä vain elämää -tyylisestä pläjäyksestä

Siis mikä mun perusteluissa oli vikana? Tää foorumi taas edustaa ohjelman kohderyhmää, joten luonnollisesti hehkutuskommentteja tulee määrällisesti enemmän

En oikein tiedä millä tavalla kykenen avaamaan mun perusteluja, jos itse et niitä näe lukea mun alkuperäisestä kommentista? Mikä jäi auki?

Hihasta ravistettu mutuilu ei ole perusteltu mielipide.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihasta ravistettu mutuilu ei ole perusteltu mielipide.

-eri

Ei ollut mutuilua mutta muuten hyvä. Siis miks musta tuntuu et kukaan ei vaan ymmärrä mitä sanon, en tiedä miten mun pitäis rautalangasta vääntää noiden sanojen merkitykset :D

Vierailija
124/127 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että onko Suomessa hyviä mieslaulajia ollenkaan? Tai siis sellaisia, jotka suoriutuisivat kunnialla ison orkesterin ja ison kuoron solisteina.

Tapani Kansa aikoinaan, mutta onko nuoremmissa? Semmosta hentoista hönkäilyä mikkiin nykyään, kuulostaa pahalta livenä.

Alapeukkuja pukkaa, mutta yhtään nimeä ei ole kukaan saanut tähän naputeltua. Sangen mielenkiintoista.

Vierailija
125/127 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kellään näköjään enää mitään oikeaa asiaa aiheesta.

Vierailija
126/127 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kellään näköjään enää mitään oikeaa asiaa aiheesta.

No ei, kun kukaan ei osaa nimetä yhtäkään mieslaulaja tuohon hommaan mukaan. Pentti Hietanen tietty on aina kirvalle mieluista kuunneltavaa, mutta voi olla jo liikaakin mainetta ja osaamista. Tosin konemusiikkia sinfoniaorkesteri-sovituksella ja oopperalaulaja voisi olla mielenkiintoinen combo!

Vierailija
127/127 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että onko Suomessa hyviä mieslaulajia ollenkaan? Tai siis sellaisia, jotka suoriutuisivat kunnialla ison orkesterin ja ison kuoron solisteina.

Tapani Kansa aikoinaan, mutta onko nuoremmissa? Semmosta hentoista hönkäilyä mikkiin nykyään, kuulostaa pahalta livenä.

Alapeukkuja pukkaa, mutta yhtään nimeä ei ole kukaan saanut tähän naputeltua. Sangen mielenkiintoista.

Konsta Hietanen

sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän