Alistan vaimoani. Kysyttävää?
Kommentit (24)
Vain seksissä vai muutenkin? Ensimmäinen vaihtoehto jees ja sopisi minullekin, toinen vaihtoehto nounou.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:29"]Voitko alistaa minuakin?
[/quote]
Kyllä se olisi mahdollista, jos olet bi. Olemme etsineet toista orjatarta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:30"]Mene pois.
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:35"]Lutkitteletko häntä?
[/quote]
Kyllä, lutka ja huora ovat hänen yleisimmät kutsumanimensä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:36"]Vain seksissä vai muutenkin? Ensimmäinen vaihtoehto jees ja sopisi minullekin, toinen vaihtoehto nounou.
[/quote]
Seksissä, mutta muuallakin, hänen toiveestaan. Koko elämämme on eräänlaista esileikkiä.
Saisinko alistaa sinua!? Tekis mieli sivallella jotain perseelle tän helteen kunniaksi!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:50"]Eipä käy kateeksi.
[/quote]
Ei se kaikille sovikaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:55"]Saisinko alistaa sinua!? Tekis mieli sivallella jotain perseelle tän helteen kunniaksi!
[/quote]
En ole itse alistuva, joten valitettavasti joudun kieltäytymään. Meillä nainen alistuu, molemmille.
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:57"]Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
[/quote]
Sinulla on varmaan harvinaisen tylsä seksielämä ja heikko mielikuvitus.
Mä alistan miestäni. :) Hauska harrastus.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:01"]Minkäikäisiä olette?
[/quote]
Päälle 30 jo.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:03"]Mä alistan miestäni. :) Hauska harrastus.
[/quote]
Varmasti. Mitä kaikkea teet, kun alistat häntä?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:03"]Mä alistan miestäni. :) Hauska harrastus.
[/quote]
Varmasti. Mitä kaikkea teet, kun alistat häntä?
[/quote]
Pidän siveysvyössä, pakotan pitämään nöyryyttäviä ja rajoittavia asusteita. Joskus jätän sen sidottuna jonnekin joksikin aikaa tai piiskaan, läpsin kasseja, kidutan nännejä jne. :) Toisinaan sidon köyden kasseihin ja siitä on sitten hyvä ohjailla. Itse olen sellaisessa vastuullisessa auktoriteettiasemassa meidän suhteessa, ja usein esimerkiksi kannan painavat jutut miehen puolesta ja availen ovia, teen päätöksiä ja mies alistuu tai kärsii. Se on kyllä todella mukavaa vain yksinkertaisesti tukkia miehen suu, jos se nalkuttaa liikaa. :)
Voitko alistaa minuakin?