Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnyttäneen naisen alapää

Vierailija
04.06.2014 |

.. on yksinkertaisesti pilalla. Vaimon tavara ei näytä enää entiseltään lapsen syntymän jälkeen. Ei myöskään tunnu enää yhtä tiukalta. Harmi, että lapsen syntymä pilaa naisen emättimen ihan kokonaan.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi synnyttäneen voi aina vaihtaa pikempaan salarakkaaseen. Ei tarvitse tyytyä pilaantuneeseen.

Vierailija
22/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt. Vaimon pillu on ihan yhtä kaunis ja tiukka kuin ennen synnytyksiä (kaksi lasta) ja itse asiassa pillu tuli paremmaksi, koska aikaisemmin ei ole saanut mitään kiksejä yhdynnästä, mutta nyt saa.

Mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:47"]

Ei mennyt. Vaimon pillu on ihan yhtä kaunis ja tiukka kuin ennen synnytyksiä (kaksi lasta) ja itse asiassa pillu tuli paremmaksi, koska aikaisemmin ei ole saanut mitään kiksejä yhdynnästä, mutta nyt saa.

Mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita...

[/quote]

Ruma se pillu on, myönnä pois.

Vierailija
24/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:48"]

Ruma se pillu on, myönnä pois.

[/quote]

No makuasioista on turha vängätä, mutta kyllä se on vielä kaunis. Ainakin minun mielestä. Ongelma on se, että sitä vain näkee ihan liian harvoin.

Vierailija
25/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap samaa mieltä. Minulla on kiihottuneena tosi löysä.. kuivana ei mene sisään kyllä helposti, mutta jos vähänkin kostun, niin sormin tuntuu väljältä..

Se on aika kurjaa kun koko ajan mietin mitä mies siitä ajattelee, enkä halua enää edes oikeastaan harrastaa seksiä.

Muuten olen ulkoisesti säilynyt hoikkana ja hyvänä synnytyksen jälkeen. Mutta tuo alapää. Kolme vuotta olen jo tässä treenaillut mutta ei kauheasti auta..

Vaikuttaakohan miten se tuohon, että vauva tavallaan jumittui sinne tosi pitkäksi aikaa ja sitten kun se vedettiin ulos imulla, niin repesin.. auttaisikohan joku leikkaus?

Tuntuu vaan kurjalta, olen vasta 24 ja tuntuu että naiseus ja elämä mennyt tuon takia..

Mutta yhtä kurjaltahan se varmasti tuntuu oli minkä ikäinen vaan..

Vierailija
26/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:59"]

No teillä meni sitten niin. Mun naisystävällä ei ole ulkoisia merkkejä synnytyksestä. En tunne mitään eroa entiseen näin puolen vuoden jälkeen. Kaluni on tosin aika iso, en tiedä huomaisiko eron jos olisi ns. pienemmin varusteltu. 

[/quote]

Naisesi pillu on pilalla. Vai oliko se niin ruma jo ennestään, että et huomaa eroa?

[/quote]

Ei se ruma ollut eikä ole. Menehän pikkupili takaisin runkkailemaan siitä.

[/quote]

Ruma oli ja on edelleen. Hami, että naisesi pillu tosiaan oli niin etova jo ennen synnytystä, että et edes huomaa eroa! [/quote]

Mene nyt hyvä mies lääkäriin, ei tuo ole normaalia. 

Vierailija
27/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan tuosta Oulun tapauksestalin, että emäntä oli synnyttänyt vissiin kuusi kertaa ja tämä mies luulluut, että yksi lapsi.. Ei Se niin radikaalisti muutu kuin väitetään.

Vierailija
28/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on vain hyvä juttu. Mies tulee löysyydestä huolimatta niin superhelposti, että olen iloinen löystyneestä pimpsasta... No, sitten kun olen oikein kiihottunut, niin se on kuitenkin tiukka, kun ne lihakset puristaa niin kovasti.

Vierailija
29/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuhallit kitisee täällä

Vierailija
30/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:16"]

Messuhallit kitisee täällä

[/quote]

Jokainen synnyttänyt nainen on nimeltään " messuhalli " ?

Mitäs jos me naiset lopetettais se lasten teko vaan kokonaan. Eihän siinä mitään järkeä taida olla. Parempi että kuollaan koko ihmisrotu sukupuuttoon kun lopetetaan lisääntyminen. Varsinkin me suomalaiset valivali kitisijät. 

Onpa minulla ongelma, vaimoni pimpistä tuli ruma ja löysä. Miten minä nyt kestän tätä elämää, aaapuuuuuaaaaa?

Vierailija
31/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan av ja pillupakkomielteet taas kerran :-)

Vierailija
32/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs kyllä antaa miehillekin OIKEASTI tilaisuus vastata tähän löystymiskysymykseen, anonyymisti. Naisethan mantraavat aina "kuinka mieskin on sitä mieltä että tiukentui ja vaan parantui" - en purematta usko näin yksioikoiseksi.

Sitten se keisarileikkauksen parjaaminen vastakkainasettelussa; aivan samalla tavalla se tavara löystyy!! ..kun sinne synnytyskanavaan ei laskeudu mitään ylimääräistä eikä emättimen suuaukosta tule mitään monen kilon jöötiä pihalle niin ei se siitä löystykään. Keho kyllä valmistuu lähenevään synnytykseen ja lantion sekä lonkkien alueen kudos on varmasti eri tilassa. Mutta se synnytyskanava jää koskemattomaksi, on vain niin paljon hyväksikäytetty myytti tuo sektioidun toosankin löysähtäminen.

Vierailija
33/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuaukko on suurempi, vähän kuin onkalo tai luola. Sisemmät häpyhuulet ovat tummentuneet. Klitoris on paljon herkempi.

Vierailija
34/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:31"]Pitäs kyllä antaa miehillekin OIKEASTI tilaisuus vastata tähän löystymiskysymykseen, anonyymisti. Naisethan mantraavat aina "kuinka mieskin on sitä mieltä että tiukentui ja vaan parantui" - en purematta usko näin yksioikoiseksi.

[/quote]

No eikös täällä juuri miehet alkaneet tapella? Tuskin on yhtä oikeaa vastausta. Kaikkien keho on erilainen ennen ja jälkeen synnytyksen.

Vierailija
35/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Näinhän se on. Pilalla koko toosa. Elämä ohi. Miten tästä eteenpäin? Byääääää....

Vierailija
36/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään miesten vehkeet ovat esteettisyydessään vailla vertaa!

Vierailija
37/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka alkaa valittaa vaimonsa sukuelinten muutoksesta tämän synnytettyä heille yhteisen lapsen, on MIELELTÄÄN SAIRAS! Itsekäs narsisti!!! Ei kukaan täysjärkinen isä ala päästellä suustaan törkeyksiä, kun perheen ihanin asia, lapsen syntymä, on tapahtunut, olipa vaimon vartalossa mitä muutoksia tahansa!

Olen itse useamman lapsen äiti, eikä synnytyksissä mukana ollut mieheni ole KOSKAAN loukannut minua arvostelemalla negatiivisesti muutoksia, joita vauvan saanti on vartalooni tuottanut! Fiksu mies ja lastemme isä! Hänelle raskausarvet ja (kiitos hyvien kätilöiden - hyvin) parsittu alapää ovat vain kunnioitettavia asioita. Oikein ja huolella ommellut repeämät voivat jopa korjata synnytyksen aiheuttamaa venymistä.

Sinä nuori äiti, joka kärsit repeämien aiheuttamasta väljyydestä, kun teet seuraavan lapsen, pyydä hieman kiristelemään paikkoja, jos repeilee, se on siinä tilanteessa mahdollista. Toki muulloinkin voi käydä korjauttamassa, mutta luonnollisemmin hoituu synnytyksen yhteydessä.

Mun mies sanoi ompelevalle kätilölle, että "älä umpeen ompele, tarvitaan vielä"!

Ja jos joku k-pää mies täällä horisee, että synnyttäneen kanssa ei enää oo yhtä mukavaa, niin tuuppa kysymään mun mieheltä! Sanoo sulle, että kun lapset lentää pesästä, niin sitten se vasta mukavaa onkin oman emännän kanssa!!!! Ja nätiks kehuu, vaikka ollaan jo kelottuneita! Siin ois teille itsekkäille pöljille pelimiehille mallia kerrakseen!

Vierailija
38/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..On helvetin löysä, ruma ja iljettävä kuten koko kroppakin satojen ällöttävien arpien kanssa! Ja se löysä mahapussi, hyisss..

Vierailija
39/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin kysymys kaikille löysästä synnyttäneen pillusta valittaville miehille: runkkaatteko siten, että puristatte kättä täysillä nyrkkiin?

Minä en ainakaan tee niin. 

Vierailija
40/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hieman kiinnostaisi nähdä ennen ja jälkeen  synnytystä/raskautta kuvat? Mikä siinä vitussa on niin rumaksi muuttunut?

Meidän akka on hätäsektioitu ja ei sen vittu muutttunut raskaudesta mitenkään, mulla ei mitään hirveetä määrää hoitoja ole ollut enkä ikinä ole törmännyt ns. Messuhalliin?

Voisi olla erikoista kokeilla nyrkkinaintia joskus messuhallin kanssa.

Itse olen kylläkin tykännyt enemmän sellaisista hieman runsaammista vituista missä on häppärinlerpukat, pelkkä viiva on aika olematon.