"..kampanjaväki pohtii, millainen viesti saisi epäilevät suomalaiset ottamaan koronarokotteen"
https://yle.fi/uutiset/3-11717823
Hyvä kampanjaväki, viestikää vaikka hunajaa ja kukkasia, mutta geeneihin mahdollisesti vaikuttavan rokotteen ottaminen on teko jota en tee.
Kommentit (100)
En ottaisi vaikka sais Nohynekiltä kaikkia kolmea....
Niinkuin ei olisi parempaankin tekemistä....
Olkoot ottamatta he, ketkä eivät sitä halua. Minä ainakin olen jo kyllästynyt rajoituksiin, ja haluan elämän normalisoituvan. Rokotekriittiset saavat jatkaa tällaista elämää hamaan tappiin, jos siltä tuntuu. Sama mulle.
Veikkaan, että suurin osa rokotekriittisistä on maalla asuvia jässiköitä, jotka eivät muutenkaan poistu peräkammarista juuri mihinkään. Salaliittoyhteisöt ja Trumpin twiitit löytyvät näppärästi netistä. Osa on sitten näitä, jotka eivät ota koskaan muutenkaan mitään rokotuksia, ja suhtautuvat epäillen lääketieteeseen. Koska Jumala varjelee tms.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt ensin, että mitä haittavaikutuksia rokotteella on viiden, kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden ajanjaksolla.
Ja sitten perään hinnasto, jossa kerrotaan kustakin haittavaikutuksesta maksettava korvaus.
Tämä on reilu peli. Kannatan tätä ideaa.
Laittakaa siihen kampanjaan, kuka tienaa ja miten paljon fyffeä?
Kiinnostaisi myös, miksi uudenlaiseen mRNA rokotteeseen tarvitaan tehostepiikki, itse olisin ehdottanut vähintään 8 piikin rumbaa?
Niin ja ennenkaikkea, millä Suomi nämä rokotukset maksaa, jos se on veronmaksajille ILMAINEN. Kiitos
Luotto Sairauden ja pahoinvoinnin laitokseen on mennyt Pekka Puskan siellä häärätessä aikoinaan eikä narkolepsiatapausten jälkihoitokaan tainnut sujua suoraselkäisesti valtion taholta.
Mulla olisi vielä 40-50 vuotta elämää elettävänä. En todellakaan ota mitään juosten kusten pikavauhdilla hutaistua rokotetta ennen kuin siitä on riittävästi tutkimustietoa. Joten olkaa hyvä, saatte minunkin annokseni, voin odottaa ja katsoa mitä teille käy.
Poikani ja kaverinsa (20v-25v) on sairastaneet taudin kesän ja syksyn aikana, osa lähes oireettomana. Testeissä kävivät ja positiiviset tulokset saivat. Eivät aio ottaa rokotetta, joten aika outoa, jos heiltä kielletään matkustaminen, kuntosalit, harrastukset vain siksi, että sairastivat koronan eivätkä katso, että rokotteesta olisi enää mitään oikeaa hyötyä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olkoot ottamatta he, ketkä eivät sitä halua. Minä ainakin olen jo kyllästynyt rajoituksiin, ja haluan elämän normalisoituvan. Rokotekriittiset saavat jatkaa tällaista elämää hamaan tappiin, jos siltä tuntuu. Sama mulle.
Veikkaan, että suurin osa rokotekriittisistä on maalla asuvia jässiköitä, jotka eivät muutenkaan poistu peräkammarista juuri mihinkään. Salaliittoyhteisöt ja Trumpin twiitit löytyvät näppärästi netistä. Osa on sitten näitä, jotka eivät ota koskaan muutenkaan mitään rokotuksia, ja suhtautuvat epäillen lääketieteeseen. Koska Jumala varjelee tms.
Jaa, minä olen kyllä koulutettu ihminen ja vieläpä kulttuurialalta.
Kirjoittamastasi kommentista tulee mieleen lähinnä menneiden aikojen kommunisti, joka latelee propagandaa oikein kunnon marxilaiseen tyyliin. Hyvin aggressiivisesti ja alentuvasti kuten juuri kommunisteilla on tapana.
Tuollaisista kirjoituksista tulee itselleni hyvin junttimainen vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Aika lähelle arvaus: maalla asun, peräkamarissa istun tällä hetkellä, rokototeita kuivillaoloa 17 vuotta, Trumpta kannatan enenmmän ku Bidentä. Uskon luomiseen, en evoluutioon
Elon Musk sanoi ettei kuulemma aio ottaa rokotetta. Tietää ilmeisesti jotain geeniteknologiasta? Hänestä ei lehtiartikkeleita kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Poikani ja kaverinsa (20v-25v) on sairastaneet taudin kesän ja syksyn aikana, osa lähes oireettomana. Testeissä kävivät ja positiiviset tulokset saivat. Eivät aio ottaa rokotetta, joten aika outoa, jos heiltä kielletään matkustaminen, kuntosalit, harrastukset vain siksi, että sairastivat koronan eivätkä katso, että rokotteesta olisi enää mitään oikeaa hyötyä, päinvastoin.
Tuostakin tajuaa, että kyseess on jokin ihan muu kuin kansanterveys.
Vierailija kirjoitti:
Ei se elämä normalisoidu rokottamalla! Korona jatkaa kulkuaan ja myös sinä rokotettu saat sen. Kyseessä ei ole mikään esim rabies-, isorokko- tai poliorokotteen tyyppinen, joka estää taudin, vaan rokote ehkäisee vain sen vakavamman muodon. Ei tällä rokotuksella koronaa poisteta maapallolta.
monesko aloitus aikalailla samasta aiheesta?
Voisiko nämä kriittisesti rokotuksiin suhtautuvat tosiaan keskittää nämä keskustelut samaan ketjuun? Koko palsta täynnä yhtä ja samaa.
tuleekohan niitä rokotteitakaan?? tissi tiina on vienyt asian oikeuteen. onni kyllä lupas ja ministeri tytöt usko näkis vaan usko tyttöjen touhuihin on mennyt kokonaan. taitaa ministeri tytöt saada litran kumpaankin tissiin siinä se 8miljoonan erä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä olen kyllä koulutettu ihminen ja vieläpä kulttuurialalta.
Kirjoittamastasi kommentista tulee mieleen lähinnä menneiden aikojen kommunisti, joka latelee propagandaa oikein kunnon marxilaiseen tyyliin. Hyvin aggressiivisesti ja alentuvasti kuten juuri kommunisteilla on tapana.
Tuollaisista kirjoituksista tulee itselleni hyvin junttimainen vaikutelma.
Tämä osuu kyllä kaikkiin biotieteellisen koulutuksen saaneen ennakkoluuloihin itseään muita sivistyneempinä pitämistä humanisteista, jotka suorastaan ylpeilevät tietämättömyydellään matematiikasta ja luonnontieteistä.
Onko uudet tulokkaat idästä jo rokotettu?
Eihän ne mitään kansalaisille maksa vaan pohtivat kuka julkkis, laulaja, poliitikko tms. voisi sopia parhaiten mainoksiin ja tietoiskuihin keulakuvaksi tai pitäisikö tehdä pelotteludokumentti sairastuneista. Ihan sama, minuun ei tehoa mikään.
N46
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nämä kriittisesti rokotuksiin suhtautuvat tosiaan keskittää nämä keskustelut samaan ketjuun? Koko palsta täynnä yhtä ja samaa.
Älä sinä kirjoita tällaisiin ketjuihin.
On muuten aivan tosiasia, että THL saa rahaa GlaxoSmithKlinelta, joka kehitti sikapiikin ja kehittää nyt koronapiikkiä.
https://thl.fi/fi/thl/talous