Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, näin saat naisen

Vierailija
22.01.2026 |

Alkaa kyllästyttää tää jankkaaminen. Miehet ei vaan halua tajuta, miten sen naisen saisi.

Tää ketju kertoo sen. Miehet, älkää vaivautuko, nyt me naiset kerromme tässä, miten sytyttää kiinnostus ja ylläpitää se!

Mä aloitan:

- hanki oma elämä, älä elä naisen kautta

- älä takerru (kommentoi / tykkää joka postausta, viestittele aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Anna happea!)

- tiedä, mitä haluat ja pysy siinä

- kanna vastuu elämästäsi, äläkä syytä muita vastoinkäymisistäsi

- Sano mitä ajattelet, älä sitä mitä oletat naisen haluavan sun sanovan

- tee päätöksiä, älä aina vaadi naisen päättävän missä treffit ja mitä tehdään

- uskalla näyttää tunteesi ja opettele sanoittamaan ne.

- kiteytettynä: ole aikuinen, älä huomiota kerjäävä pikkupoika

Naiset, jatkakaa listaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Luulen myös että alkusetit pitää olla kunnossa eli talous, komeus, työpaikka, koulutus ja muut kuviot.

Vierailija
2/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Luulen myös että alkusetit pitää olla kunnossa eli talous, komeus, työpaikka, koulutus ja muut kuviot.

Taisi olla miehen vastaus, joten ei lasketa. Tottakai kuuluu olla oma talous kunnossa, että elättää itsensä! Oli se sitten työ, firma, sijoittaminen, ihan sama. Kunhan itsensä elättää! Ammatilla ei naisen kannalta ole niinkään väliä. Ei tarvii olla edes koulutettu, kunhan yleissivistys ja käytöstavat ei aiheuta myötähäpeää. Komeus taas on katsojan silmissä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin, että on ylpeä siitä, mitä on saavuttanut. Vaikka se oma kämppä olisi perus kaksio, sen eteen on tehty työtä ja siitä saa olla ylpeä. Jos itse väheksyy sitä, mitä on saanut haalittua kasaan, ei se naisestakaan tunnu kauhean hohdokkaalta. Just tää iänikuinen "mutta kun oon vaan amiksen käynyt". On se jotain! Ja ne ammattinsa osaavat ovat oikeasti aika hot!

Vierailija
4/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en viitsi edes lukea. Ihme pelaamista. Ei ole noin vaikeaa. Nainen

Vierailija
5/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua omistaa naista. Vain harrastaa seksiä naisen kanssa. 

Vierailija
6/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin, juo viinaa , arvostele ja hauku naisia. Se on paras tapa saada naisiaa.

Vierailija
7/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä neuvoja. Niistä ei vaan ole mitään hyötyä, jos mies on ruma, lyhyt, työtön tai köyhä.

Vierailija
8/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niistä ei vaan ole mitään hyötyä, jos mies on ruma, lyhyt, työtön tai köyhä."

No ei ainakaan jos jää vellomaan siihen että ei kelpaa.

Vierailija
9/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä mutta otsikko on harhaanjohtava. Näin PIDÄT naisen olisi ehkä osuvampi tjsp. 

Vierailija
10/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niistä ei vaan ole mitään hyötyä, jos mies on ruma, lyhyt, työtön tai köyhä."

No ei ainakaan jos jää vellomaan siihen että ei kelpaa.

Niinpä. Se sanottiin jo, että omanarvontunto on yksi vetovoimatekijä.

Vierailija
11/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan sovinnollisuus on huono piirre miehessä parisuhdemarkkinoilla. Ikävä kyllä ihminen joka ei ole sovinnollinen on usein liikaa sen vastakohta eli itsekeskeinen ja töykeä. Tällainen mies täyttää monen naisen toivomuksen siitä, että miehestä on hänelle vastusta.

Sitten suhteen kehittyessä valitetaan kun toinen ei huomioi, välitä eikä osoita läheisyyttä, ja ne tarpeet yritetään täyttää muualta. Vaikka juuri ne piirteet olivat perimmiltään ne samat, jotka vaadittiin jotta ihastusta alun perin tunsi.

Mutta tältäkin pohjalta aloittajan havainnot ovat ihan oikeita. Parhaiten mies pärjää vetämällä tarkoituksella kaikki nuo överiksi tilaisuuden tullen: aloittaa väittelyitä turhista aiheista, dissata toisen makua ja mielipiteitä, ja hankkia oma elämä eli keskittyä omaan työhön, kavereihin ja harrastuksiin. Ne aiheuttavat naisissa sopivassa määrin epämukavuusväreitä. Turvalliseen ei ihastu kukaan.

Vierailija
12/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on naisten valintakriteereissä paradoksaalista.

Jos mies ottaa naisen huomioon tiedustelenalla, mihin nainen haluaisi mennä esimerkiksi treffeillä, naisen johtopäätös on että mies on mielistelevä, ei osaa johtaa, ei pysty tekemään päätöksiä.

Deittailussa menestyy mies, joka ei kysele naiselta mihin mennään vaan päättää itse. Sitten parisuhteessa nainen ihmettelee ja valittaa, kun mies ei huomioi hänen mielipiteitään ja tunteitaan. No ei kai se huomioi, kun valintaprosessi on rakennettu siten, että se karsii pois naisen mielipiteet huomioivat miehet.

Vierailija
13/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä naisella teen? Yksin selviää paljon paremmin.

Vierailija
14/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole persu tai muu vihapuhuja. Kunnioita naisen tunnepääomaa ja vahvista omia tunnetaitojasi. Muista että patriarkaatin edustajana olet etuoikeutettu.

Vierailija
15/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman naista et voi saada lapsia. Nainen on lisääntymisen ja siten koko yhteiskunnan jatkuvuuden portinvartija.

Vierailija
16/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman naista et voi saada lapsia. Nainen on lisääntymisen ja siten koko yhteiskunnan jatkuvuuden portinvartija.

Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä. Hyvä vaan ettei lisäännytä.

Vierailija
17/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tämä ketju ei ole sinulle. Mutta ainakin nuo, jotka vääntävät 20 ketjua päivässä siitä, kuinka "tavallinen mies ei saa naista" voisivat hyötyä vinkeistä. (No, ainakin teoriassa.)

Vierailija
18/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviä neuvoja. Niistä ei vaan ole mitään hyötyä, jos mies on ruma, lyhyt, työtön tai köyhä.

Tai kiltti...

Vierailija
19/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas oletetaan että nainen on feministi ja vasemmistolainen? Iso osa naisista ei ole.

Vierailija
20/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tee päätöksiä, älä aina vaadi naisen päättävän missä treffit ja mitä tehdään

Treffailin joku aika sitten naisen kanssa, ja ehdotin melkein mitä vaan, se ei kelvannut mutta aina tuli vastaehdotus. Olisiko minun pitänyt sanoa, ettei kelpaa minulle, vaikka oikeasti kelpasikin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän