Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (581)

Vierailija
41/581 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään täällä on paljon negatiivisia kokemuksia. Itse laitoin elokuun lopussa Emmyyn myyntilaatikon kautta kolme kassillista vaatteita hyvin pakattuna, omat yhteystiedot mukana selkeästi. No, nyt puolitoista kuukautta myöhemmin niistä vaatteista perille on kuulemma tullut vain yksi kassillinen ja kaksi muuta ovat kadonneet. Tietenkin kadonneita ovat juuri ne kassit, joissa oli parempia vaatteita, mm. jakkupukuja ja kalliin merkkinen mekko. Jäljelle oli jäänyt yksi kassi, josta kuulemma laittavat myyntiin yhden tuotteen ja loput kolme palauttivat. En tiedä miksi, mielestäni näissä ei ollut mitään tahroja. Farkut näyttävät vähän kuluneilta, mutta se on ko. housujen ominaisuus... Kyllä harmittaa.

Vierailija
42/581 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahankaytetty.fi on paaaaaaaaaaljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/581 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri palautetta Emmylle, kokemus huono. Osa äysin uusista , käyttämämistä kengistä alennettiin naurettavaan hintaan jne.  Myyntini oli noin 100 € ja siitä sain vain 17 € tililleni kaikkien kulujen ja provikan jälkeen. Oli viimeinen kerta sinne laittaa, parempi Facebook,Tori  jne  viedä kirppikselle ja välttyä ryöstöltä.

Vierailija
44/581 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt olen minäkin myyjänä. Laitoin toisen kerran nyt heille myyntiin vaatteita, kolmatta kertaa ei tule. Ekalla kerralla kyllä ihmettelin, kun käyttämätön, laput kiinni oleva mekko oli hylätty. Syynä että olisi reikä ollut. Ajattelin että ehkä sitten kissa on päässyt kynsimään, vaikken tosiaan mitään reikää itse huomannut. Harmitti, mutta pitkän ajan jälkeen ajattelin kokeilla uudestaan myyntiä. Moni lähettämistäni vaatteista hylättiin. Erikoisimpana mm.yhdet miesten merkkihousut, jotka ostin hetki sitten heidän kauttaan. Olivat miehelle pienet, joten muistaakseni ei niitä käyttänyt tai korkeintaan muutaman kerran. Eivät päätyneet myyntiin koska kuulema kulumaa. Rastitin kohdan myyntiin päätymättömät hyväntekeväisyyteen, ja nyt siellä on sitten mennyt (toivottavasti sinne ) useampi aivan hyväkuntoinen tuote, jonka ilman muuta oletin päätyvän myyntiin, ja joista voisin jotain tienata. Ostajana olen ollut ihan tyytyväinen, mutta näin myyjänä kyllä harmittaa osa vaatteista joita menin tuonne lähettämään ja jotka hylättiin, olisin myynyt muualla mutta eipä tullut mieleen että näin kävisi.

Vierailija
45/581 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui silmään Emmy-ketju. Aihe itselle ajankohtainen. Pussissa lähetettävät sileät tuotteet rypistyvät matkalla. Sitten emmyläiset ottavat henkarin ja näpsäisevät huonolaatuisen kuvan ryppykasasta.

Eihän ne saa tuolla konstilla mitään kaupaksi. Aivan kammottavia myyntikuvia.

Miksei ne investoi höyrykaappiin? Ja valokuvaajaan? Alkaisi tuottoakin tulla.

Vierailija
46/581 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä laita emmyyn enää mitään myyntiin.En ole saanut yhtään tuottoja vaikka 4 vaatetta on myyty.Kulut vaan lisääntyy ja myyntihinnat alenee.Taitavat itse ottaa parhaat.

Vierailija
47/581 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Emmystä sekä hyviä että huonoja kokemuksia ostajana, ja huonoja kokemuksia myyjänä.

Myyjälle: Jos haluat tuotteistasi hyvän kauppahinnan, myy muualla! Emmyllä on tosi huonot katteet, jos tuotteet ovat alle 50€ arvoisia. Lisäksi maksat jokaisesta tuotteesta 1,30€ käsittelykulun. Vähänkin huonokuntoiset vaatteet eivät päädy myyntiin.

Ostajalle: Välillä loistaviakin hyväkuntoisia löytöjä tarjolla, jos on heti tuotteiden lisäyksen jälkeen skarppina. Hinta-taso on toki monilla tuotteilla turhankin kova. Toimitus ja palauttaminen laskutetaan ostajalta (toimitus alle 89€ tilauksiin), noin 11€ per toimitus. Vaatteiden kunto vaihtelee merkittävästi, luokituksesta huolimatta, ja välillä on mahdotona tulkita tuotteiden kuntoa kuvauksesta. Itselle negatiivisin asia on tuotteiden haju; paketti haisee aina hajuvedelle. Täällä allergiakodissa myös hajuvedelle haisevat vaatteet joutaisivat pois myynnistä. Lisäksi, paketti haisee aina samalta hajuvedelta, joten ihmettelen, että onko Emmyn varastolla tapana "freesata tuotteita" hajuvedellä.

Vierailija
48/581 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin emmystä kaksi takkia, jotka olivat täysin väärän kokoisia. Päätin, että myyn ne takaisin Emmyyn. En siis lainkaan käyttänyt takkeja tässä välissä ja ne menivät Emmyyn myyntiin täysin samassa kunnossa kuin missä ne myytiin minulle. Ne hylättiin eikä laitettu myyntiin :D.

En enää ikinä asioi kyseisessä yrityksessä.

Vierailija
49/581 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia myös täällä. Ostin tuotteita, ja koitin kysyä pitkälle venyneestä toimituksesta. Asiakaspalvelu vastasi ihan höpöjä että ei voida antaa alennusta, vaikka olin kysynyt petuskysymyksen palaituksesta!

Yllätyin myös kun sain postissa takaisin yhden myyntiin lähettämäni silkkipaidan. Olin pitänyt sitä pari kertaa: ei tahroja, ei suuria ryppyjä, mutta ei kelvannut. Maksan sitten tosta postikulut.

Onneksi on kilpailijoita.

Vierailija
50/581 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaksi kassillista vaatteita ja kenkiä  myyntiin ja kesti 1,5 kk ennenkuin ne ilmestyivät Emmyn sivuille. Käyttämättömissä kengissä luki , että niissä on pientä kulumaa pinnassa ja täyspitkät housut oli luokiteltu capreiksi .... Taisi olla tässä mun kaksi asiointikertaa samalla kerralla: eka ja viimeinen

Vierailija
51/581 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sattui outo tapaus jokunen vuosi sitten Emmyllä. Tyttöjen kerran häissä morsiustyttönä käytetty vaaleanpunainen arvokas löjuhlavaatteiden liikkeestä ostettu unelmajuhlamekko ei tullut myyntiin ollenkaan ja sitä sai kissojen ja koirien kanssa kysellä. Lopulta se tuli myyntiin, kun kesäsesonki oli jo ohi! Miten se jostakin löytyi? Selitykset olivat epämääräisiä ja tapaus oli outo. Epäilen suuresti, että joku henkilökunnasta hyödynti mekkoa itse kesän juhlissa. Voin olla tietenkin väärässä kun, mutta hyvin outo tapaus. Mekko oli lähettämistäni vaatteista ylivoimaisesti arvokkain ja paras, mutta otin riskin.

Vierailija
52/581 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja kokemuksia myös täällä. Ostin tuotteita, ja koitin kysyä pitkälle venyneestä toimituksesta. Asiakaspalvelu vastasi ihan höpöjä että ei voida antaa alennusta, vaikka olin kysynyt petuskysymyksen palaituksesta!

Yllätyin myös kun sain postissa takaisin yhden myyntiin lähettämäni silkkipaidan. Olin pitänyt sitä pari kertaa: ei tahroja, ei suuria ryppyjä, mutta ei kelvannut. Maksan sitten tosta postikulut.

Onneksi on kilpailijoita.

Minkä nimisiä ne kilpailijat on?

Vierailija
53/581 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myydä merkkituotteey itse kansainvälisillä nettikirppiksillä, saat parhaat rahat.

Antaisitteko vinkkiä hyvistä kirppareista?

Vierailija
54/581 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt vaatteita myyntiin, joista osaa ei näy Emmyn sivuilla. Missä vaatteeni ovat? Kyselin, mutta vastaus koski vaatteita, jotka olivat jo Emmyn sivuilla myynnissä! Eikö siellä ymmärretä suomen kieltä, vai mistä on kysymys? Vaatteet ovat täysin ehjiä, kerran tai pari päällä olleita, vain pieneksi jääneitä. Onko pitkäkyntisillä osuutta asiaan?

Vierailija
55/581 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt vaatteita myyntiin, joista osaa ei näy Emmyn sivuilla. Missä vaatteeni ovat? Kyselin, mutta vastaus koski vaatteita, jotka olivat jo Emmyn sivuilla myynnissä! Eikö siellä ymmärretä suomen kieltä, vai mistä on kysymys? Vaatteet ovat täysin ehjiä, kerran tai pari päällä olleita, vain pieneksi jääneitä. Onko pitkäkyntisillä osuutta asiaan?

Lähetä sähköpostia ja laita kysely myös sivujen chatin kautta. Heillä on velvollisuus antaa selvitys hylätyistä ja hylkäyksen syystä. Eikä liirum-laarum selityksiä tarvitse hyväksyä.

Siellä tuntuu olevan virolaisia työssä, eivät ymmärrä kysymyksiä. Vastaavat mitä sattuu, yleensä sellaista mitä ei ole kysyttykään.

Vaatteita laitetaan vääriin kategorioihin ja väärillä mitoilla ym tiedoilla. Eikö lähettäjät tarkasta tietojen oikeellisuutta.

Emmyn taru kuluttajien myyntipaikkana taitaa olla hiipumassa. Jatkuvasti houkutellaan myymään  ilmaisilla lähetyskustannuksilla. Myyvät nykyään enempi noita kauppojen ylijäämätuotteita ylihintaan.

Kehuvat myyvänsä 80% tuotteista.  Juu, menevät kaupaksi loppumetreillä -60% + ylimääräinen -20% päälle. Eli et saa alunperin alle 30€ tuotteesta itsellesi senttiäkään, kun myydään lopuksi alle 6 eurolla.

Sitten vielä Ukrainalle myyntituottosi haluavat lahjoittaa. Paljonkos Emmy lahjoittaa, ei sentin senttiä!!

Vierailija
56/581 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin kivat unisex korolliset sandaalit.

Löytävät varmasti ostajan ;)))))))

https://store.emmy.fi/products/marco-tozzi-korolliset-sandaalit-40-must…

samoin nämä saappaat

https://store.emmy.fi/products/caprice-saappaat-40-musta-id1190595

Vierailija
57/581 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet saaneeksi kaupaksi tuotteen. 5-6 viikon kuluttua -----> palautettu!!!!

Siis panttaavat palautuksia, kunnes palauttaja alkaa kysellä. Tämän huomasin, kun itse palautin tuotteen.

Tuonkin ajan tuote on poissa myynnistä..

Vierailija
58/581 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vaatteista puuttui, kun tiedustelin, missä ne ovat, vastattiin, että housujen saumassa oli reikä (uudet!) ja puserossa tahra, sekä merkki ei hyväksyttävä. (Oli muuten myynnissä sivuilla saman merkkinen vaate). Ei todellakaan ollut tahrainen! Jos olisi ollut niin, en olisi lähettänyt. Suututtaa kamalasti, kun vahingossa vielä laitoin ruksin hyväntekeväisyys-kohtaan. Todella, todella epäluotettavaa toimintaa.

Vierailija
59/581 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin myytäväksi laukun, joka ei koskaan ilmestynyt myyntiin. Miten menisi kaupaksi kun ei edes ole myynnissä?

Pahinta oli täydellinen kommunikoinnin puute. Asiallista olisi ottaa jotain yhteyttä, kun tavara on saapunut perille ja hylätty / laitettu myyntiin, samoin jos se menee / ei mene kaupaksi. Mutta ei ensimmäistäkään yhteydenottoa, EI YHTÄÄN MITÄÄN! En siis tiedä, tuliko lähetykseni koskaan perille ja mitä sille tapahtui. Sinne meni käyttämätön laukku.

Ei ikinä enää tuota puljua.

Vierailija
60/581 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin guessin laukun, siinä oli hintalappu kiinni mutta TADAA kyljessä pieni reikä. Laukku oli alessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän