Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnyttäneen naisen alapää

Vierailija
04.06.2014 |

.. on yksinkertaisesti pilalla. Vaimon tavara ei näytä enää entiseltään lapsen syntymän jälkeen. Ei myöskään tunnu enää yhtä tiukalta. Harmi, että lapsen syntymä pilaa naisen emättimen ihan kokonaan.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas ihan tutkittu juttu, että emättimen puristusvoima palautuu ennalleen synnytyksen jälkeen valtaosalla naisista. Liikunta ja hoikkuus edesauttavat asiaa.

Ulkonäöstä en tiedä, saattaahan se muuttua jotenkin rehevämmäksi. Mutta sehän on vain positiivinen asia :)

Vierailija
42/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:56"]Se on kuulkaas ihan tutkittu juttu, että emättimen puristusvoima palautuu ennalleen synnytyksen jälkeen valtaosalla naisista. Liikunta ja hoikkuus edesauttavat asiaa.

Ulkonäöstä en tiedä, saattaahan se muuttua jotenkin rehevämmäksi. Mutta sehän on vain positiivinen asia :)

[/quote]

Pistäs kuule linkkiä niin uskotaan ;) ai niin,. Keksit sen vain päästäsi :ddd

Vierailija
44/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:56"]Se on kuulkaas ihan tutkittu juttu, että emättimen puristusvoima palautuu ennalleen synnytyksen jälkeen valtaosalla naisista. Liikunta ja hoikkuus edesauttavat asiaa.

[/quote]

[/quote]

Otitko itse sektion koska olet liian laiska jumppaamaan pillua takaisin tiukaksi?

Vierailija
45/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:46"]

[/quote]

[/quote]

Otitko itse sektion koska olet liian laiska jumppaamaan pillua takaisin tiukaksi?

[/quote]

Pistä se linkki nyt?

Vierailija
46/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamen ja piste

Vierailija
47/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heraa vaan kysynys, etta olsiko parempi ilman lapsia sitten? Meilla synnytys pilasi vaginan, mutta 15 vuotta myohemmin ollaan edelleen yhessa rakkaudesta siihen vagianan pilanneeseen. Se oli kuitenkin meidan molempien yhteistulos, vaikka vain minun vartalo siita karsi. 

Vierailija
48/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heraa vaan kysynys, etta olsiko parempi ilman lapsia sitten? Meilla synnytys pilasi vaginan, mutta 15 vuotta myohemmin ollaan edelleen yhessa rakkaudesta siihen vagianan pilanneeseen. Se oli kuitenkin meidan molempien yhteistulos, vaikka vain minun vartalo siita karsi. 

Vierailija
49/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:14"]Heraa vaan kysynys, etta olsiko parempi ilman lapsia sitten? Meilla synnytys pilasi vaginan, mutta 15 vuotta myohemmin ollaan edelleen yhessa rakkaudesta siihen vagianan pilanneeseen. Se oli kuitenkin meidan molempien yhteistulos, vaikka vain minun vartalo siita karsi. 

[/quote]

Vagiana vagiana

Vierailija
50/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo että pillua ei jumppaamalla saa samanlaiseksi kuin synnyttämättömällä. Puristusvoimaa tulee kyllä syvemmälle, mikä on tosi jees, mutta se suuaukon ihoa jumppa ei palauta.

Vierailija
51/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies ensin haukkuu ja sitten jättää synnyttäneen naisensa, vaikka lapsi olisi ollut molempien hartaasti toivoma. Miehelle tiukka pillu on kuitenkin tärkeämpi asia kuin kakara tai vaimo, joista on loppupeleissä vain haittaa. Miehen toimintaa ohjaa muna, ei sydän tai järki.

Vierailija
52/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kun vappuviuhka!

Vierailija
53/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että itse ainakin tykkään omasta alapäästäni enemmän nyt synnytyksen jälkeen.

Ei ole tummentunut, ei lörpötä yms. Itseasiassa aika kivan näkönen :)

Vierailija
54/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakaan ei mitään aukkoa edes tule vaikka jalat levällään olisin, kyllä se täytyy sinne ihan reitti etsiä :D Tiukempi on kuulemma kuin peppu tai oma käsi kun puristan lantionpohjan lihaksilla vaikka viisi nelikiloista muksua onkin sieltä ulos tullut. Kauneudesta en osaa sanoa, on mulla sellainen esteettinen vamma tullut mutta mies ei kyllä sitä edes huomaa vaan pimpsa on kuulemma kaunis.

Vierailija
55/60 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:13"]Sinun äidilläsi kävi tuuri. Hänen tavaransa on vielä nussittava mutta pojan pää meni pilalle.

[/quote]

Huutonaurua

T:ohikulkija

Vierailija
56/60 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin lantiopohjasta kiinni jo viitsi harjoitella niin on todella hyvä pillu minulta meni 6 kuukautta että olin entisellään.  Sormi sisään pillun ja puristat niin silloin kun sormessa tuntuu niin on hyvä naida, otan miehestäni mehut pois parasta on että minä saan olla hänen päällä.

Vierailija
57/60 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen itseesi ja anna sitä pillua niin ei mies tarvitse käydä muualla.

Vierailija
58/60 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:59"]

No se on todella harmi, voi kun miehet voisi synnyttää ja sitten me naiset saatais nauraa niille kun kehtasivat kantaa mahassaan vauvan, synnyttää sen tuskissaan, imettää ja hoitaa.. JA sitten se kehtasi pippeli mennä pilalle ! Taidanpa pettää jonkun kovamunaisen kanssa kun kehtasi mies pilata itsensä synnyttämällä meille vauvan !

[/quote]

Kukaan ei pakota ketään ihmistä, ei naista tai miestä olemaan raskaana ja synnyttämään emättimen kautta.  Joten heh heh t. vela

Vierailija
59/60 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä urbaabilegendaa APn väite. Synnytys ei vaikuta naisen kroppaan tai sukupuolielimiin millään tavoin, ei millään!

Vierailija
60/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up