Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flunssassa, ei peru UV juhlia

Vierailija
29.12.2020 |

Ihan karsea tilanne. Mies on todella flunssassa - räkää, tukossa ja yskä. Ei ole koronaa hänellä omien sanojensa mukaan ,testissä ei ole käynyt. Ei anna perua uuden vuoden juhlia joihin tulossa sukua 3 eri paikkakunnalta.

Mitä teen? Ilmoitanko vieraille että mies on sairaana ja pilaan oman uuden vuoden vai yritätkö vain sulkea nyt tämän asian mielestäni ?

Yritin selittää miehelle , että uskoisin myös hänellä olevan jotain muuta sairautta kuin korona - mutta sukulaisissamme on mm. alojen ihmisiä jotka joutuvat jäämään pois työstä vaikka olisikin vain tavan flunssa. Ja vaikka kävisivät testissä eivät voi tehdä oireisena töitä tavallisessakaan flunssassa. Mies suuttui eikä antanut edes selittää loppuun.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on peruttava. Ei tarvitse olla idiootti.

Vierailija
2/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sukulaisia aloilla yrittäjinä eli sairastaminen aiheuttaa aina suoria tulonmenetyksiä. . Mies ei ymmärrä. Pakko antaa periksi ja sulkea pois mielestä tämä ja uskoa miestä että hän ei ketään tartuta tai ole sairas.

Hän väittää näin kiven kovaan ja en pysty väittämään vastaan. Noloa kun vieraat tulevat ja varmasti kuulevat miehen äänestä että on sairaana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tällä kertaa. 0/5

Vierailija
4/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruttava nämä juhlat, vuoden päästä sitten uudestaan.

Vierailija
5/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on pahoinpitelyä toisia kohtaan, ellei peru.

Vierailija
6/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimi on tuossa että käy edes testissä. Testissä pitäisi käydä flunssassa vaikka ei olisi juhlia tulossa. En ymmärrä miksi se koronatestiin meno on joillekin niin ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Vierailija
7/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat peruttava.

Mies testiin.

Vierailija
8/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimi on tuossa että käy edes testissä. Testissä pitäisi käydä flunssassa vaikka ei olisi juhlia tulossa. En ymmärrä miksi se koronatestiin meno on joillekin niin ylitsepääsemättömän vaikeaa.

En ymmärrä minäkään, itse olen käynyt kahdesti.

Mieheni on tällainen. Hänen maailmassaan musta muuttuu valkoiseksi. Tänään se on tämä flunssa, huomenna jokin muu asia. Näitä asioita on niin paljon että en jaksa taistella joka asiasta.

Ap

Vierailija
9/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru itse. Jos mies siitä suuttuu, niin suuttukoon. Pilalla uusivuosi olisi siinäkin tapauksessa, että vieraat tulevat hankkimaan teiltä taudin ja itse vain seisot vieressä tumput suorina.

Vierailija
10/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska että joku todella luulee ettei tämä ole totta!

Niin, aika uskomattomalta se minustakin kuulostaa, että olen osallisena tällaisessa elämässä.

Ap

Vierailija
11/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä lapsellinen ukko sulla, mistä te löydätte noin pöljiä ukkoja?

Vierailija
12/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa trolliamme. Ihanko tuossa tilanteessa puoliso ei peruisi kutsuja, vaan tulisi vauva-palstalle äimistelemään. Ei kukaan käyttäytyisi noin.

Vierailija
13/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja siihen päälle vielä melanooma UV-juhlista!

Vierailija
14/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituksesta.

Vierailija
15/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat ehdottomasti vieraille! Saavat sitten itse päättää, uskaltavatko tulla.. Suuttuisin ihan hirveästi, jos minut pyydettäisiin kylään ja sitten isäntäväki olisi flunssassa.

Vierailija
16/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peru itse. Jos mies siitä suuttuu, niin suuttukoon. Pilalla uusivuosi olisi siinäkin tapauksessa, että vieraat tulevat hankkimaan teiltä taudin ja itse vain seisot vieressä tumput suorina.

Totta.

Mies vaan tietää että kun jankkaa minulle tarpeeksi että minä olen väärässä ja minä ylireagoin, en pysty perumaan. Tai perun ja jään murehtimaan asiaa pitkäksi aikaa koska ”tein väärin. ” Ja koko asiasta jää häpeä ja ahdistus pitkäksi aikaa, kun olen tuottanut pettymyksen kaikille yms.

Ap

Vierailija
17/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi tavallinen flunssa ei ole hyvä tartuttaa muita . Kieltäydy osallistumasta moiseen, voit myös ottaa vieraisiin yhteyttä ja kertoa tilanteen.

Vierailija
18/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska että joku todella luulee ettei tämä ole totta!

Niin, aika uskomattomalta se minustakin kuulostaa, että olen osallisena tällaisessa elämässä.

Ap

Niin, oikeassa elämässä asioita ei vatvota nettipalstoilla. 

Vierailija
19/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituksesta.

Sinulla ei tosiaan ole mitään mielikuvitusta, tai kokemusta maailmasta, jos luulet ettei tällaisia ihmisiä ole olemassa ?

Vierailija
20/123 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo" tietää ettei ole korona"-kohta paljasti kaiken.