Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 vuotta yksin. Kysy mitä vain.

Vierailija
01.01.2021 |

Hyvää uutta vuotta kaikille.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksin?

Asutko erakkona jossain metsän keskellä.

Koko aikuisikäni olen asunut yksin.

Asun kaupungissa, mutta tunnen oloni yksinäiseksi.

ap

Sama täällä. Tosin olen asunut sinuakin kauemmin yksin eli 47 vuotta. En ole erakko, mutta ystävät on kaikonneet sairasteluni myötä. Parisuhteessa en ole asunut koskaan enkä juuri ollutkaan. 

Vierailija
102/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot tulevalta vuodelta?

Koronavuosi oli ikävä.

Toivon että ihmisillä olisi parempi vuosi.

ap

Entä mitä toivot itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tavoitteena löytää nainen tämän ketjun avulla?

Olen kokematon mies. En ole typerä.

Kai keskustelu on tavoite. 

Jos joku haluaa mut nähdä niin en sitä kuitenkaan vastusta.

ap

Miten aiot saada yhteyden häneen?

Linkki deittiprofiiliin olisi kai turvallisin keino. Puhelinnumeron tai mailin antaminen nettikeskusteluissa ei onnistu. Kommentti poistettaisiin.

Mä en ole ajatellut noin pitkälle. Se kun ei ole ollut tämän ketjun tavoite.

Tuskin kukaan haluaa muhun ottaa yhteyttä.

Jos joku saa voimaa tästä ketjusta niin se riittää kyllä mulle.

ap

Vierailija
104/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksin?

Asutko erakkona jossain metsän keskellä.

Koko aikuisikäni olen asunut yksin.

Asun kaupungissa, mutta tunnen oloni yksinäiseksi.

ap

Sama täällä. Tosin olen asunut sinuakin kauemmin yksin eli 47 vuotta. En ole erakko, mutta ystävät on kaikonneet sairasteluni myötä. Parisuhteessa en ole asunut koskaan enkä juuri ollutkaan. 

Mä olen siis nainen.

Vierailija
105/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä monet on ehdottanu kaveripohjalta tutusmista mutta ap; älä mene tähän lankaan. Romanttinen kiinnostus luodaan yleensä hyvin nopeasti. Jos päädyt naisen kaveriksi, sieltä on lähes mahdoton nousta pois. Ja jos joskus tunnustat tunteesi naiselle,hän lopettaa ystävyydenkin siihen. Kannattaa vaan rohkeasti tehdä enemmän aloitteita baarissa ja nettideitit auki. Tsemppiä!

Ei tämä sääntö nyt ihan kaikkiin sentään päde. Itse olen hitaasti lämpiävä nainen, niin kaverisuhteissa kuin miestenkin suhteen, enkä osaa ensitapaamisen perusteella yhtään sanoa kiinnostaako mies vai ei. Vasta kun olen tutustunut toisen persoonaan paremmin osaan sanoa kiinnostaako. Koska AP kärsii yksinäisyydestä näin yleensä, eikä pelkästään naisen puutteesta, niin sanoisin että ystävyyksien yrittäminen voi johtaa vain win-win tilanteeseen. Tietysti uusien ystävien saaminen ei sekään ole helppoa vanhemmalla iällä, mutta tulipahan nyt mieleen.

Pidemmällä ajalla toiveet saattaa herätä, ja sitä kovempi on pettymys, jos tutustuminen loppuu.

Aika varovaiseksi tekee, jos on pitkään saanut vain torjuntaa.

Koskee myös naisia.

Mitä pitäisi tapahtua, että ihmisiltä löytyisi enemmän rohkeutta ja uskallusta sietää erilaisuutta?

Vierailija
106/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Linkki deittiprofiiliin olisi kai turvallisin keino. Puhelinnumeron tai mailin antaminen nettikeskusteluissa ei onnistu. Kommentti poistettaisiin.

ap

Eli haluat vain keskustella?

Muut tekivät aloituksesta oletuksen, että kyse olisi esim. seurusteluun liittyvien neuvojen saamisesta.

Vierailija
107/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä elämässä on jos haluaa jotain eikä voi saada sitä. Eikä pysty lopettamaan sen haluamista. Tai edes vähentämään. Tai hallitsemaan.

Vierailija
108/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vaimo Thaimaasta ym. Toki sielläkin paljon rahan perässä tulevia, mutta aito rakkauskin voi löytyä.

40v on hankala ikä, koska monilla on lapsia ja elettyä elämää takana tai vaihtoehto olla vaan yksin ja keskittää elämä muihin juttuihin.

Vierailija
109/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ihmiset teette, kun tunnette olonne oikein yksinäiseksi?

Mikä teillä helpottaa yksinäisyyden tunteeseen?

Vierailija
110/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot tulevalta vuodelta?

Koronavuosi oli ikävä.

Toivon että ihmisillä olisi parempi vuosi.

ap

Entä mitä toivot itsellesi?

Tuskin mitään.

Mun toiveeni ovat turhia.

ap

Vierailija
111/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työelämässä? Onko työpaikallasi naisia? Minkälaisia harrastuksia sinulla on? Työpaikan tai harrastusporukan juhlissa kuten pikkujouluissa moni hiljaisempi ja erikoisempikin kaveri, joka ei ehkä baarissa herätä vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta, on onnistunut siirtymään työkaverizonelta seurustelu-/parisuhteeseen ennestään tutun ihmisen kanssa. Harvemminhan työpaikoilla normaalina arkena ihmiset alkavat mitään suhteita virittelemään, vaikka kipinää ja kiinnostusta olisikin: tarvitaan rento ympäristö ja ilmapiiri ja usein hiukan vettä väkevämpää rohkaisuksi.

Vierailija
112/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eli haluat vain keskustella?

Muut tekivät aloituksesta oletuksen, että kyse olisi esim. seurusteluun liittyvien neuvojen saamisesta.

Jos haluaisin deittailla tai tavata ihmisiä niin kai menisin eri palstalle?

Mä en mitään kiellä, mutta keskustelukin käy.

ap

Vierailija
113/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia niin kummallisia, fyysisesti epäviehättäviä ihmisiä, jotka kuitenkin ovat parisuhteessa, etten usko että sinussa voi olla mitään sellaista perustavanlaatuista vikaa, joka voisi olla esteenä suhteelle. Suomalaisessa kulttuurissa toisen kohtaaminen ja vieraaseen ihmiseen tutustuminen vaan on hyvin vaikeaa ja kiusallista. Pakkien saamista pelätään ja vieraalle jutteleminen on niin harvinaista, että huomaan itsekin säikähtäväni jos joku tuntematon mies tulee minua jututtamaan. Helposti ensimmäisenä ajattelee, että mitä hittoa se minusta haluaa. Monessa muussa kulttuurissa näin ei ole. Surullista.

Vierailija
114/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi epäilys on, että kun olet vaikka baarissa niin tölläät kaikkia naisia niin tiiviisti odottaen Sitä katsetta, että naiset katsovat sinun olevan jokin omituisuus.

Ei kannata odottaa mitään merkkiä naiselta, vaan kunhan korona hellittää, menet baaritiskillä viereen ja aloitat keskustelun. Ja sellaisen kaverillisen keskustelun, ei vaimo ehdokas-keskustelua.

Tämä. Naisena jäin miettimään niin totta tosiaan, monet miehet tuijottaa todella epämukavasti joten karkuun juoksen niin kovaa kuin kuvaannollisesti jaloistani pääsen.

Keskustelu aloitetaan ilman silmiin tuijottelua tai katseen hakemista.

Tämä on muuten se mitä olen aiemmin jossain keskustelussa kommentoinut itsevarmuutena. Haetaan se katse vasta sitten mikäli vastaukset on jotain muuta kuin hmph, äää, ööö, eh, ahaa, just, noh, täytyy tästä mennä, koska mikäli en ole juttu tuulella niin en ole ja se ei ole sinun syysi. Varsinkaan kun en ole luonut sinuun ensimmäistäkään silmäystä niin miten edes voisi olla kun olet vain satunnainen kulkija jolle yritän nätisti viestittää että kivat sulle mutta mulla on just nyt jotain muuta joten pliis älä, kaikkee hyvää!

Tietty jos on hississä tms niin vaikeaa siinä on ilman katsekontaktia olla ja jos vastaukset on samaa luokkaa niin säästä itseäsi seuraavalle.

Älä ole niin ankara itsellesi ja tee uuden vuoden lupaus ottaa rennosti tapaaminen, pidä hauskaa ja nauti omana itseäsi!

Vierailija
115/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia niin kummallisia, fyysisesti epäviehättäviä ihmisiä, jotka kuitenkin ovat parisuhteessa, etten usko että sinussa voi olla mitään sellaista perustavanlaatuista vikaa, joka voisi olla esteenä suhteelle. Suomalaisessa kulttuurissa toisen kohtaaminen ja vieraaseen ihmiseen tutustuminen vaan on hyvin vaikeaa ja kiusallista. Pakkien saamista pelätään ja vieraalle jutteleminen on niin harvinaista, että huomaan itsekin säikähtäväni jos joku tuntematon mies tulee minua jututtamaan. Helposti ensimmäisenä ajattelee, että mitä hittoa se minusta haluaa. Monessa muussa kulttuurissa näin ei ole. Surullista.

Kuten olen sanonut. Tai yrittänyt sanoa: vika on mussa.

Siinä vaiheessa, kun piti yrittää en yrittänyt tarpeeksi. Nyt kun pitäisi yrittää enemmän niin häpeän itseäni sen verran, että en uskalla yrittää. Yksin siis ollaan.

ap

Vierailija
116/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävintä elämässä on jos haluaa jotain eikä voi saada sitä. Eikä pysty lopettamaan sen haluamista. Tai edes vähentämään. Tai hallitsemaan.

https://www.alko.fi/tuotteet?SearchTerm=biodynaaminen

Ota silloin yksi lasillinen jotakin noista.

Muuttuiko mikään sen jälkeen?

Meille kahdelle riittää yksi pullo puoleksi vuorokaudessa.

Olisitko valmis jakamaan sen yhden lasillisen?

Vierailija
117/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi epäilys on, että kun olet vaikka baarissa niin tölläät kaikkia naisia niin tiiviisti odottaen Sitä katsetta, että naiset katsovat sinun olevan jokin omituisuus.

Ei kannata odottaa mitään merkkiä naiselta, vaan kunhan korona hellittää, menet baaritiskillä viereen ja aloitat keskustelun. Ja sellaisen kaverillisen keskustelun, ei vaimo ehdokas-keskustelua.

Tämä. Naisena jäin miettimään niin totta tosiaan, monet miehet tuijottaa todella epämukavasti joten karkuun juoksen niin kovaa kuin kuvaannollisesti jaloistani pääsen.

Keskustelu aloitetaan ilman silmiin tuijottelua tai katseen hakemista.

Tämä on muuten se mitä olen aiemmin jossain keskustelussa kommentoinut itsevarmuutena. Haetaan se katse vasta sitten mikäli vastaukset on jotain muuta kuin hmph, äää, ööö, eh, ahaa, just, noh, täytyy tästä mennä, koska mikäli en ole juttu tuulella niin en ole ja se ei ole sinun syysi. Varsinkaan kun en ole luonut sinuun ensimmäistäkään silmäystä niin miten edes voisi olla kun olet vain satunnainen kulkija jolle yritän nätisti viestittää että kivat sulle mutta mulla on just nyt jotain muuta joten pliis älä, kaikkee hyvää!

Tietty jos on hississä tms niin vaikeaa siinä on ilman katsekontaktia olla ja jos vastaukset on samaa luokkaa niin säästä itseäsi seuraavalle.

Älä ole niin ankara itsellesi ja tee uuden vuoden lupaus ottaa rennosti tapaaminen, pidä hauskaa ja nauti omana itseäsi!

Js ps se vielä unohtui

Kaikki keskustelun avaukset niin sinun kuin naisten puolelta eivät sitten ole iskuyrityksiä Huom huom!

On olemassa ihan tavallista keskustelua tuntemattoman kanssa esim jonottaessa jota kyllä odotan kuin kuuta nousevaa.

Ajatella että miten on ikävä ruuhkaa ja tunnin jonottamista esim jonkun bändin keikalle tai jotain muuta esitystä katsomaan.

Kaivarin kesäkonsertti tai Lintsille!

Ikävä!

Vierailija
118/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun piti yrittää en yrittänyt tarpeeksi. Nyt kun pitäisi yrittää enemmän niin häpeän itseäni sen verran, että en uskalla yrittää. Yksin siis ollaan.

ap

Kyllä ennätät vielä. Olet nuori.

Et niin nuori, nuori kuitenkin.

T. N60

Vierailija
119/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta nyt elämäsi. Jos et ole yli 52-vuotias, voit ehkä saada lapsia.

Lähde nyt etsimään uutta muutosta.

Vierailija
120/155 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä ennätät vielä. Olet nuori.

Et niin nuori, nuori kuitenkin.

T. N60

Ehkä jos ajatellaan tilastollisesti.

Silti jokaisen treffin kautta olen ymmärtänyt, että olen liian vanha.

ap