Eilinen Classical trancelations konsertti.
Kerrankin oli laatuohjelmaa vuoden vaihteeseen. Huikeita sovituksia ja artistitkin onnistuivat. Nelli Matula ja Robin myös yllättivät positiivisesti.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti paikan päällä kuunneltuna olis saanut tunnelman reippaasti kovempiin sfääreihin. Tv-lähetys ei myöskään tee oikeutta äänentoistolle. Aivan sama, kuin yrität TV:stä katsoa/kuunnella oopperaa tai sinfoniamusiikkia - paikan päällä vibat ovat aivan toiset.
Mutta siis tykkäsin, tämän genren lapsia olen myös itse. Harmittaa, etten -18 ostanut lippuja tapahtumaan vaikka aluksi meinasin. Toivottavasti näitä tulisi vielä jatkossa.
Pelimiesliike olisi pistää lippuja pian ensi syksylle myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti paikan päällä kuunneltuna olis saanut tunnelman reippaasti kovempiin sfääreihin. Tv-lähetys ei myöskään tee oikeutta äänentoistolle. Aivan sama, kuin yrität TV:stä katsoa/kuunnella oopperaa tai sinfoniamusiikkia - paikan päällä vibat ovat aivan toiset.
Mutta siis tykkäsin, tämän genren lapsia olen myös itse. Harmittaa, etten -18 ostanut lippuja tapahtumaan vaikka aluksi meinasin. Toivottavasti näitä tulisi vielä jatkossa.
Toivottavasti. Ja laulajaksi laulajia, ei hönkijöitä eikä määkijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä avautuu hyvin usein kyynelhanat etenkin klassista livemusiikkia kuunnellessa. Telkkarista kuunnellen niin ei käy juuri koskaan, vaikka sinänsä nauttisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan livenä on konsertti parempi kuin telkkarista. Mutta ei se nuotin vierestä kailotus kuulosta livenäkään hyvältä. Tai jos äänestä puuttuu puhti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin niin pettynyt, kun Olavi Uusivirta pahoinpiteli Enjoy The Silencen. Tuolle biisille olisi pitänyt valita laulaja, jolla on palkeita muuhunkin kuin hönkäilyyn. Redrama ja Paleface ovat aina hieman myötähäpeää herättäviä, eikä tämä konsertti ollut poikkeus. Ja mikä ihme se Marianna oli? Järkyttävää kuunneltavaa. Ehdottomasti huonoin laulaja tuosta porukasta.
Positiivisessa mielessä yllätti Chisu, Nelli Matula ja Robin. Näillä on selkeästi enemmän taitoa ja lahjakkuutta kuin radiohiteistä voi päätellä. Kuoro oli mahtava!
Tämä konsertti vaikuttaa erottavan laulajista jyvät akanoista.
Kyllä, kun joutuu ihan oikeasti laulaa eikä vain aukoa suutaan taustanauhan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Nelli Matula oli kuin Suomen Ariana Grande. Valitettavasti oma musiikkinsa ei tee kunniaa taidoilleen.
Ihan sama on monella muullakin, jotka loistaa muiden biisejä esittäessä. Mm. Diandra ja Saara Aalto tulee mieleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelli Matula oli kuin Suomen Ariana Grande. Valitettavasti oma musiikkinsa ei tee kunniaa taidoilleen.
Ihan sama on monella muullakin, jotka loistaa muiden biisejä esittäessä. Mm. Diandra ja Saara Aalto tulee mieleen..
Kuka miesartisteista pystyisi samaan? Eilisestä setistä ainoa positiivinen yllätys oli Robin, eikä hänkään varsinaisesti häikäissyt. Ne ns. räppääjät voisi jättää setistä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä esiintyjiä?!?
No on teillä musamaku.. Hyi
Kyllähän tällä palstalla moni ilmoittaa lempijoululaulukseen Veskun Varpunen jouluaamuna. On kuulemma "hieno tulkinta". Itse en pysty kuuntelemaan, kun on sen verran katseesta paatosta.
Liikaa turhia solisteja, kuten täälläkin on jo mainittu. Mutta kyllä tuon parissa tunti ihan rattoisasti meni.
Vierailija kirjoitti:
Robinia ja Eero Lehtimäkeä katsois vaikka koko illan, mutta on ne oikeasti taitaviakin :)
Kyllä, kaksi varsin puoleensa vetävää nuorta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa turhia solisteja, kuten täälläkin on jo mainittu. Mutta kyllä tuon parissa tunti ihan rattoisasti meni.
Mikä nautinto tuo konsertti olisikaan, kun vielä etsittäisiin hyviä laulajia tuohon!
Palefacen olisi voinut jättää ulkopuolelle. Ei vaan oikein lähtenyt.
Tulee mieleen, että onko Suomessa hyviä mieslaulajia ollenkaan? Tai siis sellaisia, jotka suoriutuisivat kunnialla ison orkesterin ja ison kuoron solisteina.
Katson Areenasta ja tykkäsin kovasti. Sandstormin kyllä voisi jo pikkuhiljaa kuopata, mutta kaikenkaikkiaan hienoja esityksiä. Live-esitys tietysti olisi vielä ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että onko Suomessa hyviä mieslaulajia ollenkaan? Tai siis sellaisia, jotka suoriutuisivat kunnialla ison orkesterin ja ison kuoron solisteina.
Tapani Kansa aikoinaan, mutta onko nuoremmissa? Semmosta hentoista hönkäilyä mikkiin nykyään, kuulostaa pahalta livenä.
Vierailija kirjoitti:
Tietänet itsekin kuinka absurdi kysymys tuo on. Totta kai on, mutta se on eri asia ketä valikoituu tämänkaltaiseen konserttiin ja mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietänet itsekin kuinka absurdi kysymys tuo on. Totta kai on, mutta se on eri asia ketä valikoituu tämänkaltaiseen konserttiin ja mistäkin syystä.
Kerro edes yksi oikeasti hyvä mieslaulaja, joka ei kuulu vanhaan kaartiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että enemmistö elektronista musiikkia kuuntelevista ei pitänyt tälläsestä vain elämää -tyylisestä pläjäyksestä
Uskot, mutta oletko yhtään mielipidettä kuullut?
Av-raati on ilmeisesti asiantuntija myös tällä saralla? :D
Enemmän täältä on irronnut perusteltuja mielipiteitä kuin sinulta.
Siis mikä mun perusteluissa oli vikana? Tää foorumi taas edustaa ohjelman kohderyhmää, joten luonnollisesti hehkutuskommentteja tulee määrällisesti enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että enemmistö elektronista musiikkia kuuntelevista ei pitänyt tälläsestä vain elämää -tyylisestä pläjäyksestä
Uskot, mutta oletko yhtään mielipidettä kuullut?
Av-raati on ilmeisesti asiantuntija myös tällä saralla? :D
Enemmän täältä on irronnut perusteltuja mielipiteitä kuin sinulta.
Siis mikä mun perusteluissa oli vikana? Tää foorumi taas edustaa ohjelman kohderyhmää, joten luonnollisesti hehkutuskommentteja tulee määrällisesti enemmän
En näe edelleenkään sinulta mitään perusteluja väitteellesi.