Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli työkkärin tätiltä puhelinsoitto kerran 3. kkdessa!!!!!!!!

Vierailija
14.05.2024 |

taas "päivitettiin" tietoja eli kaikkee turhaa muka työhakemista, miksi näitä soittoja tehdään?

kuinka monelle työttömälle tarvitaan kuinka paljon asiakaspalvelijoita ja soittoja ja mitähän sekin maksaa valtiolle?

varmaan miljoonia vuodessa!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten itse haluaisit ratkaista asian? Vastikkeetta? Olla vaan ja lauleskella. 

Vierailija
2/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- joo mä hajen töitä kuten ennennin, 

-joo hyvä päivitetään tähän sitten työnhakua että haet töitä ja muuta paskaa....tv virkailija

- hyvää jatkoa soitellaan sitten taas 3 kk päästä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään työkkäriin oikein paikan päälle. Niin vee turhaa kuin olla ja voi. Olet työtön haet töitä et saa töitä blaa, blaa. Puolimiljoonaa työtöntä osallistuu tähän leikkiin. 

Vierailija
4/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 000 työtöntä ja kaikille sama ruljanssi ja pelleily. arvaa montako työtuntia ja virkailijaa tämä Orvon leikki maksaa yhteiskunnalle?

enemmän kuin se, että eläkeläisille ei makseta eläkettä ulkomaille

Vierailija
5/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on misteriön suuripalkkaisten talousnerojen ja Kokopersujen puoluetomitsijoiden ideaa. Kumpikaan ryhmä ei ole eläissään tehnyt oikeaa työtä, vaan pyöritellyt papereita suhteilla järjesteyissä köyhien kepittämisviroissa.

Vierailija
6/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ihmettelin että miksi ei tällä kertoo etukätteen varoiteltu millon tuleepi soitto? ennen tuli aina etukäteen tekstari ja maili ja kerrottiin aika milloin soitto tulee. nyt ei tiedä milloin ne soittaa ja onko slloin edes Suomessa! stana!

Vierailija
7/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon tulee ruoskia ja nöyryyttää, että töihin meno tuntuu taivaalliselta.

Ja näin on hyvä.

Vierailija
8/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole työkkäristä soitettu 5 vuoteen vaikka olen ollut työtön 8 vuotta. Ei ne uskalla soittaa koska olen tehnyt monesta virkailijasta valituksia ja yhden haastoin oikeuteenkin. Saan varmasti olla rauhassa vielä 5 vuotta.

Vierailija
9/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole työkkäristä soitettu 5 vuoteen vaikka olen ollut työtön 8 vuotta. Ei ne uskalla soittaa koska olen tehnyt monesta virkailijasta valituksia ja yhden haastoin oikeuteenkin. Saan varmasti olla rauhassa vielä 5 vuotta.

Oikea asenne. Jos useampi toimisi samoin niin hommaan voisi tulla jotain järkeä.

Vierailija
10/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittoja tulee jatkossa 2 päivässä, ensimmäinen klo 07:00 aamulla ja toinen klo 17:00 iltapäivällä. Ensimmäisessä soitossa käydään läpi työllistymiseen johtavien toimien osalta päiväsuunnitelma alkavan päivän osalta, ja jälkimmäisessä soitossa tarkistetaan ja kirjataan kyseisen päivän aikana tehdyt toimenpiteet. Haastattelut ja kirjaamiset suorittaa tekoäly. Järjestelmä tulee käyttöön 2024/2025 vuodenvaiheessa.

Vierailija
11/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos olet työtön jos YKSI puhelu KOLMEN KUUKAUDEN välein tuottaa noin paljon tuskaa.

Vierailija
12/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kai alkaneet soittelemaan tänä vuonna tiheämmin. Aiemmin soitto tuli kerran puolessa vuodessa. 

Itselläni aika lailla läpihuutojuttu, turhaa byrokratiaa mutta sujuu kyllä nopsaan ne puhelut. Olen ollut vuosia osa-aikatyössä ja tässä iässä tuskin kokopäivähommia saan, kun eläkeikä kolkuttelee jo ovelle. Täytyy olla tyytyväinen nykyiseenkin työhön.

Olen työnhakijana, koska muutamana kuukautena vuodesta töitä voi olla vähemmän niin saatan mahdollisesti saada muutaman satasen soviteltua päivärahaa

Haen vähintään yhtä paikkaa kolmen kuun aikana ja kirjaan tiedon työkkärin sivuille. Ei ole vielä tullut haastattelukutsuja, vaikka sellaisia paikkoja haen, mihin uskoisin itselläni olevan realistiset mahdollisuudet.  Useampi ammatti itselläni kuitenkin 

Vierailija
13/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TäDiltä! Vi tun Urpous leviää... Orpo, Orvolta, Orvolla, jne. kun on nimisanasta kysymys  jolla on merkitys. Miksi tällekin suomenkielen raiskaajalle on vain annettu periksi?

Vierailija
14/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos olet työtön jos YKSI puhelu KOLMEN KUUKAUDEN välein tuottaa noin paljon tuskaa.

Minä en ainakaan ole suostunut tapaamaan työkkäriä kuin kerran vuodessa. En vastaa puheluihin keneltäkään sossuilijoilta.

Vierailija
15/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä loppui nuo soitot 3 kuukauden jälkeen. 

Vierailija
16/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo sen virkailijan vika, se tekee vaan töitään koska jollain pitää elää. Luultavasti yhtä paljon ärsyttää häntä kuin sinuakin se että piti soittaa mikäli olet oma-aloitteinen työnhakija jonka tilannetta ei voi mitenkään edistää. Kohdistakaa vihaisuus muihin kuin syyttömiin virkailijoihin, he ovat vain ihmisiä. Tämä etenkin tuolle ajattelemattomalle joka tehtailee ilmoituksia viattomista virkailijoista. :( 

Vierailija
17/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian raskasta vastata puhelimeen kerran kolmessa kuukaudessa, niin kuinkahan sä rassu selviäisit oikeissa töissä.

Vierailija
18/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Oon 63, 50% Ove, eläke reilun vuoden päästä, oon töissä touko- syyskuut... niin vaan tuli tekstari, että te soittaa torstaina, vastaathan puheluun blaablaablaa

Vierailija
19/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D hyvä sinä. Jatka samaan malliin

Vierailija
20/52 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500 000 työtöntä ja kaikille sama ruljanssi ja pelleily. arvaa montako työtuntia ja virkailijaa tämä Orvon leikki maksaa yhteiskunnalle?

enemmän kuin se, että eläkeläisille ei makseta eläkettä ulkomaille

Tämä oli kylläkin edellisen hallituksen keksintö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän