Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eksien määrällä merkitystä parinmuodostuksen kannalta?

Vierailija
30.12.2020 |

Onko nainen, jolla useita eksiä/irtosuhteita eri asemassa parinmuodostusrintamalla kuin nainen jolla on kokemusta vain yhdestä miehestä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, XL kelpaa yleesä paremmin kuin XXXXL.

Vierailija
62/63 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minä olen 48v mies. Nuoruudessani seurustelin kerran parin vuoden ajan, n. parikymppisenä tutustuin entiseen vaimooni ja olimme yhdessä 26v kunnes erosimme. Nyt olen n. vuoden treffaillut naisia, ja useimmat kokevat "kokemattomuuteni" ongelmaksi. En ole kuulemma valmis sitoutumaan, koska nyt haluan kokeilla kaikkea ja kaikkia, toiset puolestaan pitävät minua valehtelijana, koska en kerro totuutta kumppaneitteni määrästä. Ei voi näköjään voittaa. 

Olen tavallisen näköinen, normaalipainoinen mutta en urheilullinen mies. Työssäkäyvä duunari, tupakoimaton, alkoa kohtuudella (viikonloppuisin) käyttävä. Vaikka en ole kouluttautunut, luen mielelläni ja keskustelen melkein kaikesta poislukien urheilu joka mua ei kiinnosta. Lapset ovat jo lähes aikuisia, ex:n kanssa hyvät välit. Haluaisin nimenomaan seurustella, en pelkkää seksiä mutta en myöskään naimisiin ja lisää lapsia. Ei vaan löydy naista rinnalle. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen kiitollinen miehelleni, että hyväksyi minut, 30-vuotiaan naisen kumppanikseen, vaikka kumppaneita minulle oli ehtinyt kertyä yli 30. Lopulta määrä ei ole päätä huimaava, kun ajattelee, että aktiivista seksielämää minulla oli ehtinyt olla yli 10 vuotta. Väliin mahtuu useampi pidempi seurustelusuhde, mutta kukaan ei ennen miestäni vaan tuntunut oikealta. Lisäksi nautin seksistä ja siksi olen sinkkuaikoina myös ollut lyhyissä suhteissa, joihin on liittynyt seksiä.

Miehelleni asia oli ensin kova pala purtavaksi, koska halusin sen hänelle rehellisesti kertoa. Myöhemmin hän on sanonut, että on iloinen siitä, että hänellä on seksiin vapaasti suhtautuva, taitava ja innokas kumppani (toki voisin olla tätä vähemmälläkin kumppanien määrällä, mutta mieheni on yös ymmärtänyt, että jokaiselta kumppaniltani olen myös seksin saralla oppinut jotain.) Hän ymmärtää myös sen, etten halua olla muiden kanssa kuin hänen, sillä häntä minä vain etsin, kunnes löysin. Minulle se vain tapahtui hiukan myöhemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi