Synnyttäneen naisen alapää
.. on yksinkertaisesti pilalla. Vaimon tavara ei näytä enää entiseltään lapsen syntymän jälkeen. Ei myöskään tunnu enää yhtä tiukalta. Harmi, että lapsen syntymä pilaa naisen emättimen ihan kokonaan.
Kommentit (60)
Mulla ei pilannut, yhtä tiukka olen edelleen vaikka esikoinen täyttää jo 20, lällällää!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:55"]
Mulla ei pilannut, yhtä tiukka olen edelleen vaikka esikoinen täyttää jo 20, lällällää!
[/quote]
Niinhän sinä luulet.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:53"]
Joko TAAS näitä alotuksia?
Huoh
[/quote]
NARRI NAURAA AINA ;)
No teillä meni sitten niin. Mun naisystävällä ei ole ulkoisia merkkejä synnytyksestä. En tunne mitään eroa entiseen näin puolen vuoden jälkeen. Kaluni on tosin aika iso, en tiedä huomaisiko eron jos olisi ns. pienemmin varusteltu.
No se on todella harmi, voi kun miehet voisi synnyttää ja sitten me naiset saatais nauraa niille kun kehtasivat kantaa mahassaan vauvan, synnyttää sen tuskissaan, imettää ja hoitaa.. JA sitten se kehtasi pippeli mennä pilalle ! Taidanpa pettää jonkun kovamunaisen kanssa kun kehtasi mies pilata itsensä synnyttämällä meille vauvan !
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:58"]
Huoh
[/quote]
NARRI NAURAA AINA ;)
[/quote]
Synnyttäneen naisen pimppi on kuin viemäri.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:59"]
No teillä meni sitten niin. Mun naisystävällä ei ole ulkoisia merkkejä synnytyksestä. En tunne mitään eroa entiseen näin puolen vuoden jälkeen. Kaluni on tosin aika iso, en tiedä huomaisiko eron jos olisi ns. pienemmin varusteltu.
[/quote]
Naisesi pillu on pilalla. Vai oliko se niin ruma jo ennestään, että et huomaa eroa?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:55"]
[/quote]
Niinhän sinä luulet.
[/quote]
Kaipa minä itse tiedän paremmin kuin sinä, kyllä se on harvinaista että naisen emätin menisi jotenkin lopullisesti pilalle yhdestä synnytyksestä, ehkä sitten jos on mummoäiti, voi toipuminen kestää kauan. Nämä tarinat löystyneestä emättimestä on ihan omaa mielikuvitusta kun ei saa mielestä sitä että sieltä pienestä reiästä tuli lapsi ulos, siitä näystä jää trauma miehen mieleen..
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:58"]
Huoh
[/quote]
NARRI NAURAA AINA ;)
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:00"]Synnyttäneen naisen pimppi on kuin viemäri.
[/quote]
Sä oot nussinut vääriä pimppejä
Synnyttäneen naisen alaoää ON erilainen. Mutta mitä sitten? Itselläni on kokemusta useista synnyttäneistä naisista ja yhteinen tekijä heillä verrattuna ei synnyttäneisiin oli, että emättimen suuaukko oli venynyt ja hiukan onkalomainen. Monella myös sisemmät häppärit hiukan tummuneet jne, kuulemma hormonit aijeuttaa. Tuntumaa voi kompensoida hiukan treenaamalla lantionpphjalihaksia ja tällöin saa puristusta syvemmälle, mikä tuntuu tosi hyvältä.
Kahdessa asiassa synnyttämättömät kuitenkin voittavat: suuaukon tiukkuudessa ja värkin ulkonäössä, mutta ovatko nämä nyt kenelle niin tärkeitä asioita. Eiköhän parisuhteen kannalta muut jutut merkkaa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:01"]
[/quote]
Naisesi pillu on pilalla. Vai oliko se niin ruma jo ennestään, että et huomaa eroa?
[/quote]
Ei se ruma ollut eikä ole. Menehän pikkupili takaisin runkkailemaan siitä.
Sinun äidilläsi kävi tuuri. Hänen tavaransa on vielä nussittava mutta pojan pää meni pilalle.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:06"]
Synnyttäneen naisen alaoää ON erilainen. Mutta mitä sitten? Itselläni on kokemusta useista synnyttäneistä naisista ja yhteinen tekijä heillä verrattuna ei synnyttäneisiin oli, että emättimen suuaukko oli venynyt ja hiukan onkalomainen. Monella myös sisemmät häppärit hiukan tummuneet jne, kuulemma hormonit aijeuttaa. Tuntumaa voi kompensoida hiukan treenaamalla lantionpphjalihaksia ja tällöin saa puristusta syvemmälle, mikä tuntuu tosi hyvältä.
Kahdessa asiassa synnyttämättömät kuitenkin voittavat: suuaukon tiukkuudessa ja värkin ulkonäössä, mutta ovatko nämä nyt kenelle niin tärkeitä asioita. Eiköhän parisuhteen kannalta muut jutut merkkaa enemmän.
[/quote]
Mulla ei ole muutenkaan juuri sisempiä häpyhuulia, eivätkä ole muuttaneet väriä, suuaukko on kyllä aina kiinni jos sinne ei jotain olla työntämässä.
Sisään ei kuivana mahdu edes yhtä sormea, ja märkänäkin ottaa kipeää aluksi kun mieheni penis työntyy sisään. Onneksi olen notkea, ja levitän jalat ihan auki.
Lihavathan ovat kuulemma aina tiukkoja :)
3
Sulla on vaan liian pieni muna. Kyllä vaimoskin sen on jo huomannut, alkaa pian etsiskelemään itelleen uutta, paremman kokoluokan omaavaa äijää...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:01"]
[/quote]
[/quote]
Ei se ruma ollut eikä ole. Menehän pikkupili takaisin runkkailemaan siitä.
[/quote]
Ruma oli ja on edelleen. Hami, että naisesi pillu tosiaan oli niin etova jo ennen synnytystä, että et edes huomaa eroa!
Huoh