Puolison lihominen
Te joiden puoliso on lihonut vuosien varrella huomattavasti, miltä tilanne teistä tuntuu ? Elättelettekö toiveita puolison laihtumisesta?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Läski
Missä????
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:48"]Kuinkakohan yleistä se on? Epäkunnioittava temppu. Ap
[/quote]
Epäkunnioittava temppu? Oletko tyhmä?
[/quote]
En ole. On epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan lihoa. Ap
[/quote]
Täysin samaa mieltä ap:n kanssa, hän ei ole tyhmä. Minäkin pidän linjoistani huolen ja samaa odotan myös puolisoltani. Nämä asiat puhuttiin läpi ennen papin aamenta ja se pitää.
[/quote]
Jos paino on teille tärkein asia parisuhteessa, niin tärkeä, että sen vuoksi jopa jätätte puolisonne, olette niin iljettävän pinnallisia ihmissaastoja, että kiitän onneani, etten minun tarvitse sellaisten psykopaattien kanssa olla
En rakastunut lihavaan.
Vierailija kirjoitti:
Läski vaimo
Hyvä vaimomaku siis sinulla 🥰
Itse lihoin pahasti, sellaisen 25 kiloa. Olen mies. Ei vaimo sanonut mitään, mutta seksi kyllä lopahti. Älysin ottaa itseäni niskasta kiinni ja laihdutin 20 kiloa. Selvästi vaimo tykkää vaikka ei myönnä. Uskoisin että hänelle on sanottu jotakin lihomisestani, ei vaan ole kertonut minulle mitään. Se on varmasti loukannut häntä. Toisaalta häntä varmaan myös harmitti kun muotoni muuttui. Itse hän on pitänyt huolen itsestään. Minä mokasin, mutta korjasin asian.
Vierailija kirjoitti:
Läski vaimo
11 vuotta vanha ketju, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski vaimo
Vinoon kasvanut vikapää valehtelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski vaimo
Pertti?
Onko sulla uimaessu päällä?
Meillä yritetty jo vuodesta 2016,eli ei tuo tule koskaan laihtumaan, kun ei pysy dieetissä!