Eilinen Classical trancelations konsertti.
Kerrankin oli laatuohjelmaa vuoden vaihteeseen. Huikeita sovituksia ja artistitkin onnistuivat. Nelli Matula ja Robin myös yllättivät positiivisesti.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että enemmistö elektronista musiikkia kuuntelevista ei pitänyt tälläsestä vain elämää -tyylisestä pläjäyksestä
Uskot, mutta oletko yhtään mielipidettä kuullut?
Kaikki mieslaulajat oli huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että enemmistö elektronista musiikkia kuuntelevista ei pitänyt tälläsestä vain elämää -tyylisestä pläjäyksestä
Av-raati on ilmeisesti asiantuntija myös tällä saralla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta et ole ilmeisesti itsekään, kun oletat asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mieslaulajat oli huonoja.
Lähes.
Kuuntelin tuon jälkikäteen. En huomannut erityisempiä ongelmia siinä ettei esitykset olisi sopineet toisiinsa. Toisissa kappaleissa toimi esim. laulu paremmin ja toisissa sitten vähän meh-tasolla.
Mieleen jäi ainakin robin, chisu ja nelli matulako se yksi artisti oli. En sitten tiedä miksei edm-kuuntelijat pitäisi periaatteessa kappaleiden uudelleensovituksesta kun varmaan yli puolet koko genren huvista on remixit. Muutenkin esim. edm (ja muutkin musiikkilajit) sinfoniaorkesterilla on vanha idea siinä missä sinfoniamelodiat edm:ssä (tai muissa musiikkilajeissa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän täältä on irronnut perusteltuja mielipiteitä kuin sinulta.
En tykännyt: katsoin vähän aikaa ja vaihdoin kanavaa.
Robinia ja Eero Lehtimäkeä katsois vaikka koko illan, mutta on ne oikeasti taitaviakin :)
Vierailija kirjoitti:
Robinia ja Eero Lehtimäkeä katsois vaikka koko illan, mutta on ne oikeasti taitaviakin :)
Kun karisma, komeus ja osaaminen kohtaa niin se on 👌
Onninen ei ole tainnut huomata mitä soopaa uuden vuoden ja kaiken maailman Suomi-gaalojen anti yleensäkin ottaen on. Tämä oli varsin kivuton ja jopa miellyttävä kokemus niihin verraten.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt: katsoin vähän aikaa ja vaihdoin kanavaa.
Olisit katsonut vähän pidempään.
Mä olin niin pettynyt, kun Olavi Uusivirta pahoinpiteli Enjoy The Silencen. Tuolle biisille olisi pitänyt valita laulaja, jolla on palkeita muuhunkin kuin hönkäilyyn. Redrama ja Paleface ovat aina hieman myötähäpeää herättäviä, eikä tämä konsertti ollut poikkeus. Ja mikä ihme se Marianna oli? Järkyttävää kuunneltavaa. Ehdottomasti huonoin laulaja tuosta porukasta.
Positiivisessa mielessä yllätti Chisu, Nelli Matula ja Robin. Näillä on selkeästi enemmän taitoa ja lahjakkuutta kuin radiohiteistä voi päätellä. Kuoro oli mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Mä olin niin pettynyt, kun Olavi Uusivirta pahoinpiteli Enjoy The Silencen. Tuolle biisille olisi pitänyt valita laulaja, jolla on palkeita muuhunkin kuin hönkäilyyn. Redrama ja Paleface ovat aina hieman myötähäpeää herättäviä, eikä tämä konsertti ollut poikkeus. Ja mikä ihme se Marianna oli? Järkyttävää kuunneltavaa. Ehdottomasti huonoin laulaja tuosta porukasta.
Positiivisessa mielessä yllätti Chisu, Nelli Matula ja Robin. Näillä on selkeästi enemmän taitoa ja lahjakkuutta kuin radiohiteistä voi päätellä. Kuoro oli mahtava!
Tämä konsertti vaikuttaa erottavan laulajista jyvät akanoista.
Jokaisen esityksen jälkeen oli hiukan koominen hetki, kun artistit ei meinanneet tietää miten päin olla liveyleisön puuttuessa :D
Hyviä esiintyjiä?!?
No on teillä musamaku.. Hyi
Vierailija kirjoitti:
Hyviä esiintyjiä?!?
No on teillä musamaku.. Hyi
Jos lukisit niin huomaisit ettei täällä ole läheskään kaikkia kovin kehuttu. Ja parhaat esiintyjät yllättivät itsenikin.
Freestyler ja Sandstorm ovat kovia biisejä, mutta eivät olleet sovituksina konsertin parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matula oli upea, tykkäsin myös biiseistä mitkä esitti.
Oliko sillä sormet taas jatkuvassa liikkeessä sen mikin ylpärillä?
Ei näytä olevan. Ja hienosti laulaa.
Oliko sillä sormet taas jatkuvassa liikkeessä sen mikin ylpärillä?