Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asunnossasi olisi litrakaupalla alkoholijuomia vaikka olutta, siideriä, viiniä .. pystytkö olemaan juomatta?

Vierailija
29.12.2020 |

Minä en pystyisi vaan olisin varmaan aina tissuttelemassa kunnes ne loppuu.

Suklaarasiat taas varmaan saisivat kyytiä vasta sen jälkeen kun viinoja ei enää ole

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan itsekuria joten pystyn, helposti.

Vierailija
2/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Alkoholi ei ole mun juttu, joten juomatta jäisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Ne ällöttäisivät ja työntäisi ne ulos äkkiä.

Vierailija
4/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan niitä on kaapissa, eikä ole tarvetta ryypiskellä jatkuvasti.

Vierailija
5/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa tälläkin hetkellä portviinipullo, neljä pulloa punaviiniä, kuohari ja kahdeksan erikoisolutta. Ehkä uudenvuodenaattona korkkaan jonkun noista.

Vierailija
6/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin ei ole himo, mutta jos lakritsia, karkkia, suklaata, sipseja, suolapähkinöitä on mahdotonta säilyttää kotona. Esim. koronan aluksi hankin kolmeksi viikoksi ruokaa, niin herkut oli syöty jo viikossa vaikka paljon ostin.

Vierailija
7/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yli 10v vanhoja avaamattomia viinapulloja kaapissa. Ei ongelmaa.

Salkussa 180ke, pystyn olemaan myös ostelematta.

8/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti, joten juu en :D

Vierailija
9/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, 45-vuotiaana pystyisin hyvinkin. Joskus voisin ottaa lasillisen. Kolmekymppisenä lapsettomana en olisi pystynyt.

Vierailija
10/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa meillä oli jatkuvasti litrakaupalla olutta, siideriä, lonkeroa, skumppaa ja jopa erilaisia väkeviä. Toimme niitä matkoilta ja saimme meille tulevilta ulkomaan vierailta. Nyt 9 kk aikana ovat huvenneet mutta kyllä edelleenkin joka sorttia on litroittain.

Vierailija
11/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 20l viinaa kaapeissa eikä kiinnosta yhtään, voi noita olla enemmänkin?

Vierailija
12/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia ollenkaan, eli ne menisivät joka tapauksessa viemäriin.

Vierailija
13/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem, mutta ne suklaat menis.

Vierailija
14/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kaappi on tälläkin hetkellä täynnä vuosia vanhoja avaamattomia alkoholipulloja eikä tuota mitään vaikeutta olla juomatta niitä.

Vierailija
15/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella pystyväni.

Vierailija
16/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Minulla on vieläkin jotain viinoja, jotka olen kantanut Ruotsin-laivalta 90-luvulla. Kaikkiaan pulloja on monta kymmentä, Finlandia-vodkiakin ainakin kolme eri pullomallia, ellei neljä. Olen ostanut pulloja joskus kauniin ulkonäkönsä vuoksi, mutta en oikeastaan alkoholia juo, joten noita on kertynyt.

Vierailija
17/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja juomatta ovat olleet jo monta vuotta. Itse asiassa osa jo varmasti pilalla, mutta en ole jaksanut edes avata ja kaataa pois.

Vierailija
18/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi loppui viimeksi kesken juomalla alaikäisenä. Sen jälkeen sitä on aina ollut ylenpalttisesti tarjolla. Makealle en koskaan ole ollut erityisen perso.

Vierailija
19/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta se ei liity itsekuriin. Jos minulla on sellainen fiilis, että haluan muutaman ottaa niin otan. Mutta yhtä lailla voi olla, että en halua. Minulla on viinejä, joita en ikinä juo. Jääkaapissa yleensä pari olutta, ykkösolutta ja alkoholitonta olutta. Jos tekee jotain mieli niin voin juoda vaikka kolmosoluen ja alkoholittoman siihen päälle.

Vierailija
20/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin olemaan juomatta. En ole juonut pisaraakaan alkoholia sitten toukokuun 2019. Kukkaa sen sijaan hiisaan viikonloppuisin kohtuudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi