Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mieheni pettämään?

Vierailija
04.06.2014 |

Mieheni on idiootti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Yksinkertaisimmatkaan arkiaskareet eivät häneltä onnistu, ja luonteeltaan on vässykkä. Eikä edes erityisen komea.

Olen jo tajunnut, että tein virheen mennessäni hänen kanssaan naimisiin, ja meillä on yhteinen lapsikin. Olin liian nuori tämän päätöksen tehdessäni, ja olin enemmänkin rakastunut ajatukseen sitoutumisesta ja kodin leikkimisestä kuin itse mieheen. Minulla oli myös kova vauvakuume joka vaikutti päätöksiini, mutta lastani en kadu - hän on juuri niin ihana kuin taapero vain voi olla.

Tunteeni miestä kohtaan ovat kuolleet, haluaisin vain koko suhteesta eroon. En kuitenkaan voi "vain lähteä". Avioero on iso juttu, ja näen sen omalla kohdallani epäonnistumisena. Meidän suvussa ei ole eronneita juuri ollenkaan, vaan kaikki solmitut avioliitot ovat kestäneet läpi vuosikymmenten. Nolottaa olla se ensimmäinen.

Pelkkä idiootti mies ei siis riitä eron syyksi, vaan pitäisi olla joku oikea kimmoke, niin ettei tarvitsisi selitellä ja perustella lähtöä loputtomiin. Mieheni ei juo, ei hakkaa, ei polta, ei puhu ilkeästi...ei tee oikeastaan MITÄÄN. Sen kun olla möllöttää. 

Tässä vaiheessa voisin hyvinkin mukautua johonkin avoin suhde-juttuun, minua ei kiinnostaisi eikä loukkaisi vaikka näkisinkin mieheni jonkun muun naisen kanssa. Parasta olisi kuitenkin, jos hän ratkeaisi pettämään - siinäpä syy erolle, jota kukaan ei voisi kiistää. Miten saisin mieheni pettämään minua?

Ja joo, olen ilkeä, olen paska, olen provo. Kaikki on kuultu, sanokaa mitä tahdotte. Tässä vaiheessa sitä vain jotenkin kyynistyy. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain otat eron? Jos täytyy muille selitellä, niin eikö se riitä, että kasvoitte erilleen? Eroja tulee ja menee. Ikävää jos jäät suhteeseen, jossa et halua olla.

Vierailija
2/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:09"]

Mitä jos vain otat eron? Jos täytyy muille selitellä, niin eikö se riitä, että kasvoitte erilleen? Eroja tulee ja menee. Ikävää jos jäät suhteeseen, jossa et halua olla.

[/quote]

Se olisi kieltämättä varmasti reiluinta. Olemme kuitenkin olleet yhdessä vain nelisen vuotta joista naimisissa kaksi, eli tämä on ollut suht nopeaa toimintaa, ja ennen kuin menimme naimisiin moni varoitteli minua menemästä naimisiin liian nuorena. En kuunnellut, ja näinhän siinä kävi. Hävettää aivan kamalasti, että ne ihmiset olivat oikeassa, ja pelkään mitä he sanovat kun kuulevat erosta. 

Mutta toisaalta, en myöskään voi tuhlata elämääni suhteessa jossa inhoan olla, kun avioliittovuosia olisi parhaimmillaan jäljellä ainakin 50. Vaikeaa.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sä mietit mitä muut on mieltä tai että ihmiset tulisi vahingoniloisena toteamaan, että kun et aikoinaa uskonut tekeväsi virhettä mennessäsi naimisiin. Jos joku on niin idiootti, niin olkoot.

Vierailija
4/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, olen miettinyt samaa vaikka syyt ovatkin hieman erilaiset! :-D Mutta vastaukseni on, että en tiedä. Miehen pettämisellä tämä kuitenkin hoituisi huomattavasti nätimmin kuin jos minä tekisin aloitteen erosta. Pelkona vain on, että ei tuo mokoma muita katsele vaan kuuluu siihen pieneen määrään miehiä, jotka eivät vaimon ohi vilkuile.. No, toivossa on hyvä elää ja kerron jos löydän vastauksen.

Vierailija
5/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla tulis ainakin häpeä, jos mieheni pettäisi ja tulisi ero. Mielummin eroaisin sen takia, että kasvettiin erilleen ja en saa suhteesta mitään irti.

Vierailija
6/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan sä tietysti yrittää liittoutua jonkun kaverisi kanssa niin, että kaverisi olisi kiinnostunut miehestäsi ja alkaisi vikittelemään miestäsi ja katsoo lähteekö mies tähän mukaan ja kuinka helposti...

Vierailija
7/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP. Sinun on itse otettava vastuu eroamisestasi. Ni-in ja avioerohakemusta ei tarvitse perustella kenellekään ulkopuoliselle. Oli eroonne syy, tai yhdessä pysymisenne, mikä hyvänsä niin luultavasti aina on sivustakatsojia, jotka osaavat kertoa, kuinka olisi ollut paremmin. 

Miehenä, joka ei ole koskaan ollut naimisissa, enkä siten ole koskaan avioeroa, minun on hyvin vaikea lähteä neuvomaan tilanteessa tarkemmin. Mutta minun on hyvin vaikea käsittää, miksi joku  haluaa siirtää vastuun omista ratkaisuistaan ja tunteistaan toiselle.

Ai niin, missä se pettämisen raja menee? Kysyn, kun edellä kerroit, että se ei riitä, että kertomasi mukaan miehesi on idiootti, jolta "yksinkertaisimmatkaan arkiaskareet eivät häneltä onnistu, ja luonteeltaan on vässykkä. Eikä edes erityisen komea." Riittääkö, että miehesi halaa toista vastakkaisen sukupuolen edustajaa? Tai onko hänellä mahdollisesti jo "rumia aikeita" jos hän puhuttelee kaupassa käydessänne kauniisti, jollekulle toiselle? -(sukupuolella ei kai nykymaailmassa ole enää väliä).

Lopuksi kieltämättä "huokaus" ihmettelen, miten oikein koskaan päädyitte yhteen. 

Vierailija
8/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:47"]Tee niinkuin monet muut ovat tehneet. Tekaise pedofiilisyyte miehestäsi. Mikäli lapsesi osaa jo puhua, opeta se sanomaan jotain epäilyttävää miehestäsi ja ota siitä video kamerakännykällä. Sitten vain kiikutat videon lastensuojeluviranomaisille ja tekosyy erolle on valmis.

[/quote]

Eikai sitä nyt tarvi sairaaksi alkaa ja pilata miehen loppuelämää pedofiilisyytteellä. Kuitenkin varmaa ap haluaa pitää lapsella isän eron tultaessa...

Vierailija
9/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:47"]Tee niinkuin monet muut ovat tehneet. Tekaise pedofiilisyyte miehestäsi. Mikäli lapsesi osaa jo puhua, opeta se sanomaan jotain epäilyttävää miehestäsi ja ota siitä video kamerakännykällä. Sitten vain kiikutat videon lastensuojeluviranomaisille ja tekosyy erolle on valmis.

[/quote]

Eikai sitä nyt tarvi sairaaksi alkaa ja pilata miehen loppuelämää pedofiilisyytteellä. Kuitenkin varmaa ap haluaa pitää lapsella isän eron tultaessa...

[/quote]

Joo, ei tuota pedofiiliviestiä kai ollutkaan tarkoitus ottaa tosissaan... :) mutta kyllä, hyvät välithän olisivat kieltämättä hieno juttu, sillä mies on kaikesta huolimatta erinomainen isä lapselle ja säilyttäisin mielelläni yhteishuoltajuuden myös eron tullessa. 

- AP

Vierailija
10/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:45"]

Hei AP. Sinun on itse otettava vastuu eroamisestasi. Ni-in ja avioerohakemusta ei tarvitse perustella kenellekään ulkopuoliselle. Oli eroonne syy, tai yhdessä pysymisenne, mikä hyvänsä niin luultavasti aina on sivustakatsojia, jotka osaavat kertoa, kuinka olisi ollut paremmin. 

Miehenä, joka ei ole koskaan ollut naimisissa, enkä siten ole koskaan avioeroa, minun on hyvin vaikea lähteä neuvomaan tilanteessa tarkemmin. Mutta minun on hyvin vaikea käsittää, miksi joku  haluaa siirtää vastuun omista ratkaisuistaan ja tunteistaan toiselle.

Ai niin, missä se pettämisen raja menee? Kysyn, kun edellä kerroit, että se ei riitä, että kertomasi mukaan miehesi on idiootti, jolta "yksinkertaisimmatkaan arkiaskareet eivät häneltä onnistu, ja luonteeltaan on vässykkä. Eikä edes erityisen komea." Riittääkö, että miehesi halaa toista vastakkaisen sukupuolen edustajaa? Tai onko hänellä mahdollisesti jo "rumia aikeita" jos hän puhuttelee kaupassa käydessänne kauniisti, jollekulle toiselle? -(sukupuolella ei kai nykymaailmassa ole enää väliä).

Lopuksi kieltämättä "huokaus" ihmettelen, miten oikein koskaan päädyitte yhteen. 

[/quote]

No siitähän siinä kiikastaakin, etten oikein uskaltaisi ottaa vastuuta itse, ja siksi yritän keksiä tekosyyn vierittää eron mieheni niskoille. Pakko kai ottaa itseään niskasta kiinni ja todeta, että minä se eron syy olen.

Pettämisen raja kulkee minusta suudelmassa, mutta tässä vaiheessa en pahemmin välitä vaikka mies tekisi jotain enemmänkin, tehköön jos on tehdäkseen. 

Se, miten päädyimme yhteen käy kai ilmi jo aloituksesta - olin rakastunut sitoutumiseen ja minulla oli todella kova vauvakuume, joten otin sitten ja sitouduin ensimmäisen miehen kanssa joka minuun ihastui ja rakastui. 

- AP

Vierailija
11/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis pysty ottamaan vastuuta siitä, että et halua elää miehesi kanssa. Haluat erota. Mutta miehestäsi pitää leipoa syyllinen. Vaikutat kummalliselta, lapselliselta tyypiltä, kun haudot katalia ajatuksia miehesi pään menoksi. Nope nope.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja käyt miehesi kanssa vakavat keskustelut suhteenne tilasta. Jos et todella halua jatkaa, niin se on sitten siinä. Järjestätte asian ilman draamaa. Ja etenkin katsotte, että lapsenne turvallinen rakastava elämä jatkuu.

Vierailija
12/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran temppuja olis vedättää... Ole rehellinen? Eikös?

Vierailija
13/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 23:09"]

Et siis pysty ottamaan vastuuta siitä, että et halua elää miehesi kanssa. Haluat erota. Mutta miehestäsi pitää leipoa syyllinen. Vaikutat kummalliselta, lapselliselta tyypiltä, kun haudot katalia ajatuksia miehesi pään menoksi. Nope nope.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja käyt miehesi kanssa vakavat keskustelut suhteenne tilasta. Jos et todella halua jatkaa, niin se on sitten siinä. Järjestätte asian ilman draamaa. Ja etenkin katsotte, että lapsenne turvallinen rakastava elämä jatkuu.

[/quote]

Taidat olla oikeassa. Kirjoitin tämän aloituksen turhautuneena ja vihaisena, ja nyt olen päässyt hieman rauhoittumaan. En minä kyllä mitenkään voi pakottaa miestäni pettämään, kun ei tuo ole pettävää tyyppiä, ei vaikka joku daami suorastaan tyrkyttäisi itseään...

Mutta on se nyt hiton kova paikka myöntää itselleen, että minun takiani tämä liitto hajoaa. En ole kovinkaan konservatiivinen, mutta elättelen ilmeisesti silti jotain ydinperhe-unelmaa ja tuntuu ettei sinkkuäiti tai uusperhe ole sama asia. Olen varmaan roikkunut liikaa AV:lla, kun tuntuu että monet pitävät uusperheellisiä roskasakkina ja WT:nä :(

- AP

Vierailija
14/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 23:11"]

Koiran temppuja olis vedättää... Ole rehellinen? Eikös?

[/quote]

Olen itse asiassa puhunutkin siitä, etten tahtoisi jatkaa, mutta mies ei ole samoilla linjoilla niin tässä pitäisi sitten ihan kylmästi lähteä niin että ero syntyisi. En tiedä, onko minussa tarpeeksi naista siihen. 

- AP

Vierailija
15/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP toivottavasti nyt sinun miehestäsi tulisi vielä luonteikas kusipää joka pettäisi sinua surutta ja jättäisi lopulta, ryhdistäytyisi ja löytäisi uuden naisen. Kannattaa keskustella asiasta kerran niin kyseinen toive voisi toteutua nopeammin. Sääli kyllä lapsen kannalta (jos sellaista teillä oikeasti edes on).

Vierailija
16/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten kamalia ihmisiä suomi täynnä. 

Jokainen nainen etsii kilttiä ja uskollista miestä kun taas sinä yrität mustamaalata jotta sinä pääset helpommalla ja miehesi ottaa kaikki syyt niskoilleen!! herääs ny! Oletko tosissasi niin itsekäs ihminen että oikein tahalteen etsit "hyviä syitä" erolle? jos et ole onnellinen niin lähde! muttei toista tarvitse sen takia musta maalata perheen ja ystävien edessä. Olen kieltämättä todella järkyttynyt mitä ideoita ihmisit tähän on antanut! ota vastuu tyhmyydestäsi ja pyyhi paskasi!

Vierailija
17/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:47"]Tee niinkuin monet muut ovat tehneet. Tekaise pedofiilisyyte miehestäsi. Mikäli lapsesi osaa jo puhua, opeta se sanomaan jotain epäilyttävää miehestäsi ja ota siitä video kamerakännykällä. Sitten vain kiikutat videon lastensuojeluviranomaisille ja tekosyy erolle on valmis.

[/quote]

[/quote]

Tämmöisten videoiden tekijät pitäisi erottaa yhteiskunnasta ikiajoiksi mieluiten tappaa kivuliaasti

Vierailija
18/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet saavasi paremman miehen?

Liian hyvän olet saanut jo nyt.

Vierailija
19/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaan olla möllöttää?

keksikää yhteisiä harrastuksia tms yhteistä tekemistä. Menkää vaikka naurujoogaan. Tai alkakaa harrastamaan tantraseksiä. Jos et kerran suostu olemaan se joka laittaa eron vireille ja jos miehesikään sitä ei aio tehdä, niin yritä sitten löytää miehestäsi ja avioliitostasi uusia puolia. Kuka ties voisit vaikka oppia rakastamaankin miestäsi. Toimivathan järjestetytkin avioliitot, jossa ei mennä rakkaudesta naimisiin.

Vierailija
20/46 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit muuttua kylmäksi, kohtelet miestä huonosti, nalkutat, riitelette, tilanne ajautuu eteenpäin itsestään. Et saa häntä pettämään jos olet liian hyvä kumppani. Riidat voi vaikuttaa lapseesi mikä taas on huonompi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän