Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mieheni pettämään?

Vierailija
04.06.2014 |

Mieheni on idiootti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Yksinkertaisimmatkaan arkiaskareet eivät häneltä onnistu, ja luonteeltaan on vässykkä. Eikä edes erityisen komea.

Olen jo tajunnut, että tein virheen mennessäni hänen kanssaan naimisiin, ja meillä on yhteinen lapsikin. Olin liian nuori tämän päätöksen tehdessäni, ja olin enemmänkin rakastunut ajatukseen sitoutumisesta ja kodin leikkimisestä kuin itse mieheen. Minulla oli myös kova vauvakuume joka vaikutti päätöksiini, mutta lastani en kadu - hän on juuri niin ihana kuin taapero vain voi olla.

Tunteeni miestä kohtaan ovat kuolleet, haluaisin vain koko suhteesta eroon. En kuitenkaan voi "vain lähteä". Avioero on iso juttu, ja näen sen omalla kohdallani epäonnistumisena. Meidän suvussa ei ole eronneita juuri ollenkaan, vaan kaikki solmitut avioliitot ovat kestäneet läpi vuosikymmenten. Nolottaa olla se ensimmäinen.

Pelkkä idiootti mies ei siis riitä eron syyksi, vaan pitäisi olla joku oikea kimmoke, niin ettei tarvitsisi selitellä ja perustella lähtöä loputtomiin. Mieheni ei juo, ei hakkaa, ei polta, ei puhu ilkeästi...ei tee oikeastaan MITÄÄN. Sen kun olla möllöttää. 

Tässä vaiheessa voisin hyvinkin mukautua johonkin avoin suhde-juttuun, minua ei kiinnostaisi eikä loukkaisi vaikka näkisinkin mieheni jonkun muun naisen kanssa. Parasta olisi kuitenkin, jos hän ratkeaisi pettämään - siinäpä syy erolle, jota kukaan ei voisi kiistää. Miten saisin mieheni pettämään minua?

Ja joo, olen ilkeä, olen paska, olen provo. Kaikki on kuultu, sanokaa mitä tahdotte. Tässä vaiheessa sitä vain jotenkin kyynistyy. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytä sitä niin kauan että hän viimeinään nostaa perseensä sohvalta,mätkäisee sua reilusti turpaan ja nakkaa hankeen tai näin kesällä ihan vaan pihalle.

Kuulostat upealta vaimoehdokkaalta.

Vierailija
22/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas miestä syytetään. Miksi et vain kääntäisi tilannetta päälaelleen: petä sinä miestäsi niin mies saa syyn erota sinusta - vähemmän vaivaa ja enemmän nautintoa hedonismin hengessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita pahalla AP mutta taidat olla henkisesti vielä keskenkasvuinen :/ haluat vierittää syyn epäonnistuneesta avioliitosta (koska tunteesi ovat kuolleet) toisen niskaan ja saada hänet huonoon valoon. Jokainen tehköön päätöksensä ja kantakoon vastuunsa. Niin ja seisokoon sanojensa takana!

Vierailija
24/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli periaatteessa et halua olla se "pahis" vaan kaikki miehen niskaan:) tajuat vasta myöhemmin miten hyvä aviomies sinulla on ! Ja älä vaan sano että mietit lapsesi parasta!! Jos mietit niin pidä tunteesi vähän aikaan omanasi. Uskon että jokaiselle parille käy samoin. Ei tunnu rakastavan ... Mutta semmoinenhan se avioliitto on . Mutkia mutkia

Vierailija
25/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli periaatteessa et halua olla se "pahis" vaan kaikki miehen niskaan:) tajuat vasta myöhemmin miten hyvä aviomies sinulla on ! Ja älä vaan sano että mietit lapsesi parasta!! Jos mietit niin pidä tunteesi vähän aikaan omanasi. Uskon että jokaiselle parille käy samoin. Ei tunnu rakastavan ... Mutta semmoinenhan se avioliitto on . Mutkia mutkia

Vierailija
26/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vielä! Ei eron syy ole ettei tunne mitään koska se on ohimenevää usko pois :) mieti ensin mitä itsestäsi annat teidän liitolle ne ja yrittäkää parantaa välinne. Lapsikin haluaisi varmasti äidin ka isän saman katon alle ! Nykyään erotaan niin naurettavista syystä kaikki on liian helppoa :( olkaa vahvempia ihmiset!!!

Vierailija
27/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin meillä? Et kai se ole sinä irmeli?

Pihtaat, vittuilet, olet kylmä ja etäinen vaikka olen maksanut asunnon ok talo, autosi, vanhat velkasi, ym.

Vierailija
28/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille.

Aina kun yrittää lähenellä/pussata/halata sano et älä viitti.

Ja ku kysyy mikä o ni sanot et ei mikää.

Kyl se sit jossai vaihees luovuttaa.

Vierailija
29/46 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet säälittävä reppana, ei ole kaikki kunnossa. Jätä miehesi ja ala huoraamaan.

Vierailija
30/46 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän sinua. Mutta ota vaan se ero, niin voit katsoa itseäsi peiliin jatkossakin.

Vierailija
31/46 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista.

Vierailija
32/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen eron vaan, vaikka sekin on jossain määrin virhe - häpeällä siitä selviää :)

Vierailija
33/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sry vaan mutta olet jo nyt jotain paljon pahempaa kuin WT. Elät itsepetoksessa ja olet valmis vielä lisäämään sitä.

Vierailija
34/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti ihmistä vaivaa jos ei voi suoraan sanoa että haluan avioeron? Ja täällä joku urpo vielä antaa neuvoja miten piinata toista - MIESTÄ joka ei ole tehnyt mitään väärää? Paitsi nainut vauvakuumeisen, äkkiäkaikkiminullenytheti- naisen ja perustanut perheen, kohdellut naista ja lastaan hyvin. Ole nyt edes suoraselkäinen ja lopeta tollaisen miettiminen. Ja te ketkä edes kehtaatte antaa neuvoja miten saa miehen pettämään tms - hankkikaa itsellenne tekemistä. Ja elämä. Kuvottavaa luettavaa.. T:22

Vierailija
35/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiaan

Vierailija
36/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa kaverillesi pari hunttia että hoitaa homman, mut

ei sullakaan lamppu paljon valaise.

Vai tekiskö sulla mieli kokasta vierasta ?

Vierailija
37/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vinkki: lopetat seksin kokonaan. Sitten odotat muutaman kuukauden ja lähetät miehen risteilylle tms. poikaporukassa.

Mun vaimo tekee mulle saman. En kyllä tiedä onko sillä sama taka-ajatus, mutta nyt kun on ollut neljä kuukautta ilman niin luultavasti pettäisin jos tulisi tilaisuus eteen.

Vierailija
38/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vässykkä etkä itse uskalla erota? En muutenkaan ymmärrä tuota vässykkää. Oletko hieman wt?

Vierailija
39/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan ukolles,että erotaan. Reilumpi sanoa suoraan.

Vierailija
40/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, että uskollisten miesten naiset toivovat että mies pettäis. Ei petä kirvelläkään. Toiset kärsii siitä, että mies pettää mennen tullen, ja ovat silti miehensä kanssa kiltisti yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi