Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa entisen huumeaddiktin kanssa. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
30.12.2020 |

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, perheeseemme kuuluu 4-vuotias poika, mies ollut kuivilla huumeista ja rikollisuudesta 7 vuotta.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset on hyvät kumisaappaat metsässä kävelyyn?

Vierailija
2/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairastanut sukupuolitauteja tai muita huumeiden käyttäjillä usein olevia tauteja? Missä kunnossa hampaat? Onko pää pehmeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsekin jännänainen?

Vierailija
4/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työnantaja vaatia pitämään palkatonta vapaata?

Vierailija
5/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on hyvät kumisaappaat metsässä kävelyyn?

En tiedä, emme käytä kumisaappaita mutta lapselle olen ostanut prismasta ihan perus kumisaappaat kuraleikkeihin.

6/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huumeita miehesi käytti?

Vierailija
7/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
8/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko teininä j ännätyttö ja tykkäsitkö jo silloin pahoista pojista?

Vierailija
9/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sairastanut sukupuolitauteja tai muita huumeiden käyttäjillä usein olevia tauteja? Missä kunnossa hampaat? Onko pää pehmeä?

C-hepatiitti hänellä oli mutta se on hoidettu, käyttää tekareita ja mieheni oli jo ennen huumeidenkäyttöä älykäs niin en sanois että pää on pehmeä huumeidenkäytön jälkeenkään. Jos ei olisi niin älykäs niin sitten se ehkä näkyisi enemmän.

Vierailija
10/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko mies käytti huumeita? Minkä ikäisenä aloitti? Kehittyikö miehen luonne nopeasti lopettamisen jälkeen? Yleensähän addiktit jämähtävät sille ikätasolle jolla aloittivat käytön.

Vierailija
11/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä jokin koulutus ja onko ammatti? Näkyykä narkkaus naamasta?

Vierailija
12/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat jännänaisella varmaan rikollista? Ei, minulla ei ole rikosrekisteriä tai päihdeongelmaa. Itseasiassa pidän jopa parempana että addiktilla on tälläinen kumppani koska hän saa parhaiten tuettua raittiiseen elämäntyyliin! Olemme nykyään molemmat raittiita, paitsi mies kyllä polttaa tupakkaa, mutta ei käytä mitään päihdyttäviä aineita kuten alkoholia ja huumeita.

Vierailija
13/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa edullisimmat pakastemansikat?

Mun mies on istunut linnassa kolmesti ja vetänyt kamaa, mitä sitten? Hiton hyvä mies on ❤️

Vierailija
14/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko työnantaja vaatia pitämään palkatonta vapaata?

Palkattomasta vapaasta sopiminen on aina vapaaehtoista.

Vierailija
15/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Piri ja subu pääasiassa iv-käyttönä, on se koniakin joskus kokeillut.

Vierailija
16/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat jännänaisella varmaan rikollista? Ei, minulla ei ole rikosrekisteriä tai päihdeongelmaa. Itseasiassa pidän jopa parempana että addiktilla on tälläinen kumppani koska hän saa parhaiten tuettua raittiiseen elämäntyyliin! Olemme nykyään molemmat raittiita, paitsi mies kyllä polttaa tupakkaa, mutta ei käytä mitään päihdyttäviä aineita kuten alkoholia ja huumeita.

Eikös tuo ole aika kliseinen asetelma, kilttityttö toimii poahismiehen pelastajana?

Vierailija
17/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Piri ja subu pääasiassa iv-käyttönä, on se koniakin joskus kokeillut.

Miksi kuulostat siltä, että olet ylpeä miehesi narkkaamisesta?

Haluat nostaa sitä esille ja jauhaa siitä vielä 7 vuoden raittiina olin jälkeen, onko narkkaustausta sinulle tärkeä ominaisuus miehessä?

Vierailija
18/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä yritin kyllä vetää koviksen roolia ja kiusasin jopa yhtä ihmistä josta en ole ylpeä, mutta olin myös itse kiusattu ja itseasiassa tutustuin mieheeni kun olin 15-vuotias ja hän 27-vuotias mutta meistä tuli sillon vaan ystäviä. Suhde aloitettiin kun olin 18-vuotias ja mies 30-vuotias. Lapsi syntyi kun olin 21-vuotias ja mies 33-vuotias. Nykyään olemme 25 ja 37 :) pahat pojat on kyllä aina vedonneet, kai ajattelen heitä vahvoina miehinä jotka kykenee suojelemaan perhettään myös fyysisellä väkivallalla.

Vierailija
19/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä yritin kyllä vetää koviksen roolia ja kiusasin jopa yhtä ihmistä josta en ole ylpeä, mutta olin myös itse kiusattu ja itseasiassa tutustuin mieheeni kun olin 15-vuotias ja hän 27-vuotias mutta meistä tuli sillon vaan ystäviä. Suhde aloitettiin kun olin 18-vuotias ja mies 30-vuotias. Lapsi syntyi kun olin 21-vuotias ja mies 33-vuotias. Nykyään olemme 25 ja 37 :) pahat pojat on kyllä aina vedonneet, kai ajattelen heitä vahvoina miehinä jotka kykenee suojelemaan perhettään myös fyysisellä väkivallalla.

Surullista että teillä on noin iso ikäero.

Vierailija
20/74 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä slummissa te elätte, jos pitää pelätä fyysistä väkivaltaa :D kuulostat siltä että olet jäänyt sinne 15-vuotiaan tasolle.