Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa entisen huumeaddiktin kanssa. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
30.12.2020 |

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, perheeseemme kuuluu 4-vuotias poika, mies ollut kuivilla huumeista ja rikollisuudesta 7 vuotta.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaisa pastori Neulakko kirjoitti:

Kuusitoista vuotta nappaillut aineita?!? Ja sä ihan oikeasti ajattelet, että kyllä tuosta vielä kunnon äijä tulee? Mieti nyt hyvänen aika realistisesti, mitä kaikkea ne aineet on ehtineet vaikuttaa sun sankarisi elimistöön ja ennenkaikkea pääkoppaan! Melkoisen aikapommin kanssa kuljet ja vielä lapsi piti hankkia. Ei taida sullakaan mansikat kukkia kesällä.

No tavalliset palstamammat ovat varmaan impanneet kaikki siivouskomeron pesuaineet läpi useampaan kertaan. Viesteistä päätellen

Itsekkin ihmettelen tätä rajua halveksuvaa suhtautumista entiseen narkomaaniin ja rikolliseen. Mihin hän enää halveksuntaasi tarvitsee? Hän on parantanut tapansa ja hänestä on tullut taas yhteiskunnan tuottava jäsen. Etkö haluakkaan oikeasti parantaa maailmaa vaan haluat mielummin syöstä ihmistä pohjalle? koska nämä halveksuvat kommentit kuulostaa vaan kiusaamiselta

Tosin mikään mua ei jaksa enää ihmisyydessä yllättää, luen päivästä toiseen mitä hirveimpiä lehtiotsikoita, olen kokenut kiusaamisen, olen kokenut sen kun edes vanhemmat ei anna lapselle sitä mitä pitäisi. Elämä ja maailma on niin kiero ja epäoikeudenmukainen paikka. Eikö teistä kukaan pysähdy miettimään omaa käytöstään!?

Vierailija
62/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttekö nistipataa?

Voin itseasiassa kertoa mitä reseptejä mun kokkauskirjasta löytyy, näitä syödään meidän perheessä :) jauhelihakastike ja spagetti, täytetyt pinaattiletut, mie goreng - indonesialainen nuudelipaistos, feta-jauhelihapyörykät muussi ja tzatziki, kananpojan kastike ja vihreitä papuja, tonnikalasalaatti, oliivi-mozzarellapasta, pinaattikeitto, savulohi salaatti, täytetyt parsa-paprikat, kananpojan wokki, tulinen kasviskeitto, naudanliha-nuudelipaistos, ratatouille, broileri-pestopasta, lohipihvit ja herkkusieni-papulisäke, perunasalaatti, thai red curry, lasagne, saaristolaissalaatti, italialainen munakoisovuoka, tomaatti-juustokeitto, tomaattinen lihapulla-pastasalaatti, tortillat, meetwursti-homejuustopizzapannari, tomaattinen kinkku-pastakeitto, broileri halloumisalaatti, välimerellinen munakas, pesto-mozzarellabroileria ja riisiä, kinkkukiusaus, lihapullat ruskeassa kastikkeessa, jauheliharisotto, tonnikala pasta, makkarakeitto, pizzapannari tonnikalasta, keltainen broileririsotto, vuohenjuusto-broilerisalaatti, mango-kanakookospasta, feta-pestorullat, maissikeitto, cheddar-pastasalaatti, nachovuoka, kukkakaaligratiini, rapurisotto, kasvispihvit ja jogurttikastike, suppilovahvero risotto, pehmeä sienikeitto, kolmen juuston kukkakaalirisotto, kalamureke ja kananmunakastike, pekoniset broilerirullat, kaalilaatikko ja puolukkahillo, parmankinkku fetapizzat, kanttarellimuhennos, kanaa kookoskastikkeessa ja riisiä, nakkikastike ja muussi, hampurilaiset, rapuja tomaattikastikkeessa, perunavelli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko teininä j ännätyttö ja tykkäsitkö jo silloin pahoista pojista?

Teininä yritin kyllä vetää koviksen roolia ja kiusasin jopa yhtä ihmistä josta en ole ylpeä, mutta olin myös itse kiusattu ja itseasiassa tutustuin mieheeni kun olin 15-vuotias ja hän 27-vuotias mutta meistä tuli sillon vaan ystäviä. Suhde aloitettiin kun olin 18-vuotias ja mies 30-vuotias. Lapsi syntyi kun olin 21-vuotias ja mies 33-vuotias. Nykyään olemme 25 ja 37 :) pahat pojat on kyllä aina vedonneet, kai ajattelen heitä vahvoina miehinä jotka kykenee suojelemaan perhettään myös fyysisellä väkivallalla.

Olet siis jännänainen.

Sovitaan niin

Vierailija
64/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö... Olenko sanonut haluavani kysyä jotain? Minkä ihmeen takia haluaisin kysyä ventovieraalta jotain? XDDDDDDDDDDDD Hävettääkö sinua tämä aloitus yhtä paljon kuin minua?

Ei hävetä tippaakaan että pystyin kertomaan tarinan että pohjalta voi nousta!

Vierailija
65/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusitoista vuotta nappaillut aineita?!? Ja sä ihan oikeasti ajattelet, että kyllä tuosta vielä kunnon äijä tulee? Mieti nyt hyvänen aika realistisesti, mitä kaikkea ne aineet on ehtineet vaikuttaa sun sankarisi elimistöön ja ennenkaikkea pääkoppaan! Melkoisen aikapommin kanssa kuljet ja vielä lapsi piti hankkia. Ei taida sullakaan mansikat kukkia kesällä.

No tavalliset palstamammat ovat varmaan impanneet kaikki siivouskomeron pesuaineet läpi useampaan kertaan. Viesteistä päätellen

Itsekkin ihmettelen tätä rajua halveksuvaa suhtautumista entiseen narkomaaniin ja rikolliseen. Mihin hän enää halveksuntaasi tarvitsee? Hän on parantanut tapansa ja hänestä on tullut taas yhteiskunnan tuottava jäsen. Etkö haluakkaan oikeasti parantaa maailmaa vaan haluat mielummin syöstä ihmistä pohjalle? koska nämä halveksuvat kommentit kuulostaa vaan kiusaamiselta

Tosin mikään mua ei jaksa enää ihmisyydessä yllättää, luen päivästä toiseen mitä hirveimpiä lehtiotsikoita, olen kokenut kiusaamisen, olen kokenut sen kun edes vanhemmat ei anna lapselle sitä mitä pitäisi. Elämä ja maailma on niin kiero ja epäoikeudenmukainen paikka. Eikö teistä kukaan pysähdy miettimään omaa käytöstään!?

Miten se, että on istunut kakkunsa ja ns parantanut tapansa, pyyhkii pois sen vääryyden jonka on uhrilleen tuottanut? Pitäisikö uhrin nyt huutaa hurraata tälle? Oletko itse anteeksi antavaa äiti teresaa kun sinulta ta petaa n läheinen tai omisuutesi varastetaan? Mitään muuta nämä rik⁰lliset ei ansaitse, kuin halveksintaa. Näin toimii universaali ymmärrys ainakin toisilla. Halveksinta on vähäisintä, ole siitä tyytyväinen.

Vierailija
66/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se, että on istunut kakkunsa ja ns parantanut tapansa, pyyhkii pois sen vääryyden jonka on uhrilleen tuottanut? Pitäisikö uhrin nyt huutaa hurraata tälle? Oletko itse anteeksi antavaa äiti teresaa kun sinulta ta petaa n läheinen tai omisuutesi varastetaan? Mitään muuta nämä rik⁰lliset ei ansaitse, kuin halveksintaa. Näin toimii universaali ymmärrys ainakin toisilla. Halveksinta on vähäisintä, ole siitä tyytyväinen.

No tarviiko sitä vääryyttä koko loppuikää muistella? Tiesitkö että viha ja katkeruus syö ihmistä sisältäpäin. Sen ymmärrän että jos läheisen menettää henkirikoksen takia niin niitä asioita ei pysty sopimaan kun toinen ei oo täällä enää sopimassa, mutta jos ei voi varkautta anteeksiantaa niin se on minun mielestä kohtuutonta. Varastelu oli typerää käytöstä mutta ei kuolemanvakavaa voi hellanletta. Minun universaali ymmärrys toimii silleen että jos ei ole tapahtunut mitään kuolemanvakavaa, raiskausta, hyväksikäyttöä, väkivaltaa niin kaikki sellaset teot voi anteeksiantaa ja jos sinä joskus olet varastanut jotain niin sen vois lukea samaan kuin että oot joskus puhunut seläntakana pahaa tai sulla kerran petti kännissä kontrolli ja petit... jos ei tämmösiä asioita pysty anteeksiantamaan niin kyllä elämä tulee olemaan vaikeaa

Ja tuskin sinäkään olet täysin synnitön. Joten heittäköön se ensimmäisenä kiven joka on täysin synnitön!

Enkä minä ota vastaan halveksuntaa ukostani kun hän ei tee enää mitään pahaa, on loistava aviomies, hyvä isä. Niin mulle on ihan turha siitä p-a-s-kaa jauhaa kun tiedän miten sydämellinen ihminen hän on!

Vierailija
67/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko mies käytti huumeita? Minkä ikäisenä aloitti? Kehittyikö miehen luonne nopeasti lopettamisen jälkeen? Yleensähän addiktit jämähtävät sille ikätasolle jolla aloittivat käytön.

Mieheni käytti huumeita 14-vuotiaasta 30-vuotiaaksi asti, joskus pieniä hetkiä raittiina, käyttö oli enemmän tai vähemmän, yhdessä vaiheessa onnistui piikittämisen lopettamaan kokonaan koska vankilassa addikteja pidetään potentiaalisena vasikkana. Vasta minnesota hoito auttoi kuiville ja maksoin sen hänelle. Mielestäni mieheni on ikäisensä tasolla ja uskallan jättää pojan hänen hoiviin yms

Sanoit, että suhde aloitettiin kun olit 18 ja mies 30-v. ja että juuri tuon ikäisenä mies pääsi kuiville. Olet siis alkanut maksaa hänen hoidoistaan ennen kuin teillä edes oli suhdetta ja olit itse alaikäinen. Mistä sait rahat hoitoihin ja missä asuit tuolloin?

Ei toki mahdoton ajatus, mutta muutamien ap: kommenttien perusteella sanoisin, että kyseessä provo, jolla yritetään väittää, että naiset haluavat vain pahoja miehiä. 

Vierailija
68/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuu kun elää yhdessä tikittävän aikapommin kanssa? Tiedäthän että ex-narkomaanit sortuvat huumeisiin ennemmin tai myöhemmin. Onko sulla valmis pakosuunnitelma tämän varalle?

Vierailija
69/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tarviiko sitä vääryyttä koko loppuikää muistella? Tiesitkö että viha ja katkeruus syö ihmistä sisältäpäin. Sen ymmärrän että jos läheisen menettää henkirikoksen takia niin niitä asioita ei pysty sopimaan kun toinen ei oo täällä enää sopimassa, mutta jos ei voi varkautta anteeksiantaa niin se on minun mielestä kohtuutonta. Varastelu oli typerää käytöstä mutta ei kuolemanvakavaa voi hellanletta. Minun universaali ymmärrys toimii silleen että jos ei ole tapahtunut mitään kuolemanvakavaa, raiskausta, hyväksikäyttöä, väkivaltaa niin kaikki sellaset teot voi anteeksiantaa ja jos sinä joskus olet varastanut jotain niin sen vois lukea samaan kuin että oot joskus puhunut seläntakana pahaa tai sulla kerran petti kännissä kontrolli ja petit... jos ei tämmösiä asioita pysty anteeksiantamaan niin kyllä elämä tulee olemaan vaikeaa

Ja tuskin sinäkään olet täysin synnitön. Joten heittäköön se ensimmäisenä kiven joka on täysin synnitön!

Enkä minä ota vastaan halveksuntaa ukostani kun hän ei tee enää mitään pahaa, on loistava aviomies, hyvä isä. Niin mulle on ihan turha siitä p-a-s-kaa jauhaa kun tiedän miten sydämellinen ihminen hän on!

En voi sille mitään että, näkemykseni ei miellytä, mutta, jätä nuo "synnittömien kivet" - jeesustelut sivistyneemmille.

Ja Mitäs siinä sitten reuhot, jos ukkosi niin loistava on. Ei ole epäilystäkään ettei hän olisi juuri sinulle sopiva.

Vierailija
70/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa ex-addikteja. On vain addikteja jotka ovat hetkellisesti kuivilla. Kannattaa lukea sitä ketjua, jossa opiaattiriippuvaiset kertovat miltä tuntuu olla ilman. Ikuinen tyhjiö ja kaipuu.

Vierailija
71/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A i k a p o m m i

Vierailija
72/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sairastanut sukupuolitauteja tai muita huumeiden käyttäjillä usein olevia tauteja? Missä kunnossa hampaat? Onko pää pehmeä?

C-hepatiitti hänellä oli mutta se on hoidettu, käyttää tekareita ja mieheni oli jo ennen huumeidenkäyttöä älykäs niin en sanois että pää on pehmeä huumeidenkäytön jälkeenkään. Jos ei olisi niin älykäs niin sitten se ehkä näkyisi enemmän.

Mistä lähtien C-hepatiitista pääsee eroon?

Vierailija
73/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko áhtéríin?

Vierailija
74/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä jokin koulutus ja onko ammatti? Näkyykä narkkaus naamasta?

Ammatti löytyy ja työelämässä on, komea myöskin, jos olette katsoneet Reindeerspottingin ja Lost Boysin niin kyllä Jani oli komea myös addiktiostaan huolimatta :)

En katsonut, kertoi niin kuvottavista miehistä..

No he on sitten sun mielestä kuvottavia ja varmaan rikosrekisteritön diplomi-insinööri ei ole :)

Seksiä ostava mies on, olipa Di tai narkki.