G: ikäsi, ammattisi ja nyt käytössä olevan käsilaukkusi merkki?
Jos haluat, kerro vielä, onko ns. merkkilaukun/laukkujen omistaminen sinulle tärkeää.
Kommentit (154)
27v, juristi yrityspuolella. Laukkuna tällä hetkellä musta aito nahkainen laukku joka taitaa olla merkitön, ainakaan en ole siinä mitään merkkiä huomannut. Tärkeintä minulle on käytännöllisyys ja se että laukun voi yhdistää mihin tahansa asuun koska toisinaan lähden lennossa töistä esimerkiksi edustustilaisuuteen tai illalliselle työn merkeissä.
28v, yläkoulun liikkaope, käsilaukku on muistaakseni Prismasta ostettu tarjouslaukku. Enemmän on kuitenkin käytössä Adidaksen olkalaukku Stadiumista. En oikeen ole laukkuihmisiä, joten en niinkään panosta laatuun paitsi urheiluvaatteissa. :)
24, hammashoitaja, armeijan "nasselaukku". En ymmärrä mitään merkkilaukkujen päälle.
38 v. projektipäällikkö, Lumin laukku tällä hetkellä käytössä. Ostin lähinnä värin ja mallin vuoksi, en tiettyä merkkiä. Tuosta laukusta ei paista kauas minkä merkkinen se on.
28 vuotta, yhteisöpedagogi ja Anna Smith. Merkillä ei väliä, tärkeämpiä asioita ovat ulkonäkö ja käytännöllisyys.
32v,asiantuntija,musta nahkainen Ferrarin laukku. Käytin aikaisemmin guessin laukkuja mutta ihastuin Ferrarin pehmeään nahkaan
41v., valtion virkamies, Elle. Eikä merkillä ole mitään väliä, ihan sama. Kunhan muuten miellyttää.
50 v., asiantuntija, toimittaja, käsikirjoittaja: kierrätysmateriaaleista tehtyjä laukkuja sekä vintagea aina tuolta 20-luvulta asti, mm. perintönä kulkeva Kelly 60-luvun alusta. Merkit eivät ole minulle sinänsä tärkeitä, en halua maksaa pelkästään merkistä (ovat nimittäin hyvin usein aivan hirveän paskalaatuisia), enkä halua olla mainospelle, joka vielä maksaa siitä firmalle, että saa mainostaa, joten nykyiset logohirmut eivät kyllä innosta yhtään. Tuntuvat olevan erityisesti kaupallisen alan must-juttuja ja ehkä vähän wanna-be-porvareiden kanssa. Kokkareiden pirskeissä varmaan guessit ja vittttttuunit on levällään, heh.
26, poliisi. Adidaksen musta nahkainen käsilaukku vapaa-ajalla, työpäivisin sullon kaiken Adidaksen mustaan nahkaiseen olkalaukkuun. Enpäs ollutkaan huomannut, että aika adidaspainotteisilla tavaroidenkantovälineillä mennään.. :D
30v myyjä. Vaihtelen Guccin, Burberryn, Mulberryn darian ja LV favoriten kesken. Kaikki laukut on mielestäni kaunista ja laadukasta nahkaa ja pidän niistä hyvää huolta. Merkkilaukut ovat minulle tärkeitä ja olen todella kiinnostunut laukuista muutenkin. Myös muita merkkilaukkuja löytyy, mutta nuo ovat tärkeimmät ja käytetyimmät.
54 vuotta, asiantuntija-ammatissa. Iso olkalaukku käsintehty, nahkaa, ei merkkiä. Ostin Italiasta, kauan sitten.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 12:46"]28, sosiaalityöntekijä, laukku vaihtelevasti LV tai celine
[/quote]
Eikö sua hävetä hylätä toimeentulohakemuksia, kun pöydällä on laukku jonka hinnalla maksaisi toimeentulotuet monelle kuukaudelle?
19v, viikolla kaupan kassalla, vklp Mäkkärissä. Laukku Michael Kors tai Guess.
28v., lääkäri, äitiyslomalla. Tällä hetkellä suurimmalla käytöllä Longchampin Le Pliage shopping-versiona; saa kahden pikkulapsen vaatimat tavarat mukaan, eikä harmita tunkea veskaa vaunujen alakoriin.
19, myyjä, The Leather Satchel. Se on ainoa merkkilaukkuni. Ne eivät ole minulle tärkeitä.