G: ikäsi, ammattisi ja nyt käytössä olevan käsilaukkusi merkki?
Jos haluat, kerro vielä, onko ns. merkkilaukun/laukkujen omistaminen sinulle tärkeää.
Kommentit (154)
Talouspäällikkö, 39v, aurinkoisena päivänä Prada, sateella LV
33, lääkäri, kulahtanut Marimekko.
Kyllä minusta olisi mukava omistaa vain tyylikkäitä tavaroita. Muiden kasseista en välitä tuon taivaallista.
33 v. bioanalyytikko, äidin tekemä laukku. Merkit ei kiinnosta.
ikä 38, IT-konsultti, laukku "merkitön" eli on sillä joku merkki mutta ei mikään merkki-merkki. En viitsi maksaa laukusta järjettömiä summia kun kuitenkin kyllästyn vähän väliä laukkuihin.
28 v., graafinen suunnittelija, Esprit. Merkki ei ole tärkeä, ulkonäkö on. Harmi että mielestäni kauneimmat laukut ovat liian kalliita minulle, pidän kipurajanan. 200€.
40 v. Asiantuntijana ja laukkuna nahkainen Longchamp, joka on aivan ihana :)
34 palkanlaskija, Marimekko. Merkki ei ole tärkein tekijä, laatu merkitsee enemmän.
34 palkanlaskija3200, Marimekko. Merkki ei ole tärkein tekijä, laatu merkitsee enemmän.
21v, tällä hetkellä työtön kun määräaikainen sopimus loppui. En ole kouluttautunut vielä lukiota pidemmälle koska en tiedä mikä haluan olla isona :( laukku on Michael Korsin ja on saatu lahjaksi, itse ostan vain h&m hintatason laukkuja, koska säästän rahani mieluummin reissaamiseen.
40, tutkija, JLP Melbourne. Jos hankin merkkituotteen, hankin sellaista merkkiä joka takaa laadun. Niitäkin on, vaikka kaikki merkit eivät takaa mitään. TÄmä pätee niin laukkuihin kuin muihinkin. En kuitenkaan haluaisi sellaista laukkua, jonka hinta on yleisesti tiedossa ja siis joka ohikulkijan arvioitavissa. Se olisi epämukavaa.
33v, luokanopettaja, Marimekko. Minulla on aina ollut Marimekon laukkuja, en osaa olla muiden laukkujen kanssa. En siis käytä mitään arkkitehtilaukkuja, vaan Marimekolta saa kyllä tyylikkäitä muita laukkuja, myös nahkaisia. Nykyinen laukku maksoi 180€.
25v., opiskelija, Marimekko. Merkeillä ei ole minulle mitään väliä.
22v, merkonomi+opiskelija ja laukkuna longchamp jonka sain äitiltä käsimatkatavaroille, mutta joka osoittautuikin yllättävän käteväksi ja jäi päivittäiseen käyttöön.
33, kotiäiti, laukku merkkiä adax. Merkkilaukut ei tärkeitä, laukun ulkonäkö ja toimivuus ratkaisevat.
41 v, juristi ja laukku Longchamp (nahkainen). Merkki sinänsä ei ole tärkeä, mutta pidän laadukkaista, mutta silti kohtuuhintaisista laukuista (max. 250 eur).
28v, lähihoitaja, Marc by Marc Jacobs.
39 v, ohjelmistoarkkitehti, merkitön aitoa nahkaa ja ostettu italianmatkalla toscanalaisesta käsityönä laukkuja tekevästä paikasta. Itse suorastaan vieroksun merkkituotteita, en käyttäisi mitään missä on näkyvästi merkki esillä.
Myyjä, 20, Lindexistä ostettu laukku.