Olen toivottomasti ihastunut mieheen jota en tapaa enää ikinä.
Kamala olo, olen jo pari viikkoa vellonut tässä epätoivossa :(
Tapasin siis ihanan miehen ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä (ainakin omalta puoleltani)
Mieskin vaikutti todella kiinnostuneelta, mutta en kerennyt esitellä itseäni siinä kiireessä, tiedän hänen etunimensä, mutta eipä siitä tiedosta ole hyötyä kun en mitään muuta tiedä :(
En saa öisin unta kun mietin koko ajan tätä miestä, hänessä oli sitä jotain. Jos meidät on tarkoitettu yhteen niin varmaan törmäämme jossain, mutta tätä kaameaa oloa en enää jaksa :(
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:42"]
Jos on tarkoitettu, tapaatte vielä!
[/quote]
Melkein perustin ärsytyksissäni oman ketjunkin aiheesta mutta päädyn vastaamaan tähän.
"Jos on tarkoitettu" eli siis kuka/ketkä tarkoittavat tai ei/vät tarkoita? Joka toinen itseään ateistiksikin tituleeraava käyttää näitä sanontoja ja uskoo vaikkapa kohtaloon. Turhauttavaa ettei kukaan panosta ajatusta aiheeseeneen vaan puhuu "tarkoittajasta" tms.
Vai oletteko te kaikki jotain taikauskovaisia?
[/quote]
Mä olen ainakin uskovainen ja uskon, että tapaamme jos niin on Jumalan mielessä tarkoitettu..
-AP
Mitä pitempään tässä maailmassa pyörii sitä varmemmaksi tulee siitä, että joko meidän systeemi on huonosti rakennettu tai sitten sattumat vaan joskus näyttävät selvästi merkityksellisiltä. Itse olen agnostikko, mutta uskon silti, että jotkut asiat tapahtuvat jostain syystä, tai ainakin niistä voi kaivaa helposti merkityksen esille. Itsellänikin oli kerran mies hukassa, tiesin vain etunimen, mutta muutaman päivän vatvomisen jälkeen keksin oikean sukunimenkin (olin kuullut nimen väärin ja arvailin samantyyppisiä nimiä, joista yksi sitten tärppäsi) ja sain yhteyden.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:50"]
Mitä pitempään tässä maailmassa pyörii sitä varmemmaksi tulee siitä, että joko meidän systeemi on huonosti rakennettu tai sitten sattumat vaan joskus näyttävät selvästi merkityksellisiltä. Itse olen agnostikko, mutta uskon silti, että jotkut asiat tapahtuvat jostain syystä, tai ainakin niistä voi kaivaa helposti merkityksen esille. Itsellänikin oli kerran mies hukassa, tiesin vain etunimen, mutta muutaman päivän vatvomisen jälkeen keksin oikean sukunimenkin (olin kuullut nimen väärin ja arvailin samantyyppisiä nimiä, joista yksi sitten tärppäsi) ja sain yhteyden.
[/quote]
Niin että sait ihan lähetyksen päähäsi? Mistä? :)
Olet rakastunut muttette ehtineet edes esittäytyä? Herää jo! =D
Nauti ihastumisen tunteesta niin kauan kuin sitä kestää! Voit lohduttautua sillä, että todellisuudessa mies ei luultavasti olisi ollut puoliksikaan niin ihana, kuin miksi nyt voit hänet kuvitella :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:01"]
Tapasin siis ihanan miehen ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä (ainakin omalta puoleltani)
Mieskin vaikutti todella kiinnostuneelta, mutta en kerennyt esitellä itseäni siinä kiireessä, tiedän hänen etunimensä, mutta eipä siitä tiedosta ole hyötyä kun en mitään muuta tiedä :(
En saa öisin unta kun mietin koko ajan tätä miestä, hänessä oli sitä jotain. Jos meidät on tarkoitettu yhteen niin varmaan törmäämme jossain, mutta tätä kaameaa oloa en enää jaksa :(
[/quote]
Missä tapasitte? Onko mitään mahdollisuuksia hengailla samassa paikassa ja törmätä häneen uudelleen?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:03"]
Nauti ihastumisen tunteesta niin kauan kuin sitä kestää! Voit lohduttautua sillä, että todellisuudessa mies ei luultavasti olisi ollut puoliksikaan niin ihana, kuin miksi nyt voit hänet kuvitella :)
[/quote]
Lähetin jo kerran, mutta taisi epäonnistua. Saatat olla oikeassa! :D
En ole koskaan kokenut mitään tällaista, jäimme kiinni toistemme silmiin ja kaikki katosi ympäriltä..
Olen kuin mikäkin teinityttö tällä hetkellä :D
-AP
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:01"]
[/quote]
Missä tapasitte? Onko mitään mahdollisuuksia hengailla samassa paikassa ja törmätä häneen uudelleen?
[/quote]
Festareilla, olin itse töissä ja hän oli kavereidensa kanssa muuten vain hengailemassa.. En edes ole varma, asuuko hän tässä kaupungissa vai ei :(
-AP
Heh, mä olen kokenut tuon saman. Tapasin miehen joka kolahti tosissaan mutta eipä keretty yhteystietoja vaihtamaan, tiesin vain etunimen. Kavereille puhuin vain tästä tyypistä ja kun ne surkutteli kun ei voinut ottaa mieheen yhteyttä, mä olin jotenkin tyynen rauhallinen koska tiesin että me tavataan vielä jos niin on tarkoitettu.
Ja niinhän siinä kävikin, jo viikon kuluttua me törmäsimme toisiimme! Siitä on nyt 13 vuotta ja yhdessä ollaan yhä! :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:09"]
Heh, mä olen kokenut tuon saman. Tapasin miehen joka kolahti tosissaan mutta eipä keretty yhteystietoja vaihtamaan, tiesin vain etunimen. Kavereille puhuin vain tästä tyypistä ja kun ne surkutteli kun ei voinut ottaa mieheen yhteyttä, mä olin jotenkin tyynen rauhallinen koska tiesin että me tavataan vielä jos niin on tarkoitettu.
Ja niinhän siinä kävikin, jo viikon kuluttua me törmäsimme toisiimme! Siitä on nyt 13 vuotta ja yhdessä ollaan yhä! :)
[/quote]
Oii, ihana juttu!! :)
-AP
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:42"]Jos on tarkoitettu, tapaatte vielä!
[/quote]
Jos ei tässä niin toisessa elämässä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:42"]Jos on tarkoitettu, tapaatte vielä!
[/quote]
Jos ei tässä niin toisessa elämässä.
[/quote]
Trolli on tyylikkäintä vähään aikaan, myönnetään :) caps lock, huutomerkit ja älyttömät jutut ovat usein liian ilmiselviä.
Minäkin tapasin miehen niin etten vaihtanut sanaakaan hänen kanssaan, mutta ihastuin heti. Enkä ulkonäköön edes, hän ei ollut yhtään minun tyyppiä. Jokin vain kolahti. Olimme molemmat varattuja ja toisistamme tietämättä erosimme sen hetkisistä seurustelukumppaneista yhtä aikaa ja uskon että jokin kohtalo tämä oli, koska niin uskomaton tie oli hänen tiensä sattumien kautta minun luo.
ihme hihhuliketju..
mitähän muuta te ette osaa ajatella itse..
Alkaako sen miehen nimi H-kirjaimella?
Tai iiillä? Ettei vaan olisi minun mieheni. Älä vie sitä!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 02:44"]Alkaako sen miehen nimi H-kirjaimella?
[/quote]
Kyllä HOM...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:42"]
[/quote]
Melkein perustin ärsytyksissäni oman ketjunkin aiheesta mutta päädyn vastaamaan tähän.
"Jos on tarkoitettu" eli siis kuka/ketkä tarkoittavat tai ei/vät tarkoita? Joka toinen itseään ateistiksikin tituleeraava käyttää näitä sanontoja ja uskoo vaikkapa kohtaloon. Turhauttavaa ettei kukaan panosta ajatusta aiheeseeneen vaan puhuu "tarkoittajasta" tms.
Vai oletteko te kaikki jotain taikauskovaisia?