Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 vuotta yksin. Kysy mitä vain.

Vierailija
01.01.2021 |

Hyvää uutta vuotta kaikille.

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et varmaan ekaa kertaa kysy tätä?

Millaisia vastauksia olet aiemmin saanut?

Tai mihin tuloksiin tullut?

Mitä tarkoitat vastauksilla?

ap

Luulen, että tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mietit vastausta siihen, miksi toiveesi parisuhteesta ei ole toteutunut.

Olet varmaan keskustellut asiasta ennenkin jossain, jonkun kanssa. Mitä vastauksia silloin sait?

Vierailija
82/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nykyiset parinvalintakriteerit olisi voimassa, en olisi syntynytkään. Keskustelut isän kanssa kestivät korkeintaan kolme lausetta ja äiti kertoi, että tietyistä asioista ei vaan puhuttu. Isä myös hallitsi täysin mm. äidin rahankäyttöä, seurasi joka penniä.

Tällaista ei nykyaikana hyväksyttäisi. Isän kaltainen mies ei varmasti pääsisi parisuhteeseen ja saisi perhettä. Äidiltä vaadittiin tosi pitkää pinnaa.

Nykyään naiset elää mielummin yksin kuin "liian vaativassa" parisuhteessa. Siispä nekin miehet, jotka olisivat valmiit joustamaan, eivät löydä puolisoa naisten korkeiden vaatimusten vuoksi.

Lisäksi lasta haluavien naisten määrä näyttää nousseen tai lasten hankintaa siirretään niin myöhään, että se vaikeutuu. Perhettä haluavan sopivan naisen löytäminen taitaa alkaa olla jo harvinaista.

Miehenä keskittyisin sopivan naisen etsimiseen miettimällä omia toiveita ja missä voisin kohdata toiveiden naisen. Tinder ym sovellukset ei kerro mitään lapsiperhetoiveista. Se sijaan koiran omistaminen näyttää edeltävän usein perheen perustamista, ei aina.

Hyvää harjoitusta myös toisesta huolehtimisesta. <3

Mä olen huomannut, että olen liian myöhässä. Ei kukaan halua kaltaistani miestä.

Oma vika kyllä, mutta satuttaahan se, kun tietää että pitää olla aina yksin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä monet on ehdottanu kaveripohjalta tutusmista mutta ap; älä mene tähän lankaan. Romanttinen kiinnostus luodaan yleensä hyvin nopeasti. Jos päädyt naisen kaveriksi, sieltä on lähes mahdoton nousta pois. Ja jos joskus tunnustat tunteesi naiselle,hän lopettaa ystävyydenkin siihen. Kannattaa vaan rohkeasti tehdä enemmän aloitteita baarissa ja nettideitit auki. Tsemppiä!

Ei tämä sääntö nyt ihan kaikkiin sentään päde. Itse olen hitaasti lämpiävä nainen, niin kaverisuhteissa kuin miestenkin suhteen, enkä osaa ensitapaamisen perusteella yhtään sanoa kiinnostaako mies vai ei. Vasta kun olen tutustunut toisen persoonaan paremmin osaan sanoa kiinnostaako. Koska AP kärsii yksinäisyydestä näin yleensä, eikä pelkästään naisen puutteesta, niin sanoisin että ystävyyksien yrittäminen voi johtaa vain win-win tilanteeseen. Tietysti uusien ystävien saaminen ei sekään ole helppoa vanhemmalla iällä, mutta tulipahan nyt mieleen.

Vierailija
84/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet nyt?

Vierailija
85/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kasvattaa parta, tai ajaa se mikäli sinulla on sellainen jo. Oma mieheni ei ole erityinen naistenmies, mutta kun kasvatti parran niin naiset alkoivat lähestyä häntä baareissa. 

Ehkä joku pieni muutos voi tehdä jonkun yllättävän säväyksen.

Vierailija
86/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen on mahdollinen. Miksi et käytä sitä?

Vierailija
87/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et varmaan ekaa kertaa kysy tätä?

Millaisia vastauksia olet aiemmin saanut?

Tai mihin tuloksiin tullut?

Mitä tarkoitat vastauksilla?

ap

Luulen, että tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mietit vastausta siihen, miksi toiveesi parisuhteesta ei ole toteutunut.

Olet varmaan keskustellut asiasta ennenkin jossain, jonkun kanssa. Mitä vastauksia silloin sait?

Itsekseni olen miettinyt. Olen analysoinut ja yrittänyt itseäni muuttaa siihen suuntaa, jossa naiset olisivat musta enemmän kiinnostuneita. Kenenkään toisen kanssa en ole asiasta keskustellut. Miten voisin keskustella asiasta, joka hävettää valtavasti?

ap

Vierailija
88/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin oot ihmisten keskellä.

Mikset oo parisuhteessa?

Kai sen noinkin voi nähdä.

Kukaan ei ole halunnut kanssani suhteeseen.

ap

Ei se parisuhde kotona istumalla synny.

Vierailija
89/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä todentuu taas kerran se, että nämä yksin elävät epähygieeniset ja huonotapaiset ja just ja just amiksen aikoinaan selvittäneet mätisäkit tavoittelevat ykköstason naisia, joilla on ulkonäkö kuin miss maailmalla, rahaa, korkea koulutus ja ikääkin saa olla korkeintaan 25 vuotta. Ei oo ihme jos jää yksin.

Vierailija
90/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo parisuhteessa?

ap

Tosi harvoin olen ollut kotona. Olen harrastanut, käynyt tapahtumissa, bileissä ja treffeillä. 

Mitään ei ole tapahtunut.

ap

Vierailija
91/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä todentuu taas kerran se, että nämä yksin elävät epähygieeniset ja huonotapaiset ja just ja just amiksen aikoinaan selvittäneet mätisäkit tavoittelevat ykköstason naisia, joilla on ulkonäkö kuin miss maailmalla, rahaa, korkea koulutus ja ikääkin saa olla korkeintaan 25 vuotta. Ei oo ihme jos jää yksin.

Miksi oletat musta jotain?

Mikään noista ei osu muhun. Olen normaalimies enkä etsi mitään tuollaista josta puhut.

Voisimmeko keskustella asiallisesti?

ap

Vierailija
92/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista.

Oletko utelias?

Uskallatko kokeilla ja tutustua ja annatko toiselle mahdollisuuden tutustua sinuun?

Toivon hyvää ja sen toteutuvan, mitä oikeasti toivot.

Anna aikaa.

Anna mahdollisuuksia.

Ota pilke silmäkulmaan.

Mihin kiinnität huomiosi?

Vierailija
93/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tavoitteena löytää nainen tämän ketjun avulla?

Vierailija
94/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo parisuhteessa?

ap

Lue ketju ennen kuin kommentit. Ei Ap ole kotona istunutkaan.

Vierailija
95/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivot tulevalta vuodelta?

Vierailija
96/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokematon mies. En ole typerä.

Kai keskustelu on tavoite. 

Jos joku haluaa mut nähdä niin en sitä kuitenkaan vastusta.

ap

Vierailija
97/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot tulevalta vuodelta?

Koronavuosi oli ikävä.

Toivon että ihmisillä olisi parempi vuosi.

ap

Vierailija
98/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet kirjoittajat täällä olettaa, että ap haluaa keskustella parisuhteen löytämisestä?

Aloituksessa lukee, kysy mitä vaan.

Vierailija
99/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin asiallinen ketju kipeästä aiheesta. Tuntuu että jotkut löytävät lennosta uuden kumppanin heti eron jälkeen tai tutustuvat ihmisiin tuosta vain kaupan kassajonossa tai liikennevaloissa seistessään. Sitten on meitä jotka vaan jostain kumman syystä eivät millään onnistu.

Vierailija
100/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokematon mies. En ole typerä.

Kai keskustelu on tavoite. 

Jos joku haluaa mut nähdä niin en sitä kuitenkaan vastusta.

ap

Miten aiot saada yhteyden häneen?

Linkki deittiprofiiliin olisi kai turvallisin keino. Puhelinnumeron tai mailin antaminen nettikeskusteluissa ei onnistu. Kommentti poistettaisiin.