Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa entisen huumeaddiktin kanssa. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
30.12.2020 |

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, perheeseemme kuuluu 4-vuotias poika, mies ollut kuivilla huumeista ja rikollisuudesta 7 vuotta.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävittekö Voivalan rannalla viime kesänä?

Vierailija
22/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko teininä j ännätyttö ja tykkäsitkö jo silloin pahoista pojista?

Teininä yritin kyllä vetää koviksen roolia ja kiusasin jopa yhtä ihmistä josta en ole ylpeä, mutta olin myös itse kiusattu ja itseasiassa tutustuin mieheeni kun olin 15-vuotias ja hän 27-vuotias mutta meistä tuli sillon vaan ystäviä. Suhde aloitettiin kun olin 18-vuotias ja mies 30-vuotias. Lapsi syntyi kun olin 21-vuotias ja mies 33-vuotias. Nykyään olemme 25 ja 37 :) pahat pojat on kyllä aina vedonneet, kai ajattelen heitä vahvoina miehinä jotka kykenee suojelemaan perhettään myös fyysisellä väkivallalla.

Muutenhan tämä vituttais aivan ylimaallisesti, mutta sitten muistan, että kaikki av-mammat ovat tällaisiia oikeasti. Tämä yksi nainen vain kerrankin myöntää kiihottuvansa miesten pahuudesta. Eli hän on vain rehellinen naisten mädännäisistä arvoista, siinä missä keskimääräinen av-mamma kategorisesti kieltää kaiken, ja sen jälkeen menee tekemään samaa kuin tämän ketjun ap:kin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko mies käytti huumeita? Minkä ikäisenä aloitti? Kehittyikö miehen luonne nopeasti lopettamisen jälkeen? Yleensähän addiktit jämähtävät sille ikätasolle jolla aloittivat käytön.

Mieheni käytti huumeita 14-vuotiaasta 30-vuotiaaksi asti, joskus pieniä hetkiä raittiina, käyttö oli enemmän tai vähemmän, yhdessä vaiheessa onnistui piikittämisen lopettamaan kokonaan koska vankilassa addikteja pidetään potentiaalisena vasikkana. Vasta minnesota hoito auttoi kuiville ja maksoin sen hänelle. Mielestäni mieheni on ikäisensä tasolla ja uskallan jättää pojan hänen hoiviin yms

Vierailija
24/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä jokin koulutus ja onko ammatti? Näkyykä narkkaus naamasta?

Ammatti löytyy ja työelämässä on, komea myöskin, jos olette katsoneet Reindeerspottingin ja Lost Boysin niin kyllä Jani oli komea myös addiktiostaan huolimatta :)

Vierailija
25/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö hoidon? Käykö aa, na? Onko tikkuinen kuivanappailija vai oikeasti toipumisen tiellä?

Vierailija
26/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja pyysi huomenna töihin muutamaksi tunniksi, saan sitten pitää ensi viikolla tiistaina koko päivän vapaata samaan palkkaan. Lupaanko mennä? Tarve ei ole hätätilanne, mutta pitiäsi ennen ensi vuotta saada yksi projekti maailmalle, johon tarvitaan vähän mun apua. 

Vierailija
27/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa edullisimmat pakastemansikat?

Mun mies on istunut linnassa kolmesti ja vetänyt kamaa, mitä sitten? Hiton hyvä mies on ❤️

Juuri näin, ei pidä menneisyyden takia tuomita ellei ole tehnyt jotain todella kamalaa tyyliin henkirikosta julmuuttaan. Lidlistä varmaan saa edullisimmat pakastemansikat, minä teen kyllä silleen että ostan kesällä torilta muutaman ison laatikollisen tuoreita mansikoita ja säilön ne pakastimeen talveksi :)

Vierailija
28/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Mitä huumeita miehesi käytti?

Piri ja subu pääasiassa iv-käyttönä, on se koniakin joskus kokeillut.

Miksi kuulostat siltä, että olet ylpeä miehesi narkkaamisesta?

Haluat nostaa sitä esille ja jauhaa siitä vielä 7 vuoden raittiina olin jälkeen, onko narkkaustausta sinulle tärkeä ominaisuus miehessä?

^Siis tämä tässä on jotain mitä en voi käsittää, a i n a  kun kertoo omasta tai jonkun muun päihdehistoriasta, joku valopää alkaa fantasioimaan aiheesta ja kuvittelee kertojan olevan aiheesta ylpeä :D Kerro, mikä tuon laukaisee, en voi käsittää, mikään mitä aijemmassa viestissä sanottiin ei viittaa minkäänlaiseen ylpeyteen asiasta.

ex-käyttäjä ei ap

Vierailija
29/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammatti löytyy ja työelämässä on, komea myöskin, jos olette katsoneet Reindeerspottingin ja Lost Boysin niin kyllä Jani oli komea myös addiktiostaan huolimatta :)

En katsonut, kertoi niin kuvottavista miehistä..

Vierailija
30/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itsekin jännänainen?

Tarkoitat jännänaisella varmaan rikollista? Ei, minulla ei ole rikosrekisteriä tai päihdeongelmaa. Itseasiassa pidän jopa parempana että addiktilla on tälläinen kumppani koska hän saa parhaiten tuettua raittiiseen elämäntyyliin! Olemme nykyään molemmat raittiita, paitsi mies kyllä polttaa tupakkaa, mutta ei käytä mitään päihdyttäviä aineita kuten alkoholia ja huumeita.

Eikös tuo ole aika kliseinen asetelma, kilttityttö toimii poahismiehen pelastajana?

Kun hommahan menee niin että ketään ei voi pelastaa, addikti joutuu itse tekemään sen työn jotta pääsee kuiville. Läheiset voi ainoastaan tukena olla. Kyllä, annoin miehelleni tukea ja en yhtään kadu sitä koska hän on sielunkumppanini ja nyt meillä on onnellinen elämä. Kliseinen asetelma on varmasti mutta kliseet ei kiinnosta minua yhtään.

Vierailija
31/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osannut pitää komeana kun oli muuten niin lapsellinen ja säälittää.

Vierailija
32/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet olivat kuvottavia h u or ia.

Vierailija
33/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itsekin jännänainen?

Tarkoitat jännänaisella varmaan rikollista? Ei, minulla ei ole rikosrekisteriä tai päihdeongelmaa. Itseasiassa pidän jopa parempana että addiktilla on tälläinen kumppani koska hän saa parhaiten tuettua raittiiseen elämäntyyliin! Olemme nykyään molemmat raittiita, paitsi mies kyllä polttaa tupakkaa, mutta ei käytä mitään päihdyttäviä aineita kuten alkoholia ja huumeita.

Eikös tuo ole aika kliseinen asetelma, kilttityttö toimii poahismiehen pelastajana?

Kun hommahan menee niin että ketään ei voi pelastaa, addikti joutuu itse tekemään sen työn jotta pääsee kuiville. Läheiset voi ainoastaan tukena olla. Kyllä, annoin miehelleni tukea ja en yhtään kadu sitä koska hän on sielunkumppanini ja nyt meillä on onnellinen elämä. Kliseinen asetelma on varmasti mutta kliseet ei kiinnosta minua yhtään.

Koska elät sitä Kliseetä.

Vierailija
34/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Mitä huumeita miehesi käytti?

Piri ja subu pääasiassa iv-käyttönä, on se koniakin joskus kokeillut.

Miksi kuulostat siltä, että olet ylpeä miehesi narkkaamisesta?

Haluat nostaa sitä esille ja jauhaa siitä vielä 7 vuoden raittiina olin jälkeen, onko narkkaustausta sinulle tärkeä ominaisuus miehessä?

Minkä perusteella saat sen käsityksen että olisin ylpeä narkkaamisesta? haluan nyt painottaa yhtä asiaa, mä en oo millään tavalla ylpeä siitä että mieheni on narkannut ja tehnyt rikoksia, ne on aiheuttaneet niin paljon tuskaa hänelle ja muille ihmisille... Syy minkä takia tein tämän keskustelun niin moni narkomaaneista on viimeistään 35-vuotiaana mullan alla, haluan luoda toivoa ja kertoa ulos onnellisen tarinan ja mä en pidä siitä että monilla ihmisillä on sellainen asenne että jos joskus oot ollut narkomaani ja rikollinen niin sitten sinä oot aina valkoroskaa. Se asenne on niin empatiakyvytön ja ei auta ketään eteenpäin.

Vierailija
35/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan sama lause mitä käytettiin list boysissa ja väitit maksaneen minnesotan 7v sitten addiktille että saat hänestä miehen :D

Mistä näitä provoja tai fantasioita revitään :D:D795

Vierailija
36/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä yritin kyllä vetää koviksen roolia ja kiusasin jopa yhtä ihmistä josta en ole ylpeä, mutta olin myös itse kiusattu ja itseasiassa tutustuin mieheeni kun olin 15-vuotias ja hän 27-vuotias mutta meistä tuli sillon vaan ystäviä. Suhde aloitettiin kun olin 18-vuotias ja mies 30-vuotias. Lapsi syntyi kun olin 21-vuotias ja mies 33-vuotias. Nykyään olemme 25 ja 37 :) pahat pojat on kyllä aina vedonneet, kai ajattelen heitä vahvoina miehinä jotka kykenee suojelemaan perhettään myös fyysisellä väkivallalla.

Surullista että teillä on noin iso ikäero.

Minusta se on just ihanaa ja luonnollisempaa että mies on naista vanhempi ja siinä vaiheessa kun molemmat on aikuisia niin ei merkitystä! Emme ole tehneet mitään väärää tässä asiassa.

Vierailija
37/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä slummissa te elätte, jos pitää pelätä fyysistä väkivaltaa :D kuulostat siltä että olet jäänyt sinne 15-vuotiaan tasolle.

Ikinä ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu ja en näe siinä mitään ihmeellistä etten pidä seksuaalisesti kiihottavana sellaista miestä joka piiloutuu naisen selän taakse :)

Vierailija
38/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävittekö Voivalan rannalla viime kesänä?

Ei.

Vierailija
39/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusitoista vuotta nappaillut aineita?!? Ja sä ihan oikeasti ajattelet, että kyllä tuosta vielä kunnon äijä tulee? Mieti nyt hyvänen aika realistisesti, mitä kaikkea ne aineet on ehtineet vaikuttaa sun sankarisi elimistöön ja ennenkaikkea pääkoppaan! Melkoisen aikapommin kanssa kuljet ja vielä lapsi piti hankkia. Ei taida sullakaan mansikat kukkia kesällä.

Vierailija
40/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö hoidon? Käykö aa, na? Onko tikkuinen kuivanappailija vai oikeasti toipumisen tiellä?

Kävi minnesota hoidon ja jatkotapaamisissa. Kuten sanoin niin 7 vuotta on ollut kuivilla.