Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eksien määrällä merkitystä parinmuodostuksen kannalta?

Vierailija
30.12.2020 |

Onko nainen, jolla useita eksiä/irtosuhteita eri asemassa parinmuodostusrintamalla kuin nainen jolla on kokemusta vain yhdestä miehestä?

Kommentit (63)

1/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyseessä nainen tai mies, niin mun mielestä monta parisuhdetta on aika paha merkki. Puhutaan siis 5+ kumppanista.

Vierailija
2/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen valinta: torjuin suhteen naisen kanssa, joka kertoi harrastaneensa seksiä yli 200 miehen kanssa. Suhteita minulla on ollut naisten kanssa, joilla on ollut alle 10 kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on.

mies52v

Vierailija
5/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne psyykkisesti jo eri kaliiberia.

Vierailija
6/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä arvosan naisia, jotka ovat tarkkoja siitä, kenen kanssa elämässään ovat parisuhteen muodostaneet.

Ja vielä enemmän niitä naisia, jotka itse itseään niin paljon arvostaneet, etteivät ole menneet sänkyyn jokaisen mahdollisen deittinsä kanssa.

Vierailija
7/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 5 kertoo minulle mt ongelmista, persoonallisuushäiriöstä tai jostain muusta vaikeudesta elää parisuhteessa eli kelvottomuudesta.

Vierailija
8/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan halua ihmistä, jolla on paljon eksiä.

Vierailija
9/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Eikä pelkästään naisen kohdalla. Se, että on paljon exiä, kertoo siitä, ettei syystä tai toisesta kykene olemaan parisuhteessa pitkään. N36

10/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se taida olla niin, että nainen, jolla on 200 kaatoa, on patja, mutta mies, jolla on sama määrä kaatoja, on päällikkö. Ei kuulosta reilulta mutta näin se maailma pyörii.  

Vierailija
11/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasioita en ota kumppanikseni koskaan.

Mieluummin elän yksin.

Mutta onneksi näin ei ole käynyt. 

Eroni jälkeen löysin kaltaiseni naisen, joka myös oli eronnut aviopuolisostaan.

Molemmat olimme niitä petettyjä osapuolia.

Harvoin saattaa näin onnellisesti käydä, mutta meillä kävi.  Olemme nyt olleet yhdessä kaksi ja puolivuotta ja yhä paremmalta yhteiselo tuntuu.

Elämä on monimutkaista ja joskus niin helvetin vaikeaa, mutta periksi ei kannata antaa.

Uskon että jokaiselle meille on tietynlainen onni olemassa, jos vain itse olemme valmiita sen vastaanottamaan.

M 49

Vierailija
12/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Eikös se taida olla niin, että nainen, jolla on 200 kaatoa, on patja, mutta mies, jolla on sama määrä kaatoja, on päällikkö. Ei kuulosta reilulta mutta näin se maailma pyörii.  

Ei ole päällikkö ainakaan minun "heimossani". Arvostan sitoutumiskykyä. Jos pitää kymmeniä naisia "kaataa", ei todennäköisesti ole kovin sitoutumiskykyinen. 

Vierailija
13/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieskin on lumppu. Maailma on pyörinyt jo jonkun aikaa niin. Sellainen mies on todella seksikäs joka kykenee pitkään suhteeseen ja hallitsee halujaan. Niitä vain ei juurikaan ole.

Vierailija
14/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella on.

Ottaisinko kumppaniksini naisen, joka on venynyt vuoteessa kuin vuoteessa?

En milloinkaan.

Vierailija
15/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välii.

16/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole päällikkö ainakaan minun "heimossani". Arvostan sitoutumiskykyä. Jos pitää kymmeniä naisia "kaataa", ei todennäköisesti ole kovin sitoutumiskykyinen. 

En tiedä. Poikkeuksia on. Mutta yleisellä tasolla miestä joka kellistää naisia oikealta ja vasemmalta pidetään kovana jätkänä. Tämän huomaa ihan populaarikulttuurissakin. Naisen siveyttä varjellaan mutta miehet painaa menemään. 

Vierailija
17/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet hakee vain sitä yhtä juttua naisista.

Ja usein nuo yhden jutun naiset ovat aivan erikseen, verrattuna siihen, kenet mies haluaa pysyväksi kumppanikseen ja lastensa äidiksi.

Näin on aina ollut ja näin on tulee jatkossakin olemaan.

Sanokoot tasa-arvo ihmsiet ja kuka muu mitä tahansa.

Tämä on elämän totuus ja tulee aina olemaan!

Vierailija
18/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Poikkeuksia on. Mutta yleisellä tasolla miestä joka kellistää naisia oikealta ja vasemmalta pidetään kovana jätkänä. Tämän huomaa ihan populaarikulttuurissakin. Naisen siveyttä varjellaan mutta miehet painaa menemään. 

Aika jännät piirit sinulla jos holtiton seksin harrastaminen tekee ihmisestä kovan jätkän. 

Vierailija
19/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: entisten kumppanien määrää ei tarvitse kertoa kellekään.

Vierailija
20/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ei ole antautunut jokaiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme