Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"..kampanjaväki pohtii, millainen viesti saisi epäilevät suomalaiset ottamaan koronarokotteen"

Vierailija
29.12.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11717823

Hyvä kampanjaväki, viestikää vaikka hunajaa ja kukkasia, mutta geeneihin mahdollisesti vaikuttavan rokotteen ottaminen on teko jota en tee.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne mitään kansalaisille maksa vaan pohtivat kuka julkkis, laulaja, poliitikko tms. voisi sopia parhaiten mainoksiin ja tietoiskuihin keulakuvaksi tai pitäisikö tehdä pelotteludokumentti sairastuneista. Ihan sama, minuun ei tehoa mikään.

N46

Sama. En edes lue tai katso muutenkaan näitä medioita joissa noita tyrkytetään.

Vierailija
42/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintä mitä kansalaiset ansaitsisivat olisi totuus, läpinäkyvä tiedonanto käytäisiin dokumentissa läpi jokainen rokotteen ainesosa yksi kerrallaan läpi mistä se on tehty ja vaikutus kehossa ja tilastoidut haittavaikutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot ottamatta he, ketkä eivät sitä halua. Minä ainakin olen jo kyllästynyt rajoituksiin, ja haluan elämän normalisoituvan. Rokotekriittiset saavat jatkaa tällaista elämää hamaan tappiin, jos siltä tuntuu. Sama mulle.

Veikkaan, että suurin osa rokotekriittisistä on maalla asuvia jässiköitä, jotka eivät muutenkaan poistu peräkammarista juuri mihinkään. Salaliittoyhteisöt ja Trumpin twiitit löytyvät näppärästi netistä. Osa on sitten näitä, jotka eivät ota koskaan muutenkaan mitään rokotuksia, ja suhtautuvat epäillen lääketieteeseen. Koska Jumala varjelee tms.

Täh. Ihan kaupungissa asutaan eikä todellakaan uskota mihinkään hopeavesi- tai 5G-hömppiin. On liikuttu koko vuosi niin normaalisti, kun on rajoitusten lomassa voinut eli laivat, keikat, ravintolat jnejne. Ihan samalla lailla, kuten kaikki tuntemani ihmiset. Kaveriporukasta 2-3 on rajoittanut liikkumista, kaikki muut normaalisti.

Eikä yksikään meistä aio ottaa rokotetta. Ei kuuluta riskiryhmään, joten miksi otettaisiin? Korona ei ole meidän liikkumista rajoittanut muutenkaan, paitsi ulkomaan matkailun suhteen.

N33

Vierailija
44/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne mitään kansalaisille maksa vaan pohtivat kuka julkkis, laulaja, poliitikko tms. voisi sopia parhaiten mainoksiin ja tietoiskuihin keulakuvaksi tai pitäisikö tehdä pelotteludokumentti sairastuneista. Ihan sama, minuun ei tehoa mikään.

N46

Sama täällä. Ne jotka haluavat rokotteen, ottakoot sen.

Jättäkää rauhaan meidät jotka haluamme jo olla rauhassa. Meitä on peloteltu ja uhkailtu aivan tarpeeksi. Lopettakaa tuo!

Vierailija
45/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ensimmäisessä vaiheessa vain hyvä, että maasta löytyy paljon näitä kulkutautimyönteisiä, jotka eivät halua ottaa rokotetta - saadaanpahan kaikki rokotteen haluavat se nopeammin. Toisessa vaiheessa rokotetta edellyttävät lentoyhtiöt hoitavat homman sitten kotiin, kun näiden kulttuurialan ihmisten täytyy päästä Kreetalle tai Fugeen sivistämään itseään lomalla.

Vierailija
46/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot ottamatta he, ketkä eivät sitä halua. Minä ainakin olen jo kyllästynyt rajoituksiin, ja haluan elämän normalisoituvan. Rokotekriittiset saavat jatkaa tällaista elämää hamaan tappiin, jos siltä tuntuu. Sama mulle.

Veikkaan, että suurin osa rokotekriittisistä on maalla asuvia jässiköitä, jotka eivät muutenkaan poistu peräkammarista juuri mihinkään. Salaliittoyhteisöt ja Trumpin twiitit löytyvät näppärästi netistä. Osa on sitten näitä, jotka eivät ota koskaan muutenkaan mitään rokotuksia, ja suhtautuvat epäillen lääketieteeseen. Koska Jumala varjelee tms.

Kyllä minusta kaikkien kommenttien perusteella rokoteuskovaiset on niitä hihhuleita.

Vierailija
47/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään geeneihin vaikuta, nämä on taas näitä salaliitto sivujen hupsutuksia.

Vierailija
48/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla kansalaisista alkaa kuppi mennä nurin, mikä on hyvä asia👍 Ihmiskunta on elänyt orjuudessa jo aivan liian kauan.

Vierailija
49/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ensimmäisessä vaiheessa vain hyvä, että maasta löytyy paljon näitä kulkutautimyönteisiä, jotka eivät halua ottaa rokotetta - saadaanpahan kaikki rokotteen haluavat se nopeammin. Toisessa vaiheessa rokotetta edellyttävät lentoyhtiöt hoitavat homman sitten kotiin, kun näiden kulttuurialan ihmisten täytyy päästä Kreetalle tai Fugeen sivistämään itseään lomalla.

Kulkutautimyönteinen on kyllä uskomaton sanakeksintö.

Ihan samalla lailla sinä olet "kulkutautimyönteinen", vaikka rokotteen ottaisitkin, koska se sinun rokotteesi ei suojaa sinua koronatartunnalta eikä myöskään estä sinua levittämästä tartuntaa. Se ainoastaan suojaa sinua koronan vakavilta oireilta.

Vierailija
50/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen rokote? Eikös veronmaksajat maksa sen veroina? Veronmaksajat maksavat myös rokotteesta tulleet haitat kun valtio on sen taannut. Valmistajat on vapautettu vastuusta. Eli valmistajat saavat pelkät voitot.

https://edition.cnn.com/2020/12/11/business/pfizer-vaccine-covid-moderna...

Pfizer and Moderna could score $32 billion in Covid-19 vaccine sales -- in 2021 alone

Vierailija
51/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohynekille piikki käteen seuraavassa haastattelussa.

Vierailija
52/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tieteelliset tutkimukset tehty, niin voi luottaa siihen että haittavaikutuksien riski on marginaalinen. Minua ei siksi ne hetkauta. Paljon todennäköisempää on saada korona ja siitä pysyvät haitat.

Vierailija
53/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän jossain haastattelussa sanoi jotenkin niin, ettei koe tarvitsevansa rokotetta :) että mieluummin jollekin muulle.

Vierailija
54/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa seurata, että heräämistä alkaa nyt todella tapahtua. Ei siinä auta enää menneen maailman huuhaa-hömpöttäjien valehtelu. Ei auta Saulin ja Sannan puheet, niille vain nauretaan. Kansakunnan The Hölmöt. Thl on ollut vitsi jo pitkään, siitä ei kannata edes puhua. Julkkiksilla nyt muutenkaan ei ole mielipidevaikuttajan roolia, suurin osa täysiä pellejä. Kohta on kuulkaa luvassa kovaa kyytiä meille kaikille, mutta uskon, että vihdoin valo alkaa voittamaan pimeyden. Nyt alkava vuosi ratkaisee lähdemmekö syvemmälle orjuuteen, vai palaammeko vapauteen. Me yhdessä päätämme sen.

Vierailija
55/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu 45-vuotias sinkku-nainen Vantaalta ja en aio ottaa rokotetta. En myöskään ole kertaakaan käyttänyt maskia, vaikka joka päivä kuljen julkisilla, käyn ma-pe töissä ja 2-3krt/viikko kaupassa. Huolehdin turvaväleistä ja käsihygieniasta. En yksi, enkä turhia juttele julkisilla paikoilla. Niistää on pakko, koska kärsin allergioista ja vasomotorisesta nuhasta. 

Olen koko vuoden elänyt (omaa) normaalia elämääni ja mitkään rajoitukset eivät ole vaikuttaneet minuun ja tekemisiini. Ulkomailla en käy koskaan, joten ihan se ja sama mitkä rajoitukset matkailua koskevat (harmi tosin matkailusta tykkääville). Noin muuten olen Suomen sisällä kulkenut tänä vuonna monestikin - sukulaisia tapaamassa, junaa ja linja-autoa käyttäen. Kulttuuririennotkaan eivät kiinnosta, kuten ei kuppilat ja ravintolat, joten taas näidenkään rajoitukset eivät juuri minua kosketa. Treffeillä olen rampannut, lähinnä kävelyillä ja noh, muutamia kertoja kahvilassa.

Koronaa, eikä muitakaan sairauksia ole ollut - onneksi. Pari kertaa testissä käynyt (mitättömät oireet, mutta työpaikka vaatii) ja aina negatiivinen. Eipä korona ole iskenyt läheisiin/tuttuihin, eikä työkavereihin, vaikka olisi luullut, että noin 100 henkilön työyhteisössä jollakin olisi ollut. 

Vierailija
56/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka onkaan kulkutautimyönteinen? Sekö, joka puutteellisen rokotteen "suojaamana" levittää oireettomana tautia lähipiirissään ja reissaa pitkin maailmaa hakemassa uusia koronamutaatioita takaisin Suomeen?

Vierailija
57/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän jossain haastattelussa sanoi jotenkin niin, ettei koe tarvitsevansa rokotetta :) että mieluummin jollekin muulle.

siis oli ilmeisesti jo sairastanut koronan

Gatesin haluaisin nähdä ottavan omat lääkkeensä

Vierailija
58/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen ämpäri riittäisi jo monelle!

Vierailija
59/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänhän jossain haastattelussa sanoi jotenkin niin, ettei koe tarvitsevansa rokotetta :) että mieluummin jollekin muulle."

Koska on sairastanut koronan ja immuniteetti kestää noin puolisen vuotta, ja lisäsi että sen jälkeen voi tarvita rokotteen. Näin se mielestäni meni.

Vierailija
60/100 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rokotteen vaikka heti jos sen jostain saisi, maksaisinkin vähän. En saanut oireita sitä kamalan kuuluisasta sikaflunssarokotteestakaan joten tuskin tästäkään. Ja jos hyvät ihmiset tietäisitte yhtään mitään siitä mikä kaikki vaikuttaa ihmisten DNA:han ja geenien ilmentymiseen (vinkki: ihan ruokavalion muutoksetkin) niin ette kohkaisi yhtään jostain rokotteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän