Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOIDEN ELOKUU***

01.08.2006 |

Jos kokkeilisin olla aktiivinen ja ainakin näin alottaa tämän pinon =)

Lisa&Veeti 81vrk =)

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti Tampereelle :( Taas ollaan viikko kaksin Joonan kanssa. Eihän siinä sinänsä mitään ongelmaa, mutta kun sattuu kaikki menot just ens viikolle. Huomenna on neuvola ja sitten on rokotustutkimus ja pankissa täytyy käydä muutamaan otteeseen ja vielä Lohjalla allekirjottamssa talopaperit, joten hommaa riittää.

pikku-milli: Meillä on kanssa välillä aikamoista taistelua toi nukkumaan meno päivisin. Joskus nukahtaa suht helposti, mutta yleensä täytyy nukuttaa. Sitten siinä on vielä sellainen homma, että yksi nukutustapa ei riitä, koska aina tarvii nukuttaa eri tavalla tai muuten vaan kitistään. Välillä nukutaan rinnalle, välillä äidin mahan päälle ja välillä vaunuihin tai äidin ja isin sängylle kyljelleen. Se on sitten sellaista arpomista, että mitenköhän tällä kertaa nukutetaan. Kuumilla ilmoilla meilläkin Joona nukkuu vaan lyhyitä pätkiä ja tosiaan tuntuu, et koko päivä menee nukuttaessa. Kuukausi takaperin yöunille meno oli tosi vaikeeta. Joonaa piti tunti tolkulla kanniskella ympäri kämppää. Muuten huus vaan. Onneksi nyt on helpottanut. Toivottavasti teilläkin pian helpottaa.

Lisa: Kiitos onnitteluista. Millaisia talonhankinta mietteitä teillä on?

Minäkin ajattelin lähteä tossa ehkä kuukauden päästä viettämään tyttöjen iltaa. Vois vaikka käydä jossain vähän tanssahtelemassa. Viime kerrasta onkin jo varmaan 1,5 vuotta aikaa, joten eiköhän olisi jo korkea aika käydä tuulettumassa. Ei mun tosin oo vileä tehny ees mieli lähteä, mutta en halua ihan mammoittua vielä, kun en ole edes vielä siinä iässä. Saas nähdä sitten miten sitä saa lähdettyä.

Me olaan myös harkittu tota vauva uintia. Hinnat juu hirvittää. En oo vielä ees mihinkään soittanu. Tuskinpa missään paikkojakaan jäljellä. Täytyy ehkä keksiä jotain muuta. Vauvajumppa vois kans olla kivaa. Onko kellään siitä kokemusta?

Mulla oli kauhee vauva/mahakuume vielä kuukaus sitten. Nyt se alkaa olla poistumassa onneksi. Ehkä ensi kesänä sitten annan itselleni luvan alkaa oikeesti kuumeilemaan :)

Mii: Samaa mieltä Q:n kanssa. En ole mikään asiantuntija minäkään, mutta jos kovastikkin imetys takkuaa ja et meinaa jaksaa, kannattaa välillä käyttää niitä rintakumeja. Saa vähän ees rinnanpäät taukoa.

Q: Ei mullakaan pariin ekaan kuukauteen menny kunnolla omat housut jalkaan (tai ainakaan farkut). Nyt menee jopa pienemmät, joten kyllä ne lantioluut siitä palautuu.

Nyt ehdotan sitä tapaamispäivää. Eli miten ois keskiviikko 6.9. kello 12.00 Jumbon fasulla?

pesukarhu ja Joona

Vierailija
42/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille...meillä oli ensimmäinen yökyläily...Vietiin Joa mummolle la päivällä ja haettiin seuraavana päivänä pitkien unien jälkeen...oli tosi mukavaa, mutta tämä " partymama" alkoi haaveilla sängystä jo yhdeltätoista ja oli kahdeltatoista nukkumassa. Lähdin kyllä jo liikkeelle 15 aromahierontaan( oli niska/selkä ihan jumissa) ja 17 konserttiin ja siitä tupareihin...oli tosi hauskaa...tuli kyllä monta kertaa miehen kanssa mainittua `joakim`ja oli kiva kertoa vanhoille tutuille, että meillä on poika...(ylpeä mama)...Mummolassa tietysti nukuttiin pitempään, naurettiin paljon ja ei itketty yhtään: /. Oli ihana nähdä hymyilevä poika kun nähtiin taas. Mutta rinnat oli niin täynnä ja megakiristykset aamulla puol seitsämän aikaa, että siinä meni puolituntia pumppailessa.....jatkoin kyllä unia vielä kymmeneen(luxusta)

Nyt pitää mennä ottamaan J sängystä, kun on jo jutellut sängyssä tovin unien jälkeen....hauskaa viikonalkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: Kyllä se eppari vaan jaksaa kiukutella, en tosiaankaan pysty istumaan kun ihan lyhyitä aikoja toisella kankulla enkä oo vieläkään päässy ulkoilemaan.Ei se nyt kuitenkaan enää ole samallalailla kipeä ja pystyn jo nukkumaan silläkin kyljellä minkä puolella haava on.

Mulle tuli perjantai-iltana rintatulehdus ja nousi tosi kova kuume vaikka syön buranaakin tuohon eppariin, sitä rintaa yritin tyhjentää pumpulla ja käsin mutta en saa kummallakaan mitään ulos rinnoista, Liia on paras tyhjentäjä:) Onneks sain antibioottikuurin ihan vaan soittamalla päivystykseen niin ei tarvinnu tytön ja kipeän pehvan kanssa sinne lähteä.Nyt olo onkin jo parempi,rinta kyllä vielä punottaa ja siinä on kova pahkura.

Miille kovasti tsemppiä imetykseen,älä ota siitä kuitenkaan liikaa stressiä. Liialla on kova imemisentarve, neiti oli jo mahassa imenyt molemmat kädet rakoille peukalon ja etusormen välistä ja sitä kohtaa työntää vieläkin suuhun, sukkia on pidetty synnäriltä asti käsissä että tuo tapa unohtuisi..

Queen

Vierailija
44/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meille sopii tuo tapaamisaika!

Vierailija
45/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisn tapaamisesta... Kyllä meillekki sopii tuo tapaamisajankohta. Mies aloittaa sillon taas yöt, eli saapahan nukkua pitkään, kun me Veetin kans ollaan liikkeellä :) Eli 6.9 klo 12... Mistä me tunnistetaan toisemme? Vai tuskinpa siellä kovin montaa äitiä muuten on muksujen kanssa...

Queen, toivottavasti epparin haava alkaa pikkuhiljaa kuitenkin jo helpottaan. Itellä vieläki tuntuu, että on operoitu, mut ei estäny ns. normaalia elämää kun n. 6vko:a

Onneksi pystyt silti imettään tuon rintatulehduksen kanssa. Kyllä se sit siitä paranee, voin vain kuvitella, miltä tuntuu. Itse säästyin onneksi siltä... Toistaiseksi *koputtaa puuta*

Pesukarhu, ajattelimme ostaa velipojalta tontin Porvoon suunnalta ja rakentaa siihen avaimet käteen-paketin. Pankki vain meinaa olla hieman nihkeä antaan lainaa uuden rakentamiseen, vanhan jos ostais sais lainan heti. No, onneksi pohjolan osuuspankki on myönteisempi ja sieltä sais sen lainan... Katsellaan ja laskeskellaan nyt sit onko oikeasti varaa. Pakko vain minunki sit lähteä töihin ens helmikuussa, jos lainaa otetaan :/

Meillä Veeti nukkuu edelleen ja aina vain suht hyvin. Kyllä kuitenki välillä saa mielikuvitusta hieman käyttää, että löytää hyvän asennonb, jossa nukahtaa. Nyt kun on annettu tuota hedelmäsosetta on hieman enempi pierettäny, ja sitä sit hieman kätissy, mut eiköhän seki siitä mene ohi.

Rintakumia täälläkin alussa käytettiin. Loistava keksintö :) Ja kyllä muutaman kerran korvikettakin on annettu, enkä siitä huonoa omaatuntoa ole potenu. Pääasia, että lapsi saa ruokaa, kasvaa ja voi hyvin, oli keinot sit mitkä hyvänsä.

Vaatteitten mahtumisesta... Mulla tosiaan nyt tippunu paino jo 10kg alemmas, mitä ennen raskautumista :) Hyvin mahtuu vanhat jo pienenä käyneet housut jalkaan, mitä olen kaapin takana säilyttäny uskoen pienempään tulevaisuuteen ;)

Nyt taas keinutuoliprojektin pariin ja sit pitäs hieman ommellakkin... Lupasin veljen avovaimolle tehdä imetystyynyn, kun saavat joulukuun lopussa lapsen :) Mie ainaki olen tykänny tyynystä :)

Lisa & V 3kk ja risat (aika menee nopeasti!)

Maha on kyl vielä hieman pömppö ja turhan pehmoinen ;)

Vierailija
46/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tänään poitsun kanssa toista kertaa neuvolassa. Syntymäpaino oli siis 3380 g ja tänään painoa oli jo 3515 g. Neuvolantäti kirjoitti korttiin, että " upeasti kasvaa rintamaidolla" . Jee jee! :) Pituutta oli tullut jo 3 cm lisää eli nyt vauva on 52 cm. Kylläpä tulin iloiseksi! Tänään käytiin ekaa kertaa koko perhe yhdessä ruokakaupassakin ja kaikki meni hienosti.

Nyt päikkäreille, kun poikakin nukkuu ulkona vaunuissa. Aamuyöllä meillä vähän valvottiin, joten pakko ottaa tasottavat unoset itsekin...

-Q- ja -q- (jolla on tänään laskettu aika :)

Vierailija
47/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

QueenBzZ:

Mulle tuli perjantai-iltana rintatulehdus ja nousi tosi kova kuume vaikka syön buranaakin tuohon eppariin, sitä rintaa yritin tyhjentää pumpulla ja käsin mutta en saa kummallakaan mitään ulos rinnoista, Liia on paras tyhjentäjä:)

Sairaalassa neuvottiin, että jos maito on kovin pakkautunut rintoihin, kannattaa lämmittää rinnat kunnolla, ennen kuin yrität pumpata maitoa. Mä sain sairaalasta sellasen vesipussinkin, johon vaan laitetaan hanasta lämmintä vettä ja hyvin toimii. Samoin mulla toimii ihan jo sellanenkin, että kun meen suihkuun ja lämmin vesi alkaa valua rinnoille, niin johan käynnistyy heruminen!

-Q-

Vierailija
48/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö siinä kahvilan edustalla? Me tullaan varmaan bussilla, eli vaunuista voi tunnistaa: tummansini-keltaiset emmaljungan rattaat. Jos tullaan autolla, niin sitten varmaan käytössä siniset matkarattaat.

Mulla tuli kerran joku tukos toiseen rintaan, taisi olla kuukausi sitten... ei tainnut ihan kunnon tulehdukseksi onneksi mennä, mutta oli kyllä todella kipeä. Rinta oli ihan punainen ja yläosassa oli kova patti.

Q: Hyvin kasvaa poika! Kattelin just tytön neuvolakorttia, eli 2vko ikäisenä oli painoa 3790g (synt. 3630g), pituutta oli tullut 1cm. Ja päänympärys pienentynyt 1cm;) Taisivat mitata sairaalassa väärin... 3kk ikään asti korttiin kirjoitettu myös että hienosti kasvaa rintamaidolla, 4kk neuvolassa merkintä: kasvu norm., mutta 5kk neuvolassa oli paino jo reilusti laskusuunnassa käyrillä. Meidän tyttö rupesi vissiin kirpuksi...=)

Vierailija
49/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin on pakko hehkuttaa: sain tuon liian pienen uikkarin vaihdettua isompaan! JEE ja meidän neiti nukkui viime yönä tosi hyvät unet! Heräs vaan kaks kertaan ja siitäkin toisne kerran hyväksyi tutin tissiin sijaan!

Muiuten nei meille ihmeempiä kuulu. Neiti kierii tosi paljon ja yrittää päästää johtojen kimppuun tavalla tai toisella. Pitänee siis keksiä joitakin turvallisuus niksejä tähänkin kotiin... Joskus luulin että sit uudessa kodis vasta täytyy laittaa turvajuttuja, kun n eiti on hiukan vajaa 1v kun muutetaan. Vaan taa soli esikoisen äiti väärässä. Nyt jo tarvii miettiä näitä. Neiti siis viikon vajaa puolvuotta...

=)

Vierailija
50/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rupee kans olee esim. cd-telineet vaarassa. En mäkään olisi uskonut että jo nyt lapsi liikkuu niin paljon. Koko ajan saa olla kyllä vahtimassa. Meidän tytöthän on suunnilleen saman ikäisiä, meidän tyttö taisi olla vajaan viikon nuorempi. Koska teillä on 6kk neuvola?

Vierailija
51/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti Joona kasvaa edelleen. Nyt on pituutta 65 cm ja painoa 7340 g, py on 41,1. Oli eri täti tälläkin kertaa. Onneksi tämä tapaus oli tosi mukava. Kehui Joonaa taitavaksi nelikuiseksi, kun osaa jo kääntyä ja tarttua esineeseen. Molemmat temput Joona näytti tädille ja hymyili kovasti. Täysimetystä siis jatketaan 6 kk asti ellei Joona rupea syömään niin tiheästi, että äiti ei jaksa.

Mulla oli kans rintatulehdus joku kaksi viikkoa synnytyksestä. Mulle nous kova kuumekkin. En onneksi tarvinnut antibiootteja, kun sain rinnan tyhjennettyä niin hyvin. Mulla toimi sellainen konsti, että pidin kuumavesipulloa rinnalla ja samalla hieroin sitä. Sitten pumppasin rinnan tyhjäksi. Yölläkin piti herätä pumppailemaan. Tosi inhottava vaiva. Onneksi ei sen jälkeen ole tullut.

Lisa: Hienolta kuulostaa teidän suunnitelmat. Mä joudun jokatapauksessa aloittamaan työt tammikuussa oli lainaa tai ei. Mun nimittäin täytyy valmistua, kun jäi toi työharjoittelu kesken äitiysloman takia. Onneksi mies jää sitten pariksi kuukaudeksi hoitovapaalle.

Tapaamisesta: Meidät tunnistaa tumman-/vaaleansinisistä Emmaljungista, jos tullaan kävellen/julkisilla. Jos tullaan autolla, meillä on tumma turvakaukalo ostoskärryissä. Ellen ehdi hankkimaan sellaisia matkarattaita, joihin ton turvakaukalon saa kiinni. Voin sitten lähempänä ilmottaa ton kulkupelin josta tunnistaa sitten, kun tiedän millä tullaan.

Nyt kahville, kun Joona on päikkäreillä vielä.

pesukarhu ja Joona tasan 4kk :)

Vierailija
52/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran viestini katosi bittiavaruuteen... harmi, kun käytettävissä on aina rajallinen määrä aikaa ennen kuin tarvii jo kiitää muualle. No, katotaas josko vielä ennätän jotain naputella!

Q: Kiva kuulla, että teidän pikku-q noin reippaasti kasvaa! On ilmeisesti hinku isoksi pojaksi tulla. ;) Niin oli meidän Matiaksellakin. Hän oli syntyessään pieni meidän suvun muihin vauvoihin verrattuna, 3270 g, mutta kasvu olikin sitten ihan vimmattua sen jälkeen. Kahdessa viikossa painoa tuli liki 600 g ja kuukaudessa pituutta 8 cm! Tänä päivänä on iso möhky, joka käyttää 68-70 cm vaatteita.

Queen: Minäkin suosittelen lämmittää rintoja ennen pumppaamista. Vauva toki on varmasti paras tyhjentäjä, mutta hän ei välttämättä ole innokas imemään silloin, kun rinta tuntuu räjähtävän... Minä huljuttelin lavuaarin päällä rinnoille lämmintä vettä (samalla tulivat rinnanpäät pestyä) ennen pumppaamista. Yleensä heruminen alkoi kyllä tosi täydestä rinnasta jo lämmettyään vedessä. Pumpatessa minulla oli tapana kevyesti hieroa kovia kohtia, jolloin sain ne pehmenemään, ja maidon herumaan ulos. Tosin tulehdusta minulla ei ollut, eikä tukokset milloinkaan olleet oikein kipeitäkään. En siis tiedä, kärsiikö kipeää rintaa hieroa. Toivottavasti paranet pian!

Pikku-Milli: Voimia teille Aksun yökukkumisten kanssa! Toivottavasti teillekin löytyy helpotus tilanteeseen. Meillä oli vastaavaa yökukkumista myös muutama viikko sitten. Matias heräili yöllä monta kertaa, vaikkei ollut nälissään eikä halunnut siten syödä. Ei rauhoittunut tuttiin, vaan piti päästä äitin viereen. Siihen kyllä sitten nukahti heti. Mutta jos yritti siirtää omaan sänkyyn takaisin, alkoi huuto uudelleen. Minä taas en oikein saanut nukuttua, jos M oli vieressä, kun piti varoa poikaa.

Meillä tilanne helpottui, kun rupesin kääntämään pojan kihinän alkaessa mahalleen. Se auttoi heti ja vähensi yötohinoita. Yösyöntejä on nykyään yleensä 3, joista eka osuu minun nukkumaanmenon aikaan (22-23), eli syötän ja rupean itse sitten nukkumaan. Toisen kerran syö 1-2, jonka jälkeen käännän mahalleen jossain vaiheessa. Sitten syödäänkin 5-6 ja jatketaan unia vielä pari tuntia. Ylös noustaan " aamupalan" jälkeen n. klo 8. Tähän päästiin pelkällä mahalleen kääntämisellä.

Vaikka yhä tietty yöllä syö, mutta minä saan nukuttua jo ihan mukavia pätkiä ja olen päivällä pirteä. Lisäruokia ei ole annettu vielä yöunien pitenemisen toivossa, katsotaan sitä, jos oma jaksaminen loppuu. Eli jatketaan samaan malliin Pesukarhun kanssa, M kun kasvaa kohisten rintamaidollakin.

No, nyt loppui se rajallinen aika tälle erää. M ihan kyllästyy yksin olemiseen.

Kissankello ja Matias 4,5 kk

Vierailija
53/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viikonloppu mun vanhemmilla kylässä. D oli ihan sekaisin uudesta paikasta ja ihmisistä. Ei meinannut millään nukahtaa ja valvoi yölläkin pitkiä pätkiä. Nyt onkin sit nukkunut senkin edestä. Mutta ihan hyvä reissu kuitenkin. Sain pitkästä aikaa syötyä melkein normaalisti kun oli pakko.

Neuvolaan olen menossa torstaina ja olen kyllä aikonut puhua terkkarin kanssa lääkäristä ym. En oikeastaan halua tavata tuota lääkäriä enää kertaakaan, mutta en tiedä onnistuuko. Ja silloin viime torstaina soitin terveysneuvontaan kun en muuta keksinyt, koska olin niin rikki. Sieltä sain jonkun puhelinnumeron (joku yhdistys tms. en tarkalleen tiedä). Tuolta paikasta sitten joku kävikin heti samana päivänä meillä juttelemassa ja hoitaa nyt vähän mun asioita eteenpäin. Mullakin tähän saattaa olla osa syynä vanhat asiat..

nyt täytyy lopettaa, D käskee :)

Vierailija
54/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos ehdin, koska makkarista kuuluu jo ähinää siihen malliin että kohta on ruoka-aika..

Queen: Mulla oli myös rintatulhdus joskus kuukausi(?) sitten. Kuume oli " parhaimmillaan" jopa buranan ottamisen jälkeen yli 38 astetta. Antibiooteilla lähti. Antibioottikuurista vaan Danielin maha ei hirveesti jotenki tykännyt, ilmavaivoja ja tosi vetistä kakkaa oli kuurin ajan. Me ollaan syötetty Rela-tippoja, mitkä onneks varmaan auttoi sit tuohonkin.

Epparin paranemiseen tais mennä joku vajaa 4 viikkoa, häntäluun paranemiseen menikin sit kauemmin ja siihen sattuu vieläkin silloin tällöin kun sopivasti istuu kovalle alustalle.

Tapaamisaika sopii mulle myös. Ja tietysti kaikki lähialueilla asuvat saa tulla mukaan. Mielenkiinnolla odotan, miten vääriä mielikuvia oon ihmisistä saanut :D

Vierailija
55/164 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu meillä on Napnap samanikäiset tytöt... Neuvolaan mennään seuraavan kerran 30.8. Kiinnostaa taas kovasti,mitenon kasvaettu, entäs teillä koska on neuvola? Muuten mistäs päin te nyt olittekaan... Sama pää kesät talvet... Me ollaan siis Turusta.

Vierailija
56/164 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko eppari- ja muut haavat alkaa parantuessaan kutista? Mulla haavat tuntuu muuten jo aika kivuttomille, mutta kyllä niissä vieläkin ompeleet tuntuu ja nyt on alkanut kutittaa vähän. Mietin vain, että onko tää jotain alkavaa tulehdusta vai ihan normaalia. Vuoto ei kyllä oo mitenkään omituista eikä sitä tuu enää melkein yhtään. Muuten alakerta tuntuu suihkussa peseytyessä hieman omituiselta, onkohan ne ommellut koko toosan umpeen?! :D

Hienoa, että jenni on saanut apua!

Sain tänään aamusyötön jälkeen nukkua klo 10 asti, kun miehus oli kerrankin kotona aamupäivän. Voisko päivä paremmin alkaa?

-Q- ja supersuloinen poitsu

Vierailija
57/164 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quiero, kutina on todennäköisesti merkki paranemisesta. Yleensä haava ku haava kutisee, kun paranee, eli ei huolta :)

Kiva, että miehesi antaa sinunki välillä nukkua pitkään. Sitä päivää odotellessa, että minunki ukko-kulta sen hoksais selvistä vihjeistä ( lue selvistä kehoituksista) huolimatta!

Jenni, älä suotta huoli tuosta psyk.pol asiakkuudesta. On todella yleistä nykyään, enempi sääntö kuin poikkeus, että jossain vaiheessa sinne yhteyttä otetaan. Pääasia, että asiat menossa oikeaan suuntaan, saat apua ja vointisi paranee :)

Ankalla tyttö kasvaa :) Vielä kun pääsettä nuista ei toivotuista asukeista eroon, niin ois hyvä! Ei ne huoltoyhtiön äijät näy missään paikassa oikein ymmärtävän eivätkä osaavan mitään... Täällä toivo jo menetetty koko huoltoyhtiön kanssa.

QueenBzZ, kyllä me sit kerrotaan tapaamisen pääkohdat :)

Koitahan saaha levättyä etes jossain välissä. Jos vain osaat niin nukkukaa tytön kans samassa sängyssä, äläkä turhaan siirrä sitä omaan sänkyyn, jos hän kerta on rauhallinen vieressä.

napero79, tapaamiseen on tulossa lähinnä pääkaupunkiseutulaisia. Eli se oli 6.9 klo 12:00 Jumbossa, kahvila fazerissa.

mysan, usko lääkäriä. Terve tyttö, ja ihan hyvinhän tuo on kasvanu :) Mistä päin ruottia sun mies on kotosin? Mie olen syntyny Kirunassa, joten siksi kysyn :) Olin kyllä pieni, kun muutettiin suomeen ja en ole sen jälkeen käynyt ku pari kertaa siellä. Sukulaisia kyllä asuu siellä edelleen.

kissankello, kerrohan sitten kokemuksia vauvauinnista :) Mie en tosiaan raskinu sinne lähteä, kun hinnat kuulin. Saa nähä uskaltaisko sitä ihan itekseen kävästä muutaman kuukauden päästä lapsen kans uimassa...

Täälä Veeti tappelee viimiseen asti unta vastaan päikkäreille mennessä. Illalla nukahtaa kiltisti ilman kitinöitä. Hedelmäsoseita maistellaan edelleen, ei ihan joka päivä, mutta kuitenki. Poika oikein odottaa suu auki uutta lusikallista :) Lattialla ollessa Veeti on kova jo liikkumaan. Ei ihan oikeaa ryömintää, mutta näppärästi hän saa hilattua itteään metrin suuntaan ja toiseen :)

Äippä hioo ja maalaa kaiket vapaa-ajat keinutuolia (edelleen). Ei vain tuota vp:tä taho oikein löytyä ku muutama minuutti sieltä ja toinen täältä kaiken muun kodinhoidon ohessa. Noh, hiljaa hyvää tulee ;)

Kuulumisiin

Lisa & V 3,5kk

Vierailija
58/164 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun jenni on saanut apua! Ja ennenkaikkea todella hienoa että olet apua hakenut!

Ankan tyttö kasvaa hienosti! Inhottava ötökkä-ongelma teillä...

Quiero: kutina meinaa että haava paranee, näin olen minäkin kuullut. Vaikka aika inhottavan tuntuista se kutina voi olla, ei oikein viitti raapia=) Mulla tuntui kans alapää omituiselta jonkin aikaa, suihkussa käydessä tuntui siltä, että jalkojen välissä on ylimääräistä lihaa. Taisi olla paikat turvoksissa, syytän siitä jakkaralla ponnistamista ja pitkää ponnistusaikaa=) Mutta nyt on alapää tuntunut ihan normaalilta jo pitkän aikaa.

Mitäs vielä... niin, ensi viikolla tapaaminen! Kaikki vaan mukaan! Laitetaan vielä vaikka lähempänä ajankohtaa jotain tuntomerkkejä itsestämme ja vaikka vaunuista... vaikka kyllä me sieltä toisemme ihan varmasti löydetään!

Vierailija
59/164 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään uutta. Päästiin tänään illalla vaunuttelemaan, kun savu vähän hälveni. Onneksi kerettiin just ennen sadetta kotiin.

Öitä.

pesukarhu ja Joona

Vierailija
60/164 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iglu: Zoloftia ja Diapameja. Noi Diapamit oli kai se isoin syy miks imetys pitää lopettaa ja sit kun suostuin siihen niin lääkäri laittoi reseptin tohon Zoloftiin (käsitin että oisin saanut jotain muuta jos ois ollut imetyksestä kiinni). Mese on jenni_117@hotamil.com. Aika harvoin mulla se on auki, mut laita vaikka sähköpostia tms.

Tänään käytiin pikaseen neuvolassa. D oli taas kasvanut :). Nyt 2 kk mitat oli paino 5336 g ja pituus 58 cm. Neuvolan tädin mielestä imetys on siinä vaiheessa sivuseikka, jos äidin hyvinvoinnista on kyse.. Kovin kannustava ja ihana täti meille on sattunut :) Muutenkin nyt näyttää valosammalle. Sekin helpottaa kun tietää et apua on saatavilla ja kalenterissa tapaamisia.

Jenni